- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Protože budou házet tak dlouho miliardami,až naopak budou jezdit non stop,od pátku do neděle.Už jste tu snad někdo zažili,že by modrý topol neslyšel na slova podnikajících - třeba dopravců?Kašle na to,jak bude vypadat doprava.Pokud nebude zákaz do cca 20 hodin,budou se na silnicích dít věci!K čemu jsou body-kamiony jsou to největší nebezpečí na našich silnicích.A vymlácené koleje,levný tranzit pro jiné země-navíc šokující zpráva,že systém mýtného bude ztrátový díky bezva smlouvám s fy Kapsch.Jeden velký český bordel.Krásný den,modráci!Zkasírujte tranzit tak,až alespoň část kamionů pojede jinudy,protože se jinak nedoplatí.Převažujte,zvažujte,jste tu za naše prachy.Nemám strach,oni ti Česmadi a další stejně zvýšené náklady přehodí na nás.Co horšího už se taky může stát?
Běžný člověk jezdí v pátek po dálnici tak mezi 17-20h. Takže ti ve vládě, zcela odtržení od reality prosazují nebezpečnou pitomost. Už vidím, jak vyjíždějící kamiony ještě více zahustí dopravní špičku.
Tvrzení autodopravců, že omezení nákladní autodopravy ochromí ekonomiku, nebo dokonce že jim způsobí ztráty, je zcela nesmyslné. Stejně tak toto omezení nemůže způsobit žádné ztráty ani v průmyslu. Páteční tři hodiny, navíc po pracovní době, to je tak krátká doba, že poruchu v zásobování průmyslu lze vyloučit. Všichni pamatujeme dobu, kdy nákladní automobilová doprava téměř neexistovala, a průmysl bez potíží fungoval. Je to o schoponosti a neschopnosti manažerů si tyto věci zorganizovat.
O tom, že osobní doprava v pátek odpoledne dosahuje nejvyšších intenzit nikdo nepochybuje. Potlačení nákladní dopravy ve prospěch zvládnutí dopravní špičky osobních vozidel tedy má v tuto dobu význam.
Pokud jde o ochranu obyvatel proti hluku alespoň v neděli, proč by mělo obyvatelstvo být obtěžováno kamionovou dopravou v den, který je i podle zákona dnem pracovního klidu a je určen k odpočinku obyvatel? Tím spíše pak v noci, kdy lidé mají spát, a ne poslouchat hluk o síle 80 dB z dálnic?
Jako podrazil Kalouska v povolebních vyjednávání.
uzavřít kamionům pátek mezi 15 - 18. hodinou. Možná, že kdyby je zakázali na 5 minut, tak my to bylo lepší. Pane Topolánek, vy jste hlava
tobě na těch časech beztak nezáleží, potřebuješ si zanadávat :))
Ony by ty kamiony nevadily, kdyby se chovaly kulturně. Stačí se podívat, jakou mají povolenou maximální rychlost a kolik skutečně jednou, jaké mají mezi sebou rozestupy, dalším nešvarem je přejíždění plné čáry a vytlačování ostatních účastníků k příkopu nebo chodníku. Pokud jedete předpisově, posadí se vám kamion za zadek vašeho auta na 1 metr a doslova vás tlačí před sebou, aby vám dal lekci, že se v obci nejezdí 50, ale dle jeho názoru aspoň 80. Nechtěl bych vidět, kdybych musel brzdit před přechodem, jak by tento primitiv ubrzdil kamion s nákladem např. 20 tun.
Hm - ještě jsem neviděl kamión jedoucí 80 v obci .......
tento zákaz vyhovuje pouze jemu. Bursík nasedne v 15:00 do auta a jede na chalupu po dálnici. Ale je spousta lidí, kteří jedou až po 18:00 a ani ne po dálnici. Bursíku, ty hlupáku. Končíš.
Jsem pro co největší omezování kamionové dopravy, která je nešetrná, neefektivní a zastaralá. Snad každému je jasné, že budoucnost je v železnici. Bohužel, do železnice jde ze strany státu nesrovnatelně méně investic, než do dopravy silniční, za kterou stojí silné lobbistické skupiny. Modernizované železnice jsou a) kapacitnější, b) rychlejší, c) šetrnější k životnímu prostředí měst i venkova
Malá, malá, tak už nebrečte. Já vám koupím lepší auta a postavím krásné nové dálnice. Počkejte jen, až vypadnu z vlády.