Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek bude chlácholit dopravce kvůli páteční červené pro kamiony

Premiér Mirek Topolánek se chystá na schůzku s dopravci ze sdružení Česmad. Těm se nelíbí středeční vládní rozhodnutí uzavřít celoročně kamionům dálnice v pátek mezi 15. a 18. hodinou. Topolánek se dopravce podle svých slov pokusí odradit od stávky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

our_city

No nejspíš oni uchlácholí jeho!

Protože budou házet tak dlouho miliardami,až naopak budou jezdit non stop,od pátku do neděle.Už jste tu snad někdo zažili,že by modrý topol neslyšel na slova podnikajících - třeba dopravců?Kašle na to,jak bude vypadat doprava.Pokud nebude zákaz do cca 20 hodin,budou se na silnicích dít věci!K čemu jsou body-kamiony jsou to největší nebezpečí na našich silnicích.A vymlácené koleje,levný tranzit pro jiné země-navíc šokující zpráva,že systém mýtného bude ztrátový díky bezva smlouvám s fy Kapsch.Jeden velký český bordel.Krásný den,modráci!Zkasírujte tranzit tak,až alespoň část kamionů pojede jinudy,protože se jinak nedoplatí.Převažujte,zvažujte,jste tu za naše prachy.Nemám strach,oni ti Česmadi a další stejně zvýšené náklady přehodí na nás.Co horšího už se taky může stát?:-©

0/0
4.9.2008 14:20

Helena1

Nadsamci, nadřazení lidé, elita - prostě debi-lové

Běžný člověk jezdí v pátek po dálnici tak mezi 17-20h. Takže ti ve vládě, zcela odtržení od reality prosazují nebezpečnou pitomost. Už vidím, jak vyjíždějící kamiony ještě více zahustí dopravní špičku.

0/0
4.9.2008 9:58

stev

Řeči autodopravců ochromení ekonomiky jsou nesmyslné

Tvrzení autodopravců, že omezení nákladní autodopravy ochromí ekonomiku, nebo dokonce že jim způsobí ztráty, je zcela nesmyslné. Stejně tak toto omezení nemůže způsobit žádné ztráty ani v průmyslu. Páteční tři hodiny, navíc po pracovní době, to je tak krátká doba, že poruchu v zásobování průmyslu lze  vyloučit. Všichni pamatujeme dobu, kdy nákladní automobilová doprava téměř neexistovala, a průmysl bez potíží fungoval. Je to o schoponosti a neschopnosti manažerů si tyto věci zorganizovat.

O tom, že osobní doprava v pátek odpoledne dosahuje nejvyšších intenzit nikdo nepochybuje. Potlačení nákladní dopravy ve prospěch zvládnutí dopravní špičky osobních vozidel tedy má v tuto dobu význam.

Pokud jde o ochranu obyvatel proti hluku alespoň v neděli, proč by mělo obyvatelstvo být obtěžováno kamionovou dopravou v den, který je i podle zákona dnem pracovního klidu a je určen k odpočinku obyvatel? Tím spíše pak v noci, kdy lidé mají spát, a ne poslouchat hluk o síle 80 dB z dálnic?

0/0
4.9.2008 9:18

Ahaman

Topol se chystá dopravce podrazit

Jako podrazil Kalouska v povolebních vyjednávání.:-P

0/0
3.9.2008 23:42

__XXXX___

No to je teda výhra

uzavřít kamionům pátek mezi 15 - 18. hodinou. Možná, že kdyby je zakázali na 5 minut, tak my to bylo lepší. Pane Topolánek, vy jste hlava !

0/0
3.9.2008 22:54

Yaroukh

Re: No to je teda výhra

tobě na těch časech beztak nezáleží, potřebuješ si zanadávat :))

0/0
3.9.2008 23:37

Mak1

Re: No to je teda výhra

No - furt lepší zakázat je na 3 hodiny, než neudělat nic

0/0
4.9.2008 8:00

EasyR

Re: Re: No to je teda výhra

Vážně ? Většina lidí, chodících do práce, vyjíždí na chalupy v pátek po 17-té hodině, čili se střetnou s kamiony, vyjíždějícími z parkovišť...

0/0
4.9.2008 8:40

madqwert

topol a chlacholit?

ten je bud posle do (Y) nebo jim ukaze fakace ;-D

0/0
3.9.2008 22:07

krajinář

kamiony a předpisy

Ony by ty kamiony nevadily, kdyby se chovaly kulturně. Stačí se podívat, jakou mají povolenou  maximální rychlost a kolik skutečně jednou, jaké mají mezi sebou rozestupy, dalším nešvarem je přejíždění plné čáry a vytlačování ostatních účastníků k příkopu nebo chodníku. Pokud jedete předpisově, posadí se vám kamion za zadek vašeho auta na 1 metr a doslova vás tlačí před sebou, aby vám dal lekci, že se v obci nejezdí 50, ale dle jeho názoru aspoň 80.  Nechtěl bych vidět, kdybych musel brzdit před přechodem, jak by tento primitiv ubrzdil kamion s nákladem např. 20 tun.

0/0
3.9.2008 21:09

Mak1

Re: kamiony a předpisy

Hm - ještě jsem neviděl kamión jedoucí 80 v obci .......

0/0
4.9.2008 8:01

djrhedy

Re: Re: kamiony a předpisy

Možná to chce méně kecat na diskuzích a více jezdit, osobně jsem se s tím taky setkal...

0/0
4.9.2008 9:01

Mr-Hu

bursík je hloupý

tento zákaz vyhovuje pouze jemu. Bursík nasedne v 15:00 do auta a jede na chalupu po dálnici. Ale je spousta lidí, kteří jedou až po 18:00 a ani ne po dálnici. Bursíku, ty hlupáku. Končíš. Rv

0/0
3.9.2008 20:57

sirkeci

OMEZTE KAMIONY, ALE JINAK

Jsem pro co největší omezování kamionové dopravy, která je nešetrná, neefektivní a zastaralá. Snad každému je jasné, že budoucnost je v železnici. Bohužel, do železnice jde ze strany státu nesrovnatelně méně investic, než do dopravy silniční, za kterou stojí silné lobbistické skupiny. Modernizované železnice jsou a) kapacitnější, b) rychlejší, c) šetrnější k životnímu prostředí měst i venkova R^

0/0
3.9.2008 19:15

Sharkee

Re: OMEZTE KAMIONY, ALE JINAK

http://www.finance.cz/zpravy/finance/140582-investice-do-zeleznice-vzrostou-pristi-rok-o-7-5-na-25-mld-kc/

Velká část peněz poskytne české železnici Evropská unie v rámci operačního programu Doprava, kde je celkově připraveno pro Českou republiku zhruba 150 miliard korun do roku 2013. Železnice by v tomto období měla obdržet celkem 70 miliard. Operační program Doprava by měla Evropská komise schválit v nejbližších dnech. "Rok 2007 je prvním rokem, kdy dochází ke znatelnému nárůstu investic," řekl Konečný

....

Délka železnic v České republice je 9500 kilometrů; průměrnou délkou 0,12 kilometru na čtvereční kilometr plochy státu je česká síť, spolu s německou a belgickou, nejhustší na světě.

0/0
3.9.2008 19:32

Sharkee

Re: Re: OMEZTE KAMIONY, ALE JINAK

těch 25 mld je pro rok 2008 - pro rok 2009 je plánováno již 30 mld

0/0
3.9.2008 19:33

bezik

Re: OMEZTE KAMIONY, ALE JINAK

Železnice je černá díra na peníze. Kolik už dostala miliard  a stále je v mínusu. Teď se rozělila na různé "divize" a v tom už se nikdo nevyzná. Ať se zajedou(vlakem) jejich šéfové podívat do Anglie, aby vyděli, jak mají jezdit mašiny.

0/0
3.9.2008 19:45

sirkeci

Re: Re: OMEZTE KAMIONY, ALE JINAK

Ztrátová vždycky byla jen osobní vlaková doprava, tak mu ale je i u všech ostatních druhů veřejné dopravy (mimochodem, osobní vlaková doprava byla dotovaná státem už za první republiky). Co se týká nákladní dopravy, ta je zcela soběstačná a dokud byla součástí Českých drah, "živila" osobní dopravu. Nákladní železniční doprava je výnosný byznys v celé Evropě, jde tedy jen o to, jaké se jí nabídnou podmínky (od EU a jednotlivých států), aby začala plně využívat svých možností pro přesun silniční dopravy na železnici.

0/0
3.9.2008 20:14

__XXXX___

Re: OMEZTE KAMIONY, ALE JINAK

Ano, naprosto souhlasím. Jen by to chtělo nějakou renomovanou zahraniční firmu na kontrolu finančních toků. A kdyby se projevily závažné nedostatky, tak okamžitě s vedením na Guantanámo, než se to vyšetří. Prioritou není nákup moderních vlaků, prioritou je  zkapacitnění a zmodernizování koridorů + výstavba nových. Vlaky si pak zajistí dopravce sám. Ale to by to tady muselo fungovat. Vždyť i ty 30 let staré vlaky mohou jezdit stovkou, ale koleje jim to nedovolí...

0/0
3.9.2008 23:00

bezik

Topolánek je bude chlácholit.

Malá, malá, tak už nebrečte. Já vám koupím lepší auta a postavím krásné nové dálnice. Počkejte jen, až vypadnu z vlády.Rv

0/0
3.9.2008 18:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.