Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Julínkův mluvčí ordinuje satiru na webových Cikrtovinách

Karikatury opoziční ČSSD, legrácky, vysvětlení některých kauz i zamyšlení nad rozličnými tématy. To je obsah webových stránek Tomáše Cikrta, mluvčího ministerstva zdravotnictví. Spustil je na začátku července a podle jeho slov jsou určeny všem lidem, "kteří ještě nepřišli o zdravý rozum".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

miful

není cikrt jako cikrt

uvědomujete si, že "cikrtoviny" nedělá vůbec pan Cikrt??????? 

0/0
5.9.2008 12:16

júLinek šíšaL

Re: není cikrt jako cikrt

 i jo ... ale on tomu dává své jméno ...;-D

0/0
5.9.2008 15:46

trtake

K čemu jsou Cikrtoviny?

Celé Cikrtoviny a jejich obsah je pouze chabým pokusem o získání oblíbenosti pana mluvčího mezi veřejností. Dalším z pokusů je také například blog pana Vlčka. Kdo přijde další? Považuju to buď za výsměch nebo zatraceně naivní představu.

0/0
5.9.2008 11:36

Rebby

Re: K čemu jsou Cikrtoviny?

Jak rikam. Nechapes, ze Cikrt pracuje jako tiskovy mluvci. Tedy jeho ukolem je komunikovat s verejnosti. O jeho oblibenost vubec nejde. Reprodukuje myslenky tech, kteri o vecech rozhoduji. Nenavist k Cikrtovi je naprosto irelevantni. Je to totez, jako by jsi nenavidel reproduktor radia jen proto, ze z nej mluvi nekdo, kdo Ti je nesympaticky. Tak znovu opakuji: Oprosti se od osobni zasti na Cikrtem, on reformu nevymyslel.

0/0
5.9.2008 11:38

trtake

Re: Re: K čemu jsou Cikrtoviny?

Nikde jsem nenapsal, že bych nenáviděl pana Cikrta. Pouze raguju na to, že nepovažuju prezentaci politiků rádoby v lidové formě na internetu za věc, která by pozitivně ovlinila můj názor na celou politickou scénku.

Jinak Cikrta bych rozhodně nepovažoval za reproduktor.

0/0
5.9.2008 11:51

Bonelord

Re: Re: Re: K čemu jsou Cikrtoviny?

Pukni zavisti.:-P

0/0
5.9.2008 11:56

Rebby

Re: Re: Re: K čemu jsou Cikrtoviny?

"...nepovažuju prezentaci politiků rádoby v lidové formě na internetu za

věc, která by pozitivně ovlinila můj názor na celou politickou scénku..." - Cikrtoviny tuto ambici ani nemaji... Takze se rozcilujes zbytecne ;-D

0/0
5.9.2008 11:56

trtake

Re: Re: Re: Re: K čemu jsou Cikrtoviny?

Jakou tedy mají ambici? Vždyť už se našli tací, který tvrděj, ten Cikrt je dobrej, umí si se ze sebe udělat srandu, je vtipnej, to je frajer. Na některý už to zabralo. A vo tom to je.

0/0
5.9.2008 12:11

Rebby

Re: Re: Re: Re: Re: K čemu jsou Cikrtoviny?

Ty's normalni komik ;-D Copak uz tu nekdo napsal: "Jo, ta reforma se mi kvuli Cikrtovi zacala libit", nebo "Ted se mi cela vlada zda normalnejsi"? Neni to nic jineho, nez zlepseni komunikace mezi verejnosti a ministerstvem. A v tom je to pozitivni. Ale na zakladnich hlasanych meslenkach to nic nezmeni, to si uvedomte! A ano, Cikrt je kabrnak, protoze se neboji udelat si ze sebe legraci. Ale to rovnez nesouvisi s tim, ze souhlasim se vsemi kroky ministerstva.

0/0
5.9.2008 12:47

trtake

Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu jsou Cikrtoviny?

Jsem po obědě, nabit energií. Ale tímto posledním přípěvkem ukončuji s tebou diskuzi. Určitě máš radost. Na závěr jsem vybral z tvého příspěvku 2 perličky, které mě zaujaly a zároveň rozhodly o tom, že dále diskutovat nemá smysl. Zde uvádím výplody, které rozhodly.

Cikrtoviny jsou "Zlepseni komunikace mezi verejnosti a ministerstvem" a

 "souhlasim se vsemi kroky ministerstva".;-D

0/0
5.9.2008 13:41

marla

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K čemu jsou Cikrtoviny?

Pokud nemá cenu tady s někým diskutovat, tak jsi to ty.Buď jsi vůbec nepochopil, co tím myslel nebo nechceš pochopit.A navíc účelově a naprosto lživě vytrhuješ věty z jeho příspěvku, on vůbec nenapsal, že souhlasí se všemi kroky ministerstva, ty perličkoRv

0/0
5.9.2008 13:56

Rebby

Re: Re: Re: K čemu jsou Cikrtoviny?

Jo a mimochodem: "Pan Cikrt je silně zakomlexovaný člověk." je tvoje veta. Povazujes to za fakt a argumentujes tim, ze pise o slavnych lidech, malych vzrustem. On se Ti pan Cikrt snazil vzdelit, ze to, ze je nekdo maly, neni handicap. Ale to ty, byt velky, nejsi sto pochopit a vidis za tim komplex ;-D

0/0
5.9.2008 12:02

Rebby

Pomalicku.

Byt redaktorem Idnes, tak jsem hooooodne opatrny, nez se navezu do neciho pravopisu. Zejmena Idnes je povestny tim, ze "editor" je pro ne funkce naprosto neznama.

0/0
5.9.2008 11:33

Bonelord

Cikrt je frajer!

Narozdíl od bandy zakomplexovanejch pomocnejch dělníků, ktří nemají šanci dosáhnout ani částečnějeho úspěchu, je tenhle pán dost v pohodě. Dokáže si dělat srandu i z vlastního postižení a nedělá mu problém být úspěšnější než všichni místní plivači. Chápu, že pro neinteligentní lůzry musí být nesmírně těžké snášet, že je trumfne postižený člověk, který nezalezl do díry, kde by naříkal na osud, jako oni.:-P

0/0
5.9.2008 10:50

marla

Re: Cikrt je frajer!

R^

0/0
5.9.2008 10:56

Fanatic.Dz

Cikrtoviny

jsou určeny všem lidem, "kteří ještě nepřišli o zdravý rozum".... , aby o něj přišli. ;-D

0/0
5.9.2008 10:27

trtake

Zakomplexovaný pan Cikrt

Pan Cikrt je silně zakomlexovaný člověk. Je to vidět z jéhokoliv jeho projevu a teď  to dokonce dokazuje i svými web. stránkami. Příkladem je jeho článek The Little King, kde vynáší do nebes herce malého vzrůstu Petera Dinklage a označuje ho za hvězdu nejzářivější. Dalším je článek Nejmenší chirurg na světě, kterého pan Cikrt neskonale obdivuje. Zmiňuje se dokonce i článku, který o chirurgovi vyšel a který prý leccos napoví i ostatních malých lidech. Cítím z toho všeho velmi silnou potřebu pana Cikrta zbavit se pocitu méněcennosti.

0/0
5.9.2008 10:11

habit

Re: Zakomplexovaný pan Cikrt

... pokud má někdo z něčeho mindrák, snaží se to všemožně zamaskovat, a spíš má tendenci fňukat někde v ústraní nad nespravedlivostí světa - to Cikrt rozhodně nedělá. Naopak - vyrovnává se se svým handicapem zcela normálně, otevřeně, s nadhledem. To, že ukazuje, že i tělesně handicapovaní lidé se dokážou prosadit, není příznakem zakomplexovanosti, ale spíš pozitivního přístupu k životu...

0/0
5.9.2008 10:22

Fanatic.Dz

Re: Re: Zakomplexovaný pan Cikrt

Pan Cikrt jde ještě dále a svůj komplex ze své výšky (tedy spíše nížky) otevřeně přiznává. ;-D

0/0
5.9.2008 10:28

trtake

Re: Re: Zakomplexovaný pan Cikrt

Nemůžu souhlasit. Pan Cikrt je zakomlexovaný, ale zároveň dostatečně inteligentní, aby si uvědomil, že bude-li působit s nadhledem, bude považován za vyrovnaného člověka, přesně takového za jakého ho považujete vy. Ale mě tímto slabým pokusem neobalamutí. 

0/0
5.9.2008 10:36

habit

Re: Re: Re: Zakomplexovaný pan Cikrt

.... aha, takže plány v plánech plánů... blahopřeji ti k vyjímečné jasnozřivosti...;-D

0/0
5.9.2008 15:48

Bonelord

Re: Zakomplexovaný pan Cikrt

Zakomplexovaný jsi naopak zjevně ty. Dost ti vadí, že hendikepovaný člověk dosáhl daleko vyššího postavení a důležitosti než ty. Nikdy se nesmíříš s tím, že jsi daleko méně schopný a sebevědomí než pan Cikrt a proto píšeš tyhle nesmysly, které jsou jen tvojí projekcí vlastních problémů a neschopnosti. Doporučuji vyhledat psychologa.:-/

0/0
5.9.2008 10:45

trtake

Re: Re: Zakomplexovaný pan Cikrt

Vážený Bonelorde za prvé mi netykej. To, že jsi schopný pouze neurvale kritizovat názor někoho jiného vypovídá o tvé malosti. Všechny tvoje výlevy, v kterých chceš jednoznačně někoho urazit jasně naznačují, že nejsi se sebou vůbec spokojený. Doporučoval bych zklidnit se a získat nadhled, potom tvoje reakce snad získají nějakou úroveň.

0/0
5.9.2008 10:58

Rebby

Re: Re: Re: Zakomplexovaný pan Cikrt

Uklidni se. Jsi na netu, v neverejne formalni diskusi. Nemuzes nikoho nutit, aby ti vykal. Tim, mimochodem, jsi jen podporil jeho teorii: Snazis se byt "dulezitejsim", nez jsi ve skutecnosti ;-)

0/0
5.9.2008 11:31

trtake

Re: Re: Re: Re: Zakomplexovaný pan Cikrt

Co to je za blábol?8-o "Snazis se byt "dulezitejsim", nez jsi ve skutecnosti". ;-) 

0/0
5.9.2008 11:41

Rebby

Re: Re: Re: Re: Re: Zakomplexovaný pan Cikrt

Neni to blabol. Dozadovat se vykani na internetove diskusi je opravdu jen dokladem, ze si o sobe myslis vic, nez je relevantni. Uvedom si, ze tady nejsi v saku a boss ;-D

0/0
5.9.2008 11:59

Bonelord

Re: Re: Re: Zakomplexovaný pan Cikrt

Ty jsi zdravotni klaun?;-D Ty kterej obvinujes uspesneho postizeneho cloveka ze zakomplexovanosti, proto, ze si umi udelat srandu sam ze sebe mas drzost psat mi takovehle nesmysly?8-o Uvedom si ze tvuj puvodni a vsechny dalsi prispevky v teto diskusi jsou nesmyslnymi urazkami, kterymi si rikas o ostrejsi nazor a v zadnem pripade si nazasluhujes, abych ti vykal.:-P Tvoje potrefena reakce, kdy vsechny kolem sebe vidis jako zakomplexovane mne jen presvedcila o tom, ze jsem mel o tobe a "projekci" pravdu.;-)

0/0
5.9.2008 11:55

trtake

Re: Re: Re: Re: Zakomplexovaný pan Cikrt

Tak jo, řek jsi si o to. Snad to pochopíš. Uvědom si, že pokud budeš pouze kritizovat a ze svý dutý hlavy nevydoluješ ani tu nejjednodušší myšlenku, tak se z duševní nouze nikdy nevyhrabeš. Tímto s tebou končím jakoukoliv další korespodenci. Nestojí mi za to se dostat na úroveň dalších primitivních urážek, o které bys měl jistě zájem.

0/0
5.9.2008 12:39

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Zakomplexovaný pan Cikrt

;-D Hulvát obviňuje z urážek! R^ Jsi typický závistiví chudáček.;-)

0/0
5.9.2008 15:27

Bob40

má výchova přišla vniveč

Byl jsem vychván k úctě ke každému člověku.Lidé,kteří byli nějakým způsobem olišní od běžné populace měli u mě vždy zastání a ochranu.Přiznám se,že chování toho skřeta ve mě vyvolává touhu po biči a jeho použití,jak v mnohých pohádkách natvrdo!!!;-(;-(;-( 

0/0
5.9.2008 9:59

cassul

Re: má výchova přišla vniveč

Jediný jeho problém vidím v tom, že si zvolil za profesi nezáviděníhodné obhajování těžko obhajitelného. Ale nadávat mu za to, to je jako nadávat chlapovi v bagru za to, že mi za barákem povede dálnice. Nemůže za to a nic s tím neudělá...

0/0
5.9.2008 10:06

cassul

Jen tiskový mluvčí

Neuvědomujete si jednu věc, p. Cikrt je jen tiskový mluvčí, on žádné poplatky ani jiné změny nevymyslel ani nezavedl, on má jen nezáviděníhodnou funkci je teď obhájit na veřejnosti. A to dělá urputně, ale přesto s jistým šarmem a humorem. Osobně si myslím, že svoji práci dělá dobře, i když mu jí tedy rozhodně nezávidím...

0/0
5.9.2008 9:47

cassul

Re: Jen tiskový mluvčí

A jako osobnost sama o sobě mi pan Cikrt připadá jako hodně veliký frajer.

0/0
5.9.2008 10:08

Džadeita

Re: Jen tiskový mluvčí

Co to jsou za plky?  Viděl si už někdy s ním nějakou diskusi? Vždyť se chová jako h*vado, je arogantní vůči lidem. O nějakém šarmu nebo humoru nemůže být ani řeč!

0/0
5.9.2008 10:13

Mar__tanka

Re: Jen tiskový mluvčí

přesně tak, je to tiskový mluvčí, nikoliv ministr. Je to defacto řadový zaměstnanec, který má tu "smůlu" že musí jít se svou kůží na trh.

Nadává snad někdo Jurinové, když jako mluvčí nemocnice sdělí veřejnosti názor, se kterým veřejnost nesouhlasí?

Jaký je v nich vlastně rozdíl? Maximálně v tom, že je jednodušší strefovat se do handicapu Cikrta, než rozumně a rozumově předkládat své názory a argumenty proti reformě.....

0/0
5.9.2008 10:34

Monstrum Anonymič Anonymov

Nic moc

je to přečtené za 5 minut....

0/0
5.9.2008 9:47

metalovy duchodce

prosím Vás

v čem se liší ti dva trpaslíci?? V ničem, jeden je sádrovej, druhej Cikrt.  

0/0
5.9.2008 9:14

Yaroukh

Re: prosím Vás

To jsi vymyslel sám, viď?

0/0
5.9.2008 9:17

MR.yoda

HAHAHA

CIKRT JAKO JEDI   ;-D!!!! z toho asi dostanu cikrtici)

0/0
5.9.2008 9:11

mik521

Střípek politické kultury

Pan Cikrt svým webem přináší do resortního řízení něco (bohužel) raritního, a to je snaha o komunikaci. Komunikace nejsou paralelně vedené monology, jak jsme toho boužel svědky u většiny resortů. Cikrtova snaha reagovat na podněty i na námitky proti záměrům ministerstva dává šanci pochopit zúčastněným, že v politických otázkách (z podstaty) nelze uspojit všechny zájmy.

Ještě pak jde o to, aby diskuze byla poctivá, tj. aby mocenské zájmy nebyly maskovány demagogií o péči zadarmo, aby prezentované problémy nebyly pouze pseudoproblémy a aby cílem bylo věci vyřešit a ne zkonstruovat důvod proč někoho sestřelit.

Web Cikrtoviny beru jako snahu o poctivou diskusi ve smyslu jak jsem popsal a obecně pozitivní příspěvek k naší umírající politické kultuře.

0/0
5.9.2008 9:03

Mar__tanka

Re: Střípek politické kultury

naprostý souhlas.R^

0/0
5.9.2008 9:16

trtake

Re: Střípek politické kultury

Naprostý nesouhlasRv

0/0
5.9.2008 9:36

Rebby

Re: Re: Střípek politické kultury

Ty nesouhlasis ne proto, ze to nema smysl. Ty nesouhlasis, protoze to souvisi s Cikrtem. Vypada, ze s nim mas osobni problem ;-D

0/0
5.9.2008 11:36

Ivan Kmínek

Hezký web:o)

Já myslím, že pan Cikrt dělá ten web hezky. Nehodnotím ho "ideologicky",  ODS je mi protivná, ale prostě to má švih a nápady a dobře to vypadá.  A jako (bývalý) profesionální redaktor můžu potvrdit, že málokdo pustí z ruky text delší než jednu normostranu bez jediné chybky. Vůbec mi je pan Cikrt docela sympatický, zejména poté, co se stal na netu terčem "vtípků" stovek zamindrákovaných chudáků.

0/0
5.9.2008 9:02

starej_vul

:-) ... teda

Teda gramatika je to nejmenší co mě na něm vadí. Mě spíš vadí že u něho absentuje logika a profesionalita. UKÁZKA: Fakt si myslí, že léky se stejnou léčivou látkou se vyrábí v tolika variantách a cenách jenom proto, aby se staly součástí/nesoučástí vládních nařízení? Já si myslím, že i ty "okolní" látky v tom léku -ty co určují jak dlouho se rozpouští, an co se váže atd, jsou důležité... ale nejsem doktor-profík.

0/0
5.9.2008 8:51

pavelpu

Re: :-) ... teda

Vám, který neumí mě-mně vadí gramatika? ;-D

0/0
5.9.2008 9:07

Yaroukh

Re: Re: :-) ... teda

"Teda gramatika je to nejmenší co mě na něm vadí."

0/0
5.9.2008 9:18

DeWalt

achjo tak jsem na tu cikrtovskou pí ár

taky naběhl. Neklikat, pokud tedy někdo nehledá opravdu "dobrý web" typu www.tomasjulinek.cz . Je to poměrně sofistikovaný rektální veleskok :)

0/0
5.9.2008 8:43

zab2

To je smutné

Pan Cikrt je původní profesí novinář, pokud vím, dokonce bývalý šéfredaktor. Je smutné, že takovýto člověk shání někoho, kdo to po něm bude číst a opravovat slova, která neodhalí automaticky počítač.8-o

0/0
5.9.2008 8:14

Chmee

Re: To je smutné

Není to tak jednoduché, najít chybu ve vlastním textu. Psaním Ještě jsem neviděl člověka, který by v článku na 2 - 3 stránky "nepustil" překlep.

0/0
5.9.2008 8:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.