Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vysílací rada řeší stížnost na antifašistickou kapelu v ČT

Vysílací rada řeší stížnost na chování slovenské punkové skupiny Rozpor v dubnovém pořadu České televize Ladí neladí. Jejímu pisateli vadí zpěvákovo tričko s nápisem Good Night White Pride (Dobrou noc bílá pýcho) a to, že na pódiu visela vlajka německého antifašistického hnutí Antifa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VaclavK

neprenasej tvuj problem na me, pane vsech mori

kdyz nerozumis psanemu textu

pro jinou formulaci doporucuji rezoluci OSN 3379

0/0
10.9.2008 23:30

duhastrecht

Buheheheheehehechlemst:)))

Antifa zahlcuje různé ty Rady stížnostmi na "rasistické" texty a náckové oplácejí stejnou mincí;-D;-D;-D 

0/0
5.9.2008 22:25

Zloděj a lhář jako každý v ČSSD

Nemám rád rasisty, fašisty

a cikány.[>-]

0/0
4.9.2008 13:35

Jancll

Vyje..ne ho..o!

Opravdu nechapu, jak si nekdo muze stezovat na neco, o cem zrejme nema dostatek informaci. Vzdycky jsme si myslel, ze fasismus je to, proti cemu je potreba bojovat. Lidi, ktere poburuje vyjadreni se proti tomuto hnuti (formou hudby), jsou pro me debilove. Kapela Rozpor vyjadrila sve myslenky a to celkem slusne, vysvetlila, jak je to se skinheads, ze skinhead neznamena nacek, ze punkaci a skinheadi jsou jedna rodina, ze je potreba o problemech mluvit, vyjadrit svuj nazor, jinak se nikdy nic nezmeni, atd..., ale ani to zrejme nestacilo. Pak se nedivte, ze se distancujem od teto "spolecnosti". Jeste bych na zaver pochvalil porad Ladi neladi...

"Az do konca zivota budem antifasista!"

0/0
3.9.2008 12:46

Ruger

Ty jsi vybagrovaný až na podloží!!

;-D;-D

Antifašista! ;-D A co ti tak vadi na Benito Mussolinim? Jeho socialistické myšlení??;-D

0/0
4.9.2008 11:56

orrange

Re: Vyje..ne ho..o!

My se nedivíme, distancujte se od čeho chcete. Jste pro smích a alespoň nás trochu pobavíte;-DR^

0/0
4.9.2008 12:56

rumun1

Za kapelu ROZPOR

Kapela RozpoR dakuje neznamemu "obdivovatelovi" za reklamu ako aj CT za moznost odprezentovat v nej svoje nazory. Ak niekomu vadi/l prejav v Ceskej televizii ma smolu.Kapela si stoji za svojim tvrdenim a vystupenim v TV a  ti, ktori nechapu napisu "GNWP" na tricku (vsetko odobornici), nech si o tom nastuduju viac.

Dakujeme fanusikom za podporu a rovnako aj vsetkym ludom, ktori pochopili zmysel vypovede na tricku.

Link s novym klipom, aby nam aj neprajnici zvysili pocet pozreti, hehe ;-D: http://www.youtube.com/watch?v=wWLnVFehj74

0/0
2.9.2008 16:07

Ruger

Třeba vyhrajete i zlatého slávika

;-D

0/0
2.9.2008 16:09

Charliealpha

Re: Za kapelu ROZPOR

Dejte si pozor, nebo vás ještě místní pravičáci obviněj, že ste si ten dopis na radu vysílání poslali sami kvůli reklamě :-D

0/0
2.9.2008 16:34

cara al sol

Re: Za kapelu ROZPOR

Good night left side! [>-]

0/0
2.9.2008 22:13

muth

Re: Re: Za kapelu ROZPOR

Co me se tyka, klidne, ja levicaky nijak extra postradat nebudu, ale nejdriv je potreba "poprat dobrou noc" Vam nackum. Good Night, White Pride!!![>-][>-][>-]

0/0
3.9.2008 0:30

cara al sol

Re: Re: Re: Za kapelu ROZPOR

Já nejsem nácek, smažko, ale poctivý český neofašista. Antifašistickým zmetkům zmar!

0/0
3.9.2008 8:03

muth

Re: Re: Re: Re: Za kapelu ROZPOR

Aha, takze kdyz nejsem "nalevo", tak musim byt smazka, ze? ;) A veril bys tomu, ze nejsem ani smazka? Ani Zid. A dokonce ani milovnik tohohle systemu. Tak a kam me zaradis ted? :)

Jsem proste clovek, ktery si mysli, ze vsechny totalitni a zrudne ideologie, jako je bolsevismus, nacismus a fasismus (i ten tvuj "poctivy cesky" :)) jsou nebezpecne pro nasi spolecnost a melo by se proti nim bojovat, v krajnim pripade klidne i nasilim.

Ano, souhlasim VSEM ZMETKUM zmar, at uz jsou to antifasiste, fasiste, nebo cokoliv jineho. ;)

A jeste jednou, specialne pro vsechny "poctive ceske neofasisty": GOOD NIGHT WHITE PRIDE!!! [>-][>-][>-] 

0/0
3.9.2008 9:25

Ruger

TAkže ty jsi další přihlouplý

ultralevičák, jen o tom zatím nemáš páru..;-D;-D;-D

0/0
3.9.2008 12:19

Ruger

Tak nám něco napiš o tom

co to znamená "poctivý český neofašista", co ty víš o fašismu? o Nacismu? Napiš nám něco chytrého.. ALe nemám ten pocit , že bys byl hlasatelem myšlenek Benita Mussoliniho  ;-D;-D Vzhledem k tomu, že to Benito dotáknul až na šéfredaktora socialistických stranických novin Avanti! , tak budeš možná i socialista? Nebo založíš jako Benito bojové svazky , pro které byl fašismus jen korporativistickým modelem  antiliberálního řízení státu? Nebo jako Benito, založíš "Italskou socialistickou republiku"? Akorát, že Benito, který tak učinil krátce po svém osvobození Otto Skortzenym měl pro tento krok (alespoň na čas) ochránce v nacistickém Něměcku..;-)

0/0
3.9.2008 12:34

cara al sol

Zobecnění je těžké, ale pokusím se

Jak bys mohl vytušit z mojí přezdívky, hlásím se k falangismu, který má s italským fašismem některé společné znaky. Především odmítá komunismus, anarchismus a všechny formy socialismu a ctí společenskou a majetkovou hierarchii. Věří v silný a suverénní stát a v to, že jeho prosperita je závislá na vědomé spolupráci všech vrstev obyvatelstva. Nebojí se kontroverzních témat a nebojí se nazývat věci pravými jmény. Politika má být čestnou službou národu, ze které je třeba skládat účty a nikoliv stranickým partikularismem, bojem o osobní moc a výhodnou živností. Věří v užitečnost národní domobrany a právo slušných občanů na ochranu před zločinci. [>-]

0/0
3.9.2008 22:54

Ruger

Mno , na to stačí být konzervativec

v režimu například amerického republikána a být tělem a duší demokrat. Naivní představa o službě národu vždy selže tváří v tvář státní byrokracii (jakékoli) , proto je důležité, aby byl silný občan a slabý stát. Nemusím ale kvůli tomu mávat fangličkama a hulákat hloupá hesla.

0/0
4.9.2008 12:01

Ruger

HMMM s tím odmítáním socialismu

budete mít kluci docela honičku, vzhledem k tomu, k jakým kořenům se hlásíte..;-D;-D;-D

0/0
4.9.2008 12:03

godys

antifašistické kapely jsou O.K.

R^:-)

0/0
2.9.2008 15:55

Ruger

No, ty to v palici asi moc OK

mít nebudeš! ;-D;-D;-D

0/0
2.9.2008 16:05

orrange

Re: antifašistické kapely jsou O.K.

A nejvíc OK jsou kapely zcela normální, vyhýbající se šílencům z obou stran;-D A zpívají o sexu drogách a smrti, no prostě klasická vděčná témataR^

0/0
4.9.2008 12:55

Jílové.u.Děčína

V rámci vyváženosti

tam ještě mohli pozvat heilujícího Eichlera

http://www.odpor.org/index.php?page=clanky&kat=&clanek=839

0/0
2.9.2008 15:54

Ruger

Pro eF

Je kouzelné jak jsi nebezpečné netolerantní fanatiky "antifašisty" pasoval na něco lepšího. Přitom se jedná jen a pouze o militantní lůzu a odpad společnosti, ketrý přímo ohrožuje  systém parlamentní demokracie jako takový.,

pouze zneužívá vakua v hlavách spoluobčanů, kzteří mají vygruntováno v palicích díky desítky let trvajícímu brainwashingu a přirozené tuposti.

Už jen terminus technicus "antifašistické hnutí" je směšně  hloupý. Fašismus jako ideologie byl ryze okrajovým jevem, ale díky bolševické propagandě je stále používán.

Primitiv  nerozlišuje nacismus a fašismus a vyfetovaným smetákům proto stačí omílat staré hlouposti.

0/0
2.9.2008 15:45

cara al sol

Re: Pro eF

R^

0/0
2.9.2008 22:14

muth

Re: Pro eF

 Ano, "terminus technicus". na nem to cele stoji a od nej se to odviji, na samotne myslence vlastne uz az tak nezalezi, ze...:)

Termin ANTIFASISMUS je u nas a v okolnich zemich tak zprofanovany diky bolsevikum a jejich (vcelku logickemu) kalkulu, ze je lepsi veskerou tuhle svoloc (a nackove a spol si zaslouzi spise podstatne hanlivejsi oznaceni, ale nebudeme "nekorektni", ze) oznacovat jako fasisty a ne spravneji (v nasich zemepisnych sirkach) jako nacisty - i podprumerne inteligentni prostacek by mohl po case zjistit, ze internacionalni socialismus (tedy napr bolsevismus) a socialismus nacionalni (nacismus) k sobe maji az podezrele blizko a mohl by se zacit ptat...

Myslis, ze clovek bojujici proti nacismu je "netolerantni fanatik" "fetak" apod.? Zajimalo by mne, co by ti na to rekl treba muj dedecek, ktery proti nemu ve 40. letech se zbrani v ruce bojoval.......

GOOD NIGHT WHITE PRIDE!.[>-]

0/0
3.9.2008 0:50

cara al sol

Re: Re: Pro eF

Čeští fašisté chtěli taky bojovat proti náckům a například Radola Gajda podporoval odboj. A fašismus nemá nic společného s rasismem, anarchosmažko!

0/0
3.9.2008 8:05

muth

Re: Re: Re: Pro eF

Zacnemez od konce. Nejsem ani anarcho-, ani -smazka, ty jasnovidce. To sve udaje o me vestis z kristalove koule, nebo mas ustaleny sortiment vyrazu pro vsechny, kdo maji nazory odlisne od tvych? ;)

Ja vim, ze fasismus (alespon ve sve puvodni forme) nehlasa primo rasismus, nevim proc to sem pises...?

Rudolf Gajdl chtel bojovat proti nackum, samozrejme, vzdyt to byl cesky fasista, tak to da rozum, ne?

Popravde receno, tvoji reakci nejak prilis nerozumim...:)Rv

0/0
3.9.2008 9:31

cara al sol

Re: Re: Re: Re: Pro eF

Začněmež od začátku. Začátek byl ten, že ten slovenský dědic Karola Duchoňa má za zády emblém protifašistické organizace. Nikoliv protinacistické, ale protifašistické. Tím, že hází do jednoho pytle fašisty s nacisty, což trochu opatrněji děláš i Ty, je urážka fašistů, včetně válečných hrdinů formátu Gajdy. Fašismus nemá nic společného s rasismem a tak nevím, proč jsi pod můj příspěvek napsal protirasistické heslo. To nebylo věštění z křišťálové koule? Takže k tomu konci - neházej příště do jednoho pytle fašisty s nacisty a neoctneš se v jednom pytli s anarchisty a smažkami. [>-]

0/0
3.9.2008 22:31

muth

Re: Re: Re: Re: Re: Pro eF

Takze:

a). ANTIFA je organizace bojujici proti jakymkoliv formam totality - bojuje proti fasismu, nacismu a bolsevismu. Staci se podivat na jejich internetove stranky.  Predtim, nez neco zacnez pouzivat jako pevne dane faktum, mozna by sis o tom mel neco zjistit ;). Cituji:

"Antifašistická akce (AFA) se zabývá propagačními, informačními a praktickými formami boje se všemi autoritářskými ideologiemi a skupinami usilujícími o jakékoli formy útlaku, v první řadě s neonacismem a ultrapravicí."

b). GOOD NIGHT WHITE PRIDE je titulni heslo stejnojmenne kampane a ta opravdu NENI pouze o boji proti rasismu. Jeji myslenkou je - cituji:

 "Už od svého vzniku je o rázném odmítání xenofóbních názorů a vyjadřování se ke společenským problémům současnosti jako je nacionalismus, rasismu, diskriminace kvůli barvě pleti či sociálnímu postavení, fašismu, nacismu a všem snahám svázat životy lidí pod dohledy všudypřítomných kamer či pravidel chování i myšlení"Opet - nejprve si zjisti fakta a pak o tom pis. 

0/0
4.9.2008 13:31

Ruger

Re: Re: Pro eF

Mno jsi manipulátor a nijak dobrý

Tvůj dědeček bojoval proti nacismu, ale to neznamená, že smažkovské aktivity jsou na tom stejně . On ani protinacistický odboj nebyl jednotný - moji úctu má proud, který bránil demokratické hodnoty. Komunistický odboj, který usiloval jen o to, aby jednu totalitu nahradil jinou už moji úctu nemá. Navíc často své cíle podřizoval bez ohledu na oběti moskevskému vedení  - viz. z bytečn é květn ové povstání 1945 v Praze a výhružky Moskvy Maeričanům, pokud by chtěli přijet, potažmo neochota pražských komoušských "odbojářů" američany požádat o pomoc.

Mrtvých komunistů je mi stejně líto , jako použitého toaletního papíru.

0/0
3.9.2008 12:24

muth

Re: Re: Re: Pro eF

Nevim, co porad mas se smazkama, ci smazkovskyma aktivitama....smazkovska aktivita je tak maximalne sehnat si penize na drogu, sehnat si vlastni drogu, mit kde si drogu aplikovat a mozna i to jak prezit do druheho dne. Asi nemas moc zkusenosti se smazkami, kdyz mas porad pocit, ze prave takovato individua maji potrebu proti cemukoliv demonstrovat a vystupovat. Ja jsem jich par znal a povim ti, ti by byli ochotni nekam jit jen za jednu ci vice davek fetu. Smazka (clovek zavisly na tvrdych drogach) ma opravdu dost problemu sama se sebou a jakakoliv aktivita nesouvisici se smazenim je pro ni naprosto nepodstatna a zbytecna, vzdyt tihle byvali lide uz ani neziji v realnem svete, ale v jakemsi svem vlastnim, vytvorenym jejich chorym mozkem...

Dedecek byl zivnostnik, takze asi netreba zduraznovat, ze to nebyl komunista...

Co se komunistickeho odboje tyka, vcelku s tebou souhlasim, ale na druhou stranu i mezi jeho cleny bylo dost mladych "naivu", kteri.....

0/0
4.9.2008 13:07

muth

Re: Re: Re: Re: Pro eF

..."do toho spadli", ani nevedeli jak, jenom z toho duvodu, ze v tu chvili nemeli jinou alternativu jak bojovat (organizovane) proti nacisticke totalite. Jejich obeti a ochoty nasadit vlastni zivot v boji proti okupantum si vazim.

Je pravda, ze kazdy clovek (dle zakona od 18ti let vyse ;)) je plne zodpovedny za vsechna sva rozhodnuti, ale musis sam uznat, ze v te dobe bylo mezi naprostou vetsinou obycejnych lidi tady u nas jen minimum informaci o skutecnem stavu veci v SSSR a o prave tvari bolseviku...kdyby tomu tak nebylo, nedoslo by k "Viteznemu Unoru", nebo alespon ne tak, jak k nemu doslo.

0/0
4.9.2008 13:15

Ruger

Naivky nic neomlouvá

jiní mladí lidé měli v hlavě jasno, co je komunismus za sajrajt.

Stejně jako budu vždy tleskat bolivijské armádě, která s pomocí US rangers ulovila kdysi treroristu Cheguevaru, stajně tak nebudu litovat komoušů, kteří zařvali, když se snažili jednu tottalitu nahradit jinou (po té kdy krátce před tím hlasitě tleskali Sovětsko - Německému dělení světa).

Zároveň bys mohl přečíst něco literatury faktu o vyhlazovacích táborech. K největší pakáži zde často patřili vězňové  kápové, většinou se rekrutující z řad těžkých kriminálníků a komoušů..:-©:-©

PS. nikdy neuroním ani slzu za žádného komouše

0/0
4.9.2008 14:09

Charliealpha

Pochvala českému školství.

Zde je důkaz, že se českýmu školství podařilo minimálně jednoho nácka naučit číst a psát :-D Gratulace.

0/0
2.9.2008 14:10

pepe999 from Salford

Re: Pochvala českému školství.

;-D;-DR^

0/0
2.9.2008 14:35

cara al sol

Re: Pochvala českému školství.

;-D

0/0
2.9.2008 22:14

eF...

antifa

Nevim co je spatne na tom kdyz nekdo upozornuje na tento problem...At uz formou pisni, tricek nebo cehokoliv jineho.....8-o

0/0
2.9.2008 13:54

Ruger

Pro primitivy - Všem stejně

byl bys stejně tolerantní pokud by měl  na tričku hákový kříž? Já ne, a netoleroval bych ani srp a kladivo.

A nebo naopak toleroval bych cokoli, všem.

0/0
2.9.2008 13:57

_Sandstorm_

Re: Pro primitivy - Všem stejně

Ta poslední věta se mi líbí, vážně. Současná hra na "lepší a horší" totalitní názory nebo "lepší a horší násilí" je pokrytecká až hanba.

Fašisté i tzv. antifašisté jsou stejná násilnická pakáž, jedni potřebují ty druhé, aby se měli proti komu vymezit a aby měli "proti komu chlastat". Oběma se na ulici vyhnu obloukem, z obou mi je zle.

0/0
2.9.2008 13:59

eF...

Re: Pro primitivy - Všem stejně

Mmm....pokud bude mit na tricku hakovy kriz....podporuje tim rasismus...a tim porusuje zakon....ale pokud podrpruje antifasistickou tedy antirasistickou myslenku zakon tim neporusuje....proto v tom nevidim problem....

0/0
2.9.2008 14:06

_Sandstorm_

Re: Re: Pro primitivy - Všem stejně

Přesně takhle uvažovali nacisté v 30. letech. Norimberské zákony byly přeci zákony a tehdy v "tom" taky nebyl problém. ;-)

0/0
2.9.2008 14:10

eF...

Re: Re: Re: Pro primitivy - Všem stejně

Myslis si ze je spatne tvrdit ze rasismus je spatny? Ja se nehlasim ani k jende strane, ale prijde mi smesne resit ze nekdo ma na triku todle a za sebou plakat s necim....zijeme ve svobodne zemi a neni zakazane propagoat neco co neni protizakone....

0/0
2.9.2008 14:13

_Sandstorm_

Re: Re: Re: Re: Pro primitivy - Všem stejně

No a právě soulad projevu té skupiny se zákonem je předmětem diskuse. Bylo-li by protiprávní heslo "Good night black pride" v souvislosti s černochy, je a simili protiprávní heslo "Good night white pride" v souvislosti s bělochy.

0/0
2.9.2008 14:17

eF...

Re: Re: Re: Re: Re: Pro primitivy - Všem stejně

no pokud by mel toto na triku cernoch bylo by to protizakone....ale jelikoz ten clovek cernoch neni upozornuje akorat na svoji vlastni rasu a v tom pripada je preci hloupost aby nekdo byl nejak pohorsovan za to ze urazi vlastni rasu....

0/0
2.9.2008 14:21

_Sandstorm_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro primitivy - Všem stejně

On uráží i jiné příslušníky téže rasy, všechny bělochy, aniž by měl jakékoli právo za ně hovořit. Kdyby on sám tvořil samostatnou rasu, nechť si ji uráží po libosti.

0/0
2.9.2008 14:26

Charliealpha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro primitivy - Všem stejně

Takže když mám na triku napsáno Lidi jděte do prdele, tak sem rasista :-D Výborná logika chlapče!

0/0
2.9.2008 14:34

_Sandstorm_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro primitivy - Všem stejně

Kdyby ses té logiky držel, nedospěl bys k takovému závěru. Negativní slovní projevy vůči lidem jakožto živočišnému druhu nemohou být z povahy věci rasistické. V pevné víře v tvou inteligenci to už nebudu dále rozvádět.

0/0
2.9.2008 14:37

Charliealpha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro primitivy - Všem stejně

Jen počkej až napochodujou mloci s transparentama Lidi jděte do prdele :-D

0/0
2.9.2008 14:40

_Sandstorm_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro primitivy - Všem stejně

Kontakt s jinou inteligentní civilizací bych si představoval trochu jinak, ale jako milovník sci-fi bych i toto nevydařené entrée zkousl. ;-)

0/0
2.9.2008 14:43

eF...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro primitivy - Všem stejně

Jelikoz je prislusnik tzv.bile rasy, ma pravo rikat co se mu nelibi na ostatnich prislusnicich...tedy kdyby tam mel napsano dobrou noc lidska pycho....tvrdil by si to same...tedy ze nema pravo soudit lidskou rasu jejiz je prislusnikem? Navic je to jen reakce na rasismus....kdyby tu nebyl....ani antifa by neexistovala....ale jelikoz rasismus je....tak je potreba upozornovat na tento problem....

0/0
2.9.2008 14:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.