Diskuze

Rod Walderode „prolomil“ Benešovy dekrety, získal les u Turnova

Nejvyšší soud potvrdil vrácení majetku zabaveného rodu Walderode. Dědička Johanna Kammerlanderová získá malý les u Žďárku u Turnova. Soudy ji dosud odmítaly s poukazem na Benešovy dekrety. Rod se o svůj majetek hlásí od roku 1993, žádá například i zámek Hrubý Rohozec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirka1938

2. 9. 2008 1:34
Zadne Benesovy dekrety neprolomil

Typicky zcestny titulek povrchniho novinare. Nejvyssi soud rozhodl, ze tento obcan se proti republice neprovinil.

0 0
možnosti

wiki5.5

2. 9. 2008 5:54
Re: Zadne Benesovy dekrety neprolomil

rika se tomu precedens a takoveto rozhodnuti zpravidla otevira brany k dalsim podobnym zalobam, tzn, ze do urcite miry prolomil. Ze vy nedokazete videt jiny uhel nez svuj jeste nedela novinare povrchniho

0 0
možnosti

pechovick

1. 9. 2008 19:55
nezapomínejte...

Čechy čechům....a to myslím vážně aniž bych byl nějaký nacionalista.

Proboha zkuste si uvědomit kolik miliónů čechů v dějinách bojovalo přes tisíc let proto abychom toto nádherné území obklopené horami, českou kotlinu, mohli obývat. Uvědomte si že němec fakt není čech, není a nikdy nebude, takový integrační proces v historii nemá obdoby a eu nikdy nebudou spojené státy. Vzpomeňte si lidé na všechny ty bitvy, na prolitou krev. Ano, svatý václav, karel IV. a mnozí další němce zvali, s němci spolupracovali apod. Ale nikdy ! nikdy se němcům nevzdávali. Němci si z naší země odnesli mnohem víc než my z jejich. Před stovkami let byl zápas ještě vyrovnaný, ale spojenými silami německých států jsme nedokázali odolávat. Proč? protože češi samy nejsou, nebyly a bohužel asi ani nebudou jednotni. Asi to ani nedovedeme:( Pominul čas válek ale přesto zapomínáme... oni nikdy nezapomenou. Naše země je klín vražený do jejich srdcí a čech se přece tak snadno dá koupit....

0 0
možnosti

KCHO1

1. 9. 2008 22:57
Re: nezapomínejte...

Karel IV byl čech jako poleno, jenom potomek Lucemburků...

0 0
možnosti

Semper2

1. 9. 2008 19:15
ČR na cestě k právnímu státu , souhlasím

Konečně učiněno zas jednou (po dlouhé době) spravedlnosti zadost. Přeji dědicům hraběte des Fours - Walderode, aby byli úspěšní i v dalších causách.

R^

Znak karlistů připojuji:

Zde:X

0 0
možnosti

LimonadovyJoe

1. 9. 2008 20:24
Re: ČR na cestě k právnímu státu , souhlasím

Přesně tak. A podle mne tu právní stát nebude, dokud Německo pořádně neodškodníme za to, co jsme jim za druhé války provedli.

0 0
možnosti

URB-Královna diskusí

1. 9. 2008 19:04
Modrofašisti čekali 17 let, než vymřou poslední svědci,

 kteří pamatovali na fašistickou vlajku nad Hrubým Rohozcem, ještě před okupací.:-©Rv

0 0
možnosti

LimonadovyJoe

1. 9. 2008 20:25
Re: Modrofašisti čekali 17 let, než vymřou poslední svědci,

Už se těším, jak jim to ČSSD znovu sebere ;-D Toho soudce by si klidně koupili i za vlády socanů, to nemá s ODS co dělat.

0 0
možnosti

fidel.zlobi.bolseviky

1. 9. 2008 18:19
Doufám, že kníže začne

vymáhat po Německu válečné raparace;-O;-O;-O

To jsem se zasnil...;-(

0 0
možnosti

MiroTR

1. 9. 2008 17:43
Benešovy dekrety by snad byly v pořádku,

kdyby postihly fašisty a sympatizanty. Jenomže na ně doplatilo spousta lidí, kteří byli proti fašismu a měli jenom smůlu, že měli v dokladech německou národnost.

0 0
možnosti

freak2

1. 9. 2008 17:45
Re: Benešovy dekrety by snad byly v pořádku,

To je bohužel smutné, ale nikdo s tím nic neudělá. Menšina vždy nesla důsledky s většinou která byla zodpovědná.

0 0
možnosti

Kleki Petra

1. 9. 2008 17:43
Okradli nebožáka.

0 0
možnosti

výtržnice

1. 9. 2008 17:27
at

ať boleševik vrátí všem co nakradl, benešovy dekrety byla v polovině případů jen zástěrka jak ukrást bohatýmm rodům všchno a nacpat to státu, který se o to nestaral, nabytek z ohromného množstv vil a zámků se válí po rezidencích tehdejších papalášů. Nevím jak by se lidem dneska líbilo kdyby jim někdo zabavil dům a od zítra patřil státu, je to ta samá zlodějina jen v monhem vetším meřítkuRv

0 0
možnosti

freak2

1. 9. 2008 17:38
Re: at

To se trochu pleteš. To byl důsledek II WW. A s nějakou spravedlností a porovnáváním s dneškem se běž laskavě bodnout - to co je spravedlivé, stanovují ti co vyhráli a to němci nebyli.

0 0
možnosti

freak2

1. 9. 2008 17:23
...

Jak pšonky nemusím, tak v jednom je uznávám. Se skopčákama se nesrali jako věčně předkloněná politická reprezentace ČR.;-€

0 0
možnosti

objektiv 81

1. 9. 2008 17:29
Re: ...

Polaci Nemcum nic nevratili? Ani jeden statek? Vubec nic? Neverim...

0 0
možnosti

hahaha

1. 9. 2008 17:22
Čemu se divíte?

Benešovy dekrety byly už dávno prolomeny,vracení majetku kolaborantské rodině Havlů to začalo a teď už to jen pokračuje!:-P

0 0
možnosti