- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám obavy z toho, že velká snaha ušetřit na nákladech vede ke zhoršení kvality
servisu letadel. Řada posledních případů technických potíží tomu nasvědčuje.
Tak si to precti jeste jednou ano. Toto se stava zcela bezne, jen ted po te nestastne nehody v Madridu se pise o kazdem nouzovem pristani. Pritom to bylo z preventivnich duvodu.
Na technickem stavu se zadna spolecnost nesnazi setrit, alespon co se tyce Evropy a USA.
Nějak mi ten článek připadá bulvárně-kritický. Neměl by vyznít spíš jako důkaz toho, že aerolinky nic nezanedbávají - a radši kvůli vadné žárovičce (kolik jich v letadle asi je??? ) radši přistanou - i když na druhé straně cílového města , než by riskovali, že se něco opravdu stane .....
To vis, Ryanair ma sve letadlo i s kontrolkama, neni to letadlo Boeing, neni to kontrolka Boeing, tak proc rochu lidi neprostrasit, ze lowcost=skoro jista smrt. K tomu napiseme, ze to je druha zavada Ryanairu za posledni tyden a hned pod to, ze v Mnichove horelo letadlo, ani ň o tom, ze to neni Boeing nybrz ATR od jineho vyrobce a provozovatele a s Ryanairem to nema nic spolecneho. Fcuk bulvarni iDnes