- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
naivita liškových nápadů a poslední dobou spíše výkřiků do tmy - zkrátka mlácení prázdné slámy - má svůj původ mimo jiné ve skutečnosti, že tento člověk nikdy nezaznamenal žádnou sebemenší učitelskou zkušenost, takže je ideální figurkou na příslušný resort. na druhou stranu však netuším, zda je vůbec možné se stávající kázní vůbec něco udělat. v tomto směru se nám asi demokracie trochu vymkla kontrole a děti ji chápou jako anarchii....
Přirozenou autoritu učitelům nezjedná nějaký proslov ministříčka přes politiku a bez zkušeností dosazeného. Jak se říká, komu není z hůry dáno.......Mám z hysterickými učiteli také svoje zkušenosti, to jejich věčné žalování na mé kluky, jim rozhodně na autoritě nepřidalo a jejich telefonování mě do kšeftu, také byla kapitola. No, o mrtvích jen dobře, ale jeden mi lezl k pultu opíral se o něj a vydržel otravovat klidně hodinu. Celkem jsem ho chápala, ono se špatně vymáhá poslušnost na chlapci o hlavu vyšším, stříbrnému borci republiky v boxu, byt´ jen za žáky.
Chvili jsem ucila...hned po absolvovani pedagogicke fakulty, ale vedela jsem, ze je to docasny, tak ze kdyz jsem prisla do tridy, tak jsem tem patnactiletym klackum rovnou rekla, ze je budu mlatit, protoze je mi uplne jedno, kdyz me za to vyhodi, ze jim zavarim znamkama, protoze reditel na me nema zadne paky a ze si rodice klidne muzou prijit stezovat...Pobavilo je to, ale jen do prvni facky...no a prvni facka byla i tou posledni...a kupodivu me ten zak ani neprasknul.
Liška je Bursíkova loutka!
Žádný apely. Prostě okamžitě zavést do škol pořádek a autoritu učitelů. Na tyhle slovní apely se stejně každej smrad vys......re. A pokud si nějakej hajzlík dovolí na učitele, tak by měl mít ten učitel právo mu takovou jednu fláknout, že by druhou chytil o zeď. A hlavně se taky těm učitelům musí věřit, ne že se při jakékoliv konfliktu víc věří 14-ti letému smradovi než učiteli s dlouholetou praxí a čistým trestním rejstříkem.
Tělesné tresty nejsou řešení , jen konflikt zhorší. Když dá učitel dítěti takovou že si děcko dá druhou o zeď, skončí to v lepším případě tak že to rodič učiteli vrátí a v horším tak že dítě učiteli rozbije auto, podpálí auto apod apod. Je zcela evidentní že tělesný trest situaci jen vyhrotí a nakonec to bude učitel kdo zapláče nad výdělkem
toho na vás, šmejdi...
Myslím, že by Igor z dnešní školy nestačil utíkat
Možná že to není žádné hrdinství, ale rozhodně můžu říct že jsme se vždycky dost nasmáli, když mu někdo něco proved(třeba ho trefit banánovou šlupkou přímo
zezadu na pleš). :)))
To je ubohý. Když už je člověku míň jak 15 a není trestně zodpovědný, měl by se realizovat nějak smysluplněji: rozbíjet volební shromáždění, napadat fyzicky na ulicích politiky, vytloukat vitrínky politických stran a strhávat volební bilbordy. Zkrátka prokazovat, že je užitečným členem společnosti.
Je na místě a v pořádku, že se Liška zmínil i o té šikaně profesorů a učitelů (zesměšňování, provokace, natáčení na mobil, umisťování těhlech hříček na net) každopadně vašim slovům se dotyční primitivové jen zasmějí a jedou "dál".
Chybí tu prostě jasné páky,jak zesměšňování zastavit. Je to sružení učitelů do pené a jednotné komory, jako mají např. lékaři. Vidíte sami jak drží při sobě??? je nemožné jim cokoliv vnutit nebo je jekkoliv obejít. proto se domnívám:
- každý žák má rodiče
- za zesměšňování se učitel může dožadovat peněžního zadostiučinění (soudně)
- rodiče těchto primitivů ať platí. Je přece jasné, že páka "peněz" na lidi platí nejvíce - viz Julínek - tomu češi nemohou přijít na jméno, protože udělal to, co neměl udělat odvahu nikdo jiný: šáhnul čechům do pěněženek. A na to je háklivý každý.