Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odvolání šéfa knihovny Ježka je prý připraveno, ministerstvo to nepotvrdilo

Ministr kultury Václav Jehlička (KDU-ČSL) se podle informací ČTK už rozhodl, že odvolá ředitele Národní knihovny Vlastimila Ježka. Mluvčí resortu odmítl potvrdit jakýkoli posun oproti čtvrtečnímu vyjádření ministra, že odvolání Ježka je jednou z možností řešení problémů se stavbou nové budovy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

yxarinka

totálně neschopnej Ježek

kam přišel, tam to posr.... viz jeho angažmá v rozhlase - kam přišel dělat reportáž (když se hledal nový ředitel v r. 93), a protože byl ze všech největší ňouma, zvolila ho rada, aby ho mohla lehce ovládat... atd atd :-©:-© jeho škoda určitě nebude!

0/0
1.9.2008 20:01

honzajaka

jediný

důkaz je neoficiální fax z Bruselu o kterém snad ani nikdo neví kdo ho poslal. To je zajímavé

0/0
30.8.2008 17:15

Kakarel

Konečně!

Další parazit v haji!

0/0
30.8.2008 9:04

Xaver01

Bůh ví, co za tou zpackanou soutěží je - Ježkova šrajtofle?

Jiný důvod, proč porušit zákon přece neexistuje. Leda, že by ten chlap byl blbej jak poleno, ale i to je důvod k tomu, že tam nemá co dělat. Takže ať si pan ježek nedovoluje tlachat něco o slušnosti. Prostě je to jeho konec. A lidovci by se měli stydět za tak prašivého senátního kandidáta.

0/0
29.8.2008 18:24

Profhate

Měli to udělat už dávno

Takhle mu akorát dělají reklamu do senátních voleb, nejspíš to má sám takhle naplánováno. To je přece jen lepší trafika

0/0
29.8.2008 16:10

czechian

Re: Měli to udělat už dávno

Na Praze 9 nemá za KDU žádnou šanci se tam dostat. R^

0/0
29.8.2008 17:38

madqwert

jehlicka je pata kolona ODS uvnitr KDU-CSL

:-©;-D

0/0
29.8.2008 16:06

2mmmm_2

Re: jehlicka je pata kolona ODS uvnitr KDU-CSL

uznávám Tvůj dobrý postřeh, ostatně ten pán de facto žádným lidovcem vlastně není, takže činnost Tebou naznačená mu nemůže dělat žádný problém...

0/0
29.8.2008 16:14

yxarinka

Re: jehlicka je pata kolona ODS uvnitr KDU-CSL

ale houby s voctem, byl to odjakživa příznivce OH, i proto se kdysi dostal do čela rozhlasu!!!

0/0
1.9.2008 20:02

butch2

to jsem zvedav

jestli se najde nejaka zaminka aby se nerealizovala ani koncertni sin v CB, kdyz vasik klausu rekne, ze se mu nelibi, tak se vsadim, ze se najednou taky objevi problem s pozemky;-D

0/0
29.8.2008 14:14

hadesxx

Re: to jsem zvedav

A on už někdo řekl, jestli by si ten barák na sebe vydělal, kolik by stál provoz a kdo by ho platil? 8-o

0/0
29.8.2008 14:18

Korsičan

Re: Re: to jsem zvedav

ty této budovy si na sebe nikdy nevydělá

0/0
29.8.2008 14:42

Korsičan

Re: Re: Re: to jsem zvedav

p

0/0
29.8.2008 14:43

vodní želva

Re: Re: to jsem zvedav

Národní knihovna si nikde na světe ne sebe nevydělá, tam vždy stát musí dotovat. Když to vezmu na naše podmínky, tak Národní divadlo, Národní muzeum, Národní galerie nebo třeba Karlštejn si na sebe nevydělají a musí být dotovány, takže tvůj příspěvek je trochu mimo mísu. Nebo snad chceš prodat Karlštejn? Stát by na tom určitě finančně vydělal a nemusel by platit nákladné opravy atd. Jeden už to zkusil, ale to nebyl stát, ale Harry Jelinek, ale tomu to nevyšlo.

0/0
29.8.2008 14:57

hadesxx

Re: Re: Re: to jsem zvedav

Ale řeč šla o rejnokovi, ne o flusu, želvičko :-)

Kromě toho, nejsem to já, kdo hlásá všemohoucnost neviditelné pravice trhu, ale když už byla řeč o "záminkách", které by snad mohly překazit realizaci dalšího organického veledíla, tak jsem se halt osmělil se svou troškou do mlýna...

0/0
29.8.2008 16:29

kremsa

Re: Re: Re: to jsem zvedav

Milá Vodní Želvo, pláčete na nesprávném hrobě.Nikdo nepopírá, že si Národní knihovna na sebe nevydělá a stát ji musí dotovat. Řeč byla o tom, zda si na sebe musí nebo nemusí vydělat nová koncertní síň v Českých Budějovicích, a zda ji případně stát nebo město mají dotovat z peněz daňových poplatníků. Tam bych soudil, že spíše ne - obzvláště když ČB beztoho i dnes nějakou koncertní síň mají, i když třeba není tak vznešená a známá po celém světě, jako by byla ta nová od pana Kaplického. V podstatě jde jenom o to, aby si pan Kaplický postavil pomník za peníze daňových poplatníků a konečně se alespoň na stará kolena proslavil, když se mu to doposud podle všeho příliš nepodařilo (konec konců mně taky ne, a nebrečím).

0/0
29.8.2008 16:31

ceItic

Přátelé,

nejlepší bude zaplatit církvím jejich restituční nároky a církve už ten Kaplického návrh realizují samy, bez ateistických bolševiků..R^:-)

0/0
29.8.2008 14:10

Nobleman

Re: Přátelé,

Co je to za pomatence???

0/0
29.8.2008 14:41

bluetake

v kolik budet tiskovka vudce socanu?

v kolik budet tiskovka vudce socanu? Ten to vsem radne vysvetli a oznaci viniky....:-)

0/0
29.8.2008 14:04

godys

a knihovna se stavět bude, nebo už ji nepotřebujeme...?

:-)

0/0
29.8.2008 13:46

butch2

Re: a knihovna se stavět bude, nebo už ji nepotřebujeme...?

to se zeptej vašíka klausů bez něj se stejně nic nepostaví komise nekomise:-/

0/0
29.8.2008 13:52

godys

Re: Re: a knihovna se stavět bude, nebo už ji nepotřebujeme...?

když mu to jeho fans žerou, tak je to těžký....:-/

0/0
29.8.2008 13:56

bluetake

Re: Re: Re: a knihovna se stavět bude, nebo už ji nepotřebuj

jasne, muze za to Klaus. Stejne jako i za to, ze mas prazdnou hlavu a mozna ti uz nestoji ani ocas....

0/0
29.8.2008 14:02

Monstrum Anonymič Anonymov

Ježek

Ježka nebrat, krade jablíčka...:-P

0/0
29.8.2008 13:43

czechian

Je úsměvné, jak tu příznivci Kaplického podporují...

...korupci a obcházení zákonů při zadávání zakázek. ;-D

0/0
29.8.2008 13:40

Glock každopádně bez -e

Re: Je úsměvné, jak tu příznivci Kaplického podporují...

Ale jak řvali na studii "Olympiáda v Praze 2016" a na vyhozené peníze ...

0/0
29.8.2008 13:43

fleret1

Re: Re: Je úsměvné, jak tu příznivci Kaplického podporují...

pokud jste alespon kratce sledoval posledni nechutne bombastickou olympiadu v Cine,musel by jste nutne dojit ke stejnemu zaveru = Bem je hlupak.

0/0
29.8.2008 13:51

czechian

Re: Re: Re: Je úsměvné, jak tu příznivci Kaplického podporují...

Bém už se také vyjádřil, že pokud MOV bude požadovat obdobně velké olympiády, tak do toho Praha nepůjde. R^

0/0
29.8.2008 13:56

Korsičan

Re: Re: Re: Re: Je úsměvné, jak tu příznivci Kaplického podporují...

a co čekal? nějakou regionální veselici?

0/0
29.8.2008 14:18

Bonelord

Re: Re: Re: Je úsměvné, jak tu příznivci Kaplického podporují...

Bem je hlupak i bez olympiady.:-P

0/0
29.8.2008 13:56

fleret1

Re: Je úsměvné, jak tu příznivci Kaplického podporují...

nu,pokud jsem si precetl vsechny dostupne prispevky,tak jedinnym priznivcem jsem zde asi ja --- znovu jsem si tedy prelouskal sve komentare a o podpore obchazeni zakonu v nich neni ani slovo - mate tedy halucinace.

0/0
29.8.2008 13:48

czechian

Re: Re: Je úsměvné, jak tu příznivci Kaplického podporují...

Tím, že bagatelizuješ Kaplickým nedodržená pravidla soutěže. A že se jinde nedodržovala? To neznamená, že lze zákony obcházet plošně. Rv

0/0
29.8.2008 13:55

lapka

Re: Re: Je úsměvné, jak tu příznivci Kaplického podporují...

Taky jsem príznivkyně knihovny...navíc to byl jediný projekt, který počítal se všemi technickými náležitostmi, které by moderní knihovna měla být. Ostatní projekty byly jen o designu, tato i o funkčnosti...

0/0
29.8.2008 16:56

ceItic

A mimochodem

Čunek je skutečně dobrý předseda..R^:-)

0/0
29.8.2008 13:39

Glock každopádně bez -e

Re: A mimochodem

neprovokuj. :-)

0/0
29.8.2008 13:40

Bonelord

Re: A mimochodem

Souhlas, výborný předseda a ještě lepší zloděj!;-)

0/0
29.8.2008 13:57

denny2006

Re: A mimochodem

Šveknar by byl lepší !

0/0
29.8.2008 14:20

EnVidiaSeries

Podle mě Ježek nezvládl své jednání..

Prostě začal používat "silová" řešení a ty odmítnou nakonec všichni, ať příznivci nebo odpůrci. Souhlasím s tím, že Ježek na takovém postu nemá co dělat. šup s ním někam do Archïvu.. :-/:-P

0/0
29.8.2008 13:39

Glock každopádně bez -e

Re: Podle mě Ježek nezvládl své jednání..

... šup do tepláků.

0/0
29.8.2008 13:39

denny2006

„s čím kdo zachází, tím také schází“

"Děkujeme,odejděte";-D!

0/0
29.8.2008 13:32

Glock každopádně bez -e

Pane Kaplický

Pro příště:

1/ je-li dána "cena", znamená to, že investor více peněz nemá a nafukování významu (a pro forma snižování nákladů) je zbytečné

2/ je-li v hodnotící komisi někdo, s kým se léta znám, tak muhu být obviněn z ovlivňování

3/ zadávací podmínky se nemění podle toho, že se mi tam ten "barák prostě zdá malý, tak ho zvětším tak, že se nevejde na pozemek"

4/ zákony se dodržují (no, někdy se ohýbají, ale nelámou se vejpůl)

0/0
29.8.2008 13:32

MiroTR

Re: Pane Kaplický

A hlavně je u takové soutěže nesmysl slibovat, že se vítězný návrh bude stavět, když nikdo neví, jak to vlastně uvnitř bude vypadat a jestli to je realizovatelné. Tady nešlo o projekt, ale jen o návrh.

0/0
29.8.2008 13:35

Glock každopádně bez -e

Re: Re: Pane Kaplický

dík, tohle jsem zapomněl.

0/0
29.8.2008 13:38

MiroTR

Re: Re: Re: Pane Kaplický

Docela bych rád slyšel názor nějakého projektanta a statika. Nevěřil byste, kolik ty zatracené knihy váží a jakou únosnost by musely mít podlahy. :-/

0/0
29.8.2008 14:02

Fobul

Re: Re: Re: Re: Pane Kaplický

No hlavně tu únosnost....

0/0
29.8.2008 15:34

bluetake

Re: Re: Pane Kaplický

lepe se to vyjadrit neda, ale ted uz se to hodnoti "tak nejak politicky" ...... ;-(

0/0
29.8.2008 13:38

fleret1

Re: Pane Kaplický

vse co jste zde napsal se deje temer pri kterekoli soutezi v CR --- korunu tomu vsemu navic dal obezni Pecina v poradu Jilkove,kde arogantne cvachtal o pripadnem realizacnim projektu.Ano,pan Kaplicky se samozrejme zna jak s Jiricnou,tak se Zahou Hadid - ve vsech trech pripadech se jedna o vyznamne architekty ( tky ) a tito lide se znaji mezi sebou velice dobre,stejne jako sva dila --- bez hloupych cancu mohl byt tedy vybran k realizaci II. mistem oceneny navrh HSH ( take s problematickym meritkem a hlavne ne puvodni "kapotazi" - viz Gheryho Millenium park N.Y. ) - bylo by zajimave potom sledovat dalsi osud knihovny,nebot se jedna o cesky arch. team - podotykam,ze kvalitni.Pokud by splnil Hubacek podminky souteze na Jestedskou vez,nikdy by tam toto skvostne dilo nestalo.

0/0
29.8.2008 13:44

MiroTR

Re: Re: Pane Kaplický

Pokud se to děje i u jiných soutěží, je to stejně špatné, jako v případě knihovny.  Ale jako omluvu to neberu - jen jako chabou výmluvu. :-/

0/0
29.8.2008 13:58

bludvik

Re: Re: Pane Kaplický

Nikoli prosím, pletete se a to velmi zásadně :-)). Národní knihovna soutěž uspořádala podle pravidel mezinárodní unie architektů, což byl experiment - který nevyšel. Jak konstatuje Brusel i naši právníci, nelze totiž na základě takovéto souteže zadat veřejnou zakázku, která by zadala zprácování architektonického návrhu na projekt. Blbuvzdorně řečeno, Ježek nemůže zadat Kaplickému zpracování projektu, musel by vypsat další veřejnou zakázku a tu nemusí vyhrát Kaplický. Pokud vyhraje někdo jiný, nemůže zase pracovat s Kaplického návrhem. To je holt právo, je třeba ho vnímat a respektovat, což platí i pro Ježka. Pokud v podmínkách osutěže slíbil jejímu vítězi přímo relaizaci projektu, rozhodl o svém osudu sám, protože pro to už jsou pouze výrazy z oblasti psychiatrie a ne práva :-)¨) 

0/0
29.8.2008 14:11

Jarouch777

Re: Re: Re: Pane Kaplický

Tak to prosim te napis Jehličkovi,  ať už toho Ježka odvolá . . prej pořád ještě čeká na vyjádření nšjakeho pravnického tymu . . . . :-P

0/0
29.8.2008 14:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.