Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kuchtová rozjela kampaň proti Bursíkovi, kritizuje ho na plakátech

Dana Kuchtová, první místopředsedkyně zelených a oponentka předsedy Martina Bursíka, spustila internetové stránky, na kterých se do stranického šéfa "strefuje". Zelené čeká v září sjezd, na kterém rozhodnou, jestli právě Kuchtová vystřídá Bursíka ve vedení strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

godys

jsem přesvědčen že Bursík předsedou zůstane a že SZ v PS

TAKY...!:-)

0/0
26.8.2008 12:01

good_luck!

Re: jsem přesvědčen že Bursík předsedou zůstane a že SZ v PS

bohužel se toho taky obávám... ovšem v případě, že nebude platit pravda dvě, je mi jedno, jak dopadne pravda jedna;-D

0/0
26.8.2008 13:59

good_luck!

Re: jsem přesvědčen že Bursík předsedou zůstane a že SZ v PS

jó a opravdu jsi bývalý Celtic?

0/0
26.8.2008 14:00

kozak52

ňáká ujetá ne?

zelení budou mít sjezd a budou volit nového předsedu , nač ty plagáty?;-D

0/0
26.8.2008 11:45

godys

kdo nechce SZ v PS, ten chce Paroubka za premiéra..

snadné počty.....vše ostatní je jen vata a omáčka.....:-)

0/0
26.8.2008 11:35

nakašista

Re: kdo nechce SZ v PS, ten chce Paroubka za premiéra..

blb jsi a blbem i zustanes soudruhu

0/0
26.8.2008 12:26

godys

Re: Re: kdo nechce SZ v PS, ten chce Paroubka za premiéra..

á matematik....:-)

0/0
26.8.2008 12:28

KADO

ta slepice nema sanci!

!;-D :-© Rv

0/0
26.8.2008 11:18

good_luck!

Musím říct

že ten graf a trend se mi líbí... Doufám, že to bude i skutečnost, ať už s Bursíkem,  Kuchtou nebo s kýmkoli jiným....

Už konečně táhněte i s tou Vaší feministickou suitou;-€

0/0
26.8.2008 11:10

godys

Re: Musím říct

A hodně chceš mít Paroubka za premiéra...?:-)

0/0
26.8.2008 11:12

good_luck!

Re: Re: Musím říct

viz odpověď níže...

jinak, Kuchtová, Bursík, Kača, Džamila atd., to opravdu raději Paroubka.... (doufám, že nevezme s sebou odborníky typu Šlouf, Grégr atd, kteří jsou kádři na úrovni Klause a Zemana...)(Y)

0/0
26.8.2008 11:16

yan007

Re: Musím říct

nielen Paroubka ale predovšetkým komunistov!!! A najlepšie aby sa ODS s ČSSD dohodli, že im to tu patrí celé... Vivat demokracia!!! "Blahoželám"Rv:-©

0/0
26.8.2008 11:30

fido7787

zeleným nefandím, ale

pokud to vezme do rukou ta nána Kuchtová, tak půjdou zelení pěkně rychle od válu ...

0/0
26.8.2008 9:37

godys

Re: zeleným nefandím, ale

a pak už tady bude mít Paroubek s Filipem volnou cestu do vlády...:-)

0/0
26.8.2008 10:00

good_luck!

Re: Re: zeleným nefandím, ale

ty asi nejsi moc v reálu, teď už se jen čeká na volby, jinak je to jasný...

P.S. Pochybuju, že komunisti půjdou do vlády - to je jen poslední strašák ODS. Komunistům totiž vyhovuje jejich zábuková politika a proč si špinit prsty... - nic by jim to nepřineslo a ještě by jim mohly začít klesat preference.... Takhle jsou ti, co chtějí, ale nemohou, přestože se snaží....

0/0
26.8.2008 11:13

yan007

Re: Re: Re: zeleným nefandím, ale

to nie je strašák, to je realita!!!!

0/0
26.8.2008 11:31

godys

Re: Re: Re: zeleným nefandím, ale

komunisté se do vlády třesou ještě víc než ostatní strany.....!!!

0/0
26.8.2008 11:33

good_luck!

Re: Re: Re: Re: zeleným nefandím, ale

vytáhni tu ručičku z nočníku a otevři oči třeba poté uvidíš reálný svět a ne tvé představy.... Paroubek není hlupák, komunisti taktéž ne. Otevřená spolupráce by nikomu z nich nic nepřinesla....

Mj. je opravdu dovoleno s komunisty spolupracovat pouze modrým? a nebo je ke spolupráci potřeba plakáty typu "s námi nebo doleva!"?;-D

Naivní hlupáky, co věří v pravicovost ODS a zakladatele Klause mám nejradši... Já sleduji činy a pravicovosti v ODS je max stejně jako v ČSSD a ostatních českých stranách, tzn. napravo jen tehdy, pokud jsem tím občanem já, hlasující poslanec, popř. náš pan předseda...

0/0
26.8.2008 14:08

rohatey

Sakra nedalo by se někde té Kuchtové přispět???

Za tohle ji chválím, vykousat toho nebezpečného muže dvojí tváře to by bylo pro všechny velmi přínosné.

Kuchtová alespoň na rovinu říká co chtějí, tedy že chtějí např. zakázat jadernou energetiku, potom voliči mohou zvážit zda tohle chceme i my. Ten podvodník Bursík v podstatě chce jedno a to samé akorát to balí do podvodných obalů typu "my jsme pro zřeknutí se jaderné energetiky v budoucnu" ale ve skutečnosti je to samé tedy že i on bude usilovat o to aby se tohle zákonem zakázalo.

0/0
26.8.2008 9:35

fido7787

Re: Sakra nedalo by se někde té Kuchtové přispět???

... a na rovinu odvolala Kumpošta a dosadila tam rovnou Neumannovou, co?

0/0
26.8.2008 9:38

godys

Bursík je dobrý politik....

R^

0/0
26.8.2008 9:30

good_luck!

Re: Bursík je dobrý politik....

a ty jsi dobrý trouba....

0/0
26.8.2008 11:18

Kubik_cz

Bludy...

Tak jediny co na to muzu rict, ze ma pani Kuchtova pekne zpracovane webovky. Obsah je ale jeden neuveritelny blud. Jen kritika ale zadny kloudny navrh jak chce soucasnou situaci resit. Btw. ale to ze pracovnice min. skolstvi a jeste chvilkova ministrine ani neumi napsat Pilsner Urquell je tak trosku blby...

0/0
26.8.2008 9:09

cybermiky

Re: Bludy...

Ale ta úvodní strana to je tedy síla. Ta stará škeble tam div neroztahuje tlapky  :-©

0/0
26.8.2008 9:12

kapkuvulgarniplastovalahev

vy ste chuji, vy zelení

0/0
26.8.2008 8:07

godys

nebýt Bursíka tak není SZ ve PS a nebýt SZ v PS tak tady...

vládne Paroubek s Filipem....a to si opravdu přejete....?:-)

0/0
26.8.2008 7:42

Ccecil

Re: nebýt Bursíka tak není SZ ve PS a nebýt SZ v PS tak tady...

Celticu, to je sice pravda, ale postavičky typu Kuchtová týhle koalici spolu s Vlastíky taky moc neprosívají.

0/0
26.8.2008 7:48

Sharkee

Re: Re: nebýt Bursíka tak není SZ ve PS a nebýt SZ v PS tak tady...

pravdu máte oba, ale tohle je bohužel realita současné politiky

nehledě na to, že jste zapoměli na tu hlavní figurku nynější 3koalice, která ji nese největší problémy a to je váš předseda Čunek

0/0
26.8.2008 7:52

godys

Re: Re: Re: nebýt Bursíka tak není SZ ve PS a nebýt SZ v PS

co provedl Čunek....kromě toho že sere Paroubka a Urbanovou....?:-)

0/0
26.8.2008 8:47

Karla Mrackova

Připadá mně

tahle paní, podle příspěvků a názorů které produkuje velmi hloupá. Myslím si, že ji používají nějaké zájmové skupiny jako hlásnou troubu. Proto tato paní je tuto zemi velmi nebezpečná i podle toho, že se dostala i když na malý čas do vlády.

0/0
26.8.2008 7:36

IoannesM

Ano

Ano. Jako např. s těmi jejich JE. Měli by si správně dát do volebního programu: "SZ je pro výrazné zdražení elektřiny všem spotřebitelům. SZ podporuje ruské energetické firmy, kterým věnuje miliardy navíc, které musí zaplatit občani za zvýšení cen. SZ se směje lidem, kteří si myslí, že nám jde opravdu o ekologii." :-©Rv

0/0
26.8.2008 0:16

LimonadovyJoe

Re: Ano

Za pár let zavřou Dukovany, protože již dosluhují. A dokud bude ekobolševik ve vládě, s výstavbou nové elektrárny se nezačne. A pak lidé teprve uvidí, co to znamená ekoteror v praxi, až budou za energie platit 20x tolik, jako dnes.

0/0
26.8.2008 0:19

yan007

Re: Ano

Hmmm, tak tomu som vôbec nerozumel. Nechápem ako chce SZ zdraženie elektriny a už vôbec nechápem podporu ruských firiem.... čo je to za blbosť

0/0
26.8.2008 0:47

LimonadovyJoe

Re: Re: Ano

Ty toho asi dost nechápeš. Jeden kilowat vyprodukovaný tepelnou elektrárnou stojí dejme tomu 1 Kč, jadernou 1,5 Kč (protože tam stát vybírá něco na likvidaci odpadu) a např. ekozdrojem, solárním panelem se vykupuje za 15 Kč. To jenom tak pro orientaci. Další věcí je, že až zavřou Dukovany, jak jsem výše zmínil, nebude ČR v otázce energetiky soběstačná a bude muset kupovat jinde, což se opět negativně (a to dost) projeví na ceně. A odkud to asi budeme kupovat ?

0/0
26.8.2008 0:51

yan007

Re: Re: Re: Ano

do tej tepelnej si zabudol započítať náklady na osírenie a emisné povolenky. Kupovať to budeme zo Slovenska, lebo tam to Fico dostavia.... :) prípadne od nemecka, a francúzska :)

0/0
26.8.2008 2:04

cybermiky

Re: Re: Re: Re: Ano

Hele a proč by češi měli kupovat elektřinu ze Slovenska ? Ty možná jo, ale ty nejsi občan ČR ;-D

0/0
26.8.2008 9:11

Karla Mrackova

Re: Re: Ano

Zemní plyn.

0/0
26.8.2008 7:31

nakašista

Re: Re: Ano

zkus se zamyslet, mozna Ti to dojde

0/0
26.8.2008 12:30

LimonadovyJoe

Maral, uvědomuješ si,

že ti samí, kteří ODS napadali kvůli opoziční smlouvě s ČSSD, šli o čtyři roky později se soc.dem. natvrdo do koalice ?

0/0
26.8.2008 0:02

Vilém Hynek Jarmila

tahle jihočeská pramatka by taky mohla říct

proč SZ najednou dostala těch 7% hlasů - hlavně kvůli Bursíkovi, protože je v týhle partaji jedna z mála trochu důvěryhodnejch postav. Jinak se myslím každý z poslanců SZ si už dávno udělal ostudu sám - Kuchtová, levičáckej bloud Stropnický, ty dvě protestující stračeny. Snad jedině Rabas z Chomutova, Bursík a s voběma zavřenejma vočima Jaujau.

Jinak je nemusím, ale někdo musí sílu ODS vyvažovat, jinak se začnou chovat už úplně jako bolševici - viz situace na prařský radnici. ODS bohužel potřebuje nějaký zrcadlo a korektiv v podobě menších stran.

0/0
25.8.2008 23:27

LimonadovyJoe

Re: tahle jihočeská pramatka by taky mohla říct

Nesmysl, dvě strany by bohatě stačily.

0/0
25.8.2008 23:30

Vilém Hynek Jarmila

Re: Re: tahle jihočeská pramatka by taky mohla říct

Komunisti tvrdili, že stačí jedna strana. Už ze základního rozměru pravice-levice kontra liberálismus-konzervatismus je jasný, že by se měly uživit alespoň 4 strany. U nás liberálové bohužel chybí a nahrazují je uskupení typu US nebo SZ. Poslední liberálové byli ODA, který zahučeli kvůli penězům a nejednotě 4koalice, kterou zahubili slavní Lidovci.

0/0
25.8.2008 23:35

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: tahle jihočeská pramatka by taky mohla říct

Jde o to, co to dnes je liberalismus a zda má vůbec ještě nějaké opodstatnění. Liberalismus v pravém slova smyslu - právo na sebeurčení (svůj stát již máme, Rakousko-Uhersko zaniklo), ekonomické svobody jednostlivce - v podstatě máme, nezávislé soudy - máme, někdy až moc nezávislé, právo na soukromé vlastnictví - máme. Zjednodušeně řečeno, vše co má být povoleno, již povoleno je. A pak jsou zde značně problematická témata, která někdo vydává za liberální, jako je podpora všech možných a nemožných sexuálních deviací, tolerance k drogám, neřešení imigrace, gender politika atd., což ovšem není liberalismus v pravém slova smyslu, ale spíše taková křeč a často i umělé hledání témat. Navíc, většinu těchto zvrhlostí v dnešní době dostatečně prezentují socialistické a zelené strany.

0/0
25.8.2008 23:40

Vilém Hynek Jarmila

Re: Re: Re: Re: tahle jihočeská pramatka by taky mohla říct

Jako heterosexuál mi tedy spíš přišly jako křeč reakce polance Tollnera, ale i Klause a další konzervativců z ODS a KDU, když se projednávaly práva na registrovaný partnerství.

Jako pravičák jsem pro to, aby homosexuálové mohli adoptovat děti, protože režim výběru při adopci je dost přísnej a nejhůř je těm dětem v děcáku. Jsem pro úplnou liberalizaci trhu s drogama (resp. v distribuci by měl dominovat stát třeba přes lékárny), protože to co vytváří dynamiku trhu, je prohibice, která uměle zvyšuje ceny, zaručuje lukrativitu byznysu a dává příležitost a prostor mafiím, aby se snažily sehnat další a další konzumenty. Stát myslím za skoro 100 let prokázal svou neschopnost - ač je prohibice, drog je pořád dostatek.

Jsem pro to, aby si každej mohl vybrat, kde chce žít, ale pokud přijme hodnoty svojí nové země. Pokud ne, hajdy zpátky. Např. nechápu, proč nikdo nepošle domů Vietnamce a Číňany, který tady dělaj daňový úniky. Řešilo by to občanství na zkoušku apod. ATD:

0/0
25.8.2008 23:52

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Re: tahle jihočeská pramatka by taky mohla říct

Problém je, že to je okrajové téma. Blaho deviantů leží na srdci jenom pár lidem a i pro ty je to spíše téma na okraj, než stavební kámen politického programu. Tzv. liberálové z havloidních straniček tápají, nenašli se, nenašli svou parketu - na počátku to byl boj proti ODS a Klausovi za každou cenu, to jim ovšem teď vyfoukli socialisté a jsou v tom mnohem lepší, potom to bylo proevropanství, jenomže dnes jsou všechny parlamentní strany proevropské (ČSSD v tom opět zašla do extrému), takže ani zde nenašla pravdaaláska svou výlučnost. Prostě nic nenabízejí, nic, co by již nenabízel někdo jiný.

0/0
25.8.2008 23:56

55108311

Re: Re: Re: Re: Re: tahle jihočeská pramatka by taky mohla říct

R^ Kdyby byla prostituce státem řízená a drogy se prodávaly jako alkohol (obojí by fakt patřilo spíš do lékáren, mám pocit že třeba v USA se alkohol s potravinama prodávat nemůže), podsvětí by přišlo o většinu zisků.

0/0
26.8.2008 0:29

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tahle jihočeská pramatka by taky mohla říct

To je tak naivní. Tak by to tvé podsvětí vlastnilo ty lékárny no :-)

0/0
26.8.2008 0:30

ferdapytlik

dlouhej příspěvek

R^

0/0
25.8.2008 23:54

nakašista

Re: Re: Re: Re: tahle jihočeská pramatka by taky mohla říct

tolerance k drogam je ok, drogy by se mely legalozvat, danit a ubyl by hned 1 problem a 1 agent stb - komorous ;-D

0/0
26.8.2008 12:39

55108311

Re: Re: tahle jihočeská pramatka by taky mohla říct

Nemyslím, někteří se opravdu chovají, jako by to měli předplacené. Pražská radnice je dobrý příklad.

U našich sousedů (Slovensko, Polsko) se to pořád vyměňuje, proč je to u nás jiné?

0/0
25.8.2008 23:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.