Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Počet obětí madridské letecké havárie stoupl na 154

Počet obětí středeční letecké havárie v Madridu stoupl na 154. V sobotu svým zraněním podlehla jedenatřicetiletá žena, informovala agentura EFE. Mezitím muselo kvůli technickým problémům nouzově přistát další španělské letadlo. Žádný z cestujících nebyl zraněn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Falcon21

Fotka

Pro Idnes: Když už píšete o havárii letadla společnosti Spanair, případně o problémech letadla Spanair, nedávejte jako hlavní foto letadlo společnosti Iberia, někomu by to mohlo zdát jako negativní reklama. Nehledě na to, že na snímku je Airbus A319 a havarované letadlo byl MD-82.

Děkuji za nápravu!! !

0/0
24.8.2008 16:34

tico5

Re: Fotka

Buď rád, že na idnes rozeznají obrázek auta od letadla...

0/0
24.8.2008 17:09

brezzinka

Re: Fotka

nevím co se ti na tom nelíbí? je snad stroj společnosti iberia ve špatném stavu ? iberia létá, spanair ...

0/0
24.8.2008 17:11

Si0

Re: Fotka

Oni nic, to Reuters.

0/0
25.8.2008 10:02

Speedo

154 obeti ze 141 cestujicich. bravo idnes

;-D

0/0
24.8.2008 16:06

elrik

Re: 154 obeti ze 141 cestujicich. bravo idnes

kdyz ses deb/l tak ti ani svecena nepomuze. letadlo co spadlo vezlo dohromady 174 lidi. to co melo problemy a pise se o nem na konci clanku je uplne jine letadlo! Rv

0/0
24.8.2008 16:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.