Diskuze

Vzpírání žen a nemoderní pětiboj. To je olympiáda!

Poprvé mě to napadlo přesně před čtrnácti dny, když jsem v televizi slyšel o vítězce olympiády jménem Čchen Sie-sia. Získala zlatou medaili ve vzpírání žen do 48 kilogramů (ten údaj není o tom, kolik uzvedne, ale kolik sama váží). Co to je za absurditu – vzpírání žen?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

WildOrchid

27. 10. 2008 13:29
vzpirani atd

Ja myslim, ze kazdymu se zda divnej ten sport, kterej si nezkusil. Jsem vzperacka, a i zenske zavody maji neco do sebe. Nez jsem zacala vzpirat, nechapala jsem co na tom nekomu muze prijit zajimavy, urcite bych se nedivala na vzpirani v televizi. Jenze kdyz jsem to zkusila, bylo to uz jine, a kdyz se na to ted divam, treba i v te televizi, vidim to jinak. Vidim tam ten boj cloveka s cinkou a sam se sebou, vidim chybicky kterych se dopustil a proc to nedal, vidim riziko co se mohlo stat..

Aby autor mohl napsat objektivni clanek, musel by si vsechny ty sporty sam zkusit, nez je bude kritizovat. Ono staci kdyz vzperaci chodi nejakou dobu do oddilu se zenami, a taky uz jim to neprijde tak divny.

0 0
možnosti
W

WildOrchid

27. 10. 2008 13:29
Re: vzpirani atd

Ostatne.. na sportech neni spatne to kdo ho dela, ale jak ho dela. Zensky ktery nasypou aby vyhraly olympiadu vas mozna utvrzuji v tom, ze to neni sport pro zeny, protoze vypadaji jako chlapi, delaji to do chlapi, jsou silnejsi nez chlapi.. ale kdo zna normalni vzperacku ktera to dela pro radost, tak vidi silnou zenu, ktera dela sport co ji bavi, ktery ji naplnuje. Drive jsem delala Judo, bylo to podobne. Malo zen, malokdo to chapal, muzi se takovych zen boji. Nicmene.. jen muzi, kteri sami nedelaji zadny boj. sport.

Tedy.. Zkus a pak sud.

0 0
možnosti
OK

Obcasnykomentator

26. 8. 2008 14:11
Čtivá, avšak pokleslá argumentace

Pane šéfredaktore, chápu, že sport není vaší parketou a chápu taky vaši snahu o provokativnost a čtivost. Nicméně místy pokleslá argumentace, spíše odpovídající hospodskému rozumování, podle mne do tzv. seriozních novin, navíc z pera samotného šéfredaktora, nepatří. Kdybyste to napsal do svého osobního blogu, budiž. Zde ale reprezentujete list a stanovujete určitá měřítka úrovně. Vzpomeňte si na to, až se zase někdy budete bránit „nařčení“, že MFD je (polo)bulvár.

0 0
možnosti
PP

Philosopher

25. 8. 2008 16:22
Zkratka OH

OH = Opravdová Hloupost

0 0
možnosti
K

kohr26

25. 8. 2008 16:38
Re: Zkratka OH

R^to je fakt ;-D kam se hrabe olypiada za takovou Spartakiadou R^ jo bylo R^V[>-]

0 0
možnosti
PP

Philosopher

25. 8. 2008 16:05
Zvláštní

Je zvláštní, že tolik lidí cítí nesmyslnost OH a přesto spousta lidí OH prožívá ...

0 0
možnosti
PP

Philosopher

25. 8. 2008 15:32
Otázky

Co je to vlastně sport ? A co je to vrcholový sport ?

Co jsou to olympijské hry ?

Jaký je smysl OH ?

Proč je kritizováno vzpírání žen a nikoliv třeba kopaná mužů ?

Proč je vůbec kritizováno zařazení jakéhokoliv nového sportu na OH ?

0 0
možnosti
A

alffin

25. 8. 2008 7:11
Myslím, že

Olympiáda už není vůbec o sportu, ale o prachách, prestiži a politice.

Těm sportovcům to jistě nepřipadne, ale ten humbuk co předchází tuto akci, a poté stížnosti sponzorů na prázdné pchozy, to je katastrofa. Už se těším, až budou v rámci reklamy přerušované třeba atletické závody, že by se třeba odstartovala 100 vka, a po padesáti metrech by všichni závodníci zastavili, TV by si odvysílala svoje pásmo reklam, a pak by to ti sprinteři doběhli.

Když už se to takhle může dělat na hokeji, tak myslím že to nebude dlouho trvat...........

0 0
možnosti
FB

xblack13

25. 8. 2008 7:54
Re: Myslím, že

hokej má svoje přirozené přestávky a díky tomu, že se hraje na čistý čas, tak není problém tam napasovat reklamu. 100vku nikdo nepřeruší, ale se může jednou stát, že naperou mraky reklamy před a za běh.

0 0
možnosti
MH

Helena1

24. 8. 2008 20:50
Já taky řadu sportů nechápu

Ale ono je to celé o vítězství (a penězích) a ne o smyslu konkrétního sportu. Třeba naše první zlato ve střelbě - té paní to přeju, ale celá ta disciplína mi přišla velmi komická.

0 0
možnosti
W

wrangler

25. 8. 2008 14:31
Re: Já taky řadu sportů nechápu

Komická mi přijdete vy, protože o tomto sportu evidentně víte prd!(Y)

0 0
možnosti
JT

killy

24. 8. 2008 15:26
killy

Autor opomenul ještě další sterilní sporty , třeba synchronizované plavání, synchroskoky do vody, "moderní" gymnastika..... a třeba třeba nechápu proč se provozuje softball současně s baseballem   a na olympiádě není, kromě tenisu i línej tenis.... a vedle bikrosu i skateboard.....  a dále třeba i synchronizované plavání smíšených skupin  a třeba synchroskoky z věže  v pěti lidech najednou....... ;-D    Prostě, chtělo by to zeštíhlit !  Překonané sporty, které provozuje ze setrvačnosti několik stovek jedinců na světě, vyřadit  -  ty nově zařazené pořádně probrat - a s novejma nespěchat.......  nebo vyřadit sporty, které nejsou aktivně hromadně provozovány alespoň v 50% zemí zastoupených v MOV.      No všechno je to na zamyšlení a ne na pět minut......a ne tady !;-D

0 0
možnosti
VL

ViIa Lesni

24. 8. 2008 15:34
Re: killy

Tak navrhni :sedět v hospodě

                     s pivem

                     s vinkem

                     u stolu

                     pod stolem   ..     co by jsi vyhral?

0 0
možnosti
MJ

Thya

24. 8. 2008 14:15
Moderní pětiboj

Co se ostatních zmińovaných sportů týče vcelku bych sautorem článku souhlasil, ale moderní pětiboj na olympijské hry patří, je tu celou dobu pořádání moderních olypiád  a moderní se jmenuje proto že se měl odlišit o toho původního antického pětiboje kde byli disciplíny poněkud jiné. To že si někdo vylosuje herku je blbý ale většinou se herky v moderním pětiboji nevyskytují a záleží spíše na sportovci jak moc dobrý jezdec je.

0 0
možnosti
KS

Harry_sportsman

23. 8. 2008 14:31
Souhlasím ve většině věcí

s panem Čásenským - vzpírání žen (stejně tak jako ženský zápas či taekwondo) bych zrušil, při sledování řecko-římského zápasu jse měl naprosto stejné pocity jako autor. Moderní pětiboj mi naopak připadá jako vcelku zajímavý sport, akorát kvůli tomu jezdectví je to hodně na náhodu - tuto disciplínu by asi bylo rozumné nahradit nějakou jinou, souhlasím i s tím, že ten přívlastek "moderní" je opravdu zavádějící.

Akorát mě trochu mrzí, že si pan šefrédaktor neodpustil pro české novináře zřejmě  povinnou kritiku čínského sportu - Číňané by přece získali víc zlatých medailí než USA i bez těch 4 zlatých ze ženského vzpírání ...

0 0
možnosti
JG

rasta_vesta

23. 8. 2008 15:44
Re: Souhlasím ve většině věcí

Tak jako kdysi SSSR a vychodni nemci, tak dnes "trenuji sportovce" v Cine - to nema nic spolecneho s prvni ideou o Olympiade.

0 0
možnosti