Diskuze

Neštěstí v Madridu nezavinil hořící motor, stroj se vzňal až po pádu

Levý motor letadla, v jehož troskách ve středu na madridském letišti zahynulo 153 lidí, nezačal hořet při startu stroje, jak o tom hovořily dosavadní svědecké výpovědi o neštěstí. Vyplývá to z nových informací leteckých expertů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

cechi

22. 8. 2008 15:31
je to možné?

150 lidí zemře způsobem, který si ani nechci představit, přímo na letišti, a oni nejsou schopni jednoznačně zjistit příčinu nehody? proč se pořád diskutuje o tom, co se a jak stalo? vždyť musí mít záznam, museli to vidět! jenom se budou snažit přehazovat vinu, je to diletastství fatální úrovně !!! je mi z tiho špatně :-©

0 0
možnosti
JK

Majkyho_pupik

22. 8. 2008 16:21
Re: je to možné?

Objasneni leteckych nehod bezne trva tydny nikoliv hodiny nebo dny

0 0
možnosti
T

tos42

22. 8. 2008 15:29
Z Lanzarote na Kanarske ostrovy??

Lanzarote je jeden z Kanarskych ostrovu, vy tupci...Rv

0 0
možnosti
BW

Brainwashington

22. 8. 2008 14:41
15 tun kerosinu,

nulová šance!

0 0
možnosti
AP

kestrik

22. 8. 2008 14:34
Určitou spekulaci jsem měl už od začátku

Něco opravovali na motoru, a protože to muselo být honem-honem, pak se snadno něco přehlédne. Nějaká chybějící závlačka, špatně dotažený šroub....

0 0
možnosti
DV

joops

22. 8. 2008 14:22
Debílové z IDNESU

...a nemá to náhodou bejt Z Lanzarote na Kanárských ostrovech ;-D;-D

0 0
možnosti
W

Wolfowitz

22. 8. 2008 13:52
Z Lanzarote na Kanárské ostrovy???

8-o8-o

0 0
možnosti
PV

Canadian_from_Toronto

22. 8. 2008 14:17
Re: Z Lanzarote na Kanárské ostrovy???

To musel být let... ;-D

0 0
možnosti
RM

ednes

22. 8. 2008 13:51
skrinka

Uz pred dvouma dnama se rikalo,ze je jedna cerna skrinka na padrt.Tady se porad pise o dvou....fakt certstvy zpravy :-©

0 0
možnosti
SA

sprav

22. 8. 2008 15:52
Re: skrinka

nejsem expert, ale černá skříňka je konstruována pro zachování neporušeného obsahu i v

extrémních podmínkách. Je schopna 45 minut odolávat teplotě 1000°C,

vydrží silné přetížení (100G), je vodotěsná a vyrobená z nekorodujících materiálů. Uvnitř je umístěn i miniaturní vysílač, který po katastrofě

vysílá signál, podle něhož se dá skříňka najít. Pro snazší nalezení je

černá skříňka křiklavě oranžová a plave na vodě. (zdroj Wiki)

0 0
možnosti
MK

pancho10

22. 8. 2008 13:49
poruchu zařízení měřícího teplotu vně letadla....

Dnes mě pilot letadla říkal že to je běžná chyba letadla tohoto typu.Jo a říkal(spíše vravil)že by si to nerisknul i kdyby ho měli vyhodit na dlažbu,odstartovat.

0 0
možnosti
PX

Poborskiii

22. 8. 2008 13:43
stáří letadla

Může mi někdo objasnit stáří toho letadla? Před 15 lety se MD-82 už prý nevyráběla, neboť od roku 1990 je nahradil stroj MD-90. Čili v tom případě by mu muselo být nejméně 19 let a ne 15, jak tvrdí.

0 0
možnosti
MP

Brouk Pytlík654

22. 8. 2008 13:18
video..

Tak sem to video "pro interní potřebu" někdo hoďte... Neschopní novináři to nedokážou ukrást? Kdyby se to stalo tady, tak už to dávno je všude :)

0 0
možnosti