Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

McCain předstihl v průzkumech Obamu

Prezidentský kandidát amerických republikánů John McCain vede podle posledních průzkumů veřejného mínění o pět procentních bodů nad svým demokratickým soupeřem Barackem Obamou. Dosavadní průzkumy veřejného mínění favorizovaly Baracka Obamu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

singlemalt

Jéžiši, Jirka už chtěl v dotisku publikovat foto s Obamou

a teď tohle.

0/0
21.8.2008 10:36

Ulrich

Mac is back!

Aktuální čísla z průzkumů ( zdaleka ne jen toho jednoho, o kterém je řeč v článku ) ukazují zřetelný vzestup preferencí McCaina a pokles podpory Obamy, a to nejen na celostátní ( národní, federální ) úrovni, nýbrž i v klíčových státech, o které se bude bojovat nejvíc jako jsou Ohio nebo Virginia.

0/0
20.8.2008 22:22

JB001

úpadek Ameriky

úpadek Ameriky nezastaví ani jeden viz

http://beranek.bigbloger.lidovky.cz/c/46828/Stalinuv-duch-aneb-za-mesic-je-vsechno-jinak.html

0/0
20.8.2008 19:09

podplukovnik 66

Re: úpadek Ameriky

Kdo je Jiří Beránek?  Že on je schopen zapomenout na politiku když jede na výlet, to mi řiká že on to nebere moc vážně. :-/

0/0
20.8.2008 19:48

činčo

Re: úpadek Ameriky

Jed tam a uvidíš8-o

0/0
20.8.2008 22:42

Necekana navsteva

Ale ale ale

0/0
20.8.2008 18:30

činčo

Hop a je tu John!

Neříkej hop dokud nepřeskočíš. Kolik takovejch tady bylo, co nedávali  republikánu žádnou šanci a ted trapně mlčí,  že Juldo?;-D

0/0
20.8.2008 18:06

Profík

Re: Hop a je tu John!

Jo, poslední dobou v Americe opakovaně vítězí v prezidentských volbách lidoop, taže žádná změna. Nakonec, u nás je lidoop premiérem.

0/0
20.8.2008 18:55

PlnouParouBack

Re: Re: Hop a je tu John!

Kdepak, Paroubek už premiérem není.

0/0
20.8.2008 19:22

júLinek šíšaL

Re: Hop a je tu John!

ano, hlodavče, volal jsi mne? ...tvůj žán je furt o dílek za barákem, tak co bys rád slyšel ?

0/0
21.8.2008 10:26

činčo

Re: Re: Hop a je tu John!

No přece, jak to ty vidíš? Zahrej si trochu na Nostradama.:-)

0/0
21.8.2008 11:03

podplukovnik 66

I'm All Shook Up

Premiér Kanady, Stephen Harper, dnes tady vyhrožuje vypsat předčasné volby. On je Konservativ, a těm se vždycky lépe daří jsou li v Americe Republikáni ve vládě. On by tedy měl lepší šanci rozdrtit tu jeho opozicy, Liberály, vyhraje li v listopadu John McCain. Harper je velice chytrej kluk, a že on si teď může vybrat datum těch jeho kanadských voleb, já se tady teď klepu, a modlím se že on je vyhlásí na až PO čtvrtém listopadu! To proto že vyhlásí li on je na kdysi v říjnu, to mi pak řekne že on si asi dělá obavy s tím bláznivým Obamem. To bych pak byl hrozně rozklepanej až půjdu do Tipsportu na mojeho McCaina vsázet.:-/ .....    http://www.youtube.com/watch?v=A_p63z8q8Ow

0/0
20.8.2008 17:46

fren440

Re: I'm All Shook Up

McCain je i můj prezident.R^

0/0
20.8.2008 18:17

podplukovnik 66

Re: Re: I'm All Shook Up

R^

Elvis Presley je taky Republikán. Další pak, jen tak z hlavy  .... Gary Cooper,  James Cagney, Wilt Chamberlain, Bing Crosby, Bob Hope, Sammy Davis Jr, Joe DiMaggio, Walt Disney, Errol Flynn, Jackie Gleason, Cary Grant, Charlton Heston, Rock Hudson, Dean Martin, Frank Sinatra, Robert Michum, Ginger Rogers, Jimmy Stewart, John Wayne, atd. atd. atd.!  R^

0/0
20.8.2008 19:03

lachta

Re: Re: Re: I'm All Shook Up

Catrine Bell... :) http://www.catherinebellonline.com/

0/0
20.8.2008 20:28

hnedka_zdrapana

hm

"Podle výsledku průzkumu Američané favorizují McCaina i v ekonomické oblasti. "

LOL ;-D McCain sam prohlasil, ze ekonomii nerozumi. Ale tady se obavam, ze obama na tom je jeste hur. Jediny kandidat, ktery ekonomii opravdu rozumel, propadl bohuzel v republikanskych primarkach. :-©

0/0
20.8.2008 17:16

foxy2

Re: hm

A neni nahodou nejlepsi prezident, ktery ekonomii nerozumi a nemicha se do ni? ;-D

0/0
20.8.2008 17:21

PlnouParouBack

Re: Re: hm

R^

0/0
20.8.2008 17:38

hnedka_zdrapana

Re: Re: hm

No jenze oni se do ni bohuzel michat budou nezavisle na tom, zda ji rozumi.

0/0
20.8.2008 17:40

PlnouParouBack

Re: Re: Re: hm

Jak?

0/0
20.8.2008 17:47

Barry Goldwater

Re: hm

Nepřejte si slyšet ty komentáře, když byl v USA zvolen prezidentem herec, terý nerozuměl ale vůbec ničemu.

0/0
20.8.2008 17:56

podplukovnik 66

Re: hm

No on ten kandidát který ekonomii opravdu rozuměl bude asi víceprezidentem, tak si tak moc obavy nedělej! ....... My, a Vladimír Putin snad taky, fandíme pro Riceovou! R^ Ona i umí mluvit Rusky.:-)

0/0
20.8.2008 18:15

Yaroukh

RejpALLe

Napiš ještě něco, je to zábavný! Třeba by to mohl zfilmovat Moore. ;-D A založ si nějaký konto... "Banány pro RejpALLa". Nějaký šušně bych ti poslal, ať ti to líp píše, držtičko. ;-D

0/0
20.8.2008 17:15

pop

Cernoch nebo blba zenska prezidentem USA je nemozny

Neverim tomu, ze cernoch muze byt tak brzo prezidentem USA. Jak je to dlouho, kdy bylo cernochum v USA napr. popirano studium s belochy. Kdy byli jen za vonuci. 30 40 let dozadu. McCain je to, co se americanum libi, co chtej. Neco jako Arnold v californii, hrdina. Nejsem historik, ale trochu me pripomina Regana nejen vekem, ale i svou politikou.

Ten Obama se od ten slepice Clintonove nijak nelisi, nejvice me ta krava rozesmala, kdyz vykladala  hrdinsky historky, az do te doby, nez nekteri novinari prisli s tim, ze jsou to vymysly. Ta krava je tak drza, ze i kdyz byla v pruzkumech za Obamou tak mu klidne nabizela kreslo viseprezidenta. Oba dva sou to sasci, zenska nebo cernoch nema co delat v prezidentskych kresle USA.

Vsadil sem si na McCaina

0/0
20.8.2008 17:09

harkonnen

Kolik lidských životů stojí 5% náskok?

Republikáni udělají pro vítězstvní vše, třeba i nechají své štěně Saakašviliho rozpoutat (a následně prohrát) válku jen aby neprohráli ve volbách. Znáte film Vrtěti psem? Realita je bohužel mnohem krutější.

0/0
20.8.2008 16:24

Yaroukh

Re: Kolik lidských životů stojí 5% náskok?

tyhle vykladače reality fakt můžu :)) tak díky, žes nám to vysvětlil, oslíku

0/0
20.8.2008 16:32

harkonnen

Re: Re: Kolik lidských životů stojí 5% náskok?

Putin potřeboval neochvějnou podporu voličů, když se dostal k moci, tak rozpoutal válku v Čečensku, o tom se nikdo nepře. To, že Saakašvili by si bez podpory američanů ni neuprdnul, je taky jasný. Až přestanete věřit že USA je mocnost dobra a že lidem jako Bushovi a McCainovi jde o obyčejné lidi někde v Gruzii, tak se vám uleví.

0/0
21.8.2008 9:57

Yaroukh

Re: Kolik lidských životů stojí 5% náskok?

KDYBY NĚKDO POTŘEBOVAL VYSVĚTLITL, JAK TO VE SVĚTĚ CHODÍ, ZEPTEJTE SE TADY herkonena! ;-D;-D;-D On má krutou realitu krutě zmáknutou! Dostal z ní ve škole za jedna!

0/0
20.8.2008 16:36

Kleki Petra

Re: Kolik lidských životů stojí 5% náskok?

Ani Vladimir nebyl taková trubka.

0/0
20.8.2008 16:42

PlnouParouBack

Re: Kolik lidských životů stojí 5% náskok?

Tak a teď zpátky do postele, spolknout prášek a můžeš si třeba číst. Navrhuju Dunu, harkonnene, tu máš určitě rád, ta tě uklidní.

0/0
20.8.2008 17:42

JB001

Re: Kolik lidských životů stojí 5% náskok?

Vrtěti psem jsem viděl a i mne to napadlo viz http://beranek.bigbloger.lidovky.cz/c/46828/Stalinuv-duch-aneb-za-mesic-je-vsechno-jinak.html

0/0
20.8.2008 19:10

RejpALL

Místní proAmi to popírali,teď sem cákají radostné ejakuláty.

Opakuji: 11.08.2008, RejpALL -  Jde jen a pouze o volby v USA.     HOWGH!

Rusům je tahle válka při olympiádě nepochybně příjemná asi jako vosina v pr/deli! Nemohli ale dosti dobře do ní nejít a nevyhrát jí.

Nebuďte naivní, jde jen a pouze o volby v USA!!! Ten samovládce Saakašvili není tak stupidní a nemůže nevědět, že se pustil do vály, kterou prohraje. Ale bez ohledu na to, že Saakašvili v téhle válce zle přištírá vlastní národ, právě vyhrál republikánům v USA prezidentské volby.

A o to mu šlo! Moc dobře ví, že ho za to budou USA a NATO podporovat, podporovat a podporovat a sypat mu ... až do alelujá.

Ono totiž potom v době, když Rusko válčí, není vůbec žádným problémem přesvědčit americké voliče, že musí volit tvrďáka Mc Caina. Saakašvili moc dobře ví, že ho za to budou USA a NATO podporovat a sypat mu, i kdyby sám byl lidojed a žral děti. A to, že je vlastně samovládce vzešlý z problematických voleb, který nestydatě potlačuje opozici, to potom USA nebude vadit ani v nejmenším. 

0/0
20.8.2008 16:18

jorbl

Re: Místní proAmi to popírali,teď sem cákají radostné ejakuláty.

Moc dlouhy.

0/0
20.8.2008 16:21

RejpALL

Re: Re: Místní proAmi to popírali,teď sem cákají radostné ejakuláty.

Chápu, správně! VYSPĚLÝM [>-] V8-oL(ič)ŮM stačí heslo a billboard, že?:-©

0/0
20.8.2008 16:26

RejpALL

Dovětek ...

Ale protože nemá cenu přesvědčovat ty proAmi demagogy, ... takže HOWGH!!!

0/0
20.8.2008 16:22

Yaroukh

Re: Místní proAmi to popírali,teď sem cákají radostné ejakuláty.

Chápu to dobře, že Rusku vlastně vládne nějaká židovská lobby, která zavelela ruské armádě "Na Gruzii!"...? ;-D Jsi pitomec.

0/0
20.8.2008 16:33

RejpALL

Re: Re: Místní proAmi to popírali,teď sem cákají radostné ejakuláty.

NEHRAJ 8-o PITOMCE.

Cápeš to nepochybně dobře, jen ze sebe děláš 8-o pitomce, jako že vše výše uvedené je nesmyslem.

Realita ale hovoří jasně!!!

0/0
20.8.2008 16:41

Yaroukh

Re: Re: Re: Místní proAmi to popírali,teď sem cákají radostné ejakuláty.

A nábytek k tobě nehovoří? Nebo dveře? ;-D

0/0
20.8.2008 17:13

Pilat

neni z ceho vybrat

MacCain je je jedovaty dedek, a Obama zase cerny. Obama je ovsem vice realny. Nic jineho nez zvednout taxy a interest rate nejde delat. Co chce delat mekac? nechat taxy male a co? Zadluzenost ameriky je astronomicka jak to chce splatit. Proste taxy pujdou nahoru at americani chteji nebo ne, neko ten dluh platit musi a rus to nebude. ;-)

0/0
20.8.2008 16:05

foxy2

Re: neni z ceho vybrat

Zadluzenost ameriky je mensi, nez zadluzenost vetsiny statu EU. Akorat ze do americkeho dluhu jsou zahrnovane dluhy jinym federalnim institucim, tak to vypada obrovsky.

0/0
20.8.2008 16:16

hnedka_zdrapana

Re: neni z ceho vybrat

Zvysenim dani resit bublinu zpusobenou menovou expanzi. To teda potes, kde vas ucili ekonomii?

0/0
20.8.2008 17:41

PlnouParouBack

Re: Re: neni z ceho vybrat

Já myslím, že se to naučil na nějaké konferenci ČSSD.

0/0
20.8.2008 17:44

JB001

Re: neni z ceho vybrat

v podstatě máš pravdu http://beranek.bigbloger.lidovky.cz/c/46828/Stalinuv-duch-aneb-za-mesic-je-vsechno-jinak.html

0/0
20.8.2008 19:12

foxy2

Cernousek

se okoukal. Volby se blizi a Americani je zacinaji brat vazne.

0/0
20.8.2008 15:58

jorbl

Re: Cernousek

Amen.

0/0
20.8.2008 16:17

fleret1

.

R^

0/0
20.8.2008 15:53

racik123

McCain, do tohoo!

Hip hip hurá!!! :-)

0/0
20.8.2008 15:48

RejpALL

Re: McCain, do tohoo!

Klid, vezmi si prášek a šup zpátky do klece.

0/0
20.8.2008 15:52

racik123

Re: Re: McCain, do tohoo!

Já jsem v klidu, ale tebe to nějak žere, s ohledem na počet a obsah tvých příspěvků :)

A teď všichni: McCain, do toho! ;-D

0/0
20.8.2008 16:42

RejpALL

Jsou slova ministra Bojara ničivější než ruské tanky?

Josef Šťáva (na kterého byl kdysi vydán i mezinárodní zatykač kvůli dřívějším deliktům s krevními deriváty) dostane za Bojarovu pomluvu z roku 1992  od nás [>-] teď odškodné DEVĚT MILIARD! :-©

Gruzie zničená ruskou armádou jenom 150 milionů.:-/

Jsou fakt ta slova exministra Bojara tolikrát ničivější než ruské tanky? Vyzbrojme tedy jimi naší [>-] armádu A ABSOLUTNĚ NIKDO NA NÍ NEMÁ! ;-D

0/0
20.8.2008 15:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.