Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie obvinila dva inženýry. Prý věděli o závadě mostu u Studénky

Policie obvinila dva inženýry kvůli železničnímu neštěstí ve Studénce na Novojičínsku. Věděli prý o statické závadě mostu. Za obecné ohrožení jim hrozí až 10 let. Vedení firmy trvá na tom, že její lidé nepochybili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aqarista

no jo

a zachvíli budou padat i domy  narychlo postavený ukrajinskejma inženýrama,že by už skrytě probíhala reforma stavebnictví ODS?;-D

0/0
16.8.2008 8:04

Zoro.Vomáčka

Národ sobě? aneb kam dohlédneš tam naše povaha

1.Diag Human - 9 Miliard.....2.České Lesy - Internetová smlouva+zlatý padák....3. Standa Gross...zůstal milionový křišťál.....4. ČT-podvodné vymáhání+vazby...5. Ministerstvo obrany-mafie....to jsou jen kauzy za poslední dva dny...Železniční neštěstí a okolnosti vzniku___Obyč člověk se ptá, nesouvisí vše spolu? A obyč člověk si odpoví - jistě že ano. Absolutní bezohlednost, vyčuranost, ledabylost a chamtivost, korupce a brácha na bráchu....to je spojný prvek všech těchto událostí.  Bylo, je a bude jich ještě tolik, že ačkoliv vzbuzují neustále rozhořčení, lidé většinou už rezignují a tuší, jak vše skončí....zaplatíme (Diag Human), shrbíme hřbet (Standa Grossů), zapomenem (České Lesy), vyšumí to (ČT), pokrčíme rameny (mafie Ministerstvo), dva lidé do basy (Studénka)...co se to s národem děje? Je ten virus korupce nezničitelný jako AIDS? Je ten virus už v každém z nás Čechů - jen někde vypuknul jinde ještě skrytý? Mě se zdá, že ano. Jako kdyby u každého čekal na svou příležitost...

0/0
16.8.2008 7:51

aqarista

Re: Národ sobě? aneb kam dohlédneš tam naše povaha

jj to je běžný úkaz všech postkomunistických zemí a dan' za sametovou revoluci,chvíli byli zalezlí nevěděli co bude a když zjistili že nic,tak vesele kradou a krejou si záda pač vrana k vraně sedá.Třeba čínani to střílej ale je jich tolik že jim dochází patrony.;-D

0/0
16.8.2008 8:13

slv

Re: Národ sobě? aneb kam dohlédneš tam naše povaha

Takovéto věci se prostě dějí. A to všude na světě. Nemůžete mít moc velký přehled, když to nevidíte.

Obyčejný člověk se ptá tak jak vy zejména u piva, když má pocit, že on je ten jeden jediný spravedlivý a ti ostatní - hlavně ti nahoře - si přijdou na svoje nějak tak zdarma.

Nejhorší je pak to, když svoje mindráky začne zevšeobecňovat a přisuzovat národu nebo politickému systému. Některé události mohou mít tento rozměr, ale ani jedna z vaší týdenní svodky ne.

0/0
16.8.2008 8:37

kill7

takhle

to je všude, improvizace a jen se doufá, že to nějak vydrží, hlavně ať to nestojí další peníze!

0/0
16.8.2008 6:48

foxy2

Re: takhle

Jo, česká nemoc. A Češi se tím ještě chlubí. ;-O;-€

0/0
16.8.2008 7:06

minutos007

Re: Re: takhle

Jasně, česko je zásadně jiné a liší se od ostatních států....;-D Možná by stálo za to porozhlédnout se po světě....;-)

0/0
16.8.2008 7:35

Tomach

Re: Re: Re: takhle

Ne, mas pravdu, hovada zlodejicci a magori se najdou i v jinych zemich. Jen je tam ponekud jiny pomer, zatimco v CR je techto rekneme kolem 90% a tech zbylych je 10% "moulu" z kterych ma kazdy legraci tak v civilizovanych zemich je tech vychcanku rekneme tech 10% a neni to spolecenska norma.

0/0
16.8.2008 8:31

smotitak

Re: Re: Re: Re: takhle

A ty jsi hovado nebo moula?

0/0
16.8.2008 8:38

Tomach

Re: Re: Re: Re: Re: takhle

Moula

0/0
16.8.2008 15:47

slv

Re: Re: Re: Re: takhle

No a kolik zemí jsi procestoval a jak dlouho v nich pobyl, abys mohl psát taková moudra?

0/0
16.8.2008 8:39

Tomach

Re: Re: Re: Re: Re: takhle

No v CR uz 10 let neziju... Mimochodem na to aby jsi zjistil jak jsou v CR lide neochotni, nespolehlivy a hulvatsky se staci podivat nekam jinam klidne i jen na tyden (pokud mozno mimo Evropu, aby to bylo markantnejsi)

0/0
16.8.2008 16:14

def...

hm.....

cekal jsem, ze skoda na majetku bude teda vetsi nez 180mega... ty masinky uz nestoji tak moc jak jsem myslel....

0/0
16.8.2008 6:45

TAPKIN

Vina

Za to může strojvedoucí.Kdyby jel pomalejš tak by to ubrzdil!!!!;-€

0/0
16.8.2008 1:21

objektivny

Re: Vina

ses uplne mimo... nebyl duvod jet pomaleji... stavebni firma to proste nezvladla...

0/0
16.8.2008 3:29

Tomach

Re: Vina

Jses si jistej? Me to prijde ze podle tebe za to muzou ty lid ne? Co lezou do vlaku hovada ne? Kdyby sli pesky tak se nic nestalo.

Ty si vazne uchyl na entou, to se dneska uz jen tak nevidi.

0/0
16.8.2008 4:45

SVN

Re: Vina

A auta by mohla mít přednost na přejezdech ne? Takovou hovadinu může vymyslet jen absolutní hlupák.

0/0
18.8.2008 16:53

TAPKIN

most

Zavřít až zčernaj!!!!

0/0
16.8.2008 1:19

sirc

Obvinění

Na stavbě je vždycky člověk, který má absolutní slovo. Je zodpovědný za všechno co se děje. Není nic jako "kolektivní zavinění" Pochybuju, že by si dělnící takovou závažnou chybu nechali pro sebe. Takže o tom rozhodně věděl(i) a s jejich souhlasem se pokračovalo.

Výmluvy na rozpočet a kdesi cosi jsou nesmyslné. Doktor taky na sále nepoužívá příborový nůž, protože taky řeže a je levnější než skalpel.........

0/0
16.8.2008 0:07

Tomach

Re: Obvinění

Naprosty souhlas. Tedy se vsim az na posledni vetu, v ceskych nemocnicich by si tvym tvreznim az tak jisty nebyl  :-) teda spis ;-€

0/0
16.8.2008 4:47

nemo1234

modry Inzenyri z ODS

ten most staveli ,aby vydrzel do voleb Oni vedi ze konci.:-©:-©:-©

0/0
15.8.2008 23:21

slv

Re: modry Inzenyri z ODS

Tato problematika má s politikou společné jen to, že ukazuje, kolik dementů žije v teto zemi a nejsou schopni vyvodit příčinné souvislosti mezi událostmi a jevy. Protože nerozumí věcem kolem sebe tak plantaj páté přes deváté.

Vzpoměl jsem si na starou scénku s Felixem Holzmannem blahé paměti, kterak vychvaloval inteligenci svého syna. Vyvozoval ji z toho, jak reagoval na zmínku, že tatíkovi je v červenci zima. Radoval se, že budou stavět "huhuláka". Pointa byla v tom, že měl patnáct...

0/0
15.8.2008 23:33

nemo1234

Re: Re: modry Inzenyri z ODS

to je o tom ze tu vladnouci strana rve ze vse vyresi trh, kazdy je zodpovedny  jen SAM ZA SEBE , neexistuji spinave penize a penize jsou dulezite, a tak kazdy kdo tomu uveril se snazi maximalizovat zisk ,stara jen a pouze o sebe. Jak videt trh nevyresil bordel na tehle stavbe, penize nejsou dulezite a ti stavbyvedouci JSOU odpovedni za ty mrtve a zranene. PS ten most ma moc krasnou modrou barvu treba kdyby byl zeleny tak by se to nestalo

0/0
15.8.2008 23:48

slv

Re: Re: Re: modry Inzenyri z ODS

Lemplovství je, bohužel, stará záležitost a neznám politické poměry, kdy neexistovala.

V minulém režimu jen kvetla. Příkladů je hafo a jen hlupák, který patle do pádu mostu modrou jako významný prvek, to nevidí. Spadly celé budovy, byly zkažené stavby v ceně miliard. Třeba pražské metro.

Trh situaci pochopitelně vyřeší tím, že zúčastněné firmy asi neustojí 200 milionovou škodu, na to asi pojištěni nebudou. Ti lidé z těch firem neskočí z nějakého nespadlého mostu, ale přejdou jinam, kde bude lepší disciplina a budou mít více na paměti, že dílo se k...it nemá.

A už přestaň pindat o penězích, protože o nich to není. Náprava situace podle fotek by stála pár desítek tisíc. To má každá firma, která dělá takovéto akce a mimořádnými výdaji musí počítat.

0/0
15.8.2008 23:59

nemo1234

Re: Re: Re: Re: modry Inzenyri z ODS

jo jinej hlupak sem zase  patle 10 min. zpozdeni vlaku. v podstate za to pry mohou CD to je stejna relevane s barvou

0/0
16.8.2008 2:23

slv

Re: Re: Re: Re: Re: modry Inzenyri z ODS

To je věcí názoru, kdo z vás je větší hlupák. V zásadě si můžete podat ruce. Však jsem psal o něco výše, jak některým jedincům dělá problém pochopit příčinnost dějů.

Máš radost, že si k sobě získal kamaráda? Skoč na novinky, tam je můžeš přehazovat vidlema.

0/0
16.8.2008 4:14

papousek27

Re: Re: modry Inzenyri z ODS

S názorem souhlasím, jen bych chtěl podotknout, aby autor příště uváděl přesné údaje, protože v té zmíněné scénce of FH je synovi 13 let, jelikož se tam říká, že mu bude 14. Na pricipu to samozřejmě nic nemění, jen když někoho chcete tak trochu citovat, citujte přesně nebo raději vůbec.

0/0
16.8.2008 0:19

slv

Re: Re: Re: modry Inzenyri z ODS

Což smysl mého příspěvku nějak mění? Já jsem nikoho doslovně necitoval a tak laskavě ponechte na mě jak to učiním.

Jinak k věci by nic nebylo?

0/0
16.8.2008 0:24

papousek27

Re: Re: Re: Re: modry Inzenyri z ODS

Učili vás ve škole číst? Pokud ano, tak si to znovu přečtěte a dočtete se, že jsem tam psal "tak trochu citovat". A pokud jste si nevšiml, hned ze začátku píšu, že s příspěvkem věcně souhlasím(pro vás přeloženo-k věci), jen opravuji chybu, které jste se dopustil. Když otevřete oči, uvidíte také, že jsem tam psal " na principu to samozřejmě nic nemění" (pro vás přeloženo-smysl příspěvku to nemění). Mějte se pěkně a myslete u toho, když něco veřejně publikujete.[>-]

0/0
17.8.2008 0:04

slv

Re: Re: Re: Re: Re: modry Inzenyri z ODS

A vás někdo někdy učil elementární slušnosti, vy mysliteli?

Tak k věci nemáte nic, moje narážka na Holzmanna nijak nemění smysl.

Tedy ve smyslu mého příspěvku žádná chyba nebyla. Jen bych asi měl pro pitomé šťouraly uvádět, že volně cituji. Vy byste mohl vědět, že přesná citace se uvádí do uvozovek.

Ale budete někoho poučovat, aby citoval přesně nebo vůbec.

Jedna rada naoplátku. Pokud opravdu nemáte nic k věci, tak radši držte svou nevybíravou klávesnici zkrátka a přestaňte (blbě) poučovat. Další komentář si ponechám pro sebe, protože se nebudu nějakým ubohým šmírákem dále zabývat.

0/0
17.8.2008 1:56

NáhodněProcházející

Re: modry Inzenyri z ODS

Tak nevim, jestli je tento prispevek myslen vazne nebo je to nejaky druh intelektualskeho humoru? 8-o

0/0
15.8.2008 23:39

nemo1234

Re: Re: modry Inzenyri z ODS

ne intelektualniho ,ale cynicko-ironickeho

0/0
16.8.2008 2:25

John.Major

Re: modry Inzenyri z ODS

První, co mě napadlo, když jsem četl článek bylo, kterej debiI si spojí zkratky ODS s ODS...

0/0
15.8.2008 23:58

hejhulapp

"Jsem z toho v šoku"

doposud nám to vždycky prošlo (někdy teda o fous, jako minule v Olomouci) a najednou je z toho takový humbuk....Nebojím se použít slov, jako "spiknutí", "lži", "polopravdy", "politická objednávka" a "cílená likvidace špičkové firmy se špičkovými odborníky".

0/0
15.8.2008 22:30

smotitak

Hm

Nesou zodpovědnost jen ti dva inženýři?

0/0
15.8.2008 22:02

Janina7

Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby jel vlak na čas

dle jízdního řádu, nikomu by se nic nestalo a všichni by žili. Nádražáci vůbec jízdní řády nerespektují a docela by mne zajímalo, kolik lidí pomře, následkem čekání na jejich zpožděné vlaky , na perónech v důsledku mrazu, tepla , deště a na infarkty z jejich poctivé práce!!

0/0
15.8.2008 21:55

strowfan

Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby jel vlak na čas

to je vtip, nebo si opravdu tak hloupa, ze tohle muzes napsat?

0/0
15.8.2008 21:56

Janina7

Re: Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby jel vlak na čas

Co je na tom hloupého? Pravda? Modrá holota si dělá z ovcí (v modrém slengu cestující) vyloženě legraci a nerespektuje vůbec nic, mimo stávek. Proto tolik mrtvých cestujících!

0/0
15.8.2008 22:02

strowfan

Re: Re: Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby jel vlak na čas

Janino, co kdyz nekdo skoci pod vlak a ten ma zpozdeni, tak je to chyba CD?

0/0
15.8.2008 22:04

Janina7

Re: Re: Re: Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby jel vlak na čas

Vlak nemá mít zpoždění, to není vůbec pěkné! Ale mají všechny! A od šlendrijánu další šlendrián. Na státní dráze je státní šlendrián a od toho se vše odvíjí. I ty skoky pod vlak. Kdyby byl vlak půl hodiny pryč, nemůže pod něj nikdo skočit! Ani sebevrah! To je stará vesta!

0/0
15.8.2008 22:23

grrrr....

Re: Re: Re: Re: Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby

Kdyby si tví rodiče nezasouložilo mohlo být o jednoho dementa míň. To je stéjné ne?

0/0
15.8.2008 22:47

Janina7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby

Není. Dementní je tvá logiga. Jsi muž?

0/0
15.8.2008 22:50

John.Major

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby

To nepochopí...

0/0
15.8.2008 22:59

objektivny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měli by taky potrestat nádražáky

že Vás baví reagovat... janina je známá provokatérka.. neviděl sem ji napsat jediný kladný příspěvek... jestli je tak negativististická i v realu tak potěš...;-D

0/0
16.8.2008 3:33

smotitak

Re: Re: Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby jel vlak na čas

Jsi opravdu tak hloupá? Jsi!8-o

0/0
15.8.2008 22:04

Kae

Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby jel vlak na čas

Jak vůbec můžeš napsat takovouhle stupiditu??? Promiň, ale jsi hloupá...

0/0
15.8.2008 22:15

hejhulapp

Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby jel vlak na čas

to 7 znamená 17 let, IQ, zrovna jsem vylezla z krimu po 7 letech, 7 let jsem neměla chlapa, vyšla jsem ze 7 mé třídy, 7 let mi hrabe, nebo co? To bych možná pochopil, na ironii ani provokaci to nevypadá, natolik je to příliž "upřímné"..

0/0
15.8.2008 22:23

Bývalý volič ČSSD

Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby jel vlak na čas

Janino, už ten oranžový hnis tak nehltej, není to zdravé.:-©

0/0
15.8.2008 22:28

patriot

Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby jel vlak na čas

Pravda je jedna. Vlak měl 10 min. zpoždění. Kdyby jel na čas, most spadl  za vlakem a ne před ním. Nikdo ty inženýry neomlouvá, ale dráhy na tom nesou také vinu.  V Japonsku, Anglii, Rakousku atd. by to dráhy odnesli, jenom u nás jsou rádi, že to všechno odnesou ti inženýři. A sebevrazi co chtějí skočit pod vlak, si naněj počkají, když bude mít zpoždění.!:-P

0/0
15.8.2008 22:34

Pavelpod22

Re: Re: Měli by taky potrestat nádražáky, kdyby jel vlak na čas

lidi jsou pitomci, viď .-) .

0/0
15.8.2008 22:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.