- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když most vydrží sotva 11 let, tak to je opravdu paráda! Výmluvy na větší provoz jenom dokazuje, jak se vše dělalo jen tak na oko... přece se muselo tušit či vědět, že zde nebude zakonzervována doba, kdy auto bylo luxusním zbytným zbožím... Stávající stav také ukazuje, jak byla zanedbávaná podle všeho i údržba... od samého počátku je most málo široký, takže se na něm musí jezdit pomalu..., měl by se celý předělat.
Kapitalistická výstavba? Hmm, dobré to přirovnání. Jeden by ti skoro přál, aby vládl komanč a jeden z jejich soudruhů inženýrů ti naplánoval třeba nějakou hlavní přesně přes tvůj rodinnej domek. Možná by jsi tak levně přišel k panelákovému bytečku na jižáku jedna + wc = 2 ... jenže to by jsi se asi do diskuze takhle svobodně o tom nevyjadřoval, že? Ale faktem zůstává, že stavba toho mostu byla dimenzovaná poněkud jinak - hlavně se v době jeho konstrukce naivně počítalo s dohotovením pražského okruhu, který by mostu odlehčil tak asi o 60% ...
Severní polovina mostu je ale zdá se bez závad, tak proč proboha nenechají projet kamiony přes tu severní polovinu, ve ketré je nyní vyhrazen 1 pruh ve směru na Štěrboholy, ale jen pro osobní auta? Takovej most přece musí umět toto zatížení přenést. I kdyby tym měl být semafor, kterej tam bude kamiony pouštět v minutových intervalech kvůli dodržení odstupů, tak to bude furt lepší, než ta příšerná zácpa, která se odehrává v okolních ulicích...
tak teď už vím, proč nešly semafory, ale řídil to nějakej "chránit a pomáhat", ale furt si myslím, že kdyby semafory šly, tak bych tam nejel 4 km hodinu ....
Že stát chce za každou cenu sehnat nejlevnější firmu při stavbě silnic a úředníkům je pak jedno, že to ta firma odfušuje.
hm...problem je v tom, ze kazdej je tu strasne chytrej. Kdyz stat sezene poradnou firmu tak ma kazdej reci jak je to predrazeny a jak je v tom urcite naka levarna (viz zateplovani panelovych bytu v Petrovicich - tam to dopadlo tak, ze se nenajala firma s nejnizsi nabidkou a starosta Petrovic zato dostal padaka)
Kdyby se snažili, určitě by se dala aspoň část odvést po silnicích daleko před Prahou .Takové dva tři koridory navíc a bylo by to snesitelné pro všechny. Jenže to by museli myslet, a ne šmírovat kdo kde na koho bliká
No ty jsi ale chytrolin....a jak se asi Praha bude objizde? Po okreskach? To tam chces vyhnati kamionovou dopravu?? Videl jsi nekdy mapu ceskych dalnic? Asi ne, tak se na ni prosim znovu podivej, ona totiz zadna objizdka okolo Prahy zatim neexistuje. A pokud se nedokonci dohady okolo jizhono obchvatu Prahy tak dlouho ani nebude.
kdyby byl obchvat Prahy, tak to nebylo tak dramatické ... ale když je to jediná spojka dopravy, tak se nemůže nikdo divit ...