- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
do druhého vozu pak politici s nižšími funkcemi.
Panebože, taková šance ! Stačilo zlikvidovat dva vagony metra, a nemusel být ani listopad 1989 !
Věčná škoda , že se s nimi tehdy neprobořil Nuselský most . To by za to stálo ! Opeřenec a celá suita najednou . To by vydalo na státní svátek .
No nevim, Opeřence s doprovodem vozili po Ačku, Nuselákem lifrovali jenom cement. Aspoň teda jak to píšou v článku...
"Když se strojvedoucí znovu rozjel, setrvačností se otevřely špatně zavřené dveře do tunelu." Ale no tak, pane redaktore, přemýšlel jste u toho psaní?
Co se Vám u toho nezdá?
Původní vozy typu Ečs (http://www.metroweb.cz/metro/Ecs/Ecs.htm) měly i na stanovišti strojvedoucího dveře, kterými se dalo přejit do předchozího vagonu a když tam nebyl, tak se dalo vlézt přímo do tunelu. A protože se otevíraly dovnitř, tak se při rozjedu mohli otevřít.
stat nemohlo, ze by vezl nejakeho politika metrem, i kdyz to maji zadarmo
byl to pornoherec a ne ponorkovy strelec :-) zas tam mate chybu
nemělo by tam spíš být "bezcenný"?
Asi mluvil o cementu. To bylo za komančů bohatsví.....
A hned v té další soupravě našli košík s husou, která měla na krku cedulku s nápisem "Stydím se za svého bratra!".
Se divím, že mohli jízdu pro Husáka začínat na Kačerově.