- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve Vegas jsem jezdil bezpilotním monorailem a je to úplně v pohodě. Navíc tam je kvůli lepšímu pocitu cestujících vytvořena jakási "falešná" kabina pro strojvedoucího, aby měli lidi pocit, že s nimi někdo jede. Ale funguje to spolehlivě a bez problémů automaticky.
LV Monorail je proti pražskému nebo jakémukoliv jinému konvenčnímu metru jednoduchý, asi jako automatická pračka. Na jedné trati bez odboček s pár cestujícími, to není systém. To je jako slavit, že nepotřebujeme strojvůdce na horské dráze. Nicméně je pravda, že se s plně automatickým provozem v Praze docela dlouho vyčkává. Vždyť Céčko už defacto automatické je. Strojvůdce ovládá pouze dveře a odjezd ze stanice, o o statní se stará počítač.
V Blavě nejezdí metro z jiného důvodu, a to že je tam písečné podloží. ve zkrtace..
"Trasa A také prošla poprvé pod Vltavou. Tunel mezi stanicemi Staroměstská a Malostranská je v hloubce 87,2 metru."
Kdo ho tam dal? Tunel je 14m pod dnem řeky. Chce redakce tvrdit, že Vltava má v těch místech hloubku 73 metrů?
Řekl bych, že někdo blbě opisoval. Úplnou náhodou 87,2 metrů měří nejdelší eskalátor (tj. na Náměstí míru)
na povodne se nedalo pripravit, kdyby jsme vedeli, ze prijdou, tak jsme tu praci zfusovali jinde, ale my jsme to nevedeli, tak nam ty prutahy kabelu prisly jako dobra prilezitost trochu vydelat.
no, tenkrat v lete jsme meli bobky, ze se to fakt bude vysetrovat, ale nakonec vsem zustaly kresla i penize, tak konec dobry, vsechno dobre.
je to fotka jak vyblejsknutá před 5 minutama :-)
myslím, že na současných soupravách už cedulku "mitišinskij mašinostrojnyj zavod" neuvidíš
To bylo v době,kdy to ještě stálo za ho*no.
Na trase A trojvozové soupravy nejezdily. A stanice Kobylisy není trojlodní, ale ražená jednolodní ...