- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeho zavedením nehodovost neklesla, ale naopak stoupla, takže co bude špatně? Že by zákon? Takové rouhání ...
Tak zase přitvrdíme - a tím dále zvětšíme nehodovost na silnicích, řidiči budou mít paragraf na všechno a nebudou u řízení myslet, budou vyplašení z možných postihů ... to určitě "pomůže"
Jestli ono to nebude spíš naopak - zjednodušit zákony a nezaměňovat vysokou rychlost s nebezpečnou jízdou - jsou lidi jezdící nebezpečně i pomalu (ono je snadný měřit na výpadovce a kasírovat za 70km/h když široko daleko ani noha - ale že spusta "řidičů" zapomněla přednost zprava, jak poslední dobou zjišťuju, už se nějak neřeší).
mmch. těsně po začátku platnosti zákona jsem 2x projel červenou
kvůli koukání na tachometr (na sem. zelená, kontrola, jedu trochu nad,
zpomaluji, kouknu zpět, 5m před semaf. na něm červená). Může za to
přece zákon, přece řeší všechno? Tak vám zákonodárci moc děkuju za nechtěně spáchané přestupky. Pak jsem se vybodnul na přesný dodržování rychlosti, jezdím podle pocitu a ono to zase jakž takž jde, ale mám pocit že spousta lidí okolo pořád jezdí striktně podle zákona a tedy nebezpečně (hlavně aby nejeli přes 50, jestli kvůli tomu přehlídnou chodce na přechodu, jeho smůla).
Tak mě do toho výčtu týdnů ten redaktor článku tak zamotal hlavu,že už ani nevím,v kterém týdnu jsem se narodil! Že by někdy v tom předminulém?
Prostě-bourali jsme,bouráme a bourat budem! Důležité je,že letos bouráme míň!
Ovšem příští týden to zas bude URČITĚ jiné,než v předloňském roce předminulý týden!.... - A vo tom to je,ne? Hlavně,že je co psát a srovnávat!
Bohužel mne během víkendu opět několik motorkářů přesvědčilo o tom, že je opravdu s klidem mohu házet do jednoho pytle. Žádný motocyklista (s výjimkou babet a skůtrů), které jsem při víkendových jízdách potkal, se ani vzdáleně nepřiblížil rychlostním limitům, ale velmi výrazně je překračovali, když současně kličkovali mezi automobily, které jely na limitech nebo mírně přes... Např. včera odpoledne kolem mne přímo v Brně v úseku 80 km/h (v době víkendových návratů do města) proletěl motocykl velmi optimistickým odhadem 150-160 km/h a to bylo na silnici poměrně dost vozidel. Den před tím jsem kousek od Tišnova ve zpětném zrcátku sledoval zezadu rychle se blížícího motorkáře, kterému vběhal na silnici srna. Rychlost měl značnou, protože předjížděl jedno auto za druhým a když začal před srnou brzdit, stroj pod ním tancoval, že jsem moc nevěřil, že to vůbec ustoji. Sice to zvládl, ale tohle člověk vidí na silnici každých pár minut. Je jen otázkou času, než se stane další neštěstí...
Ani policisté, ani nové silnice, ani ostřejší zákony Vám nezaručí bezpečí na silnicích. Pokud pojedete na okresce 90km/h (jako že můžete) tak v každé třetí zatáčce vyletíte ven. Chce to jenom trochu předvídat, používat zarcátka a blinkry. Každý si stěžuje, že na dálnicích se jezdí buď moc rychle, nebo pomalu, ale ať mi někdo vysvětlí proč na tříproudé dálnici jedou všichni uprostřed, ať rychle nebo pomalu. Nebo proč když Vás někdo dojede a vy jedete 130km/h, proč místo toho ať mu uhnete, šlápnete na brzdu, jen abyste ukázali že můžete. Takže lidi neblázněte a začněte hlavně u sebe.
2proudova silnice a vlevem se jede 60 a vpravo 40km-hod. Vznikaji kolony a clovek si rika proc kdyz skoro zadny auta nejedou... A to mluvim napr. o I/4 kde je povolena 80 kmHod. A pak se mi podari proklickovat mezi pomalu jedoucima, abych zjistil, ze cesi zacli s velkymi rozestupy a neni neobvykle, ze v cele kolony jedou 2 frajeri se znackou C a drzi rychlost, aby nemohl nekdo predjet....Tak tahle to vypada rano v Praze
Čím větší represe, tím více mrtvejch. Jestli ona chyba nebude někde jinde. Policajti by mohli začít třeba zkoumat, jaký vliv na nehodovost má technický stav vozovek a z toho plynoucí zdevastované podvozky aut jezdících po těchto silnicích. Ale to by bylo moc náročné. Je lepší držet se klasiky - nepřizpůsobil rychlost jízdy stavu a povaze vozovky.
a to je presne i u nas s predpisy. Mame paragraph na kazdou blbost, ale na podstatne veci si nidko nevzpomene. Dyt to byla propaganda jak denni svetla zachrani sofery,, a vysledek--pocet havarii je stejny a mrtvych je vice. V Rakousku udelali statistiku a zjisitli, ze po 12 mesicich sviceni je situace jeste horsi nez bez sviceni. A proto od 1.1.2008 svetla vypli. A situace se zklidnila, lidi prestali jezdit jak splaseny... Ono totiz to sviceni je docela agresivni vjem
obycejny svetla vam stejne nepomohli nebot nemate na soferovani dostatecny high |Q... Ale ubejva vas dost pomalu...rozsvitte dalky a bude vas jeste min
Bobánku, vždycky se moc bavím představou tvojí frustrace, že nejsi rasově čistý árijec, ale jenom sudeták s českými předky. To musí být hrozné, když si na tebe soukmenovci ukazují.
Navhroval bych pro řidiči nějakou zábavu na odpočívadlech, aby si raději dávali delší bezpečnostní přestávku, třeba nějaké dotované night kluby když je člověk nadrženej, jezdí agresivněji
Nebo by mohla vždycky nějaká policistka za předpisovou jízdu poskytovat nějaké služby, to by byla velká motivace řidičů...