- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
do , kde to žijeme.V 21 by měli tak možná čuchnout k nějaké 5-7 tunce.
Zijem v .. Ale klid, dalnice uz je zase na chvilku prujezdna..
tak je to většinou na dlouho a je to znát. a je to vidět
D1 dávno nestíhá ....... a zelení a kde jaký broučkař zdržuje výstavbu dalších úseků dálnic a rychlostních komunikací.
Měla by se co nejrychleji dostavět trasa Olomouc - Hradec.
Nahodou tak minuly mesic se kousek prede mnou na 104 km smer Brno, taky prevratil kamion pres tri pruhy a celkove postaveni a odtazeni do odstavneho pruhu zabralo hasicum i s prijezdem cca 3 hodinky, coz je myslim vynikajici Samozrejmne pak zalezi, co kamion vezl a zda doslo k uniku nafty, apod. sracek..
to nejde .......... a nemůže to ani fungovat.
jiz delsi dobu sleduji nehody na D1 a verim pevne tomu, ze neni jine dalnice v EU, kde by bylo tolik nehod, coz jasne vypovida o schopnostech a moralce "Svejka", kdyz ridi automobil a presne tak nezodpovedni (ale bohuzel bez potrestani) jsou cesti vladni cinitele, kdyz rychlou jizdou svych limuzin ohrozuji jine lidske zivoty!!!
"Cesi jsou kamikaze na silnicich v Evrope"
Byls někdy na Ukrajině?
Autoškola nemá kamion, ale její absolventi dostávají na kamion řidičáky.
Zato kdyby autoskola kamion mela, tak by ridic neusnul... to bude tim...
Mimochodem, autoskoly kamiony maji. K ziskani RP sk. C+E je potrbe jezdit s nakladakem s privesem. Tahac s navesem uz pak neni takovy rozdil - a na couvani byly drivejsi viceose privesy i narocnejsi, nez navesy.
Ze zákona může kamioňák řídit 9 hodin denně, max. 54 hodin za týden a ve dvou po sobě jdoucích týdnech celkem 90 hodin. Nechápu jak mohou být unavení. Každý má svůj kamion a tak by teoreticky kamiony měly více stát než jezdit, ale porušuje se zákon a nikomu to nevadí. Řidič má dvě karty ridiče a ti zdatnější noťas s vhodným programem a upravují si záznamy v tachografu.
... a pak si někdy pustí za jízdy něco v přehrávači, občas si přečte noviny, které si koupil na pumpě, vyluští křížovku - no a pak nenabourej...
Má vůbec cenu odstranovat ten kamion, když zítra tam bude další???
21 let starý řidič kamionu. Média žijí diskuzemi, jak jsou nebezpeční motorkáři, jak ohrožují okolí, a že v 21 letech by měli kluci dostat malý výkon.. nejsou vyježdění.
A pak čteme každý týden, jak havaroval kamion s mladým řidičem. Je bezpečnější sveřit více jak 18-ti tunový kolos takovýmu mláděti, než silnou motorku s menší vahou, kdy v drtivé většině si odnese následky sám motorkář? 18- ti tunový kolos smete nekolik dalších aut a blokuje dopravu i několik hodin. Chráníme motorkáře aby se nezabili, kdo bude chránit nás, aby nás nezabil kamion. Už dlouho jsme neviděl kamion dodržovat rychlost třeba na 70 tce
Správně, správně, správně. Plně se pod toto podepisuji Pubescenti alespoň do 23 let věku by měli mít možnost jezdit jen na motorkách. Ti slušní a šťastní, kteří přežijí budou mít možnost si oprávnění rozšířit až po uplynutí 23 let věku. Tohle je cesta jak zabránit stále vyšší a vyšší nehodovosti pubescentů