- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu, jak za stavu dnešní video a výpočetní techniky se nic nezaznamenává. Vzpomínám si, když před 8 mi lety havaroval Concorde, tak vyšetřovatelé měli pouze nějaký amatérký záznam z jedoucího vozu , z letiště neměli nic dle Tv pořadu . Dnes kdejakej hotel včetně Ritzu má kamery u vchodu, možná i jinde, každý si natáčí vlastní párty na video, sportovci si ladí svůj výkon na TV. A takovéto stavby či vlaky v hodnotě přes 100 mil. nemaj takovéto nic, vyjma černé skříňky, záznamu dat pouze uvnitř vlaku, byť i ty jsou cenné. Přitom záznam by se mohl po každé úspěšné jízdě mazat a pořizovací cena odhadem tak do 200 tis. Chtělo by to ovšem kvalifikovanou obsluhu.
Pokud ny jsi chtěl pokrýt všechny eventuality kde se může přihodit nehoda, musel by být vytvořen všepokrývající systém typu velkého bratra - takže náklady by byly trochu někde jinde než 200tis. a žít stále pod kamerou by se asi také nikomu nechtělo.
Za 10 let zahynulo na železnici maximálně 20 lidí. Za stejných 10 let zahynulo na silnicích neuměrně víc lidí (500x víc a to jsem optimista)? A ptá se někdo, zda se bojíme jezdit autem??
... jo, máš pravdu... to tam rovnou mohli dát " budete se po nehodě ve Studénce bát chodit po mostech???"
mimochodem, ten strojvedoucí za svoji pohotovost by si zasloužil metál.... tím že dokázal v takové mezní situaci zareagovat a zabrzdit, zůstal zadek vlaku stát na koleji... v případě nebrzdění by se celej vlak zastavil sice taky, ale zjištovala by se totožnost mnohem více obětí.......
to je zas titulek jak z Jedličkárny
"Jezdit vlakem jsem se bál už před touto nehodou".
Pokud by se měl člověk bát jezdit vlakem, tak by už vůbec nemohl jezdit autem, protože tam je pravděpodobnost úmrtí 16x vyšší. Ale dokonce by ani nemohl vyjít z domu na ulici, protože ho velmi snadno může porazit auto nebo ho někdo přepadnout... Ale nemohl by vlastně zůstat ani doma, protože co kdyby třeba bouchnul plyn, začalo hořet, atd. Takže pak už leda si honit rovnou mašli, aby se člověk nemusel ničeho obávat :)
Jak se kdo chce jmenovat je jen a jen jeho věc. Že s tím mají úředníci potíž, je jen jejich problém. Úřední úkony jsou výmyslem státní byrokracie, nikoliv občana, tak ať si to byrokrati vyžerou. Kdyby nám zákon nařizoval i jak se máme jmenovat, to už by byl skutečně vrchol všeho.
Kromě toho jste off-topic.
že z DNA vyčtou jméno, příjmení, datum narození a adresu... Děkuji za případné vysvětlení...
To vse pochopitelne nevyctou, ale zjisti geneticky kod. Ten musi porovnat se vzorkem (neco s cim prisla osoba, o ktere si mysli, ze je obet, do styku, (to je obvykle obleceni) a kde nechala sve stopy). Pokud nevedi o koho se jedna, museji cekat az je obet hlasena jako nezvestna. Pokud obet nikomu nechybi, je cela vec komplikovana.
ODS-Dopravní stavby Ostrava, a.s
Ředitel společnosti: Ing. Tomáš Vítek, MBA
tel: 596 780 120
fax: 596 709 344
e-mail: t.vitek@ods-dso.cz
.... smůla,ale stane se,jen mi vrtá hlavou,kde udělali soudruzi dělníci z moravy /a asi i z ukrajiny/ chybu...
Jinak těch lidí je mi vážně líto,jen měli smůlu,že byli ve špatnou hodinu na špatném místě....
... chybu udělali, že si nevzali na pomoc soudruhy z Prahy...