- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...neřešíme ceny ČD, ale rozměr tohoto problému.
Možná, ale ne o moc, pro jednoho i dva lidi se mnohdy finančně vyplatí jet spíš tím vlakem! Mimochodem, byl jsme vlakem ve Vídni - ve dvou, vyšlo mě to cca. o 500,- Kč levněji, než autem!
A to máte ZTP-P, ne? Kdykoli ve dvou někam jedem, tak při spotřebě mého auta cca 5L / 100 je dráha podstatně dražší!!!
...nebojíte se chodit po chodníku? Spát v posteli? Jezdit autem, na motorce? Letět letadlem? Plout lodí?
Letecká a vlaková doprava patří k nejbezpečnějším na světě !!! Uvědomili jste si kolik třeba za poslední týdny zemřelo motorkářů, nebo lidí celkově na silnici? Asi ne, co? Přestanete jezdit vlakem jenom proto, že se po X dlouhých letech stala větší nehoda, kde zemřelo 7 lidí?
Nechci to zlehčovat, ale je to minimum oproti tomu, kolik týdně zemře lidí na silnici! Drahám v tomto směru křivdíte! Mě by spíš zajímalo, proč dráhy mají vyplatit odškodné, když s tím nemají nic společného !!!! Chybu udělal někdo jiný a ten by měl platit !!!
spát v posteli? Tam umírá jednoznačně nejvíc lidi.
Vlakem už nepojedu nikam, a to jsem uvažoval o tom, jak je pohodlný. Ovšem za vysoké jízdné a vysoká rizika říkám NE
Já si myslím, že tady Drahám křivdíte.. Fatálně selhal Moravskoslezský kraj s Tošenovským v čele (kde byl dozor Investora na stavbě přemostění?????????????) a pak také fatálně selhala firma Boegl Krýsl, i s DSO-ODS Ostrava..
To jsou ti skuteční viníci. I když Dráhy pomlouvám též (a důvody jsou) v tomto případě však jsou v tom nevinně.
zase zablokoval příspěvek, v němž jsem poukazoval na skutečnost, že v posledních 10 letech zemřelo na dráze kolem 20 lidí a za tu stejnou dobu na silnicích asi 500x tolik...
Je tady asi posledních několik dnů uhratý zakomplexovaný cenzor.No snad má alespoň radost.
je tu proste magicka osmicka a je jedno jestli vdobrem nebo spatnem to si musi kazdy ...a at us za to muze kdo chce ono na kazdeho dojde verte tomu
Už jenom kvůli tomu, že se dělalo nad zabezpečenou tratí a nad trolejovým vedením, kde je poněkud vyšší napětí (než například 600V u tramvají, u vlaků je to v závislosti na soustavě 3000V až 25kV), měl být i za cenu zpoždění minimálně zřízen mimořádný odklon nebo zcela přerušen provoz na trati.
Jenomže to se spěchá na splnění plánu, aby byly prémie... Ale tentokráte se to poněkud prodražilo
ODS-Dopravní stavby Ostrava, a.s.
Ředitel společnosti: Ing. Tomáš Vítek, MBA
tel: 596 780 120
fax: 596 709 344
e-mail: t.vitek@ods-dso.cz