- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dopravní stavby Ostrava,zkratka je DSO a ne ODS to je záměr?Navíc jak může vrcholový zástupce zodpovědné společnosti vystoupit v našich mediích a podávat informace v cizím jazyce-tlumočník!Podle mého názoru je chyba plně na straně postupu montáže spřažené ocelové konstrukce a následných stavebních prací včetně nezajištění staveniště.Tam mohl kdokoliv odprsknout prskavku a bylo to dole.Zkušené machry jsme vyházeli protože jsou starý,mladý kluci to neumí,protože praxi se ve škole nenaučíš,přervaný normální vývoj předávání štafety.Děkuji za pozornost.
Nerikali puvodne, ze se masina narazem otocila do protismeru? tak bud ne, nebo je i ta animace naprd...
Myslím si, že čd by si měly své tratě hlídat, ale vinu vidím jednoznačně na straně té stavební firmy. Při takových opravách by neměla být ohlášená snížená rychlost, ale přímo výluka na trati. Mohlo se stát podobné neštěstí, i kdyby tam vlak projížděl pomaleji. Že měl vlak zpoždění není podle mě relevantní. Mohlo to na něj spadnout tak jako tak nebo to mohlo spadnout na jiný. Vše je jen o zabezpečení takových prací. Vlakem se najezdím dost a ano, někdy si na zpoždění zanadávám nebo na to jak se vlak courá, když projíždí opravovaným koridorem. Ale radši dorazím domů s hodinovým zpožděním, než abych byla účastníkem podobné nehody. Každá doprava má své pro a proti, když pojedete autem nebo autobusem, také vám nikdo nezaručí, že se nedostanete do zácpy, že se před vámi nestane nehoda, ... Co se týče strojvedoucího, smekám před ním, zachoval se nejlépe jak mohl ... co měl dělat? Stát na místě a obětovat se, aby ho nikdo neobviňoval, že se potom utíkal schovat? Lidi, vzpamatujte se.
http://www.boegl-krysl.eu/ kluci to nebudou mít jednoduché. Porušení spousty předpisů...
Kvalita a profesionální přístup pro nás znamená stoprocentní provedení
všech požadavků ze strany zákazníka a proto se neustále vyvíjíme a
zavádíme do praxe nové postupy, technologie a metody řízení. Jednou z
hlavních myšlenek naší filosofie je zásadní a systematický přístup k
péči o životní prostředí při realizaci všech našich projektů.... Bouráme mosty rychle a levně
Nejbezpečnější cestování je cestování hvězdnou bránou
akorát občas při obejití bezpečnostních protokolů skončíš v minulosti
icky radar, jiz trochu mene viny ma globalni oteplovani nasledovane Al Kajdou. No a na samem chvostu techto strasnych viniku uz jsou jen Ceske drahy a bezpecnost stavby na trati.
to pořadí na bedně máš správně To ti poradil Dalík
Navštívil jsem pár slovenských on-line zpravodajství, všude vyjadřujou lidi smutek, soustrast, jenom tady na českých serverech jsou totálně zlí a nevkusní lidi, kteří do toho míchají politiku, nebo dokonce i globální oteplování. Je mi z vás zle! Kdyby se stala nehoda vašim blízkým, chtěl bych vás vidět, jak mluvíte o tom, že za to může nějaký politik.
hlavním likvidátorem havárie - vedoucím odklízecích prací ČD po nehodě způsobené firmou ODS je J. Paroubek.
Toto je pravdivá informace, ať to zní jakkoli absurdně - a není na ni nic závadného, prostě konstatování faktu.
Nechapu proc jel 135 km/h. Kdyz se dela neco na silnici, jsou tam znacky ke snizeni rychlosti provozu. Na draze se takove veci nedelaji?
Protoze nemeli nahlasenou zadnou vyjimku. Obvykle se hlasi jakekoli stavebni prace v okoli trate a rychlost se snizi.
Me je spis divne, ze jel JEN 135, kdyz mel 10 min zpozdeni.
Nema cenu spekulovat. Je to strasne nestesti a bolest.
Rodinam pozustalych vyjadruji timto zpusobem uprimnou soustrast a zranenym preji uplne uzdraveni v co nejblizsi dobe.
To je ted nejdulezitejsi. Pak se muzou zacit hledat vinici.