- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a pak to tak nějak - škyt - bléé - škyt no a najednou to bylo - škyt - dóóle, no. Ale nigdo tu - škyt - nech/astá, jasný?
to už i já vidím dvakrát?
a pak to tak nějak - škyt - bléé - škyt no a najednou to bylo - škyt - dóóle, no. Ale nigdo tu - škyt - nechlastá, jasný?
Jako jedinec, byt na chodniku pro codce, se nesmim vyskytnout pod tezkym bremenem. V opacnem pripade si vezmu kousek cihly, skrabnu se do hlavy, lehnu si pod pracujici delniky (ti jsou povinni zajistit misto, aby se pod bremeno nikdo nedostal) a volam sanitku a policii. Polezim si v nemocnici a zalobu o tucne odskodne od majitele stavebni firmy podam jeste z nemocnice.
Ale v tomto pripade bude bohatych viniku hned nekolik...
Neoficiální informavce svědků Na stavbě pracovali slovenští dělníci,dokonce opilí..už to začíná prosakovat ..
Aj keby tam boli opití robotníci, trebárs aj zo Zimbabwe, aj tak sú zodpovední vedúci pracovníci stavby (aj za to, že sú tam opití robotníci v práci). Nie je dobré, keď sa na základe neoverenej informácie pokúšate kaziť dobré vzťahy medzi Čechmi a Slovákmi.
neinformovala dráhu ! Co to má stavební firma za techniku ? Co se to ještě dovíme ?
Tato katastrofa je důsledkem dnešní doby: všude se krade, všude se šetří a někdo se tímto obohacuje. Skoro každý školák má mobilní telefon, ale pro mašínfíru není vysílačka ani ten telefon, aby mohl dostat naléhavou zprávu. Situaci ve Studénce znám. Ten pantáta v červené čepičce, kterému se říká náčelník stanice, nebo přednosta od rána na ten málo vzdálený most dobře viděl a jako odpovědná osoba měl reagovat, aspoň dodazem, co se na mostě děje. Most je dobře vidět z nádražního perónu. Asi ho ta činnost mostařské firmy Ostravských dopravních staveb nezajímala a proto ani strojvedoucí nebyl varovaný. Již za bolševika ve vedení Ostravských doprstaveb seděli komunističtí kádři, kteří práci řádně kur....li, např za soudruha H.W. se postavila rychlostní komunikace z Ostravy do Frýdku-Místku po které se nedalo jezdit. To nebyla silnice, to byl tankodrom a zlepšovák soudruha ředitele H.W. Pověřovat tuto firmu opravou mostů je hazard.
pokud není proti předpisům, aby provoz na trati zůstal zachován (to předpokládám) tak jste napsal velmi kvalitní výblitek. Za 13 vteřin by nepochybně kdokoliv stihnul informovat fíru, ten by varoval cestující a v klidu dobrzdil ....
že firma ODS už žádný most nepostaví. A z evropských fondů by už neměli dostat ani korunu!!! http://www.ods-dso.cz/cz/media/aktualni-54/ jim se tam houpe most a oni mají naplánované řízení provozu až na druhý den navečer. A ještě to podají stylem, že je to obyčejná nehoda.
Most se houpe ve "vzduchoprázdnu" a pod tím s prohánějí vlaky 135 km/h... My jsme fakt dokonalý Kocourkov
Vsude jinde v Evrope by pan generalni a dalsi zodpovedni zmetci dostali 5 let na tvrdo, to nemluvim o cine, tam by sel primo na sibenici. V nasi rodne vlasti se mozna omluvi pozustalym ale pristi rok dostane jeste lepsi zakazku.