- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..že to všechno stihl. Určitě tím zachránil pár životů (krom svého vlastního)... Před týdnem jsme jeli vlakem přesně po té stejné trati... Mám z toho husí kůži (dozvěděl jsem se o tom neštěstí až teď)
z toho udělala Lucka s Reynoldsem zas kino. Animace už sem nějak zkousl, hudbu sem teda cekal spis z Piratu z Karibiku, ale neva, no a hned na zacatek priznani reporterky, ze tam byla snad jeste o 20 vteri driv, nez most spadl a ze se tam zachranarum 2 hodiny motala pod nohama.
Každou vteřinu od doby, kdy si strojvůdce všimnul překážky, ujel vlak cca 36metrů. Za 6 vteřin to je okolo 210m a zpomalil jen o 15km/h. Asi by to chtělo hliníkový vagóny, samozřejmě z pochopitelných důvodů s kulometčíkem na začátku i konci vlaku.
Akorat pripomenu ze podle cerne skrinky to v dobe narazu bylo uz "jen" 90km/h(brzdit zacal pri 134km/h)
Je to borec a možná zachránil pár životů, když zatáhl tu brzdu. Ve vyšší rychlosti by třeba škody byly horší. Měl 6 vteřin na tuhle perfektní reakci! Správný chlap na správném místě
true. Navíc tím, že vlak začal rychle brzdit tak se lidé mohli zaznamenat něco neobvyklého a teoreticky to mohlo zvýšit jejich připravenst na náraz.
Před pár minutami na ČT24 v přímém přenosu mluvčí ODS-DSO nepřímo přiznal zodpovědnost stavbařů...
musíte být v obrovském stresu a šoku - mít za sebou stovky lidí a vědět, že pro jejich záchranu nemůžu v podstatě nic udělat... Dostaňte se z toho brzo a klidně si do toho kokpitu opět sedněte - je to stále bezpečnější než dělat třeba šoféra autobusu...
Pane strojvedoucí, touhle tratí jezdím nějakých 25 let, EC Comenius mne vezl zcela nedávno, musí to být strašný pocit, co jste měl. Musíte být v šoku a já se ani nedivím. Držím Vám palečky, ať se z toho vyhrabete brzo a budu klidněji jezdit, když pojedete Vy- třeba si to ještě rozmyslíte a jestli ne, držím pěsti, ať najdete slušné a slušně zaplacené jiné zaměstnání.
umíraj jak ,,houby po dešti´´ že by poslední mohykán
tebe už dnes taky na jedný zrušený potkala
cenzor prý musí vykazovat nějakou činnost, tak maže a ruší
Doufám, že půjde sedět. Pořád maji kecy o zodpovědnosti, tak se teď aspoň ukáže pravda
trochu
tolik psaní nám to dalo a oni nám to smáznou
Aniž bych teď kritizovala čí chyba to celé byla, myslím si, že při takových pracech by tam prostě nemělo jezdit nic. Vzhledem k tomu, že to není na 10 minut a vlak nemůže "počkat až ten most zvednou", bylo by vhodné zařídit dopravu v tom úseku jinak. I kdyby měl ty lidi 10 km převézt autobus, když to odklonit nejde.
Mimoto by mě ale zajímalo, jak to s tím mostem bylo? Oni ho usadili a pak jim spadl? Nebo spadl PŘI usazování na místo? Díky za reakci, jestli o tom někdo víte víc..
Další věcí je technická závada. Vždycky se může stát, ale do háje, když se dělá něco takového, tak to snad chce zatraceně dávat bacha. Ale jak říkám, nevím, co se tam dělo.
Vy jste v té době s konstrukcí mostu nějak manipulovali - zvedali ji jeřábem?
Připravovali jsme ocelovou konstrukci na zasunutí. Podle prvního zjištění mohla být příčinou tragédie porucha na "sbíhacím zařízení", tedy na lisu, který s tou konstrukcí manipuluje.