Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Írán zrušil čtyřem odsouzeným trest smrti ukamenováním

Írán zrušil čtyři tresty smrti ukamenováním. Nejvyšší vůdce ajatolláh Alí Chameneí změnil rozsudek pro dva odsouzené na 10 let vězení. Další dva by měli být bičováni, uvedl v úterý server BBC News.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pilát

americka administrativa

jiz delsi dobu zna termin zahajeni utoku na Iran  ;-)

0/0
7.8.2008 17:14

Hrdý Budžes

Re: americka administrativa

A ktery termin to je? Ja uz jich za ta leta slysel aspon dvacet a valna vetsina uz prosla.

0/0
7.8.2008 17:21

Pilát

Re: Re: americka administrativa

myslim, ze americka administrativa ti ten termin nesdeli  ;-)

0/0
7.8.2008 17:30

Pan Navratil

Mno,

stačí si pročíst zdejší diskuse o vrazích či řidičích - zabijácích. Tolik pestrých trestů se tam vyskytuje - rozdíl mezi Íránem je ten, že tady se jenom žvaní.

0/0
7.8.2008 9:58

Hrdý Budžes

Re: Mno,

Zvaneni neublizi, kamenovani a hlavne obohacovani uranu prece jenom trosku muze.

0/0
7.8.2008 16:27

iPilat

kdyz se v Iranu psala poezie

behala Evropa po lesich a brousila pazourky;-D

0/0
7.8.2008 5:37

Hrdý Budžes

Re: kdyz se v Iranu psala poezie

Treba takovy persky basnik Dareios a brusic pazourku Aischylos.

0/0
7.8.2008 7:42

iPilat

Re: Re: kdyz se v Iranu psala poezie

Old Iranian language that was used to compose the sacred hymns and canon of the Zoroastrian Avesta in c. 1000 BC.

0/0
7.8.2008 8:11

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: kdyz se v Iranu psala poezie

Jednak si nejsem uplne jistz, co ma spolecneho Zarathusta se soucasnou vladni klikou v Iranu, pred kterou museli studenti lehanim pred buldozery chranit Persepolis pred jejim srovnani se zemi, ale pokud si chces hrat hru na to kdo driv, tak se koukni tady http://cs.wikipedia.org/wiki/Hom%C3%A9r

"Pokud se jedná o historickou osobu, potom působil mezi léty 1200 až 700 před Kristem."

0/0
7.8.2008 9:41

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: kdyz se v Iranu psala poezie

Mimo to si muzes kdykoliv najit popis ypusobu, jakymi soucasna islamska teokracie se zoroastrijci zameta.

0/0
7.8.2008 9:42

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: kdyz se v Iranu psala poezie

... což je pro tebe, mtise a podobný amifily důvod k útoku na Írán.

0/0
7.8.2008 10:00

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: kdyz se v Iranu psala poezie

Ale no tak, mel bys zkusit studeny kapesnik na hlavu, jsi viditelne prehraty.

0/0
7.8.2008 16:26

iuos

hmm

no a k čemu jim to je teď dobrý?  i když třeba jsou tam spokojený

0/0
7.8.2008 9:51

Hrdý Budžes

Re: hmm

Asi tak nejak podobne jako my jsme byli spokojeni za totace. Tedy presneji - museli byt spokojeni.

0/0
7.8.2008 10:01

erben3

Re: kdyz se v Iranu psala poezie

Tak proč dneska nejsou dál než Evropa a skončili někde ve středověku? Fakt by mě to zajímalo, ale těch příčin je asi hodně.

0/0
7.8.2008 9:54

Hrdý Budžes

Re: Re: kdyz se v Iranu psala poezie

Zakladni pricinou je to, ze v dobe, kdy meli velmi priznivou konstelaci k rozvoji a na modernizaci, probehla rudo-zelena revoluce nasledkem ktere se vratili spolecensky a mentalne z poloviny 20 stoleti zpatky do stoleti 19 a to bez ohledu na to, jake technologie maji k dispozici nebo vyviji.

0/0
7.8.2008 9:59

A.A.

Re: Re: Re: kdyz se v Iranu psala poezie

Ano, přesně tak a bez ohledu na to, jestli se v Persii rozvíjela kultura o x stovek let dříve než u nás.

0/0
7.8.2008 16:24

A.A.

Re: kdyz se v Iranu psala poezie

To je absolutně irelevantní.

Takové reakce jen dokazují nevzdělanost pisatele.

Dále škoda slov...

0/0
7.8.2008 16:23

xtusp01

Propaganda

Iran je ted v nemilosti a tak se podobne zpravy objevuji pouze v souvislosti s timto statem, ktery je relativne maly co do poctu obyvatel a mirumilovny  v porovnani se svymi sousedy. Treba Saudska Arabie, nebo Pakistan muzou byt mnohem nebezpecnejsi zeme do budoucna. Nevidel bych to tak cernobile, i kdyz to kamenovani je hrozny barbarstvi.  

0/0
6.8.2008 19:41

EWCZ+

Re: Propaganda

A u Saudu nebo v Pakistanu se nekamenuje? Mozna oficialne ne, ale smrti se tresta totez co v Iranu.

0/0
6.8.2008 19:41

A.A.

Re: Re: Propaganda

Všechny tyhle teokratické státy stojí za nic. Nevěřím tomu, že bychom si někdy skutečně porozumněli s lidmi z těchto zemí.

0/0
7.8.2008 16:27

Hrdý Budžes

Re: Propaganda

Mozna bude duvod v tom, za SA nepodporuje protivladni hnuti po celem BV, nevyviji rakety, neobohacuje uran jako pominuta, nemluvi o mazani statu, etc, etc etc.

0/0
7.8.2008 9:44

Pan Navratil

Re: Re: Propaganda

Ty jsi taky skočil na tu pitomost od Foxů o mazání států? No nedivím se.

0/0
7.8.2008 10:00

erben3

Re: Propaganda

Jo, napadlo mě to samé.

0/0
7.8.2008 9:54

Harry Hammer

Napadlo někdy někoho

že mnohem větší ukojení své bestiality mají ctihodní soudci ze svého rozsudku a provedení trestu?

Taková deviace se dá velmi dobře skrýt za své pověření, které ho nutí k přísnému dodržování zvrhlých, proticivilizačních a náboženských nařízení, ale ve skutečnosti záměrně své oběti vyhledávají, aby mohli jiného člověka odsoudit k smrti!

Na "řezačích hlav" je dobře vidět, že to nedělají z fanatické msty, ale z potěšení!

Možná právě to je důsledek sexuální zdrženlivosti, protože u řezání hlavy cizímu člověku se taky jistě udělá!

:-©:-©:-©

0/0
6.8.2008 19:13

Pilát

Iran

neni moc civilizovany stat  ;-)

0/0
6.8.2008 18:50

Charles Boner

Re: Iran

Ale mohl by být. Kulturní tradici má dosti slušnou.

0/0
6.8.2008 18:54

Pilát

Re: Re: Iran

to maji Italie a Recko take a na nikoho tam nehazi kameny  ;-)

0/0
6.8.2008 18:56

Charles Boner

Re: Re: Re: Iran

Ale jak dlouho? Řekové vraždili Turky - v rámci svého boje za národní stát - ještě v 19. století tak strašnými způsoby, že zvraceli i otrlí Prusové :-) A když se podíváte na fotky jistého italského diktátora visícího s kamarády na benzínce... 

0/0
6.8.2008 18:58

EWCZ+

Re: Re: Re: Re: Iran

Coz je presne ten duvod, proc se nijak zvlast nepohorsuju nad zpusoby v jinych zemich. Chteji to takovy, tak at to maji, Evropa si taky prosla ledascim...

Ovsem nechapu, proc si do jakztakz zcivilizovane Evropy tahame z techto zemi imigranty a jeste jim multikulturne ustupujeme, kdyz se domahaji tolerance tech zvyku, pred nimiz v zasade utekli.  To je muj problem, ne to, jestli Iranci sve neverniky a jine prestupniky kamenuji nebo vesi na autojerabu.

0/0
6.8.2008 19:05

erben3

Re: Re: Re: Re: Re: Iran

R^

0/0
7.8.2008 9:56

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: Re: Iran

R^

0/0
7.8.2008 10:01

A.A.

Re: Re: Re: Re: Re: Iran

Svatá pravda. R^

0/0
7.8.2008 16:28

Harry Hammer

Re: Re: Re: Re: Iran

Žádný národ nemůže přijít s ničím horším co se dá provést člověku, aniž by to tady už někdy v historii nebylo. Snad jen Eskymáci měli potíže s nabodáváním na kůl, protože tam neměli stromy...:-(:-(:-(

0/0
6.8.2008 19:16

herdekflek

Re: Re: Iran

Co to je za kulturu?

0/0
7.8.2008 8:22

Harry Hammer

Nejlépe by Irán pomohl světu

kdyby nečekaně odpálil jednu raketu na civilizovaný západ a ta spadla někde do moře, aby z něj mohli Amíci s Izraelem udělat bez výčitek jedno velké parkoviště! Boj civilizací začal a nechci patřit k těm, kdo se jednou bude muset učit fanatický Korán!

Stačí mi jejich arogantní chování po Praze a jejich zahalené ušlápnuté ženy. Leze to jak namistrovaný smradlavý mamut a ještě dělá ramena že je něco víc.:-©:-©:-©

0/0
6.8.2008 18:34

harkonnen

Re: Nejlépe by Irán pomohl světu

To jsou ženy ze Saudské Arábie - to jsou kamarádi pana Bushe, takže prsím žádnou kritiku ano?

0/0
6.8.2008 18:40

mtis

Re: Re: Nejlépe by Irán pomohl světu

http://www.youtube.com/watch?v=bOBLSmiSDFQ

0/0
6.8.2008 18:46

Harry Hammer

Re: Re: Nejlépe by Irán pomohl světu

To je mi jedno! Každý kdo v dnešní době nějak, jakkoliv omezuje druhého člověka bez rozdílu pohlaví ve svobodném jednání například v čem má chodit, jak se má oblékat a kde je jeho místo v modlitebně či u nohou svého pána, neni človek, ale vych**ná bestie, která nemá mezi lidmi co dělat. Likvidaci takových fanatiků nelituji ani chvíli, protože mnohem víc utlačovaných se od jejich diktátu odprostí a uleví se jim... Jsem pro svobodu každé bytosti, která neblíží svému okolí, protože na to má Boží právo!;-O;-O;-O

0/0
6.8.2008 18:48

Charles Boner

Re: Re: Re: Nejlépe by Irán pomohl světu

Zbývá naučit jadernou hlavici rozlišovat ty hodné od těch zlých :-)

0/0
6.8.2008 18:50

Harry Hammer

Re: Re: Re: Re: Nejlépe by Irán pomohl světu

Když se kácí les....!

0/0
6.8.2008 18:53

Charles Boner

Re: Re: Re: Re: Re: Nejlépe by Irán pomohl světu

...říkal Lenin.

0/0
6.8.2008 18:54

Harry Hammer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejlépe by Irán pomohl světu

???

0/0
6.8.2008 19:20

Pan Navratil

Re: Re: Re: Nejlépe by Irán pomohl světu

Nerad vás zklamu, ale napřiklad občané ČR jsou omezováni v tom, v čem smí nebo nesmí chodit, konkrétně nesmějí chodit na veřejnosti nazí.

0/0
7.8.2008 9:56

A.A.

Re: Re: Re: Re: Nejlépe by Irán pomohl světu

Což je samozřejmě správné. Každá společnost potřebuje nějaká pravidla. Jde ale o to, že ta naše pravidla jsou správná pro nás a ta jejich jsou správná pro ně. Neexistují všeobecně správná pravidla, která by mohl uznávat všeobecně celý svět, všichni lidé na zemi. Proto také multikulturní společnost nemůže existovat, případně její existence vyvolává nové netušené problémy.

Já chci v Evropě evropská pravidla. Když přijedu třeba do Íránu, tak zase budu ctít jejich pravidla, ať jsou dle mého názoru sebehloupější.

0/0
7.8.2008 16:33

EWCZ+

Re: Re: Nejlépe by Irán pomohl světu

Je pravda, ze kdybych si mela vybrat mezi tim, byt uvrzena do Saudske Arabie nebo do Iranu, tak beru Iran vsemi deseti. V SA bez doprovodu nemuze zenska ani na ulici, v Iranu bych mohla chodit do prace. A na zaclonach na hlavu a celyho cloveka taky trvaji vic v SA - v Iranu aspon ve mestech staci satek.

0/0
6.8.2008 18:49

harkonnen

Neni pravda že ženy jsou v Iránu nevzdělané

Pokud si najdete čísla tak v Iránu na univerzitách je více žen než mužů. V lékařských oborech chtějí dokonce zavést pozitivní diskriminaci pro muže aby jich tam bylo alespoň 30%.

Tyhle články jsou jenom protiiránská propaganda. Proč páni redaktoři nenapíšou například o tom, kolik bylo v posledních letech popraveno v Texasu černochů (a v porovnání proti bělochům) a kolik z nich byly justiční vraždy. To by bylo teprve zajímavé čtení. To by byl najednou jiný obrázek o USA "našem vzoru demokracie".

0/0
6.8.2008 18:13

mtis

Re: Neni pravda že ženy jsou v Iránu nevzdělané

Kolik z těch černochů bylo ukamenováno za cizoložství? :-):-):-)

0/0
6.8.2008 18:15

harkonnen

Re: Re: Neni pravda že ženy jsou v Iránu nevzdělané

Florida zkazila popravu, muž umíral 30 minut

http://www.novinky.cz/clanek/104107-florida-zkazila-popravu-muz-umiral-30-minut.html

Tak nevim co je horší. A o justičních vraždách v USA se toho dá najít taky dost akorát ne na IDNES ;-(

0/0
6.8.2008 18:28

mtis

Re: Re: Re: Neni pravda že ženy jsou v Iránu nevzdělané

Hlupáčku, ty si myslíš, že v Iránu justiční omyly nejsou?

Máš představu jaké je to jednoduché pro ženskou, když její svědectví ohledně toho, že byla znásilněna není rovnocené se svědectvím chlapa, který se přizná k cizoložství, jeho zbičujou a ženskou ukamenujou nebo pověsí?

0/0
6.8.2008 18:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.