Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Motorkář riskoval při 160 km/h v železnobrodských zatáčkách

Zatáčky u Železného Brodu na Jablonecku stále lákají motorkáře. Neodrazuje je ani mimořádně tragická bilance nehod v tomto úseku. Riskantní jízdu v ostrých a nebezpečných serpentinách navíc často natáčejí a videoklipy se pak chlubí na internetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mitchell

Už jsem viděl i horší videa.

A také videa s horšími následky. Ale to nic nemění na faktu, že ten řidič ohrožoval nejen sebe, ale i ostatní účastníky provozu.

Měl jsem kamaráda, od 17 jezdil na motorce a uměl to. Letos to bylo 5 let, co to ve 180 km/h opřel o auto a nepřežil, spolujezdkyně vyvázla se zlomenou rukou. Bylo mu 33 let. Bohužel řidič toho auta nemohl při odbočování zřejmě předpokládat, že ta motorka bude až tak extrémně rychlá. Ale tohleby si měli uvědomit všichni řidiči (nejen) motorek, kteří jezdí rádi výrazně přes limit.

0/0
28.8.2008 1:52

orrange

Místo videa tam postavte hlídky policie

s právem střílet jakmile se motorkář pokusí o útěk a nezastaví a bude klid. Jeden jedinej případ kdy policie vystřelí a motorkáře sejme ( v lepší případě hned zabije) a vícekrát si tam nikdo nedovolí jezdit jako šílenec;-D;-DR^

0/0
8.8.2008 8:58

o.kostal

z komara velblouda

zase dela autor clanku,

ten jezdec nejel spatne a neriskoval tak silene jak je v clanku. Ano, porusoval predpisy, ano riskoval, ale ten clanek je prehnanej, proste uroven ala blesk.

0/0
8.8.2008 8:22

richia

Re: z komara velblouda

Absolutne souhlasim, jel o 100% nene riskantneji nez ja. No mozna,a to podstatne, udelal chybu na tom prechodu.Jel tam rychle - kdyby mu tam nekdo vkrocil, byl by v ... Nekdy jsou chodci prasteny. ALE ja tam nebyl. Mozna tam mel krasnej prehled. Jizde zdar.

0/0
27.8.2008 23:51

Bubrak

v pohode

Video je v pohode, nikoho neomezil natoz ohrozil, predjizdi s rozmyslem kdyz nic nejede nebo se evidetne v klidu vejde.

To ze mu jiny udela naschval neni mozne pricitat  jako chybu jemu ze to nepredvida. Stejne tak mastnota nebo pisek na silnici, to je stejny problem i pri povolene rychlosti, pouze zalezi zda je to v zatacce a proti neco jede. V kazdem pripade ohrozuje predevsim sebe.

0/0
8.8.2008 1:10

juranda

Riskér ale machr

Ale celkem mu to šlo docela dobře, to se musí uznat, že to umí. Jiná věc je, že tak spoléhá na štěstí, že tam nikde nebude mastný flek, písek, neukázněný řidič, řidič dělající naschvály a pod. Běda kdyby tam byl např řidič vybočující náhle vlevo aniž by dal VČAS znamení, to je nešvar hodně častý. Já osobně mu přeji ať ho to štěstí neopustí.

0/0
7.8.2008 22:50

milos

az se naboura....

az se naboura, zmackne ESCAPE, vsechno se vrati k posledni zatacce, lidi obzivnou a zkusi to projet znova.

Doufam, ze takoveho blba nepotkam

0/0
7.8.2008 8:25

nekronomicon

Hmmm

To byl magor a ne motorkář, doufám, že až se zapleští tak nikoho nevezme sebou. ;-€

0/0
7.8.2008 6:38

someone_else

Pane motorkáři z Liberce,

Váš názor (okruhy k vyřádění marodů) je sice zcela logický, ale za svůj ho přijme jen člověk s mozkem mezi ušima, takže právě ti kreténi, na něž míříte, se to ani bohužel v nejmenším nedotkne - ti potřebují předvádět sebe a svůj vercajk před ostatními (že jsou za těžké machry jen ve vlastních očích, to je nezajímá). Tupce zkrátka na žádný okruh, kde se budou nudit, nikdy nedostanete, ani kdyby byly na každém okrese čtyři, protože je při tom neuvidí tolik lidí. Tipoval bych to na obdobu svékání u jeslí.

0/0
6.8.2008 18:19

Jesuslives

Pokrytectvi novinaru

Tak zaprvy - kazdy vedi, ze tihle lide jezdi jako hovada, vcetne jich samotnych.

Kazdy take vedi, ze techle videi je na internetu plno a jejich reakce jsou od obdivnych az po (vetsina z nich) - ze jsou tupci (a pouzivam kvuli cenzure jeste slabych vyrazu).

Takze autor vlastne nenapsal nic novyho. Jenom nekde videl video, udelal z toho senzacni clanek s jakoby moralnim poslanim (cimz akorat hrdeho autora videa vyhecoval k dalsim akcim). Blbecek kvuli tomuhle clanku asi sotva prestane jezdit jak prase, pokud tak jezdil az dosud - ze by procitl, to sotva. Spise se v tom shledne dalsi pitomec a rekne si, jak je to cool. Jestli chtel autor napsat spolecensky prospesnej clanek, docilil praveho opaku...

0/0
6.8.2008 17:09

ladamm

kdyby tam stáli policajti tak se to nestalo, ale oni poslední dobou raději rozdávají dárky ...

0/0
6.8.2008 15:49

minutos007

Okurková sezona v plném proudu....

Tak se hledá senzace i tam, kde není....

0/0
6.8.2008 15:30

Vilém Hynek Jarmila

tak jsem se podíval a moc agresivní mi to nepřišlo

Jel rychle, ale nikoho neomezoval, předjížděl jen když viděl kam jede a měl jistotu, že to stihne, v Tanvaldu jel okolo 70kmh i když nemusel a že se párkrát postavil na zadní? No, bóže. Tohle nebyla agresivní bezohledná jízda, spíš bych řekl, že věděl co dělá a měl to pod kontrolou. Polud se řidič auta občas podívá do zrcátka, neměl by ho překvapit ani takovejhle motorkář.

PS: na motorce nejezdím.

0/0
6.8.2008 15:23

minutos007

Re: tak jsem se podíval a moc agresivní mi to nepřišlo

Já na motorce jezdím a souhlasím s tebou.... Sice nejel podle předpisů, ale nezdálo se mi to ani přehnaně agresivní, ani riskantní .....

0/0
6.8.2008 15:32

medved_cz

Re: tak jsem se podíval a moc agresivní mi to nepřišlo

Zjevne tu trasu neznas - stacila jedna tatrovka z mistnoho lomu a uz jej mohli splachovat. Na teto trase je nekolik zatacet do vice jak 180stupnu a neprehledne vyjezdy z lesa. Plus obcas utrzeny kamen ze svahu. Ale jinak jel naprosto bezpecne. Na krchov.

0/0
6.8.2008 15:36

mattonka

Re: Re: tak jsem se podíval a moc agresivní mi to nepřišlo

nepřehledné výjezdy z lesa? Máte na mysli křižovatku na Pyrámu, která je přehledná docela dobře, akorát právě tím, že je na rovince, tak tam ti motorkáři jezdí nejrychleji

0/0
7.8.2008 7:17

medved_cz

Re: Re: Re: tak jsem se podíval a moc agresivní mi to nepřišlo

Mel jsem na mysli treba ten vyjezd z lomu. Tam muze tatra plna bridlice docela prekvapit. Nebo ty dve lesni cesty, co usti na silnici.

0/0
7.8.2008 19:03

juranda

Re: Re: Re: Re: tak jsem se podíval a moc agresivní mi to ne

Překvapit může (Tatra) jedině pokud ji řídí nějaký blbec.

0/0
7.8.2008 23:02

spartaman

Re: Re: Re: Re: Re: tak jsem se podíval a moc agresivní mi to ne

Tohle může napsat jen opravdu mimořádně "vyvinutý" jedinec  Rv:-©

0/0
8.8.2008 9:02

milos

Re: tak jsem se podíval a moc agresivní mi to nepřišlo

Nebylo to strasne, ale predjizdet proti nekomu, kdo ti musi uhnout?

Uz se mi stalo, ze me nenapadlo uhnout autu, ktere proti me predjizdelo.

Jednou se mu neco nepovede, za zatackou pojede tatra (nebo hur - rodina, ktera se kvuli nemu zabije).

0/0
7.8.2008 8:29

Vanguard

Společné rysy

Je zajímavé, jak je podobná argumentace různých obtěžujících menšin, jako jsou motorkáři, pejskaři a kuřáci, pokud jim někdo vytkne chování obtěžující nebo ohrožující okolí. Začnou se vždycky odvolávat na svou svobodu, ať už jde o svobodu jezdit bez ohledu na předpisy a ostatní účastníky silničního provovozu, na svobodu smrdět kouřem pod nos ostatním nebo na svobodu nechat svého psa kadit všude možně. Této svobodÿ jsou schopni se dovolávat v naprosto nesmyslných souvislostech, ať už jde o svobodfu přejíždět dvojitou plnou čáru anebo o svobodu kouřit na zastávkách MHD. Dalším obranným argumentem pak je obvinění ze závisti (to pravda nejčastěji u motorkářů) anebo z nelásky ke zvířatům (to u pejskařů).

PS: Autor je nemá motorku ani psa a je nekuřák.  Je pouze lehce závislý na alkoholu, ale touto svou závaislostí nikoho neobtěžuje, neboť v případě silnější intoxikace alkoholem usíná a netropí žádné výtržnosti.

0/0
6.8.2008 14:55

karf-raptor1000

Re: Společné rysy

Tady to neni o svobodě ale o pokryteckém krtizování. Kdo z těch, co tady tomu motocyklistovi přejí smrt a spílají za přejetí plné čáry a překročení rychlosti dodržuje 100% všechny paragrafy silničního zákona?

p.s.: usnutí a netropení výtržností většinou předchází bujaré hulákání a tropení výtržností ;-)

0/0
6.8.2008 15:11

Vilém Hynek Jarmila

Re: Společné rysy

Hitler sliboval to samý. Pak se to nějak zvrtlo.

0/0
6.8.2008 15:24

rudastraka

nemehlo

tohle nemehlo neumi projizdet zatacky, voli naprosto nesmyslnou stopu

nebyt toho, tak se jedna o celkem pohodovou jizdu

0/0
6.8.2008 14:23

dedecekzpohadky

A tož toto

nebyl motorkář, ale prase.

0/0
6.8.2008 14:15

Versenges

Identita zieba

identita tohoto zieba by nemusel byt problem. AUTA: VW Tiguan, Audi A8, BMW X3, Octavia II. Zajmy : sport,tuning  Bydliste:Praha  Podle vseho provozuje tento hifi shop  http://www.autohifi-shop.cz/   Podle ICO v rejstriku neni tak nevim. Treba toho zieba odhali nekdo dalsi;-)

0/0
6.8.2008 13:58

rychloslimejs

Re: Identita zieba

a k cemu, diky nasemu zakonu se mu prestupky nesectou, tak dostane maximalne 6 bodu. Mozna by to chtelo, aby kdyz se pririti tesne za zadek nejakeho auta, ridic slapl prudce na brzdu a pak zaradil zpatecku. Na podobne zakonem pohrdajici hajzly nic neplati, policajti jsou na ne kratci, mozna budeme zrizovat silnicni domobrany a podobne veset na stromy i s jejich motorkami a jejich auta shazovat ze skaly.

0/0
6.8.2008 14:19

karf-raptor1000

Re: Re: Identita zieba

ono by stačilo trochu ohleduplnosti Z OBOU stran. on měl předjíždět na rovině, kde vidí. do těch pravých zatáček to opravdu neni ono. automobilisté by měli ctít pravidlo jízdy nejblíže k pravému okraji vozovky atd. naschvály jsou o ničem. nic neřeší.

0/0
6.8.2008 14:40

rychloslimejs

Re: Re: Re: Identita zieba

na rovine? vzdyt on toci to video prave kvuli tem zatackam, cozpak nechapete, ze to video je o exhibicionismu jednoho z mnoha volu za riditky a ze na dalnici nebo rovne silnici by to byla nuda?

0/0
6.8.2008 14:44

spartaman

Re: Re: Re: Identita zieba

Já zase nechápu, proč pravidlo jezdit vpravo u okraje vozovky nectí motorkáři.

0/0
8.8.2008 9:00

juranda

Re: Re: Identita zieba

Ten nápad s tím prudkým zabržděním a eventuelně zpátečkou je typickou ukázkou blbce, kterých je bohužel mezi řidičema nesnášející motorky hodně. Napadlo by tě to udělat měl-li bys za sebou místo motorky např. tu několikrát připomínanou Tatru?

0/0
7.8.2008 23:00

pivak

Rychlost kontra nebezpenost

Rychle obcas jel, to je bez debat. Ale nejak tam nevidim to nebezpecny predjizdeni, naopak jede docela s prehledem.

0/0
6.8.2008 13:54

Vilém Hynek Jarmila

Re: Rychlost kontra nebezpenost

Souhlas.

0/0
6.8.2008 15:26

mpixel

a už je to zase o té rychlosti.

Už tu zase slyší mravokárce kteří chtějí snižovat rychlost na českých silnicích.  Rv Ne, o rychlosti to není. ! V německu na dálnici mohou jezdit jak rychle chtějí. Probém je ten, že kdyby motorkář jel dle předpisů tak se mu ani tou rychlostí jet nepodaří. (minimálně by musel ctít pravidlo bezpečné vzdálenosti.)

0/0
6.8.2008 13:29

mpixel

Re: a už je to zase o té rychlosti.

problém je že se v ČR vše svádí na rychlost. A i pro policajty je jednoduché sedět v autě s radarem a fotit. Jako prase ale může jet i člověk co jede 70km/h

0/0
6.8.2008 13:33

Cislo 2

Re: a už je to zase o té rychlosti.

Mravokárce je ten, komu vadí nahé ženské. Možná někdo nechce jen skončit pod kytkami kvůli adrenalinu druhých. O dálnici se nemá smyslu bavit, tam nikdo nejede v protisměru, nejsou tam stromy a je tam více pruhů na případné uhnutí. Na okresce 160 je hazard. Každý druhý alkoholik také tvrdí, že to má pod kontrolou.

0/0
6.8.2008 13:37

svazak1

Re: a už je to zase o té rychlosti.

ty umanutej hnupe... Nikdo tady rychlost snizovat nechce to za a) a za b) tyhle tvoje zvasty o omezovani rychlosti a nejaka pofiderni statistika z deutschlandu a rakous tu uz tady od tebe videl kazdej... prosimte zacni prispivat do diskuzi vecnymi prispevky a neopakuj se... co ty na to???

0/0
6.8.2008 13:38

vver440 re-powering

na tom videu není nic špatnýho

ten kluk tu trasu evidentně zná, a co je super, že řidiči aut mu uhýbaj:-)

0/0
6.8.2008 13:25

karf-raptor1000

názor

tu trasu neznám, do těch pravých zatáček bych nepředjížděl, připadá mi, že jel dost křečovitě - asi začátečník nebo se chtěl na kameru předvést...ALE k vidění jsou na silnicích mnohem horší situace a s následky, v závěru videa kolonu předjížděl pomalu - měl dost času na zařazení se případně vybočení předjížděných aut, pak jel 70 v obci i když měl volno. kdo z plechovkářů jezdí předpisově 50? jízda po zadním kole je přestupek nebo trestný čin?

ale co. motorkáři jsou špatní. áááno. tak si napíšeme jeden žblept. co třeba tohle http://www.rozzlobenimuzi.com/?linkid=13832 !

0/0
6.8.2008 13:24

rychloslimejs

Re: názor

ano ano, a kret.ni jako ty ho budou obhajovat. On vlastne jel v pohode, vzdyt se nic nestalo, prave proto jsou motorkari nesnaseni na ceskych silnicich, protoze nejezdi podle predpisu a jeste sve jizdy obhajuji, jak jsou bezpecne. A jinak, ja, ty de.ile, jezdim v obci 50. A predjizdeji me hlavne motorkari, kdykoli a kdekoli.

0/0
6.8.2008 13:59

richia

Re: Re: názor

Hm.... Uz vidim, jak jezdis 50.... HA ha ha .. A mimo to, jel celkem dobre. Kdo se ma plouzit za plechovkama, kdyz je ridi svatecni ridici ci nekdo, kdo vubec neumi ridit a ma problemy udrzet auto na silnici? Ti jsou postrachem a kor, kdyz neznaji predpisy. Na motorce mne to celkem stve, protoze mne muzou vlastni blbosti sejmout a ja nemam sanci s tim nic udelat. V tahaci je to jina pisen. Tam se pokusim tu jejich chybu napravit, ale nasledky si odnesou jen oni....

0/0
27.8.2008 23:59

killy

A teď si představte, co vidí...

.. motorista vjíždějící na tuhle předváděcí silnici z vedlejší, z lesní cesty, ze dvorku:  Něco malýho, hrozně daleko, o čem předpokládá že jede tak do 110. To je potom masakr, že ?  A všichni, včetně poldů pak tvrdí, že to zavinil.....  :-/

0/0
6.8.2008 13:20

mattonka

Re: A teď si představte, co vidí...

přeháníš, pokud se něco takového stane, tak se vypočítává rychlost té motorky a podle toho se určuje, jak moc mohl řidič, který "nedal přednost" odhadnout rychlost toho na hlavní. Jinak na tomhle úseku, kdo to nezná, tak občas docela zírá. Jezdím tam autem skoro denně a motorkář, který se kolem takhle přežene, tak mě už nemůže vyvést z míry, natož abych kvůli němu hoblovala krajnici nebo svodidla

0/0
6.8.2008 14:20

richia

Re: Re: A teď si představte, co vidí...

A nerika nahodou zakon, ze se ridic musi drzet co nejblize k prave strane silnice s ohledem na stav silnice, nakladu a rozmeru vozidla? Hm.. Takovi lide, co znaji pravidla jako Ty... Potes Pan Buh. Zlata Anglie. Tady mi vetcina lidi uhne, jen co mne vidi v zrcatku...

0/0
28.8.2008 0:03

good_luck!

no, naco hlídky vybavené motorkami?

stačí přece hlídky vybavené pistolí.... Pokud chce zemřít, ať zemře....;-€

0/0
6.8.2008 13:16

Profi.Profi

mravokarcu houfy.....

Proč tak jedovatý článek? Co jako ten motorkář provedl??

Nic.

A to je realita.

Vzkaz pro autorku: Milá dámo, zameťte si nejprve před vlastním prahem. Navštivte autoškolu a nechejte se přezkoušet. Pochybuji, že byste uspěla, ovšem, když uspějete, tak se v ranní špičce projeďte Prahou a zkuste neporušit žádný předpis!

:-©

0/0
6.8.2008 13:15

killy

Je takový starý český přísloví:

"Stokrát nic umořilo vola"....  A kolik, že se jich vytřískalo od začátku roku ?

0/0
6.8.2008 13:23

John Coffey

Re: mravokarcu houfy.....

Jo tak ze on neudelal nic?

Tak zrovna Vy tady muzete nekoho posilat do autoskoly!

Hnupe Rv

0/0
6.8.2008 13:24

rychloslimejs

Re: Re: mravokarcu houfy.....

nema cenu se rozcilovat, 200 na okresce je podle podobnych hajz.u nic, oni jsou totiz neco jineho, oni jsou krali silnic. Vzdycky, kdyz ctu podobny prispevek, rikam si, proboha, at nejsem u toho, az podobny k.ipl zabije dite, zenu, kohokoli, svou bezohlednou jizdou, protoze tim ze me udela vraha, adepta dozivoti, protoze rychlou smrt mit nebude.

0/0
6.8.2008 14:42

good_luck!

Re: mravokarcu houfy.....

milý pane, rozjet stroj na 200 není moc velké umění, ovšem umět ze 100 zastavit tak, aby se nikomu nic nestalo, to už je¨jiná, těch, co umí to první, ale zapomněli se naučit to druhé jsou plné hřbitovy a bohužel ještě častěj jsou na těch hřbitovech ti, co měli tu smůlu, že tenhle debil se jim připletl do cesty;-€

0/0
6.8.2008 13:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.