- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aj, to se musely v teple zkazit ty německé jogurty, kvůli kterým nám tu jezdí celá Evropa ..... Nebo je to jinak - ale jiný důvod pro odpor omezení kamionové dopravy přeci např. exot Kubera neuvádí ....
Dne...byla dálnice D1 dvě hodiny po celé délce průjezdná.
Vzdyt kamiony se prece na dalnici nepredjizdeji, celou cestu jedou vsichni 90Km/h, dodruji bezpecnou vzdalenost, a nechovaji se stylem, ja jsem vetsi ja mam prednsot, tak nevim jak muzou porad bourat???
jednak kamiony mají předepsanou maximálku na dálnicích 80, ale hlavně - kde je napsáno, že se srazily dva kamiony? Možná právě kvůli nějakýmu trotlovi v osobáku si tenhle kamioňák poleží ve špitále...
To by ale zatlo tipec spouste lidem, ktery se na aktualnim spatnem systemu vezou ze?
Ceske drahy by byly aktualne, pri plnem vytizeni kapacity nakladni prepravy, schopny prepravit jen 7% vseho nakladu, co prevazeji kamiony. To ovsem pri nizsi rychlosti. "Naklad na zeleznici" je nesmysl reprodukovany zelenymi bez informaci. Potiz je ve kvalite dalnicni site.
Chtel bych byt novinarem... Open Template - Template name "nehoda D1" - import data: TIR, heading BRNO, km :... Create text from template? : YES... Success... Publish generated text? YES....
click click a clanek je hotoF..
To by nebyla D1 Uz je to celkem nuda
nuda je že pisálci yHeute mají potřebu nás o tom informovat. Asi je to ten teď od dob pana Kmenty populární investigativní žurnalismus.
Diesely jsou rakovina dopravy