- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak nevím --- před pár lety jsem byl přítomen opravě IT, při kteréžto příležitosti opravář tiše nenápadně přepálil i drivery v jiném, dosud spolehlicě fungujícím zařízení, ... no tiše to zas tak nebylo. neb jsem si všim a optal se ... údajně se blížil okamžik jejich expirace ...pokud drivery palubních (či něktrých dalších) zařízení začnou odmítat pracovat po momentu své expirace, máme se co těšit na řadu roboticky zavražděných mrtvolek
oni amíci jsou hrozná nemehla, ...a co si za to ještě nechaj platit ...
celá posádka leží na psychiatrii a vzpamatovává se ze šoku.
Tak je to tady, podruhé máme zrušenou zpáteční letenku z NY!!! A jak oznamují ČSA zrušení letenky? První email 26.9.:
Dobrý den,
je nám líto, ale let New York Praha 30.9. byl zrušen. Spojte se prosím s kontaktním centrem ČSA, bezplatná linka pro volání z ČR-800310310, aby Vám pomohli najít náhradní řešení.
S pozdravem ....
Následuje obdobný email 1.10. kde se jen mění snad jen datum. Není to ani 3 týdny kdy mi ČSA zasílá email kde žádá o kontaktní informace - email, telefon. Odepisuji a přidávám telefonní číslo. Zavolá někdo když by bylo potřeba???
napsal, že ty výbuchy a požáry letadel a jiných strojů jsou kvůli přepólování Země
díky krystofovi za celkem presnej popis.....letadlu kompletně "vysadil" motor asi 20 sekund po vzletu ve výšce 300 metrů nad terénem....piloti vse zvladli velice profesionalne ..... letadlo plné lidí a paliva na cestu do Evropy pri vysazeni motoru opravdu nestoupa naopak do srovnani muze trochu ztratit vysku .... takze slepice neni ta pani, ktere pochopitelny strach a adrenalin trosku umocnily zazitek z letadla, ale mluvci CSA Daniela Hlupakova, ktera uvedla že "letoun se otočil zpět po zhruba půlhodinovém letu, protože kontrolka signalizovala poruchu na pravém motoru".
letel sem v inkriminovanem letu a rad bych popsal co se delo na letadle behem vzletu z jfk.litam asi desetkrat rocne a vim jak se standartne letadlo chova pri vzletu.
Kratce nebo mozna okamzite po opusteni zeme se zacala kabina nezvykle trast ,behem chvilky bylo vsem jasne ze letadlo nenabira vysku jak obvykle a byla chvile kdy se zdalo ze bud klesa nebo nestoupa to vse velmi nizko a naklanelo se hlavne doleva odhaduji po minute az dvou (asi pochopite ze v tomto momente jednotlivec nedokaze spravne odhadnout vysku ani cas) se letadlo prestalo trast a nabiralo vysku k oddechu vsech velmi napjatych lidi na palube.Po chvili se ozvala letuska ze kvuli poruche na motoru se letadlo vraci na jfk,hlas nebyl pozvbuzujici,ale letadlo od te doby se uz chovalo standartne pozdeji se ozval kapitan ze je vse pod kontrolou a ze pristavame coz se bez problemu stalo ,nasledovalo ponekud susi naschledanou pri odchodu z letadla.clovek nemuze byt uplne objektivni ale mohl jsem
a? nejak me unika pointa vtipu, kteremu se smejete asi jen vy ...
prostě nouzově snížil výšku. A té slepici jménem "řítili jsme se k zemi" bych doporučoval invazivní terapii, prováděnou kopanci do řiti plus doživotní zákaz sahat na cokoliv, co se může vznést, pokud možno soudní a spojený se zbavením příčetosti.
ty porad delis lidi na muze a slepice? sevce vzpamatuj se je 21 stoleti a krome ceska se to uz neuziva temer nikde.