- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo ví jak dlouho bude trvat než si "v zájmu vlastní bezpečnosti" necháme identifikační chip implantovat do těla? 10 let? 15 let?
Já typuji, že do roku 2030 ho budou určitě mít minimálně bezpečnostní složky a odsouzení.
"Viněta"
že všechno je zajištěno až na to, že krabičky ještě nejsou a do prodeje přijdou tak v únoru a policie tedy bude ještě v únoru tolerovat jízdu bez krabičky. Hlavně, že se zase napakují spřátelené firmy a jejich chlebodárci co to vymysleli.
ČÁST LIDÍ PRACUJE NA ČIPOVÉM OVLÁDACÍM SYSTÉMU VŠECH LIDÍ PLANETY ZEMĚ. SYSTÉM BUDE ZNAMENAT ÚPLNOU ZTRÁTU SVOBOD.Více na webu (w.nebe-lidem.cz) sdělení 1622,leták 333 a filmy - NENECHÁME SE OČIPOVAT a VAŠE DOKLADY PROSÍM.
Média a veřejnost by se měla spíš pozastavovat nad tím, že se U NÁS ZA DÁLNICE VŮBEC PLATÍ. Vzhledem k tomu, v jakém příšerném stavu dálnice jsou, je to nehorázná drzost. Navíc nelze čekat ani zlepšení. Zajímavé je, že žijeme v jakémsi vakuu, namlouváme si, že to je sice hrozné, ale zase ne tolik. Přijde už nyní platit 1000 korun za drncobahny jako hnus. Stačí se podívat do zahraničí, Německo, Maďarsko, Chorvatsko, Rakousko...Neměl bych problém platit ani výrazně dražší mýtlo, kdyby to opravdu za něco stálo. Zavádění krabiček mi přijde nesystémoivé a drahé, ideální formu zvolili v Maďarsku - systém e-vignet, kdy fakticky jen zaplatím a poznávací značka je zanesena do systému kontrolovanému kamerami je ideální.
Nejsnazší způsob jak v osobáku vochcat mýtnou bránu je zavěsit se před ní těsně za náklaďák, nejlépe s vysokým návěsem. Ideální když má navíc kovovou střechu (odráží mikrovlny). Ale stačí i jakákoliv rozměrnější nástavba nebo i autobus, který vás zastíní a znemožní přečtení SPZ kamerovým systémem. Každý osobák se velice snadno schová za náklaďák (s výjimkou Monster trucks ;-). Já se už na tenhle způsob "zpoplatnění" fakt těším!
a to Tě bude bavit jezdit 80 za kamionem, oči vyvalené aby neťuk na brzdu a spolujezdec bude zírat kde jsou dodávky celníků. A to se vyplatí.
přiznejme si to, zmiňované výhody jsou tak trochu kravina - ty mýtné brány stejně musí sledovat všechna vozidla, protože pak by nemohli detekovat ty, co žádnou krabičku nemají. A dokonce mají v sobě analýzu SPZ. Takže by to klidně šlo i bez krabiček zato s kreditem per SPZ. Nevím proč to musí být nějaká "krabička", když stejně dobře by šlo na dálku odečítat i RFID čipy.
A co se týče těch celníků - jsou tam i kamery, takže není problém posílat snímky řidičům, co pojedou pod mýtnou bránou bez kupónu pokutu. Takhle s krabičkou mohou kdykoliv říct, že měli krabičku, a že ji jejich systém nerozpoznal. A oni nemají jak to ověřit (leda že by ta krabička byla ve stejnou chvíli někde rozpoznána o 100 km jinde).
A o blbosti nějaké krabičky kupované a vracené na hranicích už tu bylo psáno mrakykrát.
Že se ti idioti na ministerstvu nestydí tak lhát. Připravují tím jen razantní zvýšení poplatků za dálnice pro osobní auta zavedením sazby na kilometr.
Prachy za vytištěné dálniční znamky se nedají přesměrovat.
Tím že zavedeme elektronické mýto, pro osobáky je tu šance pro nové transparentní výběrové řízení, a hlavně kamarádi z pražského magistrátu (Blažek a Bém z ODS) budou moct zavést na stejném principu mýto za vjezd do Prahy. ve výší 50-100Kč za den.
Je hezké,že to berete s humorem-ale to i tato vozidla budou vozit kromě invalid vozíku a podobně ještě "krabičku"nebo dostanou nějakou "nálepku"pro indigaci?Dost dobře jsem nerozuměl vaší odpovědi.
V prodeje přístrojů na odrušení satelitního šmírování