Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie v Jablonci vyrobila klip pro motorkáře. Podívejte se

Jablonecká policie má video, které má varovat motorkáře. Čtyřminutový spot má řidiče přesvědčit, aby jezdili opatrně. Poběží na mnoha místech, objeví se i v médiích. Policie tak chce zabránit vážným haváriím motorek, k nimž v poslední době často dochází mezi Železným Brodem a Držkovem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr No

Těch blbců,

co si pletou veřejnou komunikaci se závodním okruhem žádná škoda není - pokud se jim podaří zabit se bez toho, aby ještě uškodili někomu jinému. Jenom lituji jejich rodiny.

0/0
6.8.2008 10:31

Martin Adámek(adamek.blog.idnes)

Hlavní je,

že dělaj i něco jinýho, než je měření rychlosti u tabule konec obce. Je to aspoň nějaká prevence, a je dobře, že to začli dělat.

Sice to evidentně sestříhali na služebně ve Windows movie makeru, ale funkci to plní. Jsou PČR, ne FAMU...

A kdyby zaplatili profi firmu, tak zas někdo přijde, a řekne, že na benzín do aut na hlídkování nemaj, ale režizéry že si platěj... A pak by se začlo řešit, jestli to nebylo zkorumpovaný...

Podle mě je dobře, že to zvládli sestříhat sami. Zvlášť, když je to okresní ředitelství. Profi firmu ať najme kraj nebo mvčr, ať se udělá jedno efektní video pro celou republiku nebo aspoň pro kraj, a když je to na okresní úrovni, tak by zasloužili pochvalu, že si s tím dali sami tu práci. Amatérský to je, ale účel to plní.

Jen by snad obsahem titulku mohl být lepší popis silnic (jako úsek odkud kam - třeba hlavní silnice "Lhota-Kotěhulky"), protože ten zápis číslo silnice+katastr je dost úřednickej, a bůhví, kolika lidem to něco řekne. Ale to jen drobnost pro příště.

0/0
31.7.2008 15:36

Gandalf007

Promarněná příležitost

Když už se policisté pokusili ze svých zdrojů vyrobit podobný materiál, měli si dát podstatně větší práci se zpracováním, výběrem a kvalitou snímků, zařazením textových komentářů atd. Úmysl byl jistě dobrý, ale nepřehledný, zbytečně dlouhý klip vyzařuje totální amatérismus provedení, nijak výrazně negraduje a konečný efekt u diváka tak bude velmi nízký, pokud ne nulový. Stačilo přípravu prezentace konzultovat byť jen s průměrným odborníkem, než něco podobného vypustí na veřejnost.

0/0
31.7.2008 13:18

Georgik-I

Re: Promarněná příležitost

Naprostý souhlas, amaterismus je slabé slovo!!!  Nudné sterotypní střídání rádobydramatických snímků, bez konkrétního popisu např. příčina nehody, popis zranění, počet mrtvých atd. Zajímalo by mě kolik za to dali, protože tohle je práce pro študáka tak na jedno odpoledne...

0/0
31.7.2008 19:14

Thegrid89

Re: Re: Promarněná příležitost

nic, je to děláno  ve Windows Movie Maker, najde se na téměř každých Widnows XP a ovládání zvládne každý průměrný uživatel

0/0
31.7.2008 20:17

azuzajda

smrt na motorce je prý pěkná ....

V úterý jsem četla v MF Dnes názor motorkáře, že jízda na motorce je tak obrovský adrenalin, že ti ostatní, co na ní nejezdí, jsou vlastně chudáci, protože sice žijou o něco dýl, ale nikdy nezažijou to vzrušení z rychlé jízdy. Tohle slyšet od dospělého člověka - to mi teda spadla čelist. To si všichni sednutím na motorku zmáčknou nějaký nerv, který zlikviduje jejich smysl pro odpovědnost za všechny, kteří na ně čekají - manželky, děti, rodiče, kamarádi? Copak by šli dobrovolně dělat krotitele lvů s argumentem, že se před tím doma starali o psa? Nebo se motali do řemesla hasičům při požáru domu s argumentem, že už si pekli na zahradě buřty a tudíž mají s ohěm zkušenost? Fakt, nechápu to.

0/0
31.7.2008 11:00

papame

Re: smrt na motorce je prý pěkná ....

Taky jsem to četl a po přečtení jsem mé drahé slíbil, že si motorku nikdy nekoupím. Je mi 36 a život mě baví. Pokud jedinné vzrušení v životě, je jízda na motorce, tak to je ten život celkem smutnej. Jinak naprosto souhlasím s výše uvedeným příspěvkem.

0/0
31.7.2008 13:52

Dr No

Re: Re: smrt na motorce je prý pěkná ....

Jízda na motorce může být pěkná i když člověk dodržuje všechny dopravní předpisy.

0/0
6.8.2008 10:34

Georgik-I

Re: smrt na motorce je prý pěkná ....

mohla bys hodit odkaz, kde jsi to četla?  děkuji!

0/0
31.7.2008 18:59

azuzajda

Re: Re: smrt na motorce je prý pěkná ....

Ahoj, v úterní Mladé frontě Dnes byl na titulní straně velký článek o motorkářích, kde zazněl právě i tenhle názor jednoho z nich - takže zkus netové stránky MF Dnes, tam by to mělo jít dohledat.

0/0
1.8.2008 8:49

Georgik-I

Re: Re: Re: smrt na motorce je prý pěkná ....

http://homolka.blog.idnes.cz/c/43209/Motorkari-zemrit-pro-svuj-sen.html

takže jen pro pořádek, aby bylo jasno, jak ta věta zněla původně a hlavně, jaký má význam, není-li vytržena z kontextu...

Ať žijí čeští rádobynovináři!!!!!!!:-©

0/0
2.8.2008 15:34

Poljus

Neco pro plechovkare.

Koukni 2x nez se rozjedes.

http://www.youtube.com/watch?v=8xMfk1msw9A

0/0
31.7.2008 7:59

gpt999

Re: Neco pro plechovkare.

Aáá, pán je motorkář. Nic pro motorkářům nemám, jednou jsem na tom jel a bylo to zábavné. Jenže hochu, to video je z města. Kdyby jel motorkář 50, tak se nemusím koukat 2x, stejně jako mimo město, kdyby jel 90, tak se nemusím koukat 2x. Ale protože páni na motorovém kole jezdí většinou 2x rychleji než povolená mez, pak se musí řidič plechovky kouknou 2x, aby pana motorkáře nezabil, hm hm

0/0
31.7.2008 15:08

ropak1

Copak je uvnitř?

Jak se zakousnout do kamionu aneb berany berany duc::-/

http://www.youtube.com/watch?v=06KvVvVQ1Mc&feature=related

0/0
30.7.2008 22:51

mimouch

Mno...

Záměr sice chvályhodný, ale příště ať to nenechají dělat vrátného.... Tohle je běs. Chápu, že nemají v rozpočtu peníze na profi práci, ale ve kvalitě o 300% vyšší jim to sestříhá kdejakej středoškolák za krabičku cigaret....

Myslím, že takhle by se Policice prezentovat neměla....

0/0
30.7.2008 22:44

karf-raptor1000

inspirace

angličani na to jdou trochu jinak

http://youtube.com/watch?v=x963jj7msFk

řekl bych, že líp

a kdosi stvořil video, které na to jde ještě jinak. bez krve a jiných humáčů. ale s hudbou od Johnyho Cashe...

http://youtube.com/watch?v=k3OITef_-5Y

0/0
30.7.2008 21:01

Poljus

Re: inspirace

Ma to vtip a urcite to vic oslovi nez  to od tech nasich cajtu. To v Jablonci je jak na zakazku od TV nova..

0/0
31.7.2008 7:54

ddaavviidd

..

de z toho mráz po zádech a to na mašině nejezdím..... RIP

0/0
30.7.2008 17:59

procensora@seznam.cz

Re: ..

prosim te!vzdyt tam nic neni!lezi par motorek! dost hodne spatny klip!Rv neucinny

0/0
30.7.2008 18:26

Horolezec-29

PŘÍŠERNÉ (!)

Každý krok proti snížení nehodovosti vnímám pozitivně, ale jaký primtiv a amatér tento klip dělal? Nejen že to je celé tmavé, ale i ta hudba je příšerná a navíc tam chybí spousta důlěžitých věcí, které člověkem otřesou..

V 90% jde v klipu však pouze o obrázky položených motorek - a těch ještě bude.. Jako záchranář mám v hlavě klip úplně jiný a mnohem lepší, se kterým nemám problém se podělit a nechat jej realizovat..

Za toto bych dal známku 4 (pětku proto, že dotyční si dali alespoň nějakou práci). Rv

0/0
30.7.2008 16:44

cejkis

Re: PŘÍŠERNÉ (!)

Myslím, že je to iniciativa pár policistů. Bohužel nikdo z nadřízených jim neřekne ok, pojďme tomu dát nějakou úroveň, nedostane povolení a peníze na výběr profesionálního studia a zpracování klipu.

Klip ukazuje myšlenku nekolika policistů, kteří jsou aspoň trochu ambiciozní a chtějí něco změnit. Bohužel nahoře sedí paka.

0/0
30.7.2008 16:57

Horolezec-29

Re: Re: PŘÍŠERNÉ (!)

R^ souhlasil bych s Vámi..

0/0
30.7.2008 17:00

azuzajda

Re: PŘÍŠERNÉ (!)

Chci vyslovit obdiv vám i všem vašim kolegům, kteří denně přicházíte do styku s následky dopravních nehod. Musí to být psychicky (nejen) strašně náročná práce - jak dlouho se dá dělat?

0/0
1.8.2008 10:32

procensora@seznam.cz

tak

tak si pockam,jak se ted do tech motorkaru vsichni obujete co?(Y)

0/0
30.7.2008 16:31

neverest

úroveň videa

úroveň videa je naprosto ubohá, kromě té fotky nabouranýho golfa to vypadá jen jako fotky z Annonce, rubrika "na náhradní díly".

0/0
30.7.2008 16:06

Gandalf007

Re: úroveň videa

Předpokládám, že sesbírali archivní fotky pracovníků z odd. dopravních nehod, které zpravidla nestojí za moc, ale tyto snímky bylo možné alespoň zčásti upravit a celkové zpracování klipu i texty jsou opravdu ubohé. Mám za to, že i v řadách policie by se našlo dost lidí, kteří by to zadarmo zpracovali na podstatně vyšší úrovni.

0/0
31.7.2008 13:23

malinat

toto vystačí na všechny klipy

bacha, drsné.

http://www.freevideo.cz/mskr/12117/

0/0
30.7.2008 15:28

Yaroukh

Upřímně

Kdybych mašinu měl, nevsadil bych na sebe ani pětník, že budu jezdit předpisově. Tak radši NE. ;-D

0/0
30.7.2008 15:24

procensora@seznam.cz

Re: Upřímně

kolik ti je?

0/0
30.7.2008 16:32

Roumen

Malo krve

Krvava prilba, to nikoho nepresvedci...chce to neco ostrejsiho:

http://maso.roumen.cz/masoShow.php?file=Motorcycle_vs_Pole3.jpg

0/0
30.7.2008 14:41

procensora@seznam.cz

Re: Malo krve

jo jasne,vytahejte vsichni z netu sra**y..ale mjuzik maj v klipu docela dobrou ne?:-P

0/0
30.7.2008 16:33

BenediktSpinoza

zbytecne vyhozeny penize

tenhle je lepsi http://www.youtube.com/watch?v=GW_JT-70R_s ;-DR^

0/0
30.7.2008 14:34

neverest

Re: zbytecne vyhozeny penize

ani na to neklikejte, to je ultra-blbost

0/0
30.7.2008 15:41

procensora@seznam.cz

Re: Re: zbytecne vyhozeny penize

ani by me nenapadlo!ani na jeden odkaz tady od tech kecalku neklukam.blbinyRv

0/0
30.7.2008 16:34

Naked and petrified

Eye of the tiger...

...doufam, ze si policie aspon poridila na teb song licenci, jinak na ne totiz prijde Velka a Zla Asociace a stahne z nich kuzi. A nejlepsi je, kdyz organizovani autori musi platit poplatky za vlastni uziti sveho vlatsniho dila...treba kdyz je zverejni na svych webovych strankach. Cast toho ale dostanou zpet na odmenach, haha :-)

0/0
30.7.2008 14:18

fomacka

Tak je to nakonec co?

Tak je to KLIP, SPOT nebo VIDEO......iBlesk se nejak v tech slovech mota. Jeste jim chyby šot 8-o

0/0
30.7.2008 14:18

Yaroukh

Re: Tak je to nakonec co?

tyvole to je fakt zásadní otázka

0/0
30.7.2008 15:21

__XXXX___

Mnoho diskutérů

tento úsek nezná a neví, že osobní automobil do těch zatáček nemůže vjet takovou rychlostí, aby překračoval rychlostní limit 90 km/h. Zato motorky se tam v klidu můžou prohánět až 120 km/h a tím pádem předjíždět automobily na nebezpečných úsecích a plné čáře :-P

0/0
30.7.2008 14:14

grrrr....

Prevence domlouvaním.

Poslední dobou slyším, že represe nepomůže. Jediný způsob je rozumně je přesvědčit. Hmm. Je to stejné jak prodat feťákovi drogu a přesvědčovat ho, aby ji nebral. ;-D

0/0
30.7.2008 14:08

NUKU-NUKU_Natsume

Re: Prevence domlouvaním.

Hm a co jako navrhuješ? Zabavit každemu mašinu?? Nebo je poslat do léčebny a'la Mechanický pomeranč, po které se na mašinu nebudou moci ani podívat? Pryč s motorkáři? Nebo co?

0/0
30.7.2008 16:42

babacek

Taktika ?

Také máme novou taktiku, jak motorkáře zastavit!

Lano přes cestu ?;-(

0/0
30.7.2008 13:58

foxy2

Re: Taktika ?

Vystrelovaci site.

0/0
30.7.2008 14:42

babacek

Re: Re: Taktika ?

Aha, jako ptáky.;-D

0/0
30.7.2008 14:47

erben3

Re: Taktika ?

Ve výši jejich krku? Souhlas R^

0/0
6.8.2008 11:30

babacek

Re: Re: Taktika ?

Kanadský sadisto.;-)

0/0
6.8.2008 13:36

John Coffey

+++++

Ale ze jich tam je, co? tech motorkaru co jim tam "vjeli plechovkari"..... ;-D

0/0
30.7.2008 13:32

Naked and petrified

Re: +++++

Motorkari vedi, ze jsou jedni z tech nejzranitelnejsich. Proto podle toho maji jezdit. Bohuzel v tech pripadech, co jim tam "vjeli", nebylo napsano, jako rychlosti se tam ti vyznavaci volnosti priritili...

0/0
30.7.2008 14:15

menhet

Myslím si, že to stejně moc nepomůže

Na silnici to není o řidičích aut nebo řidičích motocyklů. Je to o lidech a pokud někdo za tím volantem nebo u řídítek nepřemýšlí, pak je tu problém. Tomu problému se říká nehoda. Bohužel, pro motorkáře jsou nehody mnohem častěji smrtelné, než pro řidiče aut. A vina je na daném člověku, ať už jel na motorce nebo v autě. Vina je na straně motorkáře, pokud hazarduje se svým životem, vina je na řidiči auta, protože motorkáře nebere jako účastníka provozu.

Na jízdách motorkářů se nic nezmění, jezdí pro zábavu, někdo pro tu rychlost. Kdo jezdí pro rychlost, ten musí předem počítat s tím, že jednou se mu něco podobného stane a není to o tom, že "možná" a "mě se to stát nemůže".

A my, řidiči aut, bychom se měli víc naučit motorkáře na silnici vnímat. Oni kolem sebe nemají tu ocelovou (nebo bakelitovou) konstrukci, která je ochrání.

0/0
30.7.2008 13:24

lisbonka

Re: Myslím si, že to stejně moc nepomůže

Sorry,ale nemyslim,ze by ridici aut motorkare jako ucastniky provozu nevnimali. Moje zkusenosti s motorkari jsou stale horsi a horsi.A kdyz nekdo chce rychlost, at si jde na drahu-a to jak na motorce, tak v aute,ale aby me nekdo ohorozoval tim,ze jezdi jako drak,protoze to je "jeho zivotni styl",a pak mi nekdo rekl,ze bychom se jako ridici aut meli vice naucit je vnimat,to mi opravdu prijde dost divne.Ja jako ridic auta predpisy dodrzovat musim, nevidim duvod, pro by pro motorkare meli byt jine.A jedu-li na chopperu,pocit ohrozeni jsem nezazila.

A cykliste se na silnicich take pohybuji,ale tech umrti neni tolik,ackoli jsou podle me zranitelnejsi.

Kdyz nekdo jede jako magor,najednou se za Tebou vynori a nebezpecne Te predjizdi ci se Ti najednou zjevi ve Tvem pruhu,ale jede proti Tobe,jak je mam asi lepe vnimat? A pak staci, aby skrtnul o auto ci byl vymol a je pruser... Nezkusenost, rychlost a nezodpovednost jsou podle me hlavni spolecne jmenovatele tolika zbytecne zmarenych zivotu.

0/0
30.7.2008 15:31

Marina

Ohleduplnost na prvním místě

žila jsem 3 roky v Itálii a rok ve Francii, motorkářů je tam procentuálně víc, v každé rodině a téměř každej mladej jezdí na motorce, pár rozmázlejch italskejch idiotů jsem viděla ale nedá se to pořád  srovnat s těma českýma prasátkama. Nechci všechny házet do jednoho pytle, ale ruku na srdce, kdo z vás motorkářů jezdí po městě max. 50 a mimo obec max. 90???? Kluci.....nikdo!!!!!!!!!!!  A zkuste se vžít do role těch co vás pak nakládaj do pytle, fuj fuj fuj. Kvůli blbosti nějakého chytráka mají trauma na celý život.

0/0
30.7.2008 13:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.