Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud zamítl návštěvy babičky a dědy u týraných kluků z kauzy Kuřim

Soud opět nepovolil rodičům Kláry Mauerové návštěvy u jejich vnuků Ondřeje a Jakuba v brněnském Klokánku. Chlapci, které podle obžaloby týrala jejich matka, teta a další čtyři lidé, jsou v centru Klokánek téměř 15 měsíců. Zatím je smí vídat jen otec Radek Coufal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

slidic

Klokaní banda kluky k otci nepustí.

Za každou hlavičku ždímají ročně od státu čtvrt mega, takzvaná "hodná tetička" si s nimi jede do Itálie - samozřejmě havaj jako pracovní nasazení a za státní prachy. Naše feminizovaná justice jim to už posvětí.:-©:-©

0/0
1.8.2008 23:04

Blanka z Bejrůtu

Nové zprávy

Pondělí: kauza Kuřim, počasí, Karadžič, Irák,

Úterý: počasí, Karadžič, Irák, kauza Kuřim,

Středa: Karadžič, Irák, kauza Kuřim, počasí,

Čtvrtek: Irák, kauza Kuřim, počasí, Karadžič,

Pátek: kauza Kuřim, Irák, počasí, Karadžič,                                                                          Sobota: kauza Kuřim, počasí, Irák, Karadžič,                                                                        Neděle: počasí, Karadžič,kauza Kuřim, Irák.

0/0
1.8.2008 8:40

stres

to byl vtip?

ptám se. Rohatey, vy pracujete?????????? Vždyť jste tu pořád. Od rána do večera. Nebo máte jen noční;-D Takhle se flákat na diskusích a plkat nesmysly o husách, na to by vás užil,co?

0/0
31.7.2008 16:11

rohatey

No já být tím Coufalem

tak už začínám zbrojit a chystat útěk a azyl ve Švýcarsku, tady mám dojem že ta brněnská soudkyně Mádrová už má napsaný rozsudek,  že mu v září ty chlapce nevydají, důvodem evidentně bude že takto to vyzkoumaly "znalkyně", při vykládání karet a čumění do kříšťálové koule.

Proč tak uvažuji, dneska je konec července, soud trvá na tom že zde jsou nějaké šílené objektivní příčiny že chlapci musí být nadále izolováni od prarodičů a tety, pokud by chlapce vydali v září otci tak by už o tomhle rozhodoval otec a zřejmě pokud by dovolil ten kontakt tak by "ohrozil" zdraví a životy těch chlapců, takže bych řekl že předat ty chlapce do rodiny evidentně nepřichází v  úvahu.

Tady bych rád připomenul že  ve Švýcarsku obětem politické nebo soudní zvůle pomáhaji a ty azyly na tohle tam určitě dávají, viz tehdejší polista Žák co se dostal do konfliktu se Slušovickou mafií a mafián tehdejší ministr vnitra Sokol ho chtěl nechat přivézt v klepetech.

0/0
30.7.2008 19:35

zbynek._s

Re: No já být tím Coufalem

Jneže to s tím Žákem tehdy  bylo naoko. Vrabci si štěbetali , že stát bude předstírat, jakoiže ho chce zpátky. Taky jo, podívej, po několika letech dokonce domů přijel - a vůbec nikdo ho z ničeho nevil - lidé si povídali už o něčem jiném. Kdepák aby se někdo staral, tím méně Sokol kam zmizely Slušovice, jejich hotely a letadla...

0/0
31.7.2008 14:55

stres

Re: No já být tím Coufalem

Přestože se též domnívám, že jsou děti v Klokánku příliš dlouho, vadí mi, jak máte ve všem "jasno". Přitom víte stejné prd, jako ostatní čtenáři médií. Když už tak brojíte proti rozsudku, který zakazuje styk prarodičů s vnuky, měl byste též vědět, že otec dětí vyjádřil kategorický nesouhlas s návštěvami a jakýmkoliv stykem starých Mauerových:-/

0/0
31.7.2008 15:00

zbynek._s

Re: Re: No já být tím Coufalem

Otec je nejbližší příbuzný a žádný - ani soud - mu do dětí nemá co kraftat.

0/0
31.7.2008 15:06

stres

Re: Re: Re: No já být tím Coufalem

No tak je vlastně po vašem. Otec si nepřeje, aby se staří Mauerovi stýkali s jeho syny.

0/0
31.7.2008 15:57

Evana

Re: No já být tím Coufalem

napsala jsem všechno 30.7. na ReRe" poraďte mi někdo, mrkněte na to,díky

0/0
1.8.2008 8:20

Evana

Re: Re: No já být tím Coufalem

Pro rohatey

0/0
1.8.2008 8:21

Evana

Re: No já být tím Coufalem

napsala jsem všechno 30.7. na ReRe" poraďte mi někdo, mrkněte na to,díky. Pro rohatey

0/0
1.8.2008 8:22

rohatey

No byl jsem v podobné situaci

Když jsem byl 7 letý kluk tak mi zemřela matka, ještě že tenkrát nebyly Klokánky a tyhle soudy, to by mě zřejmě odebrali z rodiny a připravili i o otce, dědečka, babičku a všechny tety. Podivná terapie pro dítě na které dopadne takováhle rána osudu. 8-o 

0/0
30.7.2008 18:10

Lilith+

Soud rozhodl nepochopitelně...

Kluky nelze donekonečna IZOLOVAT, to není žádné řešení psychických problémů - je to opravdu tragédie sledovat v přímém přenosu to nekončící neštěstí dvou chlapců ;-€ ! Jak by jim mohly uškodit NÁVŠTĚVY prarodičů? Děti již 15 měsíců (!!!) nemají žádný kontakt s blízkými - vyjma asi 2 hodin týdně (!!!) s otcem...

ŽASNU nad výroky některých diskutujících - proboha, to opravdu nevíte, co vyrůstá z těch dětí z ústavů? Takový osud přejete těm klukům?

NORMÁLNÍ by v dané situaci bylo co nejrychleji vytipovat vhodnou osobu z rodiny, a té případně pomáhat se stabilizací... Pokud již kluci musí trčet v Klokánku, proč kupř. otec s nimi nejel k moři? Jeho přítomnost na této dovolené by byla ideální terapií - spojení příjemných zážitků s osobou otce, za dohledu psycholožky... Je vůbec zájem ty kluky začlenit zpět do rodiny?

0/0
30.7.2008 17:06

rohatey

Re: Soud rozhodl nepochopitelně...

Ó bože jak jsem ti vděčný za to že jsi konečně seslal někoho z nebes kdo chápe tuhle strašnou situaci těch chlapců a kdo netvrdí že Klokánek je pro zdravý rozvoj týraných dětí ideální prostředí.:-)R^

0/0
30.7.2008 17:58

Lilith+

Re: Re: Soud rozhodl nepochopitelně...

;-D;-D;-D tak to zase né, mě sem ŽÁDNEJ CHLAP neposílal, "přilítla" jsem úplně sama ....:-).

(Fajn, že jim sklaplo... :-))

0/0
30.7.2008 22:02

stres

Re: Re: Re: Soud rozhodl nepochopitelně...

ale nesklaplo. Jen se těžko hledají argumenty proti neopodstatněným názorům. Copak vy víte, jaký důvod soud měl? copak vy víte, jestli je pravda všechno, co říkali příbuzní u soudu? Copak vy víte, jak to s týráním bylo? Jak můžete tak kategoricky soudit bez znalosti věci? Jen z útržků, co se dostanou do novin?

0/0
31.7.2008 16:15

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Soud rozhodl nepochopitelně...

1) Chcete naznačit, že se nějak "lišíte" od ostatních diskutujících - tedy jste v kauze nějak zaangažovaná, znáte ty lidi osobně, máte přístup do spisu?

2) Né, že se vám "argumenty těžko hledají" - ARGUMENTY prostě nenajdete! Protože vaše tvrzení, že "prarodiče vychovali zrůdy" je POUZE váš POCIT, ničím nepodložený.

3) Já naopak vycházím z faktů (pravda - jen těch zveřejněných) a znovu a znovu opakuji, že jak otec, tak prarodiče nejsou z ničeho obviněni (vyšetřování skončilo, věc je u soudu). A dále tvrdím - a to je rovněž prověřená skutečnost - že žádný ústav nemůže suplovat rodinu!!!

0/0
31.7.2008 16:40

stres

Re: Re: Re: Re: Re: Soud rozhodl nepochopitelně...

 Souhlasím, že žádný ústav nemůže suplovat rodinu. Taky vidím, že děti jsou od otce izolovány a selský rozum mi říká, že s tátou by jim mělo být lépe než s tetami. Jenomže, na rozdíl od rohatého předpokládám, že odborníci na psychiku dětí tomu rozumí a jsou s nimi v kontaktu a mají pádný důvod, proč otec nemá děti již svěřené. Nezapomeňte také, že tato kauza je veřejností sledována. To není, jako když svěřovali Aničku Kláře.

A samozřejmě nevím víc než vy. A právě proto, že nevím, a ani rohatey neví, proč soud rozhodl o návštěvách prarodičů tak jak rozhodl, nemohu rozhodnutí posoudit. Navíc údajně otec vyjádřil kategorický nesouhlas se stykem prarodičů Mauerových s dětmi. Bez znalosti věci přece nemůžeme tvrdit, že soud rozhodl špatně.

Mě jen popuzoval svými soudy rohatey a proto jsem psala, že nemám argumenty v diskusi s ním. On o koze, já o voze. A když nevěděl kudy kam, oslovoval mě hus č.2. Takže tak.

0/0
1.8.2008 8:44

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soud rozhodl nepochopitelně...

OK, takže souhlasíš, že žádný ústav nemůže suplovat rodinu a selský rozum ti říká, že s tátou by jim bylo lépe než v ústavu...

Diskuze je o tom, že soud nepovolil prarodičům NÁVŠTĚVY... Napiš jeden jediný logický důvod, JAK by mohly ty návštěvy klukům ublížit, proč jsou nežádoucí?

Já to opravdu nechápu a proto píšu, že "soud rozhodl nepochopitelně"...

Otec vyjádřil "kategorický nesouhlas"? - o tom si dovolím pochybovat... dáš odkaz?

Pokud se týká tvého tvrzení, že "mají pádný důvod, proč ještě otec nemá děti v péči" - promiň, takhle to vůbec není! Otec požádal o svěření kluků do péče již loni v květnu!!! Soud to ještě vůbec neřešil - uplynulo 15 měsíců!!! Teprve teď se budou dělat - pro to rozhodnutí soudu - nějaké posudky!!! To je NORMÁLNÍ, že se tím soud ještě vůbec nezabýval???

0/0
1.8.2008 15:32

stres

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soud rozhodl nepochopitelně...

Opravdu nevím, jak by mohly návštěvy prarodičů dětem ublížit. Stejně tak ale nevím, co vedlo soud k nepovolení návštěv!

O kategorickém nesouhlasu otce s návštěvami prarodičů informovala ČTK 31.7.08, údajně to řekla též ved. klokánku pokorná. Též je prý problém s jednotou v názorech Mauerových, proto nyní vystupují v tomto řízení samostatně.  Ale ani o těchhle informacích nevíme, jak ovlivňovaly rozhodnutí soudu. Řekla bych, že soud čekal, jak se bude vyvíjet vyšetřování v případě týrání, když se nevědělo, jaký kdo má na týrání podíl. A z toho, co je nám známo vyplývá, že ten podíl má víc lidí, byť nejsou obviněni jenom proto, že jejich chování nelze kvalifikovat jako trestný čin.

Stejně jako vy, do toho nevidím. Na rozdíl od vás však věřím, že soud měl dobrý důvod, proč takto rozhodl. No, snad se nemýlím.

0/0
4.8.2008 9:16

babacek

Soud zamítl návštěvy babičky a dědy

No když vychovali prarodiče takovou zrůdu tak bych to také neriskoval.:-/

0/0
30.7.2008 14:22

zbynek._s

Re: Soud zamítl návštěvy babičky a dědy

Šetři výrazy, troubo.

0/0
30.7.2008 14:41

babacek

Re: Re: Soud zamítl návštěvy babičky a dědy

Jdi se ukojit do klece, hňupe.:-P(Y)

0/0
30.7.2008 14:46

zbynek._s

Re: Re: Re: Soud zamítl návštěvy babičky a dědy

Ubohý Babacku, ty  budeš ještě poučovat Rohatýho aby psal správně česky. No, takového xxx aby člověk pohledal...

0/0
31.7.2008 14:52

babacek

Re: Re: Re: Re: Soud zamítl návštěvy babičky a dědy

Co bereš, že máš již halušky? Já někde někoho poučuji o gramatice, jdi si dát obklad, hňupe k pohledání!(Y)

0/0
31.7.2008 15:05

rohatey

Re: Soud zamítl návštěvy babičky a dědy

Babáčku, Babačku takže to by zřejmě tetky z Klokánku měli vyrazit do terénu a začít zabavovat děti, pokud by se zjistilo že se vyskytl v rodině někdo trestaný děti izolovat v Klokánku a  tam je hezky vychovávat mezi tetkami.  Jinak Babačku já nic nevím o tom že by se zjistilo že v  té rodině byla nějaká patologická výchova, holky byly vychovány naprosto normálně v úplné rodině, není nic známo o tom že by dědeček byl agresivní notorický alkoholik a babička zfetovaná psychopatická štetka z Perlovky.  Občas nějaký deviant se vyskytne (pedofil, sadista atd.) nevím že by někdo někdy prokázal že tahle porucha má něco společného s výchovou nebo geny.

Takže Babačku já myslím že důležitá jsou tady fakta a nikoliv tvoje bláboly a výchově zrůd. Mohl bys naznačit jak se vychovává taková zrůda když ten otec není tím shora popsaným násilnickým alkoholikem a ta matka  shora popsaná psychopatická štětka.

0/0
30.7.2008 15:19

Amálie

Re: Re: Soud zamítl návštěvy babičky a dědy

Tvá představa o tom, co je patologická výchova, je hodně omezená a tvůj slovník plný klišé. Nejeden tyran či vrah pocházel z takzvané "spořádané rodiny", která ctila hodnoty, neholdovala alkoholismu atd. atd. On stačí autoritativní, panovačný otec, který stále kritizuje nebo poučuje, nebo hysterická matka, která vydírá svým pláčem nebo druhé obviňuje, jak se pro ně obětovala (aniž chci podsouvat, že se tak dělo u Mauerových) apod. I takoví lidé žijí v podstatě spořádaně, pracují, neholdují alkoholu, nemlátí se, ale přesto mohou zadělat svým dětem na celoživotní problém. Takže ani nepřítomnost - jak říkáš -  "agresivního notorika" nebo "zfetované štětky" ještě neznamená, že ta rodina byla v pořádku. Jestliže se trestného činu na dětech dopustily dvě jejich dcery, pak to nejspíš nějakou souvislost s jejich výchovou a vztahy v rodině mít bude.

0/0
30.7.2008 15:51

rohatey

Re: Re: Re: Soud zamítl návštěvy babičky a dědy

To slovo "klišé" to opravdu vypovídá o všem, už chápu :-))

A zdalipak rozlišíš co jsou to dohady a co jsou to fakta,  a zdalipak alespoň tušíš že nelze nikoho odsuzovat a trestat na základě nějakých ničím nedoložených dohadů.

Kolik je prosím tě třeba té Kláře určitě přes 30 let, má vzdělání celý život žila normálně a spořádaně, řádně se starala o rodinu a vychovávala děti, nikde se nepsalo že by měla nějaké problémy. Bohužel se stala obětí téhle situace  kdy s ní tahle šíleně manipulovalo několik lidí pomocí umírající týrané holčičky, kdo tady může soudit co tohle s naprosto normální ženskou může udělat. Ono stačí se podívat co ženská je schopna dělat když se někde zabouchne do 4x rozvedeného a trestaného násilníka, nevidí, neslyší, nebere ohled na děti, rozvrátí rodinu, připraví děti o slušného otce atd.  A tady někdo bude vykládat nesmysly,  nechat se manipulovat  a chovat se naprosto bez rozumu to hrozí u každé ženské.

0/0
30.7.2008 16:17

oId fashioned Vince III..

Re: Re: Re: Re: Soud zamítl návštěvy babičky a dědy

Amálka třeba myslela Clichy...

0/0
30.7.2008 16:42

stres

Re: Re: Re: Re: Soud zamítl návštěvy babičky a dědy

DĚKUJEME ZA PRAKTICKOU UKÁZKU DEMAGOGIE. NĚKDE NÍŽE JSTE JI DEFINOVAL TEORETICKY A PRAKTICKY SE VÁM TO POVEDLO JEŠTĚ LÉPE.

0/0
31.7.2008 16:19

rohatey

Re: Re: Re: Soud zamítl návštěvy babičky a dědy

Jinak vykladačko přiměřeně autoritativní otec to je pro rodinu poklad, v takové rodině platí pravidla a řád a je předpoklad že vyrostou normální děti.

Na druhé straně ta výchova opačná tedy např. feministická výchova mezi tetkami v Klokánku tam aby vyrostli normální kluci to by se musel stát opravdu zázrak. Tetka má dojem že pro chlapce je nejdůležitější se naučit jak se nosí kytky soudružce učitelce v první školní den a vůbec netuší že ti kluci ti potřebují něco zcela jiného.  

0/0
30.7.2008 16:41

babacek

Re: Re: Soud zamítl návštěvy babičky a dědy

Tebou zmíněné úchylky se naopak většinou skrývají za přetvářkou perfektně fungující rodiny a ne tam kde si naivně myslíš. Tak, že deviantní a sadické chování pak lze jen těžko odhalit.

Jakub a Ondřej jistě nepatří do skupiny tak zvaných neadaptovatelných a tedy jistě se dostanou do náhradní rodiny kde jim bude jistě lépe než- li v té své. A to je rozhodně z hlediska adaptace chlapců na normální život lepší. Já jsem rozhodně nikde nepsal aby zůstali v klokánku na věky. A pak je klokánek rozhodně lepší jak nějaký dětský nebo diagnostický ústav kde většinou končí opuštěné děti.

0/0
31.7.2008 5:58

rohatey

Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

do toho opeřeného hejna osob bez rozumu, ono myšlení  a posuzování věcí musí mít nějakou kontinuitu, nelze na jedné straně ječet jako pominutý o věznění dívky Terezky kde matka už od soudu vyfasovala cca 100 tisíc pokut za to že porušuje zákon a na druhé straně tleskat tomu že dva chlapce  také "vězní" ale ne 2 měsíce ale 15 měsíců a to navíc v izolaci od nejbližších když ti nejbližší  nevyfasovali žádnou pokutu za to že něco nedodržovali nebo porušili .

Tvrdit z prakticky z destilované vody že ti na první pohled slušní lidé jsou lidé nějací patologičtí kteří vychovávají deviantní děti, a že je potřeba jim děti odebrat a dát do náhradní rodiny to může opravdu jen neskutečný idiot. Už jsem ti včera psal o existenci listiny lidských práv, dětí  mají právo být vychovávány rodiči  a toto právo lze dětem  zrušit jedině na základě zákona tedy by se muselo prokázat že Coufal, prarodiče jsou patologičtí zločinci, kteří nemůžou vychovávat své děti, nic takového se neprokázalo.  

0/0
31.7.2008 7:09

rohatey

Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

Babáčku už mi tady nic nepiš já nejsem důchodce jak ty a občas také musím něco dělat abych měl nějaké peníze na živobytí,  besedováním s lidmi kteří místo rozumu si dělají názory podle hormonální činnosti úplně jiného orgánu než je mozek za to mi nikdo nezaplatí.

0/0
31.7.2008 7:10

Evana

Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

???

0/0
31.7.2008 7:59

babacek

Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

Zda budu psát nebo si rozhodnu sám!(Y)

Já také nejsem důchodce a na rozdíl od tebe ani o něho nikdy žádat nebudu.:-P

Pokud si chtěl zde vést svůj monolog tak si to měl uvést ve svém nadpise a následně neklikat na položku ´´ reagovat´´!

Tak koukej pořádně makat snad tě tak přestanou strašit v hlavě ty blbosti co píšeš.:-P;-D

0/0
31.7.2008 9:08

babacek

Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

Nevím proč neustále do Kauzy Kuřim mícháš další nesouvisející kauzy? To již mě připadá velice schizofrenní! Já souhlasím s tím zač bojuje např. K213, ale nemohu sohlasit s tím aby týrané děti byly navraceny do rodin kde týráni byly.;-€

http://www.rovnopravnost.cz/zpravy/policie-zadrzela-trojici-aktivistu-k213-1278/

0/0
31.7.2008 9:03

rohatey

Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

Neprovokuj, pracuji, vem čokla a jdi k rybníku.

0/0
31.7.2008 9:25

babacek

Re: Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

Provokovat budu paranoiku, čokla nemám a k rybníku nepůjdu, nejsem rybář a nemám rád komáry. :-P

Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi, říká jedno starodávné haiku, tak si vem ponaučení.!:-P;-D

0/0
31.7.2008 13:54

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

A teď ještě rozlišit "kdo je kdo"...;-D;-D;-D

0/0
31.7.2008 14:57

Lilith+

Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

Nikdo tu nepropaguje, aby - jak píšeš - "týrané děti byly vracené do rodin, kde byly týrané..."!

Rozlišuj fakta od smyšlenek - obviněné z týrání byly pouze 2 osoby z té rodiny (K.+K.M.). To, že se v jedné rodině objeví 2 defektní osoby neznamená, že (obrazně) "postavíme ke zdi" CELOU rodinu!

Vina se posuzuje individuelně, nikoli KOLEKTIVNĚ - zvykni si už na to ... :-).

0/0
31.7.2008 14:45

zbynek._s

Re: Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

No, Lilith+  máš u mně červený puntík.

0/0
31.7.2008 14:56

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

;-D;-D;-D - a jak si stojím s "černými puntíky"?

0/0
31.7.2008 15:14

babacek

Re: Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

Vina se posuzuje individuelně, nikoli KOLEKTIVNĚ !

Aha tak, že deficitní v celé sektě ´´svatého Grálu´´ byly jen oni dvě?8-o

Naopak já mu oponuji protože on všechny kauzy které se týkají dětí všeobecně paušalizuje.

Tak jemu řekni, že je každá kauza je originálem a je nutno posuzovat Individuálně.:-)

0/0
31.7.2008 14:57

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

Ty nevíš, co je RODINA?

Ty si myslíš, že ty děti "porodil" Svatý Grál? Wow!

Rodina těch kluků je matka (ta selhala), otec, dále prarodiče, širší rodina (ta prostřední teta např.) atd.....

Co do toho motáš nějakou sektu???

0/0
31.7.2008 15:01

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas řadíš

Ne nevím co je rodina proto má 6 zaopatřených a samostatných dětí. :-)

Grál do toho motat musím neb byli v sektě všichni a dokonce ještě i ty co se nenarodili. Je to stejné jako u Jehovistů, tam se členem nestáváš, tam se jim rodíš.:-©

0/0
31.7.2008 15:11

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas

Promiň, ale pouhá skutečnost, že je někdo členem nějaké sekty, ho nijak - předem - nediskvalifikuje co se týká způsobilosti k výchově dětí, to je každého privátní věc...:-).

Opět nelze posuzovat PAUŠÁLNĚ, ale individuelně (tedy konkrétní osoby, konkrétní skutky - které jsou třeba v rozporu s právem) ... :-).

To by se pak - podle tvé logiky - měly (na základě kauzy Kuřim) odebrat děti všem příslušníkům této sekty, aby se eliminovaly podobné excesy? Tedy KOLEKTIVNÍ vina nejen pro danou rodinu, ale dokonce již pro celé toto "společenství"?

0/0
31.7.2008 15:26

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel se občas

Rozhodně nevolám po nějakém plošném odebrání dětí, ale raději deset omylů než jedno další dítě které by mělo zakusit to co Ondřej a Jakub.

A pořád mě dlužíš odpověď kde údajně moralizuji rohatého pro špatnou češtinu.8-o

Já nicky neměním jako někdo.:-)

0/0
31.7.2008 15:30

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel

Nevím, čím to je, ale je ti dáno se soustavně mýlit ...:-).

1) já na idnes používám JEN tento nick!

2) pokud se týká gramatiky, NIKDY jsem nikoho ani neopravovala a ani jsem nikoho nenapomínala, že opravuje druhé. Reaguji jen na názory (tedy na obsah) a né na formu...:-). Takže ti opravdu nic nedlužím...:-).

0/0
31.7.2008 15:46

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Babáčku, Babáčku ty bohužel

No mýlit se lidské. Ano spletl jsem se a omlouvám se ( což zde umí jen asi tak 1% diskutujících ), byl to zbynek._s! Tak ten sarkazmus není nutný.:-)

0/0
1.8.2008 5:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.