Diskuze

Další zákony omezující chov psů nepotřebujeme, tvrdí veterinář

Omezování chovu psů není podle olomouckého veterináře Františka Špručka v Česku potřeba. "Poslanci, kteří s podobnými návrhy občas vystupují, jen zviditelňují svou osobu," míní Špruček.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zeleny.ropak

22. 7. 2008 22:51
Neomezoval bych chov psů.

Pouze bych uzákonil, aby chovatel určítého plemene psa, dokázal schopnost,  svého svěřence dokonale ovládat. A ne, jak dnes se předvedly dve křehké dívenky, se svými bulteríéry, kteří se chtěli seznámit s mojí čistokrevnou slečnou z rodu Welingtonského teriera. Bylo mi jich až líto, jak s nimi jejich miláčci cvičili. Myslím si, že by před jakoukoliv  komisí neprošly.

0 0
možnosti

rohatey

22. 7. 2008 19:30
Opravdu demagogie

humanistického pahňupa.

"Je pravda, že následky útoku většího psa mohou být i smrtelné. Ale četnost poranění, které člověku způsobí menší psi, je nesrovnatelně větší"

By mě docela zajímalo jak pahňup přišel na ta četná zranění od menších psů. Oni se snad ty lidi nechávají ošetřit u tohoto zvěrolékaře?8-o. Takže podle pahňupa problém nejsou zmrzačení a zabití lidé, daleko větší problém je poškozená nohavice ze strany oříška, a tohle vyřeší jedině vodítka a náhubky pro každého ratlíka, ty útoky velkých psů a smrtelná zranění to je jen umělý problém:-©.

0 0
možnosti

Septisin

22. 7. 2008 11:28
...

Vracet se pokálený strachy o rodinu i po procházce v parku. To musí být strašný život...

0 0
možnosti

ELAPHURUS

22. 7. 2008 11:09
Nechovejte psy,

když na to nemáte. Cvičení psi mně naprosto nevadí. Ale ty miliony čoklů, kteří v životě svého pána neposlechli a jen kadí, kudy chodí, ty opravdu nemusím...

0 0
možnosti

rohatey

22. 7. 2008 19:41
Re: Nechovejte psy,

Hm, cvičený pes ten dělá bobky jenom na povel paníčka. ;-D;-D a podle toho se vlastně pozná dobře "vycvičený" pes.

Mě zase nevadí ty miliony voříšků a ratlíků kteří nikoho neobtěžují ani nikdy nikoho nezraní a páníčkové je nemají z nějakých komplexů méněcennosti pro strašení sousedů ale jenom pro radost a zábavu.

0 0
možnosti

Vírou eser

22. 7. 2008 11:07
Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

0 0
možnosti

Vanislav

22. 7. 2008 11:08
Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

on je trochu rozdil v tom, kdyz vas trkne koza a v tom, kdyz jdete s rodinou po parku a okolo beha x psu bez voditka a bez kosiku

0 0
možnosti

wcbaba

22. 7. 2008 10:58
Plně souhlasím v Čechách je zvykem vymýšlet nové a nové

represivní zákony které pak nikdo stejně nedodržuje (obdobou je silniční zákon a skutečnost na silnicích) stačilo by jen dodržovat a vymáhat dodržování stávajících zákoných úprav. 

0 0
možnosti

ELAPHURUS

22. 7. 2008 11:10
Re: Plně souhlasím v Čechách je zvykem vymýšlet nové a nové

Je to tak...

0 0
možnosti

činčo

22. 7. 2008 10:47
Majtel bojového psa, má vlastně zbran,bez

zbrojního prukazu.! 8-o

0 0
možnosti

nemam

22. 7. 2008 10:48
Re: Majtel bojového psa, má vlastně zbran,bez

neco jako nuz?

0 0
možnosti

utikalm

22. 7. 2008 10:45
Nesmysl

Patrně pan veterinář více času tráví se zvířaty, jinak by věděl, že vychovávat lidi, na rozdíl od zvířat, je nemožné. Chovat nebezpečné druhy plemen, by mělo být povoleno pouze odborníkům jako je výše zmíněný pán, který jim zdá se výborně rozumí. 

0 0
možnosti

switch

22. 7. 2008 9:55
:-))))

Zákony fakt nepotřebujeme .... stejně je nikdo nedodržuje a nikdo nepostihuje ... je to jen cirkus .... spíš by jsme potřebovali recepty  ... než zákony ...

0 0
možnosti

kremsa

22. 7. 2008 9:49
Naprosto nesouhlasím!

Pan veterinář říká "Pokud zvíře někomu způsobí škodu, třeba i újmu na zdraví, pak za to zodpovídá majitel. Vymýšlení nových zákonů je scestné." Co tomu roztrhanému důchodci pomůže, i kdyby teď toho majitelé té dogy pověsili? A oni mu stejně dají tak půl roku podmíněně. 

Dále říká "K posílení odpovědnosti je potřeba především osvěta, výchova lidí. Teprve když to nebude fungovat, mohou přijít na řadu nějaké zákazy, omezení a jiné restrikce." Jinými slovy: minimálně několik let nebudeme dělat nic. Pak se ukáže, že nikdo se o žádnou osvětu nebo výchovu vůbec ani nepokusil anebo se pokusil a neuspěl, a budeme přesně tam, kde jsme teď.

0 0
možnosti