Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další zákony omezující chov psů nepotřebujeme, tvrdí veterinář

Omezování chovu psů není podle olomouckého veterináře Františka Špručka v Česku potřeba. "Poslanci, kteří s podobnými návrhy občas vystupují, jen zviditelňují svou osobu," míní Špruček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zeleny.ropak

Neomezoval bych chov psů.

Pouze bych uzákonil, aby chovatel určítého plemene psa, dokázal schopnost,  svého svěřence dokonale ovládat. A ne, jak dnes se předvedly dve křehké dívenky, se svými bulteríéry, kteří se chtěli seznámit s mojí čistokrevnou slečnou z rodu Welingtonského teriera. Bylo mi jich až líto, jak s nimi jejich miláčci cvičili. Myslím si, že by před jakoukoliv  komisí neprošly.

0/0
22.7.2008 22:51

rohatey

Opravdu demagogie

humanistického pahňupa.

"Je pravda, že následky útoku většího psa mohou být i smrtelné. Ale četnost poranění, které člověku způsobí menší psi, je nesrovnatelně větší"

By mě docela zajímalo jak pahňup přišel na ta četná zranění od menších psů. Oni se snad ty lidi nechávají ošetřit u tohoto zvěrolékaře?8-o. Takže podle pahňupa problém nejsou zmrzačení a zabití lidé, daleko větší problém je poškozená nohavice ze strany oříška, a tohle vyřeší jedině vodítka a náhubky pro každého ratlíka, ty útoky velkých psů a smrtelná zranění to je jen umělý problém:-©.

0/0
22.7.2008 19:30

Septisin

...

Vracet se pokálený strachy o rodinu i po procházce v parku. To musí být strašný život...

0/0
22.7.2008 11:28

ELAPHURUS

Nechovejte psy,

když na to nemáte. Cvičení psi mně naprosto nevadí. Ale ty miliony čoklů, kteří v životě svého pána neposlechli a jen kadí, kudy chodí, ty opravdu nemusím...

0/0
22.7.2008 11:09

rohatey

Re: Nechovejte psy,

Hm, cvičený pes ten dělá bobky jenom na povel paníčka. ;-D;-D a podle toho se vlastně pozná dobře "vycvičený" pes.

Mě zase nevadí ty miliony voříšků a ratlíků kteří nikoho neobtěžují ani nikdy nikoho nezraní a páníčkové je nemají z nějakých komplexů méněcennosti pro strašení sousedů ale jenom pro radost a zábavu.

0/0
22.7.2008 19:41

Vírou eser

Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

0/0
22.7.2008 11:07

Vanislav

Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

on je trochu rozdil v tom, kdyz vas trkne koza a v tom, kdyz jdete s rodinou po parku a okolo beha x psu bez voditka a bez kosiku

0/0
22.7.2008 11:08

nemam

Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

jaky je v tom rozdil? osobne si myslim, ze trknuti boli vic nez pohled na psy. ale proti gustu...

0/0
22.7.2008 11:15

Vanislav

Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

a proc ten pes ma behat bez voditka a bez kosiku? Ja jdu na klidnou prochazku s pritelkyni po parku a rozhodne me otravuji slyntajici psy pletouci se pod nody, skakajici na cloveka, casto s nohama od blata, kolikrat se mi stalo, ze na me vybehl pes, za kterym bezi panicek/panicka se slovy "Nebojte on vam neublizi" Tendle pristup naprosto nechapu. To musi dojit tak daleko, ze nakej pes musi zakousnout male dite, aby se konecne zacalo neco delat?

0/0
22.7.2008 11:38

nemam

Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

nei uz vam ten argument trapnej? na kazdy diskusi ctu o tom, jak nekdo neco takovyho krici. uz je to celkem ohrany. budete asi muset chodit s pritelkyni jinam. ja tam vencim psa a vy mi s pritelkyni nevadite (i kdyz treba obcas musim cudne odvracet zrak). budte trochu tolerantni. me zase otravuji bezdomovci, kteri smrdej, a chteji po mne penize. otravuji me lidi, kteri se me ptaji na anketni otazky. v neposledni rade me otravuji auta, ktera se mi pletou pod nohy. rozhodl jsem se zit ve meste, tak se musim prizpusobit. alternativa je odstehovat se do myslivny na sumavu

0/0
22.7.2008 11:46

switch

Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

Přesně kvůli takovejmhle mám zbroják a 7,65  ... jak na mně ten tvůj čokl vyběhne bez košíku a bez vodítka je po něm ....

0/0
22.7.2008 13:53

čmelák007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

jakmile vystřelíš po mém psovi, je po tobě

.. a já vždycky myslel, že dělat na internetu tvrďáka, je děsná dřina...

0/0
22.7.2008 14:02

switch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

pokud se v parku bez košíku a vodítka přiblíží k mejm dětem, tak s tím samozřejmě počítej ...

0/0
22.7.2008 14:06

nemam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

;-D;-D;-D tyhle kovboje v parku miluju. tak si holt pujdes sednout ty. a zaplatis mi psa. ale to uz je tvuj problem. asi ti pri vystavovani zbrojaku zapomneli rict, kdy se muze na verejnosti strilet

0/0
22.7.2008 15:23

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

v pripade, ze vas pes ktery bude v zastavbe behat bez kosiku a voditka a nekoho napadne, nejen ze se trestneho cinu dopoustite vy, dokonce ani pouziti LEGALNE drzene zbrane v tomto pripade neni trestne . Navic, proc psa rovnou strilet? To radsi pujdu namlatit tobe, pes za to ze jsi nouma nemuze.

0/0
22.7.2008 16:38

nemam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

o napadeni nebyla rec. jasne, pojd mi namlatit. zatim si muj pes pohraje s tvoji pritelkyni

0/0
22.7.2008 16:52

Tajné

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

Aha, takže vidim že jste blbeček, kterej se se bojí že by mu někdo zatrhnul vychovávat "pořádně vostrou bestii":-©

0/0
23.7.2008 14:46

pk203

Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o je

Ja bych dal 10 let na tvrdo za každou hrubku napsanou v chatu :)  a za slynatjici psy jses prvni na rade :):)(Y)

0/0
22.7.2008 11:53

switch

Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o je

 a za slynatjici .... co to je??? Tak si uděl těch 10 let a neotravuj!!!

0/0
22.7.2008 14:02

nemam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o je

rovnou ho zastrel svoji 7,65! ale nejdriv doporucuju si precist predchozi prispevek, treba se chytnes za nos. pokud mozno rukou, ve ktery nedrzis tu svoji spuntovku

0/0
22.7.2008 16:18

switch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o je

http://jak.prezit.cz/cti/109/sebeobrana-a-strelne-zbrane/

Těch materiálů je více .... pokud budete mít zájem o školení ... zeženu Vám vhodnou literaturu ...

0/0
22.7.2008 16:21

nemam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o je

sorry, to je trochu mimo misu. tam se nikde nepise o strileni po psech v parku. dekuji, o dalsi cteni nemam zajem

0/0
22.7.2008 16:29

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o je

no to vis, ty mas psa takze jsi nejvetsi mach a borec co? Jen tak mimochodem co mas za psa? Chodis s nim na cvicak? Venujes se mu?

0/0
22.7.2008 16:39

nemam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o je

rikam nekde, ze jsem machr a borec? vytahuju se, ze nekomu namlatim? to jsi byl ty, vid? zkus se drzet predmetu diskuse. mam rr, chodim s nim na cvicak, venuju se mu. v parku poslechne lip, nez tvoje pritelkyne, kterou tam chodis vencit

0/0
22.7.2008 16:55

switch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o je

netušim, který máš na mysli ....

0/0
22.7.2008 16:23

nemam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o je

reagoval jsi na reakci. tak treba ten, na kterej ta reakce reagovala

0/0
22.7.2008 16:27

Vírou eser

Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

 To byla legrace, ale já opravdu mám kozu, které vyrostla s ostrým psem a když mě uteče, tak zachrań se kdo můžeš. Přitom ode mne vyžaduje podrbání a hlazení. Cizího psa dokáže lehce srovnat, nedávno jsme zachrańovali bígla.

0/0
22.7.2008 11:29

činčo

Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

Koza tě nezabije.8-o

0/0
22.7.2008 11:18

zeleny.ropak

Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

Já si myslím, že Tebe trknul osel a už Ti to zůstalo. Odejdi na jinou diskuzi.

0/0
22.7.2008 22:29

Vírou eser

Re: Re: Včera mě trkla koza, žádám o nový zákon o jejich chovu.

 Na diskusi do tvé země, kde oslové trkají mě nedostaneš, zelený rypáku.

0/0
22.7.2008 23:02

wcbaba

Plně souhlasím v Čechách je zvykem vymýšlet nové a nové

represivní zákony které pak nikdo stejně nedodržuje (obdobou je silniční zákon a skutečnost na silnicích) stačilo by jen dodržovat a vymáhat dodržování stávajících zákoných úprav. 

0/0
22.7.2008 10:58

ELAPHURUS

Re: Plně souhlasím v Čechách je zvykem vymýšlet nové a nové

Je to tak...

0/0
22.7.2008 11:10

venomacek

Re: Plně souhlasím v Čechách je zvykem vymýšlet nové a nové

R^R^

0/0
22.7.2008 11:46

činčo

Majtel bojového psa, má vlastně zbran,bez

zbrojního prukazu.! 8-o

0/0
22.7.2008 10:47

nemam

Re: Majtel bojového psa, má vlastně zbran,bez

neco jako nuz?

0/0
22.7.2008 10:48

jtach

Re: Re: Majtel bojového psa, má vlastně zbran,bez

Nebo ruce a nohy ?

0/0
22.7.2008 11:07

utikalm

Nesmysl

Patrně pan veterinář více času tráví se zvířaty, jinak by věděl, že vychovávat lidi, na rozdíl od zvířat, je nemožné. Chovat nebezpečné druhy plemen, by mělo být povoleno pouze odborníkům jako je výše zmíněný pán, který jim zdá se výborně rozumí. 

0/0
22.7.2008 10:45

nemam

Re: Nesmysl

definujte nebezpecne druhy plemen

0/0
22.7.2008 10:49

Vanislav

Re: Re: Nesmysl

tak napriklad jezevcik nebezpecny neni. Kdezto takova treba nedavno neblaze proslavena Argentinska doga to uz nebezpecne plemeno je.

0/0
22.7.2008 11:14

nemam

Re: Re: Re: Nesmysl

ptal jsem se na definici, ne na dva zcela jasne priklady. nebo byste to chtel v zakone takhle popsat? krom toho asi netusite, co dokaze jezevcik provest s ditetem

0/0
22.7.2008 11:16

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Nesmysl

to je jako by jste chtel definici praci se zvysenym nebezpecim. Pokud jste nouma, ktery nedokaze poznat, jestli doma chova maleho coklika co maximalne okusuje backory nebo jestli doma ma vobludu co sezere na posezeni kachnu tak psa nemejte.

0/0
22.7.2008 11:29

nemam

Re: Re: Re: Re: Re: Nesmysl

dekuju za radu, ja ho meju celkem pravidelne

asi o zakonech vite kulovy. do zakona je potreba nadefinovat, co muzu a co nemuzu, at chcete nebo ne. pokud chcete rozdelovat psy, musite uvest jak a podle ceho. ja mam velkyho psa, kterej nikomu neublizi. ale jak vas tady ctu, tak zrovna vy byste pred nim zdrhal z parku. a desim se toho, ze by to mel posuzovat obecni straznik

0/0
22.7.2008 11:40

Tajné

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesmysl

Pes kterej je dostatečně velkej aby člověku byl schopnej ublížit.

0/0
22.7.2008 12:04

nemam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesmysl

kdo to bude posuzovat?

0/0
22.7.2008 13:51

Tajné

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesmysl

Proboha statistiky snad existujou, ne? Přestaň vymejšlet kraviny proč to nejde.

0/0
22.7.2008 15:42

nemam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesmysl

coze?? co s tim maj spolecnyho statistiky? radsi napis, jak by to slo. definuj nebezpecnyho psa. definuj bojovyho psa. bud konstruktivni

0/0
22.7.2008 16:20

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesmysl

kazdej pes kterej ma vice nez 8KG je nebezpecny staci? Pokud jsi nouma, ktery tvrdi, ze tvuj pes nikomu neublizis vis houby. Prvni co se o psech naprosto vsude nauci je to, ze nikdy nevis co se mu honi v hlave. Reci jako ten nikomu neublizi jsou na par facek. Vsadim se, ze to same rikal majitel te Argentinske dogy co nakonec zabila cloveka.

0/0
22.7.2008 16:45

nemam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesmysl

pekny, to uz jsme tady resili, staci si projit diskusi. kdo toho psa bude vazit? obecni straznik? nad 8 kg ma i jezevcik. nerikam, ze zadny pes nikomu neublizi. stejne tak nerikam, ze zadny clovek nikomu neublizi. pokud se pes podhrabe k sousedum, tak s nim evidentne neni neco v poradku. zprisnenim predpisu se v takovem pripade nedosahne niceho

0/0
22.7.2008 16:58

Tajné

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesmysl

Vidim že diskuze s tebou nemá žádný smysl, takže ani odpovídat nebudu.

0/0
22.7.2008 20:26

nemam

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nesmysl

dosly argumenty?

0/0
22.7.2008 20:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.