Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proti radaru jsou stále dvě třetiny Čechů

S umístěním amerického radaru protiraketové obrany v České republice podle Centra pro výzkum veřejného mínění (CVVM) nesouhlasí dvě třetiny lidí. S vybudováním základny souhlasí 26 % dotázaných. Oproti předchozímu prošetřování z května se aktuální výsledek statisticky významným způsobem nezměnil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Moravian

Vysvetleni udaju...

Vysvetleni:

67% - tupi az to buci nebo nevzdelani az to boli

26% - chapajici dnesni realitu

7% -  nezajima je absolutne nic co se kolem nich

deje

0/0
22.7.2008 14:27

júLinek šíšaL

Re: Vysvetleni udaju...

já bych čížky tak černě neviděl ... vždyť ta realita, kterou ty určitě chápeš, je jenom virtuální

0/0
22.7.2008 14:40

júLinek šíšaL

Re: Vysvetleni udaju...

já bych čížky tak černě neviděl ... vždyť ta realita, kterou ty určitě chápeš, je jenom virtuální ...

0/0
22.7.2008 14:42

honzajaka

Re: Vysvetleni udaju...

A jaká je realita vlastně?

0/0
22.7.2008 15:18

Moravian

Re: Re: Vysvetleni udaju...

Vytahnout hlavu z postkomunistickeho zadku a byt vdecny ze Amis v tom zaprdenem cesku radarovou instalaci vubec chteji postavit..

0/0
22.7.2008 16:02

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Vysvetleni udaju...

ty jako myslíš že po jejím vytažení ji pak zasunout do zadku dalšímu velkému bratrovi? ...8-o

0/0
22.7.2008 16:05

Koncepce

Re: Re: Re: Re: Vysvetleni udaju...

asi tak...hlavně se nemuset spoléhat na sebe...vždy se najde nějaké božstvo;-)

0/0
22.7.2008 16:16

prorok.pravejj

Re: Re: Re: Re: Re: Vysvetleni udaju...

;-D.....A co takhle si reálně přiznat ,že naše malá obrana prostě nestačí.....v současném světě.......božstvo a silný ověřený důvěryhodný spojenec je přece rozdíl.....není to tak složité....

0/0
24.7.2008 8:36

činčo

Re: Vysvetleni udaju...

Jo, když si dá moravák vínko, tak mu to pálí víc,jak čížkovi po pivu;-D

0/0
22.7.2008 16:13

honzajaka

Re: Vysvetleni udaju...

Snad bys nám nevzdělancům mohl osvětlit, v čem spočívá ta tvá velká vzdělanost. Zřejmě ve stranické knížce ods, co?  Ale neboj strana se postará.

0/0
22.7.2008 16:48

houff

...

To je u nás opravdu 67% obyvatal s doktorátem z fyziky?!8-o

0/0
22.7.2008 12:15

wcbaba

Re: ...

Ne je to obráceně 67% je normálních a 33% je "doktorů"

0/0
22.7.2008 12:32

Johny__S

Re: Re: ...

A mezi které se počítáš ty?

0/0
22.7.2008 12:35

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: ...

mno... sebe on mezi ty v normě ... zato tebe tu nejen on má za blba ...;-)

0/0
22.7.2008 15:05

barbudo

Re: ...

... vypočítat intenzitu pole nad Prahou umí každý radiomatér ...

... i bez doktorátu ...

0/0
22.7.2008 16:13

barbudo

Re: Re: ...

... a stačí k tomu středoškolské vzdělání ...

0/0
22.7.2008 16:14

madrfakr

Jóóó referendum...

Referendum je zajisté pěkná věc - ovšem pak bychom museli mít nějaká pravidla podle kterých se vypisuje. A jestli jsme tedy všichni občané natolik kvalifikovaní ve věcech obrany státu(??), pak bychom měli chtít referenda ve věci daňového zatížení, euthanasie, rychlosti na dálnici, potratů, rasismu, maturit atd. - což se nikdy nestane. Hlas lidu-hlas boží je pěkná věc, jenže hodí jenom někdy a jenom někomu. Anebo můžeme vše řešit referendem a pak zrušíme všechna ministerstva a stačí jen ministerstvo pro referendum;-D

0/0
22.7.2008 11:39

Totedyne

Re: Jóóó referendum...

Typická demagogie. Referenda velmi využívají ve Švýcarsku. A kdyby byl přitom zrušen Senát, pak by se určitě nic špatného nestalo.

Uznávám že by byla hloupost vypisovat referenda každý měsíc, přišlo by to sakra draho, ale referendum by se dalo vždy dohodnout na nejbližší termín celostátních voleb (krajské, evropské, parlamentní, komunální),  a pak by vícenáklady byly minimální.

0/0
22.7.2008 11:48

madrfakr

Re: Re: Jóóó referendum...

To co jsem napsal byla  i r o n i e   nikoli demagogie:-/ Bohužel - úroveň Česka a Švýcarska nelze srovnávati ani trochu... tak daleko ještě nejsme

0/0
22.7.2008 11:59

honzajaka

Re: Re: Re: Jóóó referendum...

To teda nevím, Švýcarsko je pěkný policejní stát. Tam když se někomu trochu nelíbíš hned tě práskne na policii a je to tam samý musulman, jestli je tohle ta úroveň tak já o ni nestojím

0/0
22.7.2008 12:51

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

Koukám, že to máš pěkně obrácené. Švýcarsko považuješ za nesvobodný, policejní stát, plný muslimů... Předpokládám tedy, že za nejsvobodnější země na světě považuješ Rusko, Čínu, Kubu....

0/0
22.7.2008 12:54

honzajaka

Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

To neříkám, ale opravdu to tam takové je. Těch islamistů je tam až nechutně.  To tady je to ještě zlatý, sice už se sem tam objevujou. Nesmíš taky všemu věřit. Rusko je z hlediska pravicovosti naprosto dokonalý stát. Vládnou tam ti oligarchové a když si někdo na ně otevře hubu, tak ho ráno najdou ve dvou kusech

0/0
22.7.2008 13:04

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

Je mi jasné, že jsi xenofob - nicméně mě to překvapuje, jestliže současně podporuješ federalizaci EU, což samozřejmě přinese volný pohyb osob a navíc ještě větší vliv muslimů - brzy populačně převládnou např. ve Francii. Rusko z hlediska pravicovosti rozhodně není naprosto dokonalý stát - resp. můžeš mi prosím definovat své pojetí "pravicovosti"? Já v Rusku vidím autoritářskou zemi, kde obrovský vliv mají státem ovládané podniky (což za znak pravicovosti rozhodně nepovažuji) a vláda provádí populistická opatření - jsou peníze, tak je rozdává. To také není příliš pravicové. Spíš mi to připomíná Paroubka či Fica.

0/0
22.7.2008 13:09

honzajaka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

Je vidět, že jsi v Rusku nikdy nebyl a nevíš jak tam lidé žijí. Nevadí mi islám jako náboženství, vadí mi islám jako politika. Kromě toho postoj USA je v tomto případě velice zajímavý, na jedné straně bojuje proti terorismu a na druhé straně se kamarádí se Saúdskou Arábií, která je v pozadí většiny teroristických akcí.

0/0
22.7.2008 13:17

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

Aha - takže patrně podle tebe nemůžu kritizovat ani čínskou či severokorejskou diktaturu, protože jsem tam nikdy nebyl a nevím, jak tam lidi žijí? Nebo co je to za argument? Postoj USA je v tomto případě pragmatický: podporují ty, kteří jí neškodí a nepodporují její nepřátele. Lžeš, Saúdská Arábie za většinou teroristických útoků skutečně nestojí. Naopak má sama strach z Al Kajdy.

0/0
22.7.2008 13:22

honzajaka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

Tak se podívej kdo financuje všechny  islámská centra ve Francii a Německu a VB draku. A odkud většina těch teroristů pochází a odkud pochází ta hlavní ideologie. USA se chovají opravdu velice pragmaticky, spolčí se s tím kdo jim okamžitě nabídne nějakou výhodu, ale co to může mít za dlouhodobé následky na to nějak kašlou. Rusové se chovají taky pragmaticky, znamená to, že nemají na pragmatismus nárok?

0/0
22.7.2008 13:36

Johny__S

Re: Re: Jóóó referendum...

Švýcarsko je ovšem liberální země, která nezažila totalitní komunistickou diktaturu. Jejich liberální tradice je budována již dlouhá desetiletí. Se situací v ČR se to tedy nedá srovnávat. Naše společnost byla komunistickou diktaturou dost brutálně deformována a tyto deformace přetrvávají. Toho také využívají populističtí politikové - viz Paroubek a jeho vztah k radaru. Ačkoli on sám uznává, že by mohl být užitečný (viz asi dva roky starý rozhovor, kdy ještě diskuze o radaru nebyla tak vyhrocená), za účelem získání politických bodů staví nyní na tradičním antiamerikanismu především starší generace, který byl cíleně budován již od 50. let - viz "americký brouk", "vrazi z wallstreetu", apod.

0/0
22.7.2008 12:10

barbudo

Re: Re: Re: Jóóó referendum...

... a proto tu vládne súdruch Tupohlav ...

0/0
22.7.2008 12:16

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

Ano. A proto tu před ním vládl soudruh Paroubek a možná ještě bude vládnout.

0/0
22.7.2008 12:19

honzajaka

Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

A co se změnilo? Dřív to byli vrazi z WallStreetu a dnes Jestřábi z Kremlu. Žádná změna

0/0
22.7.2008 13:00

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

Pokud tu změnu nevidíš, pak se obávám, že tě musím počítat mezi hlupáky, jak jsem vysvětlil níže. Zatímco USA nám nikdy nijak neublížily a jsou i nadále demokratickou zemi, příslušnost k bloku ovládanému SSSR (jehož je Rusko následnickým státem) pro nás znamenala hospodářskou i morální devastaci a dokonce vojenskou okupaci. Sovětská imperiální mentalita navíc v ruských generálech i politicích nadále přetrvává, i nadále nás a další postsovětské země považují za vzbouřenecké provincie, které dočasně ztratili, ale které jednou opět získají zpět. Proto vždycky tak křičí, když se tato možnost stále více vzdaluje. Už když jsme vstupovali do NATO, hrozili nám jadernými raketami. Jsou stále stejní. Srovnávat je s Američany může jen blb.

0/0
22.7.2008 13:03

honzajaka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

Jistě američané nám nikdy neublížili, ale bombardovali plzeňskou škodovku když už bylo v Plzni jen pět němců a ostatní už byli za horama. Obávám se že neexistuje osamocená ruská imperiální mentalita. Existuje jen jedna imperiální mentalita a tady si američané s rusy nemají naprosto co vyčítat. Ty proklamované transatlantické vazby jsou pouhá iluze, stejně jako ten internacionalismus za minulého režimu.

0/0
22.7.2008 13:10

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

A to je všechno? ;-D Můžeš prosím tu situaci v Plzni konce dubna a začátku května 1945 přiblížit více? Nemám pocit, že by tam bylo jen "pět Němců", jak tu poměrně manipulativně tvrdíš. Stejně tak se můžeš ptát, proč Američané bombardovali německé továrny ještě na samém sklonku války, když už bylo stejně "jasné", že Němci prohrají. Jsou to poměrně pitomé otázky. Byla válka. Obávám se, že srovnávat autoritářské Rusko, které naší zemi přineslo jen porobu a hospodářský úpadek, a liberální USA skutečně může jen hlupák.

0/0
22.7.2008 13:14

honzajaka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

Američané bombardovali německé továrny, ale jen ty, ve kterých něměli peníze, ty měli piloti zakázáno bombardovat, v případě například Essenu měli piloti nařízeno bombardovat dělnické čtvrti, ale co vždyť jsou to obyčejnej kanonenfutter, ale co, já je soudit nebudu. Obávám se že se Ruská hospodářská politika nějak nezměnila od cara, pořád to jde po jedné linii a je to pořád stejně mizerná, obyčejní lidé holt musí dělat co se dá aby přežili, ale tohle žádný systém na světě nezajímá nakonec.

0/0
22.7.2008 13:26

Johny__S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

Skutečně? A co ještě ti zlí Američané dělali? Můžeš prosím uvést nějaký zdroj? Co se týče Ruska, tam se obávám, že se od cara nezměnila nejen hospodářská politika - i způsob vládnutí je tam stále stejný. Pokud si mám vybrat mezi západním a východním blokem, volím západní. Protože je Evropa stále slabší, zatímco východní despocie sílí, volím logicky Američany. Proto podporuji radar.

0/0
22.7.2008 13:33

honzajaka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum.

Jeden příbuzný byl totálně nasazený v Essenu, když měl přijít nálet, tak fabriku osvítili, aby ji američané nebombardovali, protože tam bylo 60% amerických akcií, ale dělnické čtvrti byly na prach. Nikdo nám tady Rusko nevnucuje, onimají dost starostí sami se sebou.

0/0
22.7.2008 13:40

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

mno... to je fakt... bylo jich tam pět a půl ....;-)

0/0
22.7.2008 16:12

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jóóó referendum...

aha ... vono rusko nikdy neublížilo ...například venezuele ... a proto ten čávéz ... ale proč ne křovínek, když mu taky neublížilo a navíc je jeho přítelem? ....8-o  ... no - vono je také možné že ty jsi blb ještě větší, že? ...;-D

0/0
22.7.2008 16:10

seta1

Re: Jóóó referendum...

Ale podle toho co tu propaguješ by nemohli být uskutečněny ani volby. V těch přece volíme (neodborně) své zástupce. A ti by přece měli být jen prodlouženou rukou voličů.

0/0
22.7.2008 13:55

Kleki Petra

Radar je ďábel!!!

Něco jako Klaus.!!!

0/0
22.7.2008 11:34

Ahaman

Re: Radar je ďábel!!!

;-D

0/0
22.7.2008 13:09

honzajaka

A co

vláda si nakoupila poslance a hlasy, co by ještě chtěla. Stejně k čemu ta kampaň vlastně byla, když to hodlala lidem "vysvětlit" tak, že lidem řekne, že jsou neinteligentní a že se s nima nehodlá bavit

0/0
22.7.2008 11:31

Johny__S

Re: A co

Vážně jsi z té kampaně měl tento pocit? Možná to nebyl jenom pocit...

0/0
22.7.2008 12:11

Hrdý Budžes

A co hlavne - krom 2/3 Cechu je proti i

70% Irancu a prislusniku Hizballahu, 99.99% Rusu a 130% obyvatel KLDR

0/0
22.7.2008 11:10

honzajaka

Re: A co hlavne - krom 2/3 Cechu je proti i

Íránský režim není ani zdaleka tak pevný, jak si lidé myslé

0/0
22.7.2008 11:19

Johny__S

Re: Re: A co hlavne - krom 2/3 Cechu je proti i

Máš nějaké informace přímo z ruky?

0/0
22.7.2008 12:11

ELAPHURUS

A proč

by ten hnusnej, nepotřebnej a odpornej radar musel bejt emerickej? I u nás by se našlo pár šikovnejch vojáčků .

0/0
22.7.2008 11:04

Hrdý Budžes

Re: A proč

Dobry cesky vojacek zameri balistickou raketu pomoci pristroje sestrojeneho z opasku, bodla a s-salku a sestreli ji dovedne hozenym pullitem.

0/0
22.7.2008 11:14

ELAPHURUS

Re: Re: A proč

ty rozdíly nejsou až tak osudové...

0/0
22.7.2008 11:15

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: A proč

Ani ne tak osudove jako spis raketove.

0/0
22.7.2008 11:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.