Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr Pospíšil vrátil do funkce šéfa vězeňské služby Kulu

Ředitel Vězeňské služby Luděk Kula je zpátky v úřadu. Povolal ho ministr spravedlnosti Jiří Pospíšil. Kula v předešlých dnech čelil obvinění ze špatné správy cizího majetku v souvislosti se zakázkou na rušičky mobilů ve věznicích. Skončil mimo službu, žalobce ale obvinění zrušil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hufner

U kafíčka???

6e by se Vesecká, Němec, Salichov a spol zase náhodou ale opravdu náhodou sešli u kafíčka;-D;-D;-D

0/0
21.7.2008 13:27

volvo -saab

pravicova strana?

Pokud budeme lidem před volbami otevřeně říkat, co máme v plánu, nikdy ve volbách nevyhrajeme.“ Mirek Topolánek, předseda ODS , Lidové noviny, 15. 4. 2006

0/0
21.7.2008 13:14

denny2006

Re: pravicova strana?

Loňské předvolební sliby (2002)sociální demokracie byly podle ministra financí Bohuslava Sobotky nereálné a ČSSD je proto nucena přehodnotit některé cíle a sliby, které směřovala k tomuto funkčnímu období, a které se odrazí v připravované reformě veřejných financí. Sobotka se přesto nedomnívá, že sociální demokracie v tomto směru chybovala. Chyba by byla, kdybychom na těchto cílech trvali a tlačili Českou republiku do deficitu. Byly to věci, které nebyly zasazeny do reálného kontextu situace českých veřejných rozpočtů. Poté, co jsme je do tohoto kontextu zasadili, tak racionálně konstatujeme, že některé z těchto volebních cílů nemůžeme uskutečnit. Některé uskutečníme, některé budeme muset odsunout na dobu, kdy bude lepší ekonomická situace, řekl. Slib, který byl nejvíce fiskálně náročný, byly plošné dětské přídavky....

0/0
21.7.2008 14:19

Lotras

Re: Slušný člověk volí komunisty....

...z teto strany nastesti superhajzlici odesli do jinych stran

0/0
22.7.2008 6:58

denny2006

Re: Re: Slušný člověk volí komunisty....

odešliy do té doby neviditelné nuly,avšak ti,kteří tvoří program a pol.směřování soc.dem. samozřejmě zůstali,tak si vymysli jinou omluvu pro své oblíbence;-)

0/0
22.7.2008 9:04

Amora

Tak vidíte

a vy se tady pořád dohadujete jestli ODS nebo ČSSD:-/ Přitom jediná šance je nevolit ani jedny!!! Stačí dát hlas libovolné neparlamentní straně. Já to tak rozhodně udělám;-) Vím, že můj hlas nic nezmění, ale co kdyby...;-)

0/0
21.7.2008 13:07

chenile

Re: Tak vidíte

jojo naprostej souhlas.... bohuzel v techto stranach budou zas chybet odbornici... kteri v ODS a CSSD jsou... akorat ze hrabou pro sebe ;-D

0/0
21.7.2008 13:09

honzagm

Re: Tak vidíte

A co je na tech neparlamentnich stranach lepsiho?

0/0
21.7.2008 13:10

volvo -saab

Re: Re: Tak vidíte

mely by dostat prilezitost i ODS ma uz sveho Grosse v podobe Rebicka min. z ODS

0/0
21.7.2008 13:11

karelsmutny

Re: Re: Re: Tak vidíte

Vždyť jsou to většinou lidé, kteří už v politice fungovali v různých jiných stranách. Nových lidí je mezi nimi minimum.

0/0
21.7.2008 13:16

Amora

Re: Re: Re: Re: Tak vidíte

Jenomže ti lidé, co jsou právě v čele státu prokázali své úmysly a schopnost. Je snad ještě něko, kdo jim věří?!?! Já bych je poslal do normální práce a vyzkoušel někoho jiného. ;-)

0/0
21.7.2008 13:19

karelsmutny

Re: Re: Re: Re: Re: Tak vidíte

Ti jsou tam tak zažraní, že nikoho místo sebe nepustí. Když zvolíš jiné strany, tak se k nim plynule přesunou ani to nezaregistruješ. A Jsme kde jsme byli.:-)

0/0
21.7.2008 13:23

honzagm

Re: Re: Re: Tak vidíte

Co udelal Rebicek?

0/0
21.7.2008 13:26

volvo -saab

Re: Re: Re: Re: Tak vidíte

akcie 44 milionu a sve firme prihral zakazky za 3,5 miliardy KC Gross je bridil

0/0
21.7.2008 14:11

denny2006

Re: Re: Re: Re: Re: Tak vidíte

tak si "vyhodil" dvě cifry a nyní pověz,kde konkrétně je ta "Grossovina":-/!

0/0
21.7.2008 14:17

volvo -saab

Re: Tak vidíte

R^R^R^souhlas

0/0
21.7.2008 13:10

Kvalich

Re: Tak vidíte

Amora, alias zelená Kateřina Vyceněný Chrup? oraduje za nicky?

0/0
21.7.2008 13:22

Amora

Re: Re: Tak vidíte

Nerozumím vám, ale to asi ani vy sám, že;-)

0/0
21.7.2008 13:46

volvo -saab

Ale, ale ....

... méně nenávistných a nekonkrétních plků! Jak víte, co splní a co nesplní. Patrně si ho pletete s Topolánkem.„ Finanční spoluúčast ve zdravotnictví se nebude povinně zvyšovat.“

To není citace z programu ČSSD, ale to je doslovná citace článku II. Bod 6. Smlouvy ODS s voliči podepsané panem Topolánkem v červnu 2006. Neuplynul ani rok a smlouva se stala cárem papíru. Nehlásá ODS náhodu „nedotknutelnost“ svobodně uzavřených smluvních vztahů? Nebo to se stejně jako nulová tolerance korupci vztahuje „jen“ na ty druhé? . V loňských volbách ODS hodně slibovala a ty sliby byly velmi konkrétní.

0/0
21.7.2008 12:55

volvo -saab

Re: Ale, ale ....

Třeba 1000 Kč pro každého důchodce od 1.ledna 2007. Osobně jsem potkal mnoho důchodců, kteří díky vidině tisícovky volili ODS. Nic jiného je nezajímalo. Dalším podvodem byl příslib 0% DPH na potraviny. Už se o něm také nemluví, ale jako hotová věc se prezentuje růst DPH u potravin z 5% na 9%. „Pokud budeme lidem před volbami otevřeně říkat, co máme v plánu, nikdy ve volbách nevyhrajeme.“ Mirek Topolánek, předseda ODS , Lidové noviny, 15. 4. 2006

Ano toto jediné splnil Topolánek na 100 % .;-D;-D;-D;-D

0/0
21.7.2008 12:56

Andee

Re: Re: Ale, ale ....

0% DPH na potraviny? Co to meleš? ;-D;-D;-D

0/0
21.7.2008 12:58

chenile

Re: Re: Ale, ale ....

no ta kalkulacka ODS je taky mimo.. ja mel brat o 1700,- vic.. a nakonec je z toho asi 30kč

0/0
21.7.2008 12:59

karelsmutny

Re: Re: Ale, ale ....

Tys volil ODS? 8-o

0/0
21.7.2008 13:00

volvo -saab

Re: Re: Re: Ale, ale ....

a ty snad ne?

0/0
21.7.2008 13:05

karelsmutny

Re: Re: Re: Re: Ale, ale ....

Já jo, a ty?

0/0
21.7.2008 13:07

volvo -saab

Re: Re: Re: Re: Re: Ale, ale ....

a jak ses spokojenej? Ja tedy vubec ODS ma sveho Grosse v podobe REbicka min. dopravy ,kons. pravicova strana by niksdy nevladla diky koupenym prebehlikum a nemela by ve vlada pochybnou existenci v podobe Cunka

0/0
21.7.2008 13:13

karelsmutny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale, ale ....

Nikdo nikdy nedokázal. že ODS někoho koupila. To je výkřik Jirky Paroubka, kterej by taky musel nějaký hlas sehnat, kdyby dostal příležitost sestavit vládu. Nejspíš by ho tedy asi taky koupil, tak ať mlčí. Jen se tím neustálým opakováním jeho lží snižuješ na jeho úroveň.

0/0
21.7.2008 13:20

honzagm

Re: Re: Ale, ale ....

Dobre vis, ze 1000 Kc bylo spojeno se zvysenim DPH, zavedenim jedine 15% sazby. Nic takoveho se nestalo. 0% dan na potraviny byla vykrikem Tlusteho, nikdy nebyla soucasti programu. Miluju demagogy, kteri si mysli, ze kvalita jejich prispevku roste s poctem smajliku.

0/0
21.7.2008 13:09

chenile

Re: Re: Re: Ale, ale ....

kdyz si tak chytrej.. tak ty zas dobre vis... ze smlouva s volici je jedna velka lez... a jestli se chces hadat o tom ze neni... tak si fakt slepej..

0/0
21.7.2008 13:10

honzagm

Re: Re: Re: Re: Ale, ale ....

Ja se nehadam. Odhadem vice nez 90 % lidi voli bez znalosti politicke sceny, umyslu a dopadu. Reaguji jenom na sliby a jednoducha prohlaseni. Libiva hesla jsou nutnosti. Slibuji vsichni a vsechno. Nic to nemeni na tom, ze soucasna vlada ma aspon snahu prosazovat veci, ktere jsou spravne, ale protoze boli, vetsine lidi se nelibi. A jsou v souladu s duchem volebniho programu.

0/0
21.7.2008 13:25

volvo -saab

Re: Re: Re: Ale, ale ....

Pokud budeme lidem před volbami otevřeně říkat, co máme v plánu, nikdy ve volbách nevyhrajeme.“ Mirek Topolánek, předseda ODS , Lidové noviny, 15. 4. 2006

0/0
21.7.2008 13:14

honzagm

Re: Re: Re: Re: Ale, ale ....

A mel pravdu. Nerika to nikdo. Mrkni na muj komentar vyse.

0/0
21.7.2008 13:28

denny2006

Re: Ale, ale ....

Předvolební (2002)sliby sociální demokracie byly podle ministra financí Bohuslava Sobotky nereálné a ČSSD je proto nucena přehodnotit některé cíle a sliby, které směřovala k tomuto funkčnímu období, a které se odrazí v připravované reformě veřejných financí. Sobotka se přesto nedomnívá, že sociální demokracie v tomto směru chybovala. Chyba by byla, kdybychom na těchto cílech trvali a tlačili Českou republiku do deficitu. Byly to věci, které nebyly zasazeny do reálného kontextu situace českých veřejných rozpočtů. Poté, co jsme je do tohoto kontextu zasadili, tak racionálně konstatujeme, že některé z těchto volebních cílů nemůžeme uskutečnit. Některé uskutečníme, některé budeme muset odsunout na dobu, kdy bude lepší ekonomická situace, řekl. Slib, který byl nejvíce fiskálně náročný, byly plošné dětské přídavky...

0/0
21.7.2008 13:29

kotatkoxxl

Re: Ale, ale ....

nedávno byl na "íčku" rozhovor s představiteelm ODS - myslím, že to byl Kubera. Ptala jsem se, proč nedodržují sliby z předvolebního programu - elegantně mi odpověděl, že je to díky koalici. Ta jim neumožňuje jejich sliby plnit ... Rv;-D

0/0
21.7.2008 15:36

66my

Už se ani nedivím

V civilizovaném státě už by Pospíšil ani Kula nebyli ve svých funkcích. Asi by se na ně ani nedostali. Jenže my jsme spíš na Balkáně.

0/0
21.7.2008 12:53

klimap

Podepsal jsem nevím co

a proto jsem nevinej, to má přece logiku, no uznejte sami.

0/0
21.7.2008 12:44

Horolezec-29

Re: Podepsal jsem nevím co

přesně to jsem psal i o dost níže.. R^

0/0
21.7.2008 12:45

samhowkins

tak to ma

byt..pokud je vysetrovan odstavit ze sluzby, pokud se obvineni neprokaze zase ho vratit, s tim nemam sebemensi problem, presne podle moralnich zasad i zakonaR^R^R^

0/0
21.7.2008 12:36

pralinka_rumova

OK

1) ještě není jasné, jestli připravili stát o 20 milionů, dokud se nevyjasní, jestli ta firma  pb mont ty prachy vrátí, snad jsou ty smlouvy aspoň trochu smysluplné, a i kdyby, platí snad ještě obchodní zákoník, a rozhodují soudy

2) možná tedy Kula není trestně odpovědný za takový průser, proto ho zbavili obvinění

3) ale co pracovně-právní odpověnost jeho nebo podřízených? Stát se něco takového v soukromé firmě, tak letí, minimálně z vedoucího místa, a ještě mu hrozí, že bude muset uhradit škodu z nedbalosti, pokud se prachy nevymůžou z té firmy.

Odpoví na to novináři, nebo budou jen plácat z neznalosti?

0/0
21.7.2008 12:33

Fanatic.Dz

Re: OK

Oni neplácají z neznalosti - oni prostě pokračují v tom co se naučili za posledních 50 let - lžou jak když rudý právo tiskne.

0/0
21.7.2008 12:35

Fanatic.Dz

Re: Re: OK

Sem tam maj volňásky na hokej, sem tam dovču od cestovky, a tak si tak šul nul plichtěj články jež jsou nepokrytými reklamami jednotlivých firem konzultovaných "odborníků", sny o Pulitzerově ceně a umělecká imaginace ... tak prostě standart. :-/

0/0
21.7.2008 12:37

chenile

Re: OK

tam jde prave o to.. ze udajne ta smlouva je tak spatne uzavrena... ze se prachy asi vracet nebudou...

0/0
21.7.2008 12:43

Andee

Re: Re: OK

údajně ;-D řikal Franta na růžku? ;-DR^

0/0
21.7.2008 12:57

pralinka_rumova

Re: Re: OK

No netvrďte mi, že tam je napsáno, že dostanou prachy, i když to zařízení nikdy nedodají...Pak by ale měl soud rozhodnout třeba o bezdůvodném obohacení.

Ono se dá lecos zachránit i s blbě napsanou smlouvou, může tam být něco v rozporu se zákonem, v rozporu s dobrými mravy, a i když tam některé věci neuvedete, tak platí, co je v obchodním zákoníku. Ale dobrého právníka si měli zajistit předem k sepsání smlouvy, ne až pak, když se chtějí soudit o prachy... 

Fakt, takový přístup k práci by si v soukromé firmě nikdo nedovolil (nebo jen jednou), bohužel státní instituce často vedou pitomci, kamarádíčkové, nezodpovědní frajírci;-€

0/0
21.7.2008 13:47

Fanatic.Dz

Jak prohlásil pan Kula minulý týden:

"Já za to nemůžu, já jenom podepsal co mí podřízení vypracovali."  Pan žalobce i pan ministr usoudili, že je tedy vše v nejlepším pořádku a povolali služebníka Božího (rozuměj Toho nejvyššího na Hradě) zpět do služby. ;-D ;-D ;-D

0/0
21.7.2008 12:28

Fanatic.Dz

Re: Jak prohlásil pan Kula minulý týden:

"Strašný démone sociální solidarity třes se ve svém doupěti, bojovníci prvady a lásky si jdou pro tebe." ... "Ojoj oj .. huž zase? Za co?" ;-D

0/0
21.7.2008 12:32

krampus

My jsme Kulovi, jedna rodina..

:-©Tak rušičky má z krku, to ani nebude muset vysvětlovat jak bez řádného výběrového řízení zaměstnal svého synka v jedné nejmenované věznici jako bachaře a svého synovečka na jednom nejmenovaném jihočeském soudě jako justičního strážníka.

0/0
21.7.2008 12:12

red pirate111

Re: My jsme Kulovi, jedna rodina..

A proč ne? Silnější pes m... !!! To neznáš ;-D

0/0
21.7.2008 12:17

kája1970

no co co co

když může pan Berdár beztrestně střílet po lidech, tak co by nemoh pan Kula s kámošem beztrestně šlohnout 20 mega. Myslet politicky, socky, politicky a koukat makat, ať se to zaplatí:-)

0/0
21.7.2008 12:06

chenile

bezva

Nerikam ze je to na kriminal.. i kdyz tyhle lidi berou velky penize prave proto, ze maji zodpovednost... Kazdopadne pokud se nikomu nic nestane... je to jasny signal pro ostatni... jak maji delat ksefty s malou domu.... protoze jim nic nehrozi... tady se setri kazda koruna na lidech aby par vyvolenych mohli totiz miliony...

0/0
21.7.2008 11:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.