Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ústečtí politici si staví Nové Skorotice

"Kdepak, mladej pane, já tady nebydlím, tady bydlí panstvo," odpověděla včera dopoledne starší paní o holi redaktorovi, který procházel po silnici ve čtvrti Nové Skorotice v Ústí nad Labem. V satelitu, který rychle vyrůstá nedaleko zdejší Masarykovy nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kosatka

pravopis

Celkem by mě zajímalo, kdo autora učil Český jazyk....to je něco neskutečného....

nechápu, jak mohly noviny takového formátu, jako je MF Dnes, takový neobjektivní článek otisknout, podle mého má novinový článek informovat, NE hodnotit!!! to patří do názorů, ne na titulní list regionálního deníku a navíc druhý den na titulní stranu deníku celorepublikového!!!! ostudaRv

0/0
18.7.2008 17:46

tom206

soudruzi

soudruzi z ODS se  vybarvujou. Ještě přelakovat na rudo ptáka a mezi nima a komančema v padesátejch letech už nebude žádnej rozdíl....

Ale mít pár metrů od baráku kruháč z tříproudovky, to gandalovič nějak s flekem nevychytal.....

0/0
18.7.2008 10:53

Milan Kolář

důkaz objektivnosti autora

Autor vychází z toho, že většina čtenářů bude věřit jeho kecům.

Pro neústečáčáky: Ona tříproudová komunikace se zanedbatelným provozem je první přípojka Ústí z dálnice D8 ve směru od Drážďan. Soudrhu redaktore, platil vás snad Tvrdík, či přímo Paroubek??

0/0
18.7.2008 8:20

kosatka

Re: důkaz objektivnosti autora

Úplný souhlas s panem Kolářem. Celý článek je pěkná slátanina a je z něj cítit čirá závist. Netvrdím sice, že některé věci se nezakládají na pravdě, jako zákaz vjezdu do jedné z ulic  a některých okolností týkajících se manipulace pana Ryšavého s pozemky......ale to je asi jediné.

V Nových Skoroticích nebydlí pouze politici, ale i normální lidé, kteří normálně vydělávají, dům i pozemek mají na hypotéku  a tak jsou zadluženi na několik desítek let. Navíc v roce 2003 si byly pozemky dostupné všem, tudíž si ho mohl zakoupit kdokoliv.....Je samozřejmé, že v takovéto čtvti nebudou nízkopříjmoví lidé!!!

0/0
18.7.2008 17:33

kosatka

Re: důkaz objektivnosti autora

Navíc by mě zajímalo, kdy onen autor stál u zmiňované tříproudé silnice!!!! Jeden ze zmiňovaných kruhových objezdů není navíc ani na výjezdu "z rezidence", ale nachazí se mezi dvěma částmi Božtěšic u restaurace U Krbu. Zde se nacházejí 4pruhy(ne 3!!)  a je zde občas i " o život" tuto křižovatku přejet natož přejít!!! Od křižovatky pod nemocnicí je zde "sedmdesátka", kterou ani většina řidičů nedodržuje, navíc je zde značka přechod, ale bez "zebry" pro přechod. 

Někdo by sice mohl namítnout, že se zde nachází nadchod...ALE tento nadchod je téměř nepoužitelný, je zde od dob komunistických a nikdy nebyl dokončen....na jedné straně se navíc dostanete buď do luk nebo zpět k frekventované silnici.....

Navíc na oné zmiňované křižovatce zahynuli během posledních dvou let dva lidé, mimo jiné kvůli její nepřehlednosti....

0/0
18.7.2008 17:42

Milan Kolář

Karol Kočárek

Ten Kočárek je vůl a volem zůstane. Nepamatuji se případ, kdy by se nesnažil dělat městu nějaké naschvály.

0/0
17.7.2008 19:44

tenisovejloket

Re: Karol Kočárek

koukám.. ústí nebo hrkr.. všechno jedna verbež:-/

0/0
17.7.2008 19:58

kraxna

Re: Karol Kočárek

Ano,zatímco zastupitelská verbež dokázala za městské peníze odkoupit neúspěšnou podnikatelskou investici pod Mariánskou skálou...:-/

0/0
17.7.2008 20:57

kraxna

Nejhezčí je ten zákaz vjezdu...

Do naší ulice mi neschválili ani blbou třicítku,natožpak zpomalovací prahy...:-/:-©

0/0
17.7.2008 15:46

Septisin

Re: Nejhezčí je ten zákaz vjezdu...

Jen šílenec touží po tom, aby měl před domem zpomalovací práh...

0/0
18.7.2008 6:45

Jan Žižka z HK

před listopadem to byla průkazka KSČ, dnes ODS,

která je poukázkou na nadstandartní život :-©:-©:-©RvRvRv

0/0
17.7.2008 15:41

Firlák

POLITICKÁ OBJEDNÁVKA

Copak nikdo nevidíte, že ten článek je napsaný na jasnou politickou objednávku? To co tak barvitě a přehnaně líčí je naprosto běžné. Všechna města a všechny obce staví infrastrukturu a zasiťovávají pozemky.

0/0
17.7.2008 14:59

zdeseny obcan

Re: POLITICKÁ OBJEDNÁVKA

Na tom ze je to zlodejina to ale nic nemeni.

0/0
17.7.2008 17:40

Milan Kolář

Re: Re: POLITICKÁ OBJEDNÁVKA

Soudruhu, ty jsi jasný případ toho, že kdo chce psa být, ten si hůl najde. A pro ty méně bystřejší, kteří mají problém hůl najít, vymyslí nějaké nesmysly či sprosté pomluvy dobře zaplacený novinář.

Proč si každý bolševik či socan myslí, že všichni závidí a kradou jako oni??

0/0
17.7.2008 19:47

kraxna

Re: Re: Re: POLITICKÁ OBJEDNÁVKA

Jsi přímop Kodrle ,nebo jeho advokát ?  ;-D

0/0
17.7.2008 20:58

kraxna

Re: Re: Re: Re: POLITICKÁ OBJEDNÁVKA

"přímo"

0/0
17.7.2008 20:59

freebee

hrůůza

Tady je vidět, jak ústecká klika ODS machinuje s pozemky a využívá svého postavení na radnici. Ruka ruku myje:-©

Když si představím něco podobného v celorepublikovém měřítku, tak mi je z ODS na zvracení:-©:-©

0/0
17.7.2008 14:50

kowboy1980

Hnus a špína v UL aneb jak se stát prasetem

Není to o závisti, ale tyhle lidi jen kradou kor radní na magistrátu v UL a je to spojeno s MNUL a dalšími organizacemi. Moc dobře to vím chvilku jsem se v tom pohyboval a bylo mi z toho fakt zle. Bohužel tady proti  těm lidem se musí něco najít což je dosti těžké, protože kor v UL ruka ruku myje. Je to hnus, ale je pár lidí, kteří na tom tak trochu dělají. (Y) . Schwarzenberg si na ně posvítí. A´t žije bilderberg :)

0/0
17.7.2008 14:24

Milan Kolář

Re: Hnus a špína v UL aneb jak se stát prasetem

A takto mluví neúspěšný místní politik. Bohužel pro něj.

0/0
17.7.2008 19:48

jacqub

pochvala

Dobře napsaný článek. R^

Díky za něj. Konečně jde někdo smysluplně proti proudu! Zvláště nad těmi kruhovými objezdy by se měli v Ústí zamyslet. ! Jestli v této diskuzi pod článkem napadá někdo někoho, že tomu nerozumí, tak by měl alespoň uznat, že šéf dopravky asi ví o čem mluví...

0/0
17.7.2008 14:11

Milan Kolář

Re: pochvala

Šéf dopravky v Ústí hlavně vždy opak toho, co chce město. A udělá to u kdyby měl udělat blbost. On už je takový svéráz.

0/0
17.7.2008 19:54

jacqub

pochvala

Dobře napsaný článek. R^

Díky za něj. Konečně jde někdo smysluplně proti proudu! Zvláště nad těmi kruhovými objezdy by se měli v Ústí zamyslet. ! Jestli v této diskuzi pod článkem napadá někdo někoho, že tomu nerozumí, tak by měl alespoň uznat, že šéf dopravky asi ví o čem mluví...

0/0
17.7.2008 14:04

liberecak

Liberec

Hm a co třeba takový Horní Harcov? Kde bydlí všechny stavební špičky - namátkou p.Kupf Investorsko inženýrská (všechny prům. zóny v LBC), celé osazenstvo SYNERu, p. Johann - Mocca, p. Kittner primátor LBC...atd atd...nádherná lokalita, téměř nepřístupná, v CHKO Jizerské hory...mno joR^

0/0
17.7.2008 13:59

fleret1

Re: Liberec

mnojo,to bychom se ale pomalu dostali az k Bakalovi,sumavske "chosce" a dalsim a dalsim vejlupkum - pokud bychom vsechny tyhle v cr "zakonne" postupy meli probrat,budeme tu planne ( tedy zbytecne a bez vysledku ) klabosit jeste min. tyden;-)

0/0
17.7.2008 14:16

liberecak

Re: Re: Liberec

nejde o ty zákonné postupy, to už je jenom třešnička na dortu. jde o to, kdo tam všechno bydlí...:-/

0/0
17.7.2008 15:14

Nedobrota2

No nic pánové, jedu...

do své rezidence. Mám tam na večer pěkně tři dny naloženou vepřovou panenku na gril. S čerstvým chlebíčkem a šopákem to nemá chybu !  Samozřejmě dobré vínko a sklenička něčeho ostřejšího nebude chybět ! ;-D

0/0
17.7.2008 13:58

fleret1

vzdycky me dokazi rozesmat typkove

co se zacnou v cesku ohanet a nejaky postup zduvodnovat zakonem - ano, to je anekdoticke --- kuprikladu typek Condomer,nejspis urednicek - inkoust je sam zakon - o tvorbe,pripadne zmene UP ( hlavne pak v pripade orne pudy,luk ) nevi sice vubec nic,zmenu v UP povazuje za mavnuti kouzelneho proutku ( mozna je to sam rysatec Rysavy),ale stacil vatove zvasty o UP vmasirovat do kazde repliky,ci komentare - bystry muzi,pobihejte radeji po vasem ourade,obrusujte tuzky,prenasejte papiry z mista na misto a nebo drepte jen tak na zadku a hrajte hry na netu - danovy poplatnik vam vasi jiste zodpovednou praci tak jako tak zaplati,ale nemelte kraviny - budte tak laskav.

0/0
17.7.2008 13:47

larix

Zlín

Navrhuji, aby přijel redaktor prozkoumat situaci na Zlínském magistrátu... Taky z toho bude pěkný dlouhý článek (Y)(Y)(Y)

0/0
17.7.2008 13:44

kowboy1980

Jsou to hajzlíci

normální lidi  holt jsou na tom špatně makáme, jak zběsilí nemáme ani na půlku bytu v horší čtvrti a tyhle šmejdi si stavěj mega baráky. Ptám se kde je spravedlnost?????(Y)  Bohužel žijeme v Čechách a musíme se s tím smířit

0/0
17.7.2008 13:34

lešek

Re: Jsou to hajzlíci

závist není nespravedlnost, to je nemoc.

0/0
17.7.2008 13:37

stinns

Re: Re: Jsou to hajzlíci

hloupost taky

0/0
17.7.2008 13:46

Nedobrota2

Re: Jsou to hajzlíci

Hm, mám taky barák 450 m2 !  Spadám do kategorie "mega" ?;-D

0/0
17.7.2008 13:46

fleret1

Re: Re: Jsou to hajzlíci

i se slepicarnou,chlivkem pro prase a prilehlym hnojistem a stodolou,nebo bez ?

0/0
17.7.2008 13:49

Nedobrota2

Re: Re: Re: Jsou to hajzlíci

   ;-D  R^

S dvojgaráží, zimní zahradou, krytým bazénem a ateliérem !;-D

0/0
17.7.2008 13:51

fleret1

Re: Re: Re: Re: Jsou to hajzlíci

nu,tak to moc neni - kolik dela obytna plocha ?    ;-)

0/0
17.7.2008 13:52

Nedobrota2

Re: Re: Re: Re: Re: Jsou to hajzlíci

no jestli myslíš jen pokoje- ložnice tak ty 160 m2 - 6 ks + obyvák 65 m2

0/0
17.7.2008 13:55

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsou to hajzlíci

ano,mam na mysli OP,tedy bez hajzlu,koupelen,a uzavr.chodeb - tedy ne uzitnou plochu --- nu pak si zijes jako kral --- ted jeste jak to vypada a jake je dispoziicni reseni,jake jsou energeticke naklady/rok,ze ? Maly dum,plne vyhovujici i bohatemu klientovi muze byt skvela architektura --- velky dum,treba i s deseti baseny muze byt stejny paskvil,jak ten Gandalovitchuv,pripadne ta stejne dementni "architektura" okolo nej - nu,ale mozna jsi schopny architekt a postavil sis dum snu ;-)

0/0
17.7.2008 14:05

Roxana1

no tak

Ježíš chlapi z magistrátu a přilehlých úřadů, už ty soukmenovce přestaňte obhajovat!

Je demokracie, nevšimli jste si? Autor má, předpokládám, svůj článek podložený fakty. A napsal to, co zjistil...

Jen aby ho ještě do konce týdne nesrazilo něšťastnou náhodou nějaké auto...:-/ 

0/0
17.7.2008 13:31

fleret1

Re: no tak

urednici - inkousti jsou zvlastni sorta - neco jako  cisnici,lekari a pravnicci --- vsechny jmenovane skupiny profesi drzi pri sobe - to je uz tradicni :-)

0/0
17.7.2008 14:09

4sAd

Jevany

Hehe, nemohl jsem si nevzpomenout na "Jevany, go home" :)...

0/0
17.7.2008 13:27

Qingdao

To vyšlo na iDnes???

Chvíli jsem myslel, že jsem na Novinkách a ne na iDnes. To nedopadne dobře, když jste si dovolili se opřít do pánů z ODS a taky jste sebrali Právu solokapra ;-D

0/0
17.7.2008 13:24

jedovatý zub

Tak na mě...

... po přečtení článku dýchnul mrazivý vítr komunistických článků.Mám pocit,že pan redaktor přesně zná psychologii českého člověka a hezky mu tónem vyhověl.Docela smutné zjištění,jak se redatroři snaží zavděčit,upoutat....V

Závisti zdar!!!![>-]

0/0
17.7.2008 13:22

Firlák

TENDENČNÍ ČLÁNEK

Je přece naprosto běžné, že město zasíťovává soukromé pozemky.

0/0
17.7.2008 13:20

Sallmi

Re: TENDENČNÍ ČLÁNEK

to jsou mi novinky...v Ústí možná, všude jinde se za to musí platit

0/0
17.7.2008 13:27

stinns

Re: TENDENČNÍ ČLÁNEK

Kde, pěkně prosím?

0/0
17.7.2008 13:32

sedlonka1

Re: TENDENČNÍ ČLÁNEK

Tendencni???? Mesta se zasitovavani soukromych pozemku beznych obyvatel brani zuby nehty. Uz jste si o zasitovani pozemku pozemku nekdy zkusit pozadat? Pokud nemate velmi dobre kamarady na radnici, tak nemate narok.

Jinak naprosto stejne jako je popsano v clanku to funguje v Liberci. Firma Syner a verne pratestvi pana Syrovatka s primatorem Kittnerem je dost dobre znama. Syrovatko uz sel pred soud, ale bohuzel ma kontakty vsude....

0/0
17.7.2008 13:33

MartyKO

Rozpaky

Po precteni clanku mam dosti silne rozpaky. Ne nad tim co se deje v Usti, ale nad autorem clanku. Snad kazda obec se snazi nalakat lidi do novostaveb a stavi na sve naklady silnice a chodniky v podobnych lokalitach. Stejne tak kruhaky, pokud se to buduje nove, je tendence je davat vsude. Cely clanek mi pripada jako mene podareny hon na carodejnice... :-P Rv

0/0
17.7.2008 13:13

Sallmi

Re: Rozpaky

Ano obce tohle dělají, ale ne na soukromých pozemcích. Tam je to starost majitele.

0/0
17.7.2008 13:20

Qingdao

Re: Re: Rozpaky

Ale vysvětli to někomu, kdo ještě dnes nechápe rozdíl mezi soukromým majetkem a majetkem obce

0/0
17.7.2008 13:22

Firlák

Re: Re: Rozpaky

Dělají se to i na soukromých pozemcích a nevidím v tom žádný problém. Drtivá většina chodníků patří obcím.

0/0
17.7.2008 13:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.