- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když ho to bavilo ta prace, tak mu to preju, dneska kdyz ti starou zacne obdelavat kamos,deti te ignorujou, v televizi se akorat dozvidas jak paroubci a topolanci zase fikane obrali vsechny obcany o par set miliard tak je ti ze vseho na bliti a jdes radsi delat, ale musi te to bavit, takze treba to nakonec byla krasna smrt. zarvat v praci kera by me nebavila to by se mi asi taky nelibilo.
... a klidne bych se vsadil, ze vetsina tech prescasu nebyla proplacena
Prekvapi te to ale inzenyri nebyvaji placeni na hodinu. Takze to da rozum ze ty prescasy "proplacene nemel". Na druhou stranu predpokladam ze ho nikdo delat ty prescasy nenutil. Samozrejme ze tak hodka dve denne se v lepsich kruzich ceka ale ty 4 nebo kolik delal on opravdu ne.
... podle modrých bolševiků, ale s jednou malinkou chybou - měl zemřít v 95 letech...
tihle lidé zachraňují a vyrovnávají děsivou bilanci nemakačenků a požíračů sociálních dávek za nicnedělání aneb 200 hodin přesčasů za chytání lelků
Wagen od vypaseného Helmuta, který místo práce jezdí do Čech do vykřičených domů, místo zdokonalování produktu jeho management uplácí automagazíny a jeho turečtí dělníci žerou v továrně při práci kebab, nebo poctivou, opravdu vydřenou Toyotu?