Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nahoře bez? Na pláži ano, v parku s problémy

Policie dala najevo, že bude tolerovat opalování se s obnaženými ňadry na koupalištích. Za jejich ploty už ale tak shovívavá nebude. Minulý týden byli policisté ve Vojkovicích vystaveni "zkoušce", jak se zachovají. Zavolal je muž, kterému se nelíbilo, že vedle něj u vody leží žena nahoře bez.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

r.martensky

anketa

;-D;-D, tak takhle vtipnou anketu uz jsem dlouho nevidel

0/0
14.7.2008 7:42

seppikub

Kazdy zacatek je

tezky.  Englischer Garten v Mnichove a brehy Isaru pred asi 30i lety byl zacatek a kazdy se tenkrat pohorsoval. Dnes je to "instituce" ! ;-) 

0/0
13.7.2008 14:00

farous

Spousta blití puritánskejch chytráků!

Na nahotě není nic špatnýho, prostě když to někomu vyhovuje, tak ať si to dělá. Ale aby si to někdo neplet s exhibicionismem. Ale spíš mi připadá, že ti co s tím mají největší problémy, by vypadali moc obyčejně, prostě by se nemohli předvést.

0/0
13.7.2008 12:22

hlupák

a teď mi řekněte, vy puritáni,

jak chcete pečovat o svoje starý rodiče, až to budou potřebovat, pečovat se vším všudy, když se i v mládí stydíte za nahý tělo. a jak chcete aby o vás, až budete starý báby a dědci, pečovaly vaše děti, když je pohled na starýho člověka něco co vám vadí? pohled na ty tři v ilustračním obrázku je hezkej, ale pořád nebudou ty holky tak přitažlivý a časem budou třeba potřebovat  vomejt a votřít celý svoje, teď už ne mladý a vzrušující tělo. co pak, když takový tělo pro vás bude něco co neznáte ? budete vůbec ochotní a schopní jim pomoct ? fakt jo ?

0/0
13.7.2008 11:43

Bouše

Re: a teď mi řekněte, vy puritáni,

Skutečnost, že vlastnímu nemohoucímu rodiči vyměňujete podělané plíny a omýváte mu intimní partie, nemusí být pro každého akcepovatelná - dokonce ani pro toho rodiče ne. Já například bych takovou službu po svých dětech   n i k d y   nežádal.

0/0
14.7.2008 8:51

hlupák

Re: Re: a teď mi řekněte, vy puritáni,

inspektore, ale von ti ji nikdo jinej neposkytne, to je ten problém. ten tvůj postoj je výsledkem tvojí výchovy, a to je to vo čem mluvím. ale tím co říkám tebe ani jiné tobě podobné neodsuzuji. jen ukazuju že tu ten problém je. já to dělat musel. nedá se říct že bych to dělal rád, tím chci říct že sem se těšil až to bude potřeba,ale já i ten co tu pomoc potřeboval sme to brali jako když sem dřív jen nosil nákup, později vařil, eště později krmil. ale otázka zněla jestli bys tu službu byl schopen poskytnout ty ?

0/0
14.7.2008 9:08

erben3

.

Copak si dělá to dítě na ilustrační fotografii svojí levou ručičkou? ;-DR^

0/0
13.7.2008 10:41

erben3

Re: .

"..ASI dělá..."

0/0
13.7.2008 10:41

hlupák

Re: .

drží se mámy za nohu, básníku.je to překrásnej pohled pro normálního zdravýho chlapa.

0/0
13.7.2008 11:30

erben3

Re: Re: .

:-) Už jsem se bál, aby nešlo o pedofilní fotografii.

0/0
13.7.2008 18:16

hlupák

Re: Re: Re: .

nedělej si iluze že to mnoho lidí tak neoznačí. v český kotlině bys měl vědět jak  básníci přicházejí o iluze.

0/0
14.7.2008 8:26

barborita

cha

muzu rict ze me ty vase vsechny prispevky dost rozesmaly a je fajn, ze byl takovy clanek vubec napsan....aspon se zasmeju...Me moji rodice na nuda plaze chodit nutili a pak mi to uz ani neprislo...Horsi vsak bylo, kdyz se kolem nas nakumulovali uchylaci, kteri si honili ptaka na dece hned vedle me a vubec se za to nestydeli...a to upozornuju, ze tam byl tak 70 dedula, ktery se tam naucil chodit pravidelne a fakt si ho tam mastil jedna radost, az na nej tata vzal kus klacku a ze mu ho pujde serezat....takze zkratka a dobre, nuda plaze - proc ne, ovsem se musi pocitat s tim, ze se tam objevi vzdycky  naky kreten, ktery se tam nad tim vsim bude ukajet. Osobne bych tam uz nesla, ani ten vrsek si uz nesvliknu a to kvuli slunecnim paprskum, ktere mi nasekaly mrte nebezpecnych znaminek a muj otec chytl rakovinu kuze...

0/0
12.7.2008 15:48

Samer Nezničitelný

Re: cha

CHYTL?

0/0
13.7.2008 10:45

pvl1

Re: cha

Chodili se ukájet právě ti, co byli vychováváni puritánsky.

Neslušné chování vyrábějí "slušní" lidé, stejně jako neslušná slova.

0/0
13.7.2008 13:44

OptieX

nahota

Ok tak jsem tady trochu přečet diskuze. Většina lidí tady mele jak je nahota přirozená. Pokud teda jo, tak se svlíkněte a mazejte ven! Stydíte se? Nejsem překvapenej. Nejsem. Jak tady totiž skeptický optimista naznačil je hodně věcí co je přirozenejch, ale rozhodně nejsou normální.

Tak a teď si sednout oknu a koukat jak vyíháte :-)

0/0
12.7.2008 14:45

pvl1

Re: nahota

Je hodně nepřirozených a škodlivých věcí, které se staly normálními.

Proč by se nemohla stát normální i přirozená a neškodná věc.

Že to chce někdy odvahu? Jako každá změna.

0/0
13.7.2008 13:42

OptieX

žblept

Tohle je fakt země magorů. Na jednu stranu jako chceme všechno zdarma(co nejlevněji) jako to bylo za komunistů a na druhou stranu bysme rádi pustili nahotu do ulic, protože jdeme s dobou a jsme moderní. Tak kam teda mířime?

0/0
12.7.2008 14:35

1000mb

já myslím,

že když si ženská opaluje prsa na pláži,tak je ok.Teda pokud ji není zrovna 80:-).samozřejmě by si měla nechat spodní díl plavek,přece jen se chodí koupat i děti.To samé platí o chlapech,nerad bych se koukal někde na nahatýho chlapa.Ale zaplaťpánbůh nežijeme někde na výcodě,aby se ženský mohly koupat jen oblečený od hlavy až k patě.

0/0
12.7.2008 11:24

chicocheco

Re: já myslím,

Za chvíli budeme říkat "zaplať pánbůh, že nežijeme někde na Západě..." a dál už to bude stejné. Stop islamizaci Evropy! [>-]:-©

0/0
14.7.2008 9:48

Archont

Cudnost by mela byt ve vybave kazdeho slusneho cloveka a

lisime se tim i od zvirat.Jak tak ale ctu, tak Cesi ani moc ne, nejradeji by chodili nazi a chlemtali pivo na ulici pred deckama.

0/0
11.7.2008 18:33

iuos

hmm

co to blábolíš? K čemu je dobrý "lišit se od zvířat" právě v tom, že se oblíkáme? Proč se máme stydět za svý těla? A proč do toho taháš Čechy? Podle mne měli zůstat tvoji rodiče oblečený... ;-D

0/0
11.7.2008 19:10

kohr26

Re: hmm

Jenom v Česku a v několika zemích  v Africe mame zvyk chodit neoblečený

0/0
11.7.2008 21:12

Lessfax

Re: Re: hmm

a i kdyby - no a co? v čem je oblečený člověk lepší než nahý?

0/0
12.7.2008 1:13

OptieX

Re: Re: Re: hmm

V tom, že nebudí morální pohoršení. Nastavili jsme si nějaký pravidla a když se podle nich přestaneme chovat, což děláme, tak tady umřeme v anachii.(Y)

0/0
12.7.2008 14:37

Mad_Igor

Re: Re: Re: Re: hmm

co je to moralne pohorsenie a kto nastavil ta nejaky pravidla?  Zeby banda cernoknaznikov co cele starocia utlacala ludstvo a nutila ho pocuvat vymyslene bachorky? Tak si ich ovecky dalej nasledujte, ja budem volit radsej tu strasnu anarchiu.(Y)

0/0
13.7.2008 14:43

Lessfax

Re: Re: Re: Re: hmm

nesmysl - chování se podle pravidel nemá s tímto moc společného - chodit nahý není zločin a neměl by to být ani přestupek

0/0
14.7.2008 14:03

OptieX

Re: hmm

V tom že jsme sme si nastavili morální zásady, ty cvoku. A jestli ti to nepřipadá nemorlní tak teď teď jdi do naha a mazej na ulici. Anebo se snad stydíš za svý tělo???? Te´d bych chtěl slyšet odpověď

0/0
12.7.2008 14:40

Mad_Igor

Re: Re: hmm

ja nemam problem ist nahy na ulicu, ja sa nahy citim naozaj dobre, nahy trvaim min. pol dna. Ak by som vysiel na ulicu nahy tak by problem mali cvoci ako si ty OptieX a volali by policiu ktora by mi obmedzila moje slobody na zaklade neexistujuceho zakona.

0/0
13.7.2008 14:46

Bouše

Re: Cudnost by mela byt ve vybave kazdeho slusneho cloveka a

Já jsem teda dost čudný ;-D

0/0
11.7.2008 23:00

Vilém Hynek Jarmila

nahota je normální

Ten, koho pohoršuje holej zadek, prsa, bobr nebo pinďa by se měl jít nechat vyšetřit k odborníkovi. Prudérie je jeden z negativních vlivů křesťanství na naší civilizaci. Nahota patří k životu a je naprosto normální. Mimochodem, sestavte si v duchu seznam států, kde mají s nahotou problém - docela to funguje jako lakmusovej papírek svobody (islámské země, USA, některé evropské katolické země, ...).

BTW, co to znamená, že je někdo pohoršený? Že ho to štve ? A kvůli tomu má někdo jinej dostat pokutu nebo jít do krimu? 8-o

0/0
11.7.2008 11:10

skeptický optimista

Re: nahota je normální

Kálet je taky naprosto normální a přirozené. To ovšem neznamená, že to může každý dělat uprostřed náměstí nebo u vchodu do tvýho domu. U té nahoty nejde o prudérii, ale o nevkus a estetiku. On si každý představuje mladou pohlednou kočku, ale ve skutečnosti může vedle vás na dece ležet nahý hnusný tlustý starý chlap. Možná by ti pak taky vadilo, že se metr od tebe houpe jeho přirození. :-)

0/0
11.7.2008 16:03

Pan Navratil

Re: Re: nahota je normální

Horší než ksichty některých našich politiků to být nemůže.

0/0
11.7.2008 16:09

hlupák

Re: Re: nahota je normální

no a co, blbe, ty chceš umřít mladej, krásnej ,přitažlivej a sexuálně výkonnej? nebo myslíš že by se měli lidi ve , dle tebou určené době, utratit?

0/0
11.7.2008 18:29

Bouše

Kdysi jsem se bavil s jedním známým - nudistou

Pochopitelně jsem mu položil "neotřelou" otázku, co udělá v okamžiku, kdy se při pohledu na obzvlášť sexy ženskou "viditelně" (:-)) vzruší. Začal mi velice vysvětovat, že na přítomnost neoděných žen si člověk velice rychle zvykne a že k něčemu takovému prostě nedochází. Pak jsem si položil zásadní otázku: Potřebuji vůbec dospět k tomu, aby mi pohled na pěknou nahou ženskou in natura nezpůsobil žádný rej topořivých tělísek? A odpověděl jsem si sám: Nepotřebuji. ;-D

0/0
11.7.2008 8:21

Don_Alex

Re: Kdysi jsem se bavil s jedním známým - nudistou

až jednou dospejes, najdes si nejakou babu (nebo chlapa), bude ti doprano vyprazdnovat tvoje semenny vacky, tak pochopis, zatim jsi jen nadrzeny pubos, takze ti to nejde do hlavy.. ..

0/0
11.7.2008 10:30

BBarret

Re: Re: Kdysi jsem se bavil s jedním známým - nudistou

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.7.2008 10:33

Bouše

Re: Re: Kdysi jsem se bavil s jedním známým - nudistou

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.7.2008 22:58

esset

Re: Kdysi jsem se bavil s jedním známým - nudistou

Jasně, napadlo mě to samé. Pokud ti k tomu stačí pohled na někoho, je to známkou bouřlivé puberty. A také, že to holky pod 20 s nuda a obnažováním zrovna nepřehánějí. To spíš ročníky nad 30. Tak to není tak žhavé.

Jinak jsem se ale na nuda setkal s babou co se bavila mým vzrušováním. K tomu je třeba navázat kontakt a už to jelo. Skvělý zážitek. ;-D (Bylo tam pár chlapů co okamžitě věděli o co go a těžce záviděli.) Ale to se zadaří tak jednou, nanejvýš dvakrát, za deset let. ;-D

0/0
11.7.2008 11:17

Sendyman

Re: Kdysi jsem se bavil s jedním známým - nudistou

Když mi bylo asi tak 25, tak jsem byl prvně v životě v NDR na FKK. Nabitý testosteronem jsem se bál, co to se mnou udělá. A... nic. Rozdíl je vidět nahatou babu v soukromí studentského pokojíčku, nebo na nudapláži se stovkami dalších... A nejvíc se mi líbilo, že tam přišla paní učitelka s třídou mrňat. Jo, to bylo ještě v době, co nás vyháněli z Ovčárů a Ameriky (i když, na Americe to zdůvodňovali nebezpečností a v tom měli v podstatě pravdu)... :)))

0/0
12.7.2008 6:13

Lessfax

Edward

Tento pán možná hrál hlavní roli ve filmu Střihoruký Edward: dojemný romantický příběh chlapce, který nemůže masturbovat ;-D

0/0
10.7.2008 23:45

Kleki Petra

Re: Edward

Může. Ale jenom jednou a jen kratičkou chvilku.

0/0
11.7.2008 10:38

Lessfax

Nechápu

Jaký stud mi to pořád servírujete - ano, lidi se rodí s genitáliemi. Ať si je ukazují - jaké pohoršení. Nejen prsa, ale komplet nazí lidé nemají přece budit pohoršení. Nahota je přirozená a nechápu, v čem je mravně špatná pro děti - i ty děti mají pohlaví (kupodivu pro jejich puritánské pohoršitelné rodiče).

Stejně tak sex je přirozený a pokud chcete, klidně si to dejte na městské fontáně, pokud oba (resp. vśichni úćastníci) chcete;-);-)

Ty děti, co jsou "pohoršenyí" budou dospělé, rodiče jim to stejně vysvětlí a ... ANO, i ty děti budou mít sex

0/0
10.7.2008 23:42

heminstein

Re: Nechápu

Ano, nahota je přirozená, stejně jako sex, ale to je dost nejasné označení. Asi by bylo dobré více uvažovat v souvislostech. Spousta věcí je přirozených, ale vždycky je třeba k tomu dodat za a), b), c) atd.

0/0
11.7.2008 19:19

Lessfax

Re: Re: Nechápu

dejte a, b a c pro nahotu - člověk se nerodí oblečený ;-)

0/0
12.7.2008 1:12

a11

Re: Nechápu

Sex je přirozený. Z toho tedy vyplývá, že pokud ti bude manželka zahýbat se sousedem, tak je to též přirozené.

0/0
12.7.2008 10:00

Lessfax

Re: Re: Nechápu

pokud by mela tu potrebu, tak jiste

0/0
14.7.2008 14:00

heminstein

Asi bych si taky popošel, jinak by mi lezly oči z důlků

Pokud taková ženská na pláži jen leží na dece a neproducíruje se okolo, vyloženě mi nevadí, nepohoršuji se, přesto i tak se cítím rozpačitě. Nepřipadá mi zrovna přístojné, aby se žena opalovala nahoře bez před davem cizích lidí. Docela se divím, jak některé v tomto pozbývají zábrany a stud a že jim to nepřipadá blbé. :-)

0/0
10.7.2008 19:26

hlupák

Re: Asi bych si taky popošel, jinak by mi lezly oči z důlků

tak vidíš, jak tě má katolická církev zmáknutýho.a přitom adam s evou, podle jejich jakýsi knihy, chodili oba nahatý.a furt.

0/0
11.7.2008 18:35

heminstein

Re: Re: Asi bych si taky popošel, jinak by mi lezly oči z důlků

To je holt to škatulkování. Já jsem přitom ateista jak poleno. :-)

0/0
11.7.2008 19:05

Sendyman

Re: Re: Re: Asi bych si taky popošel, jinak by mi lezly oči z důlků

Na to se vy.erte. Jak vidno, tak je to "hlupák", který neví nic o fíkovém listu...

0/0
12.7.2008 6:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.