- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neobstojí argument nepřiměřená rychlost a dopravní zákon preferující přednost v jízdě. Na víceproudých vozovkách se jezdí vpravo a logicky další pruhy slouží rychlejším vozidlům, tedy rychlejší má předost. Dokonce chceme uzákonit tuto předost povinností umožnit předjet. Do toho nárůst vozidel. Dovedete si tuto přednost představit v hustém provozu? Zrušit přednosti, to je oč tu běží.
Když vidím, ýe někdo chce jet rychleji, tak ho pustím. Když se někdo chce napojit, udělám mu místo, akceptuji metodu zipu a jednak pustím toho, kdo je na řadě a naopak se nazařazuji dřív, nebo se nesnažím "ještě vmáčknout s tím přede mnou. A uvidíte, jak se nám bude krásně dýchat. Jo a sundejte si ta prasata z obličejů, když řídíte. Snažte se usmát nejdřív sami na sebe a pak ven z auta. Uvidíte, že třeba to pouštění někoho jiného vám nepoleze tolik krkem...
řidičů je je na bodu mrazu proto si myslím že aktuální diskuse o tomto bude tak za 30 let
Asi tak. Ja stale cekam na nejakou velkou systematickou kampan za slusne chovani za volantem. Az to nejakou dobu bude bezet a bude to mit vysledky tak jsem urcite pro. Dokud budou jezdit po dalnicich prasta ktera se vam prilepi za kufr na tricet centimetru ve 150ce a mysli si ze jim patri cely levy pruh protoze jejich kara je rychlejsi tak jsem zasadne proti. Proc toto tlaceni ( nemecky draengeln) neni u nas trestane mi prijde zahadou. (napr http://www.spiegel.de/sptv/reportage/0,1518,199301,00.html)
Prijde mi to podobny jako navrhnout na skolach (vs treba) at se studenti pri pisemnych zkouskach nechaji bez dozoru s tim ze nebudou opisovat. Treba v usa to muze fungovat, ucitel odejde, prijde po hodine, vybere si pisemnky a nikdo neopisuje. Jak by to dopadlo u nas je asi zrejme.
"Ale moudrý stát, když má dilema, vždy hájí zájmy těch, kdo se cítí ohroženi."
Auto jedoucí 160 namísto 130km/h má mnohem větší spotřebu pohonných hmot a vypouší i mnohem více emisí. Takže jednoznačně 160 nepovolovat.
Ty vole jeden, myslíš, že rychlost jízdy závisí na tom, je-li povolena?
Zjistěte si nejdříve skutečný stav věcí, ať nepíšete bláboly: "Nikde na světě není stošedesátka povolena. V Německu je na některých úsecích dálnice neomezená rychlost."
V Německu je na dálnicích doporučená rychlost 130 km/h a na některých úsecích, kterých bohužel v posledních letech přibývá, je omezena na 120 km/h nebo méně. Tj., kde není značka, můžete jet kolik chcete