- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyz uz maji zcela nesmyslnou podminku "vozy min. nizsi stredni tridy" (coz podle me nezacina Octavii ale Fabii combi), tak by mphli za povinnost dostat povinne LPG a max. ceny za km klidne snizit na uroven roku 1997.
Hodila by se i cerna skrinka s kamerou, bo taxikari jsou v Praze nejvetsi prasata mezi ridici.
Tzv. vypočítaná cena 40-45 Kč/km je nesmyslná a nadsazená! Taxikáři zapomínají, že nemá jít o živnost pro horních 10.000, ale o službu na úrovni prodavaček v krámě!! Tak tomu je ve světě a bylo i v ČR za 1.republiky.
Tzv. vypočítaná cena 40-45 Kč/km je nesmyslná a nadsazená! Taxikáři zapomínají, že nemá jít o živnost pro horních 10.000, ale o službu na úrovni prodavaček v krámě!! Tak tomu je ve světě a bylo i v ČR za 1.republiky. Před 11 lety byly ceny benzínu kolem 25 korun, ceny aut skoro stejné jako dnes. V té době jsem jezdil při studiu na VŠ, poctivě, pro firmu, odváděl jsem (za Favorit) měsíčně 2x až 2,5x víc než jsou současné leasingy, benzín jsem si platil sám, jezdil tak 30 hodin týdně a přesto jsem měl pro sebe 10-15 tisíc (tehdy se udával tzv. průměrný plat 15 tisíc - tzv., protože je to jen demagogie, bo má v sobě započítány platy manažerů, poslanců, 13. a 14. platy)!
Pražští taxikáři by měli podstoupit totéž, co jejich londýnští kolegové: ti jezdí nejdřív po Londýně 2 roky na kole a učí se všechny ulice a trasy nazpaměť. Doporučuji bojkot taxi, sám jsem taxíkem nejel 10 let. Ritu zdar!!!
Doporučuji bojkot taxi, sám jsem taxíkem nejel 10 let. Ritu zdar!!!
kdy po někdejší šlechtě vekslácích a zelinářích zmizí i tahle kolotočářská verbež a řidiči taxislužby budou jen a pouze ochotní, slušní, jazykově vybavení, čistě a vkusně oblečení zaměstnanci firem, které budou poskytovat službu za rozumnou marži a jejich primárním cílem nebude jen a pouze co nejrychlejší a největší nakapsování se...
A jaktoze SpedCars dokaze jezdit za 17 korun a vesmes novejma autama??? Protoze jezdej celou sichtu v kuse. Bavil jsem se s nima a vetsinou rikaj, ze jezdili u Acek a treba i hodinu nemeli kseft, jedna jizda za 500 a zase hodinu nic.... Je to o tom kdo krade a kdo ne.
kecáš z hladu.
Speedi jezdí za 19kč, už od ledna letošního roku.
A upřímně, radši 1 rito za 500 za hodinu, než 5 storen po sobě, a vylitá verbež co jezdí po 150korunach.
Na speedech sem jezdil, a díky nikdy víc.
pražští taxikáři budou v pr/deli v momentě, kdy konečně bude nějaká rozumná alternativa spojení na Ruzyni - metro, rychlovlak...
Což, na druhou stranu, při současném přístupu radních znamená, že taxikáři můžou zůstat na dlouhý roky v klidu...
hm jenež když jedeš na letiště hodně 2x do týdne(a to v době dovolených) tak nevim nevim, jestli si na tom namastíme kapsy.
o vysoke spotrebni dani, ta je nezavisla na cene benzinu, tak at drockari blbe nekecaji
Ano, nadepsal jsi svuj prispevek presne.... presne vyjadruje tpo, co jsi napsal. Spotrebni dan se udava v procentech z ceny, tudiz JE zavisla na cene suroviny...
Napr. na Slovensku ted od 1.7. zacal platit zakon, ktery LPG snizil spotrebni dan - a razem se z 19-22 SKK dostala cena pro koncove zakazniky na 16-18 SKK, tj. cca 12,50-14,- CZK
Pražské letiště nemá přílety, že taxikáři jezdí jenom tam? Takže s taxíky jezdí cestující, kteří odlétají letadly, která pro ně přiletěla prázdná?
-
P. Ponert by mohl vysvětlit, kde berou jeho nerebelující kolegové finance na dotování ztrátového jízdného. Když teda pominu drzost, vozit nebohé cestující po metropoli oktávkou.
... budte radi ze mate alternativu mestske hromadne dopravy, jinde jsou na tom lide hur
... a mají taxi podstatně levnější, bo by tam s nima nikdo nejezdil...
ať počítám jak počítám, nevím, kde p.Ponert přišel k nákladové ceně 40-45Kč/km. Buď chce mít příjem 200tis Kč/měs nebo najede 1000km/měs., jinak to nevychází. Mě vychází provozní náklady (bez mzdy) do 10Kč/km. Ale i kdybych akceptoval ten blábol s náklady 45Kč/km, proč si tedy účtuje 99? Jako že marže "hundrtka" jinak nedělám?
Chce 200 000 měsíčně. Zatímco jinde ve světě je taxíkář dělník volantu s průměrným platem, někteří z našich jsou zvyklí už od totáče na nadstandardní příjmy.