Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sám se odstoupit nechystám, trvá na svém obviněný šéf Vězeňské služby

Šéf Vězeňské služby Luděk Kula zatím odmítá sám odstoupit. V České televizi řekl, že právě dnes podal stížnost proti stíhání za nákup nefunkčních rušiček mobilů ve věznicích. Odvolat ho může ministr spravedlnosti, s nímž má schůzku po neděli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ou_Jo

Tento pán akorát vynikal parádní uniformou -

...jinak co slovo, to perla...p. ministře Pospíšile, myslím, že v tomto případě není třeba váhat!Rv

0/0
7.7.2008 11:14

wogi

a je tu klid!

R^

0/0
7.7.2008 1:52

paxxtor4u

Kula, Kreuziger a ti druzí....

Nerozumím zcela postupu dr. Pospíšila, který tohoto člověka automaticky nepostavil do vyřešení případu mimo službu. V bezpečnostních sborech je to zcela běžný postup. Zatím ovšem pan ministr žvatlá cosi o presumpci neviny.

A propo Kreuziger: Tento lump odešel šikovně se všemi finančními náležitostmi-odchodné, odstupné a já nevím co ještě-dříve, než byl hnán k odpovědnosti.

Věřím, že nakonec Kulu ministr spravedlnosti  "obětuje" jako mouřenína, stejně tak jako půjde časem Vesecká. Posloužil, pokryl nějaké politické obchody , a dále tohoto narcistického  sběratele uniforem a služebních šavlí za peníze daňových poplatníků už nikdo nebude potřebovat.....

0/0
7.7.2008 1:13

stir

Tak ještě

poslední pokus, přátelé. Čtu tu diskusi a přemýšlím - fakt je tu tolik obhájců pana Kuly ? Vězeňská služba to zjevně posrala - koupila rušičky které nefungují jak by měly. Mě z toho vyplývá jedno - ať jsou všechna výběrová řízení i jejich výsledky na netu. Potom to bude transparentní ! Proč se schovávat za státní tajemství ? Jméno vítězné firmy je stejně veřejně přístupné. Proč tedy nejsou veřejné i nabídky konkurence ?

0/0
6.7.2008 23:30

stir

Tak si myslím,

kolegové diskutéři. že v tomhle bychom se mohli i shodnout, ne ? Ani nevím která vláda toho Kulu jmenovala (nebo který ministr spravedlnosti). Ale každopádně má tento (bezpochyby skvělě placený úředník) zodpovědnost. Takže možná nepodepsal smlouvu takže ne trestněprávní zodpovědnost ale určitě "politickou". Měl by se minimálně poroučet z funkce, ať už mu jí věnoval kdokoliv. A policie nechť vyšetří jestli v tom nebylo něco víc než nevědomost a hloupost. Kdo nesouhlasí ? A proč ?

0/0
6.7.2008 23:15

stir

Trošku možná odbočím

od průseru pana Kuly. Dneska jsem v TV novinách zaslechl že jeho náměstek (který odstoupil kvůli nákupu rušiček dobrovolně) má měsíční rentu 40 tisíc Kč. Tak to běžte do prdele, soudruzi. To nemůžou být finance tohoto státu nikdy v pořádku. A proč vůbec renty ? Ať mají lidi v důležitých funkcích odpovídající platy, nic proti tomu. Ale renta ? Proč ? Vysvětlí mi to někdo ?

0/0
6.7.2008 22:44

doktor_bota

Re: Trošku možná odbočím

Pokud se nepletu (a teď si nejsem jistý), v novém služebním zákoně je řečeno, že se renta nevyplácí, pokud před vznikem jejího nároku dotyčný provedl něco, kvůli čemu by byl propuštěn.

0/0
6.7.2008 22:52

stir

Re: Re: Trošku možná odbočím

Neznám znění toho nového zákona (stejně asi ještě neplatí, že ?) Spíš mi jde o to, proč jsou vůbec nějakéí renty pro silové složky. Být podle mého tak bych je přiznal jedině hasičům, a to bych se ještě hodně rozmýšlel.

0/0
6.7.2008 22:58

freak2

Re: Re: Trošku možná odbočím

Je to už nějakej ten pátek, co jsem ten blábol četl, ale řekl bych, že tam je zmínka o odsouzení za úmyslný trestní čin. Ale možná se pletu.

0/0
6.7.2008 22:58

doktor_bota

Re: Re: Re: Trošku možná odbočím

Opravdu nevím, je to možné.

0/0
6.7.2008 23:09

stir

Re: Re: Trošku možná odbočím

Fakt ten návrh neznám ale i kdyby to bylo tak jak píšeš tak náměstek rentu dostane. Odešel sám a jestli mu soud prokáže, že něco provedl, nebude to před vznikem nároku na rentu - nárok vznikl při odchodu. Takže se asi shodneme, že je zákon je paskvil, že ?

0/0
6.7.2008 23:08

doktor_bota

Re: Re: Re: Trošku možná odbočím

Pokud něco provedl, tak to provedl v souvislosti s uzavřením smlouvy. A to je samozřejmě před datem jeho odchodu.

0/0
6.7.2008 23:14

stir

Re: Re: Re: Re: Trošku možná odbočím

Proč ta benevolence ? I kdyby to bylo tak jak píšeš, prodrbal peníze daňových poplatníků. Pokud nejsi jeho syn tak Tě nechápu.

0/0
6.7.2008 23:32

freak2

...

No ještě aby odstupoval, vždyť Luďa to je příklad toho nejryzejšího nepotismu v praxi. Tihle lidi mají v povaze držet se vyanálenýho koryta jako veš kožichu.:-©

0/0
6.7.2008 21:27

doktor_bota

Re: ...

Tady ale nikdo neřeší jeho charakter, ačkoliv zrovna třeba ty bys ho mohl znát. Jde o to, jestli nějak mohl té ztrátě zabránit.

0/0
6.7.2008 21:36

freak2

Re: Re: ...

"Jde o to, jestli nějak mohl té ztrátě zabránit." - to si děláš srandu, nebo to myslíš opravdu vážně???

0/0
6.7.2008 22:07

doktor_bota

Re: Re: Re: ...

Naprosto. Z veřejně dostupných informací si ani nic jiného myslet nemůžu.

0/0
6.7.2008 22:27

freak2

Re: Re: Re: Re: ...

Aha, tak to jo.:-)

0/0
6.7.2008 22:46

stir

Re: Re: Re: Re: ...

Z veřejných zdrojů jsem se dozvěděl. že rušičky nakoupil asi za desetinásobek jejich normální ceny a to od firmy, která se jejich prodejem nikdy nezabývala. Stačí ? Přimluval bych se aby šel sedět ! Jinak tyhle korupční praktiky nikdy neskončí.

0/0
6.7.2008 22:47

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: ...

Tak bych prosil ten zdroj, nejsem idiot, abych nezměnil názor na základě nových informací.

Prosím jen vynech "zdroje" jako je Nova či Blesk.

0/0
6.7.2008 22:50

freak2

Re: Re: Re: Re: Re: ...

No, desetinásobek bude trochu nadhodnocené číslo, ale je fakt, že státní zakázky jsou asi jediným odvětvím, kde se zcela normálně praktikuje množstevní přirážka, místo množstevní slevy.:-©:-©:-©

0/0
6.7.2008 22:52

stir

Re: Re: Re: Re: Re: ...

Tak sorry ale zdroj si nepamatuju. Jen pro ilustraci - Blesk nečtu a Novu (sice se někdo dívám, přiznávám) neberu jako bernou minci. Takže to mohla být MF Dnes, Idnes nebo nějaký jiný normální internetový zpravodajský server.

0/0
6.7.2008 22:56

stir

Re: Re: Re: Re: Re: ...

Trošku jsem si zagoogloval. Přímo ten článek jsem zatím nenašel ale i tohle je docel zajímavé http://www.bezkorupce.cz/aktuality/firma-zpochybnuje-tendr-na-rusicky-ve-veznicich/

0/0
6.7.2008 23:05

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Díky, ale to je vyjádření konkurence plus dohady, které jsou navíc nepřesné. S jednáním konkurence v případě zakázek pro státní správu mám sám velmi špatné zkušenosti.

0/0
6.7.2008 23:13

stir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Jelikož mi připadáš jako inteligentní oponent, reaguju i když bych to normálně nedělal. Takže, pokud v tom nejsi jakkoliv zainteresovaný ... máš opravdu ale upřímně, pocit, že nákup rušiček do věznic byl transparentní ? Tady fakt nejde o světonázor ale podle mě o zbytečně promrhané peníze nás všech.

0/0
6.7.2008 23:21

wcbaba

Sám se odstoupit nechystám ..tak je to správné

 bojuj o své koryto a drž se ho do posledního dechu .... tak to má být...

0/0
6.7.2008 20:46

doktor_bota

2 Horolezec-29

Takže z mojí praxe: Zakázka na modernizaci IT vybavení a vývoj specializované aplikace pro jedno detašované pracoviště ministerstva X.

Záloha byla rovna nákladům na pořízení železa, byla ve výši cca 35% a byla kryta jistinou z naší strany. Splatná byla v den podepsání smlouvy.

Byly stanoveny 3 milníky - výměna železa, zkušební provoz, předání. K výměně železa byla proplacena faktura za převod stávajících dat, před zahájením zkušebního provozu byly proplaceny dvě faktury na zpracování podkladů pro vývoj (to dělali externí subjekty), po zahájení zkušebního provozu bylo proplaceno několik menších faktur kvůli nutnosti rozšířit zadání.

Doplatek byl ve výši cca 15%, všichni byli spokojení a nic nenašel ani audit MF, který na nás 2x poslala konkurence - jednou v průběhu a jednou po dokončení.

Ještě něco? A zkus zareagovat dřív.

0/0
6.7.2008 20:40

Horolezec-29

Re: 2 Horolezec-29

když pominu ty hrubky (externí subjekty dělaly..) tak říkám znovu, že překrucujete to, co jste napsal dole: já se vám vysmál za 70% zálohu dopředu za práce, jež platí stát.. Nyní píšete 35 % (s tím lze i souhlasit), nicméně 35% a 70% (vámi dole napsaných) není totéž, je to přesně 2- násobek (!) Ach jo, že s vámi ztrácím čas, pane řediteli Zeměkoule..

Psal jsem navíc také toto:

 Jaké milníky??? Co to je za hlouposti. Každý větší projekt se rozdělčí na dílčí etapy, a ty se postupně předávají. Mohou se předávat v různé posloupnosti: některé se předají ihned, u některých se musí odstranit vady.. V tomto případě to tak určitě probíhalo. Ale z každé zkoušky existuje písemný protokol o předání, podepsaný oběma stranami.

0/0
6.7.2008 20:51

doktor_bota

Re: Re: 2 Horolezec-29

70% předem jsem samozřejmě taky viděl, i když šlo o specifické obory (reality, nebo grantové projekty). Svět se nesestává jen z cihel, chlapče.

Dále - ty tomu říkáš dílčí etapy, já milníky. Prostě kontrolní body plnění smlouvy. A ty pochopitelně samozřejmě nevíš ani jak byly tyto body nastaveny (a že byly, to je jasné z dostupných informací), ani zda k nim byl proveden písemný zápis.

A pokud máš pocit, že se mnou ztrácíš čas, pak navrhuji, abys jej věnoval studiu gramatiky. TY subjekty dělaly. Ony subjekty, studente.

0/0
6.7.2008 21:08

Horolezec-29

Re: Re: Re: 2 Horolezec-29

jak říkám: ředitel Zeměkoule, který se ještě bude hádat.. podívejte se na svůj předchozí příspěvek: cituji: "to dělali externí subjekty"...

jakého rodu jsou sbjekty? Životného nebo neživotného? Máte tam prostě hrubku jako hrom, "subjekty dělaly".. Borečku ;-D

0/0
6.7.2008 21:12

doktor_bota

Re: Re: Re: 2 Horolezec-29

Poslední větu beru zpět, původně jsem tam měl formulaci "to dělali externisti" a pak už jsem to "i" neopravil. Nicméně z kontextu snad chápeš, že je mi gramatika celkem jasná.

0/0
6.7.2008 21:12

Horolezec-29

Re: Re: Re: Re: 2 Horolezec-29

není jasná, je tam hrubka jak o život a v předchozím příspěvku se hádáte jako malé děcko.. ;-D;-D;-D;-D jak říkám: moula.. BEZ SEBEREFLEXE..

0/0
6.7.2008 21:14

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: 2 Horolezec-29

Tak tedy pro ty zaostalé: poslední větou příspěvku z 21:08 jsem ti snad dokázal, že poměrně přesně vím, jak se to má psát - bohužel jsem si nevšiml, že jsem to opravdu předtím napsal sám špatně, proto jsem v následujícím příspěvku svoji chybu uznal a vysvětlil, jak k tomu došlo. Tím debatu o gramatice končím.

0/0
6.7.2008 21:17

Horolezec-29

Re: Re: Re: 2 Horolezec-29

jinak nemám co bych dodal.. Svět (celý) stojí na cihlách.. Kapišto??? :-)

0/0
6.7.2008 21:13

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: 2 Horolezec-29

Výborně, už raději nic nedodávej. Každý, s kým ses tady hádal, ti celkem přesně vysvětlil, že jsi dost omezený všeználek, opravdu tedy není co dodat.:-)

0/0
6.7.2008 21:14

Horolezec-29

Re: Re: Re: Re: Re: 2 Horolezec-29

podívejte se na své příspěvky: bez sebereflexe zůstanete tam, kde jste.. ;-D:-©

0/0
6.7.2008 21:17

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Horolezec-29

Viz výše. A moji pozici prosím raději nezkoumej.:-)

0/0
6.7.2008 21:21

Horolezec-29

Re: 2 Horolezec-29

Jestli kdokoliv za Vězeňskou službu tentoi protokol podepsal, nese odpovědnost..

Ad pan. Kula: ten nemá úkol hlídat vězně, jeho úkolem je hlídat a kontrolovat podřízené, aby bylo vše podle zákona. Toto jste stále nepochopil. proto je za současný stav "zpronevěry" zodpovědný on a nikoliv např. strážný Bašta z věznice Horní-dolní. kapišto???

(ps, ad Vaše hrubky: co jsem psal u sebe je správně: firmy nejsou živé, tak tvrdé "y". kapišto?) ;-D

0/0
6.7.2008 20:52

packa1

?

To je ten s tou zlatou savli za 40 tisic?

0/0
6.7.2008 20:14

wogi

Re: ?

ne, ten prece ma ty hodinky za 300.000.!

0/0
6.7.2008 20:35

otmara

Pan ředitel je částečně negramotný?

Umí jen psát a neumí číst? Vůbec netuší, že odpovídá za to,co podepsal? Pak je jej třeba rychle kopnout do (Y), než uplatní odstupné. Kristepane, co to je tady za Absurdistán!

0/0
6.7.2008 19:00

doktor_bota

Re: Pan ředitel je částečně negramotný?

A ty jsi koukám stejně jako většina diskutujících génius, který má v takových případech v malíčku všechno od právní přes organizační, ekonomickou až po (v tomto případě především) odbornou stránku věci, že?

0/0
6.7.2008 19:53

Voyager999

Re: Re: Pan ředitel je částečně negramotný?

Mam dotaz doktore, ten nick sis dal podle toho Doktora botu z Zenaty se zavazky?? To byl ten kun, co vydelal Stevovi 2200 dolacu a Al si nemohl vsadit, pac mu sebrali papiry a Peggy s Kelly nebyly doma, aby ho odvezly..;-DR^

0/0
6.7.2008 20:00

doktor_bota

Re: Re: Re: Pan ředitel je částečně negramotný?

Ano, je to můj nejoblíbenější televizní smolař.:-)

0/0
6.7.2008 20:19

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Pan ředitel je částečně negramotný?

Tedy - ne podle toho koně, ale podle Ala - z toho dílu, kde Al Steevovi promění $50.000 na naprosto šílenou reklamu. V té si říká "doktor bota".

0/0
6.7.2008 20:21

Horolezec-29

Re: Re: Pan ředitel je částečně negramotný?

Nic ve zlém, doktore Boto, ale k Vám se 1000% hodí písnička "Boreček".. Všude byl, všechno ví a všechno on zná nejlépe.. ;-D;-D;-D proč ještě nejte premiérem této země??? Nebo ještě lépe ředitelem Zeměkoule??? :-©

0/0
6.7.2008 20:20

doktor_bota

Re: Re: Re: Pan ředitel je částečně negramotný?

Chlapče, já přece netvrdím, že jsem sežral všechnu moudrost. To tvrdíš ty a troubové tobě podobní.

Nebo jsi netvrdil, že pokud šéf něco podepisuje, musí přesně vědět, co to je?

0/0
6.7.2008 20:22

Horolezec-29

Re: Re: Re: Re: Pan ředitel je částečně negramotný?

o něco níže jsem Vám už min. před 2 hodinami položil dotaz a ještě jste mi neodpověděl. Pokuď možno fundovaně, prosím... Čtete reakce na své příspěvky, chlapče???:-)

0/0
6.7.2008 20:25

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Pan ředitel je částečně negramotný?

Ne tři hodiny potom, co je napíšu, studente. Podívám se.

0/0
6.7.2008 20:30

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Pan ředitel je částečně negramotný?

Takže viz nahoře.

0/0
6.7.2008 20:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.