- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a co když tu nehodu způsobý řidič osobního vozidla kategorie n1??? taky zničit???a podle toho předchozího návrhu nešlo o jednu nebo 2 firmy ale o několik desítek firem denně. a jestli o tom něco víš, tak tě možná nepřekvapí, že největší problém dopravců nejni drahá nafta, ale praktycky neomezeně douhá splatnost fahtur za dopravu, nedostatek řidičů a arogance velkých logistyckých areálů viz hopi, kaufland... které protože ušetřily za skladové prostory, nechávají stát naložené kamiony na parkovištích
dobra voda a jeste k tomu ochucene sajrajtiky
Řešení je jednoduché: zavést speciální penaltu, která by se udělovala v případě zablokování dálnice nebo silnice I. třídy komerčním vozidlem, ať už z důvodu zaviněné havárie nebo uvíznutí v zimě, a jejíž výše by byla nastavena tak, aby měla likvidační účinek na provozovatele vozidla, např. sazba 1 - 10 milionů Euro za hodinu neprůjezdnosti silnice, podle obratu firmy. Počítalo by se od nahlášení nehody na 112 do úplného zprůjezdnění. Co je mi do kšeftů nějakých Hanzalíků a spol., když kvůli jejich polodementním soférům musím já a tisíce dalších trčet hodiny v zácpě?
Stačilo by procento obratu za minutu blokování...
ne že by ho trošku šoupli nějakym bagrem, vohradili to kolem něho kuželama a pak ty minerálky z toho vybrali někdy v noci. Voni to překládaj na místě, zatímco před nima začíná 10 km kolona... klasika
Zasahující jednotky nesmí způsobit větší škodu, než k jaké došlo samotnou nehodou. Navíc zde byl problém s poškozenou palivovou nádrží, hrozilo by vylití mnohem víc paliva.
a neumí si za jízdy zapálit cigáro. doprkna... v prvé řadě potřebuju zapalovač, kterej chytne napoprvé. za druhý si zapaluju na rovině, na přehlednym úseku a v situaci, kdy nejsem obklopenej osobákama... holt jim to málo přemejšlí.
Každý řidič, jehož vinou se takto zastaví dálnice, by měl být obviněn z obecného ohrožení s trestní sazbou 3-10 let natvrdo podle délky prostojů a způsobené škody. Oni by si to ti debilové pak rozmysleli, jestli si zapálí až na odpočívadle nebo vyjede bez zimních gum apod.
o pán je dost chytrý,mohl by mně napsat,kde si koupím zimní gumy na můj kamion? Aby měl přehled,jsme nekuřák.
Snad jen to, že nikdo nikdy rozumně nevysvětlí, přoč po$raná voda musí po asfaltu na pneumatikách. Nekazí se, spotřeba předvídatelná, atd... Tohle by ze zákona nesmělo cestovat jinak než po kolejích...
Když to není Nicotrans tak to musí být Hanzalík.
Nechcete to radši rozpustit než zlikvidujete celý čechy???
TU ZROVNA PIJEME, TAKY NÁM JI MOHL VYKLOPIT DO SPÍŽE, JÁ UŽ BYCH SI TO POROVNALA
Jo, ta co měla v testu nejméně minerálůa nejvíce dusíku a dokonce jako jediná(!) neprošla dokonce na mikrobiologický(!!!) test (mikroorganismy!). Včera to opět připomínal deník, že je herší kvality mnohá balená voda, než leckde voda z kohoutku! Jojo, obchodníci s vodou
mám dotaz. Jak je to s náhradou vzniklé škody - mraky hasičů a policistů 4 hodiny něco odklízí, tisíce řidičů najedou o pár kilometrů více a spozdí se o hodiny, ve spoustě vesnic kde projíždí se místo klidu půlku víkendu prohání mraky aut... Řekněme škoda několik milionů. Zaplatí to řidič resp. viník a jeho pojišťovna a nebo to zaplatí daňový poplatník, který je tak vlastně bit dvakrát?
Slyšel jste už si o Povinném ručeni neboli Pojištění o odpovědnosti za škodu způsebenou provozem motorového vozidla?