Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motorkář bez řidičáku se zabil na svém novém stroji

Šestatřicetiletý motocyklista bez řidičského průkazu zemřel odpoledne při nehodě na silnici v obci Bohuslavice u Zlína. Vyšetřovatel vyloučil cizí zavinění, řekla mluvčí zlínské policie Jana Bartíková. Podle svědků měl motocykl asi týden a prý na něm neuměl dobře jezdit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thegrid89

thegrid

"Čtyřiadvacetiletý muž má zlomený klíček"

Tak jestli to byl bošák, tak ten se dá koupit skoro všude

0/0
30.6.2008 17:20

Smil

Re: thegrid

horší by bylo kdyby se mu zlomil klíč! Takhle maximálně nebude pár dní vybírat poštovní schránku.

0/0
4.7.2008 14:18

BigEd

vesele bez řp

jako to až v šestatřiceti zjistili policajti, že jezdil bez řidičáku? :-P

0/0
30.6.2008 17:06

svazak1

Re: vesele bez řp

hmmmm popřemýšlím..... Třeba je to tím, že papíry na mašinu neměl a tu na které boural si koupil před týdnem??? Nevím, jenom taková úvaha....:-P

0/0
30.6.2008 18:09

Philosopher

!!!

Možná budu drsný až zlý.

Ale říkám k těm prvníma dvěma: dobře jim tak !

0/0
30.6.2008 15:33

svarak z krabicoveho vina

Re: !!!

Říct dobře jim tak není hezké. Ale i já  jsem rád,  že sebou nikoho nevzali .

BTW: Přejíždět na motorce na horizontu, to opravdu není dobrý nápad.

0/0
30.6.2008 16:32

Philosopher

Re: Re: !!!

Vím, že to není hezké a souhlasím. Ale já nemám hezkých slov pro takovéto lidi.

0/0
30.6.2008 16:43

VTMarvin

Motorkáři - vděčné téma...

Stejně tak tento článek se jmenuje "Motorkář bez řidičáku se zabil

na svém novém stroji" a přitom dvě třetiny textu jsou směsicí výškrabu

prázdných informací vesměs o nehodách dalších motorkářů všude možně.

Bohužel se mi zdá, že tahle mediální masáž vyvolává nevraživost mezi řidiči (všech věků a vozidel).

Ale proč já se vůbec rozčiluju?

0/0
30.6.2008 15:26

VTMarvin

Re: Motorkáři - vděčné téma...

To jsem to poplet, - tohle mělo být pokračování  mého příspěvku níže .... pardon.

0/0
30.6.2008 15:28

VTMarvin

Motorkáři - vděčné téma...

Motorkáři se holt stali v poslední době vděčné téma.... je mi z té mediální masáže na blití.

99% článků nejen na iDnes je tendenčních a příspěvky v diskuzích jak by smet.

Přitom například v jiném článku zde se konstatuje že se tuto neděli zabilo při autonehodách 6 osob - a diskuze zeje prázdnotou. Řeč je totiž většinou o haváriích řidičů automobilů a to už je dnes nuda. To takoví motorkáři - to je sousto! Mimochodem - zmiňovaný článek je také v podstatě naprosto o ničem, tradiční žonglování s čísly, jak to bylo loni a proč to letos není jako předloni... Prostě zoufalá přehlídka literární neplodnosti.

0/0
30.6.2008 15:26

VTMarvin

Re: Motorkáři - vděčné téma...

Stejně tak tento článek se jmenuje "Motorkář bez řidičáku se zabil

na svém novém stroji" a přitom dvě třetiny textu jsou směsicí výškrabu

prázdných informací vesměs o nehodách dalších motorkářů všude možně.

Bohužel se mi zdá, že tahle mediální masáž vyvolává nevraživost mezi řidiči (všech věků a vozidel).

Ale proč já se vůbec rozčiluju?

0/0
30.6.2008 15:27

BigEd

Re: Re: Motorkáři - vděčné téma...

z idnes bude bulvár jak hovado, tyhle články o všech vraždících nebezpečných a bezcitných motorkářích mě točí :-©

0/0
30.6.2008 17:09

Radek1979

jú tady řádil cenzor

nebo práskač :-© No ale pomalu si začínáme zvykat že na iDnesu se pravda říkat nesmí ;-(

0/0
30.6.2008 11:23

MickXX

Re: jú tady řádil cenzor

Nejen na iDnesu :-©

0/0
30.6.2008 15:25

Tonník

Ten kdo koupil tomu 16ti letýmu motorku

nebo mu na ni dal peníze (pochybuju, že by na ni ušetřil), mu vlastně podal nabitou zbraň. Kdo ví, jak je na tom jeho svědomí? Ještě, že tu zbraň otočil proti sobě a nevzal nikoho sebou.

0/0
30.6.2008 8:39

roedor

Re: Ten kdo koupil tomu 16ti letýmu motorku

kterýmu bylo 16?

0/0
30.6.2008 8:42

Tonník

Re: Re: Ten kdo koupil tomu 16ti letýmu motorku

Tomu, co neumí číst...... MĚ... :-):-):-)Rv

0/0
30.6.2008 8:46

roedor

Re: Re: Re: Ten kdo koupil tomu 16ti letýmu motorku

:-)

0/0
30.6.2008 9:10

CuoreSportivo

A proč takový poprask

To jako v autě se nejezdí bez řidičáku? A řidiči aut se nezabíjí??? Jděte fakt do pr.... s neustálým zdůrazňváním , že motorkář to či ono. Rv

0/0
30.6.2008 8:24

sigenius

Re: A proč takový poprask

V zásadě máš pravdu, ale ne tak zcela. Většinou se na motorce jezdí vysloveně pro zábavu, kdy hlavním není cíl, kam se má dojet (odvézt rodinu na chalupu, navštívit rodiče, dojet na nákup apod), ale radost z jízdy, kdy dosažení cíle jen jaksi bobónkem navíc. Jde prý o pocit svobody, životní styl atd. U cesty většinou bývá smyslem jízdy někam dojet (k doktorovi, na nákup, na úřad). V tomto smyslu se havárie motorek dají považovat za zbytečné, a tím z hlediska mediálního za zajímavé.

0/0
30.6.2008 9:36

MickXX

Re: Re: A proč takový poprask

Jak můžeš tvrdit že motorka je pouze pro nějaký ježdění bez cíle. Je to normální dopravní prostředek jako každej jinej.

Akorát ty debilní statistiky se zaměřily na motorkáře, proto jsou těď pořád terčem útoků, ale v 90% už tam příčinu nehody ani neuvedou. Mezi motorkáři je taky dost idiotů, ale je to úplně stejný jako s autama. Dej 18letýmu co dodělal papíry třeba Fábiu RS nebo 21 letýmu ZX10 je to úplně to stejný, buď má rozum a ví co ovladá za výkon nebo je to pako a pak bohužel to končí tragicky a odnesou to kolikrát i nevinní. S tím ale bohužel nikdo nic neudělá a žádný zákony ani bodový systémy nic nezmění.

0/0
30.6.2008 15:24

JCage

Nevite nekdo

jak se ten u Bohuslavic jmenoval?

mam nejak smulu ze se mi presne takhle zabiji az moc znamych a kamaradu ;-(

0/0
30.6.2008 8:23

_Aleister_

To zase bude nějaká nová kandidátka na Hledá se táta

...8-o

0/0
30.6.2008 0:08

milo

dárci

nechápu, proč se tolik hovoří i mrtvých motorkářích.. jsou to většinou bezohední grázli, kterí ohrožují a terorizují slušné občany. lump který se zabil bez řidičáku si nezaslouží žádnou pietu... sorry ale fše má své limity...

0/0
29.6.2008 23:29

Martin5412

Re: dárci

Je to inzerce. Lidé čekající na transplantaci si mají zabalit věci a čekat na telefonu na výzvu z nemocnice.

0/0
30.6.2008 1:01

přebytečnýzlínskýcelník

Re: Re: dárci

Z těch orgánů toho moc k použití nezůstane. Po silném nárazu se vnitřní orgány utrhnou a než by je stačili vyjmout k transplantaci, tak je pozdě.

0/0
30.6.2008 6:41

gagaryn

Re: Re: Re: dárci

hm

0/0
3.7.2008 14:09

hren

Co dodat ?

Tak konci vsichni ti co jezdi bez ridicaku a myslej si ze nebudou chyceni. Budou , smrt si je najde.

0/0
29.6.2008 22:57

azzazello

Mám ho litovat?

Ne, nikdy!!! Tím jsem snad vyjádřil dostatečné vše!!!

0/0
29.6.2008 22:29

daaaanyyyy

------------------------

Spousta lidi tady sije do motorkaru, jako, ze jsou nebezpecni a tak proto jim preji smrt. Ciste logicky mi ale pripada, ze by se tezko nasla nejaka obet motorkare. Presne statistiky neznam, myslim, ze jsou na strankach ministerstva dopravy, ale asi situaci, ze motorkar nekoho zabil a sebe treba jen lehce zranil, bude urcite mizive procento.

0/0
29.6.2008 22:17

Tomach

Re: ------------------------

Ne. Kazdej magor at jezdi silene v aute, kamionu nebo na motorce je nejlepsi kdyz se zabije sam a pokud mozno co nejdrive.

Bohuzel kamionakum se to moc nestava, v aute je ta statistika taky horsi, takze jedine ty motorkari ze vetsinou zabijou sebe - i kdyz bohuzel taky kolikrat seberou nekoho jineho.

Problem je ze treba co se aut tyce tak se najde male, ale presto jiste, procento ridicu kteri jezdi relativne podle predpisu a ne jako magori.

U motorkaru nikdo, kazdej jezdi jak magor, kazdej s ohnutou spzkou a kdyz si je dovoli policajt zastavit tak je to omezovani osobni svobody. (pokud se nekdy vubec uraceji zastavit)

0/0
30.6.2008 0:25

Martin5412

Re: ------------------------

Třeba ten sedmiletý chlapec na přechodu v Praze. Jistě by ho potěšilo, že je mizivým procentem. Až se ti o auto rozfláká na hadry chlap bez papírů a bez pojistky, jehož jediným majetkem byla ta mašina, tak se můžeš utěšovat, že se ti nepřihodilo to mizivé procento a nejseš jeho obětí, jenom si budeš sáhnout trochu do kapsy, aby ti motor posunuly zase zpátky tam kam patří.

0/0
30.6.2008 1:09

Rebby

Re: Re: ------------------------

Nejste spravne informovan. Tohle resi asociace pojistoven.

0/0
30.6.2008 14:20

daska88

klíček

dobre jim tak, hlavne tomu, co si zlomil klicek, uz aspon nebude moct jezdit na motorce

vcera jsem tankoval na benzince, prijelo duo mladiku, kazdy na sve motorce, jeden z nich pres zadni znacku damske tanga, natankoval, v prilbe dosel zaplatit a za buraceni motoru odjeli, mne to prislo desne vtipny, jak si asi pripadali in ;) behem munity zacalo prset a tak jsem jim v duchu pral stastnou cestu a doufal, ze je nekde nepotkam R^

0/0
29.6.2008 21:31

daska88

Re: klíček

jo a taky jedna pozitivni zkusenost, pak za mnou jel jeden na silyn motorce, pres cele mesto 50km/h, ikdyz prilezitosti predjet mel dost, ale jel proste podle pravidel, na druhou stranu za chvilku na to, 2 lidi na mylm skutru predjizdeli celou kolonu aut, ktera se prave rozjizela od zavor, naproti nim samozrejme take kolona, proste zalezi na cloveku, ale prijde mi, ze motorku jako doprovni prostredek si moc inteligentnich lidi nebybira, tim nechi urazit ty co jezdi slusne, ja bych se na ni taky obcas projel, dokonce na ni mam i papiry, coz nekteri povazuji za zcea zbytecne, ale vim, ze by me silna masina vybudila a tak mam aspon rozum a nepolezu na to ;)

0/0
29.6.2008 21:55

babca

Re: klíček

tak tos´ byl tvrdej! ty seš tak strašně ubohoučkej! jo a jen na okraj - nikdy sem neslyšel, že by se se zlomeným klíčkem nedalo jezdit na moto. jsem chodící důkaz! A jinak přeji všem tupcům jako jsi ty dobré ráno!:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
30.6.2008 8:36

eman1

Tak u nás

před 25 minutama porazil řidič starší ženskou na přechodu. Letěla asi 15 metrů, když jsem šel domů už ji asi 15 minut oživovali záchranáři. Vypadá to že to nepřežije.

0/0
29.6.2008 21:03

tolan

Škoda každého zničeného života

Pokud motorkář má chuť se zabít, je lépe, když do toho nezapojí ostatní řidiče. Policie je stále ještě příliš tolerantní k velmi rychlé a hazardní jízdě motocyklistů. Není přece možný stav, kdy po městě jezdí jako šílenci stále ti samí motorkáři a policie je nepostihuje. Bohužel často se osobně znají .............

0/0
29.6.2008 20:45

Lanta2004

Tak tohoto se bojím

"mladík na motocyklu Honda podle policie předjížděl na horizontu a čelně narazil do protijedoucího auta"...přesně z tohoto důvodu jsem si dnes zajel cca 30 kilometrů navíc abych náhodou nenatrefil taky na nějakýho mladíka na motorce v protisměru.Trasa Liběchov - Dubá je totiž motorkářema hodně oblíbená.Bohužel na tyhle nevychovaný fracky doplácíme všichni.Někdo životem,někdo zraněním a někdo "jen" zbytečně zvýšenými náklady na benzín či naftuRv;-€

0/0
29.6.2008 20:21

Overball

Re: Tak tohoto se bojím

Kampak se vytratila ta tvoje tolerance a neškatulkování. ........ ty menšino

0/0
29.6.2008 21:53

Lanta2004

Re: Re: Tak tohoto se bojím

Životní zkušenosti mě mění,což je přirozený;-)

0/0
29.6.2008 22:20

taksi

Re: Re: Re: Tak tohoto se bojím

dnes v údolí byla pohoda, ani jeden na motorce to tam nepřeháněl a to sem tam jel dnes dvakrát

0/0
30.6.2008 0:25

trdelnik

Ale té motorky je škoda . . .

0/0
29.6.2008 19:56

body a neklid

:-/

A  to nějaký de/ment od dopraváků teď prohlásil, že se bodový systém osvědčil - jak může bodový systém působit na "řidiče", kteří nemají řidičák??? :-/  A že už jich letos bylo, co přispěli k statistikám...

Kdy už udělají tu statistiku, že úmrtnost na silnicích se sníží jenom tehdy, když se bude působit cíleně na rizikové skupiny (motorkáři, nezkušení řidiči), rizikové chování (ne překročení rychlosti o 10, 20 km/h) v rizikové časy (po půlnoci u diskoték)

0/0
29.6.2008 19:38

cosworth

ja osobne jezdim na motorce

ale jsem docela rad ze se temito voly nepotkam, takze mi chybet nebude ani jeden

0/0
29.6.2008 19:36

Reinkarnace Obraceče kalendáře

....

taky znám jednu budoucí mrtvolu ,jeden známej co jezdil asi před 10 lety na babetě na ryby se rozhodl postavit nějaký divoký stroj ,už má hotovou stolici a vymejšlí rám   .......;-D dávám mu rok maximílně dva

0/0
29.6.2008 18:39

kill7

Re: ....

já mám stolici hotovou každý ráno

0/0
29.6.2008 18:49

Yaroukh

Re: ....

To je pěkný příběh.

0/0
29.6.2008 18:58

luko5

Re: ....

Já měl Korado a už s tím šlo jít do smyku.

0/0
29.6.2008 18:59

V.Poustka

a proč nepoužil

restart?

0/0
29.6.2008 18:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.