- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Článek je docela dobrý, s klasifikací nadpisu ovšem souhlasím.
kteří si ve své hlouposti myslí, že jenom oni mají patent na rozum, jak kde jezdit rychle. Pokud se Vám zdá, že omezení rychlosti je na tom či onom úseku zbytečné, podejte námět na příslušný odbor dopravy. Možná Vám ještě poděkují, příslušné místo osadí značkami zvyšující rychlost na začátek a konec onoho úseku, případně za každou křižovatku v tomto úseku (pokud budou mít na to peníze, jedna dopravní značka se sloupkem stojí nejméně 2.500-3.000 Kč !). A jinak se smiřte s tím, že jezdit se má podle zákona, t.j. podle značek a kdo tak nečiní, je blbec.
myslím že autorovi nešlo o zbytečnost omezení rychlosti ale o zbytečnost měření na bezpečném úseku...
V Mělníce mají taky takovou kasičku - 20m před přejezdem, kde má člověk jet 30km/h!!! Co tam jezdím, tak jsem vlak na této vlečce neviděl. Tak bacha na to! IQ měšťáků se občas pohybuje na hranici zmrzlé ryby....
hlupak jsi tu ty. Dodrzovat se maji vsechny predpisy a ne jen ty ktere se ti libi. Pak to dopada tak, ze tam jednou ten vlak pojede a skonci jako sekanej karbanatek. Tupce jako ty bych fackoval. Jakmile konci obec, tak slapete na plyn a tlacite to co to da. Podivejte se na to kde se nejvice boura, pak mozna pochopite, proc PCR chyta tam kde chyta.
to je tak kdyz nekdo pise o necem o cem nema paru. V obou prazskych zminovanych pripadech, se zaznamenava az prekroceni rychlosti o 50 a vice KM.
Pobavilo mě, že autor článku vytáhl číslo 460 000 přestupků za měsíc na jedno zařízení.. Vzhledem k tomu, že jsem se nedávno dočetl, že jeden úředník při součastných zákonech je schopen vyřešit cca 60 přestupků měsíčně a zde v diskuzi koukám, že to děla 60 strážníků, tak mě to vychází na krásných 10 let řešení. Takže neberme některá čísla úplně vážně. Mimochodem podle uváděných číslech o oběmu pokut v Praze, vyřeší Praha cca 20 000 přestupků ročně, takže možná to vychází na 23 let Takže ať žijou dezinformace. Počítám, že Praha oznamovala kolik lidí tam porušuje zákon, né kolik jich naměřili a to je dost podstatný rozdíl.. Jo a po roce každý přestupek propadá
pani asi nevi, ze nake prekroceni rychlosti o par KM se neresi. Mam vyzkouseno, ze napriklad v letenskem tunelu lze jet o 40KM vice
Že je to pro obce obrovský obchod? Takže Praha vybrala 35 mio Kč. Roční provoz zařízení je stojí 10 mio Kč ročně a na vyřizování přestupků se podílí 60 strážníků. Náklady na jednoho strážníka
jsou cca 500 000 Kč ročně. Takže
personální náklady odhaduji na 30 mio Kč ročně, k tomu investice
65 mio Kč. Mě to vychází i v rámci roku prodělečné nebo maximálně na nule. Takže to Praha asi nedělá pro peníze. No mě to
jako dobrý obchod nepřipadá. Díky těm údajně nepotřebným radarům je v Praze příčina dopravních nehod jen v 8 % nepřiměřená rychlost a v ČR to je 15 %. A víte, že rychlost je příčinou téměř 50 % usmrcených? Taky Praha má o 44 % méně mrtvých, ale v celé ČR toto číslo stoupá. Já projíždím měřené úseky každý den a jet po okruhu 80 km/h mě skutečně neomezuje...
Moje řeč. Mě připadá, že všichni říkají svým přístupem, že může každý porušovat zákony pokud ho nikdo zrovna nechytne.. Podle zastánců změn zákona je kontrola zákona šikana. Je to zvlášní poslouchat od zákonodárců Až jim některý řidič, který jede jen o pár km/h zajede někoho blízkého možná budou uvažovat jinak...
je problem v tom, ze tech prekroceni je tolik, ze to proste nestihaj vyrizovat, takze za nejakejch deset kilometru nad limit vas opravdu nepopotahuji..
ale teď vážně, přilepšování pokutami se týká všech obcí, nejen Prahy. Všichni z toho mají kšeft, protože to nejjistější, přece strážníci nebudou dohlížet na veřejný pořádek, když z toho nic nekápne.
To je zase nadpis příspěvku, že by se i bulvár styděl...
Myslela jsem, že je to o příspěvku obcím ze státního rozpočtu, to by snad odpovídalo...