- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... jaké učení jako před 25 lety? Dnešní škola nedosahuje ani desetiny tehdejší úrovně ...
... dělají se snad v chemii a fyzice stovky pokusů? Promítají se snad výukové filmy?
... ví snad dnešní dítě, proč létá balón?
... tuší snad, jak funguje tranzistor?
... kolikrát dnešní dítě pracovalo třeba s mikroskopem?
... dosahuje, ba přesahuje
...dělají, promítají (je jich k dispozici víc)
...chytré ví
...učí se novějším technologiím
...kolikrát přesně nevím, ale v rámci praktik určitě pracuje.
"...práce ve skupinach či interaktivní učebnice jim ztěžují kontrolu nad tím, jak děti umějí látku."
Proc mam sakra ten blby pocit, ze to je ucelem celeho snazeni...zamlzit, ze se deti vlastne kvuli samym skupinam a projektum starou belu nauci.
to není pocit,to je fakt. Nám učitelka vysvětlila látku,napsala na tabuli,my si museli udělat poznámky do sešitu.....učivo šlo do hlavy přes několik smyslů...sluch,zrak,při psaní cit a znovu zrak....byla větší pravděpodobnost,že se v hlavě něco uchytí. Navíc byly učebnice,kde šla látka chronologicky za sebou,při případné nemoci se žák mohl podívat na několik stránek dopředu(on to ale většinou nedělal,dělaly to rodiče).........Dnes?..............Najděte si to v učebnici na straně 15,cv.3