Diskuze

Nejvyšší soud USA zrušil tresty smrti za znásilnění dětí

Znásilnění dítěte není dostatečný důvod k popravě. Rozhodl o tom Nejvyšší soud v USA, který zrušil příslušný louisianský zákon. Ve Spojených státech neproběhla posledních 44 let poprava za trestný čin, který by nedoprovázela smrt oběti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

p.o.p.

26. 6. 2008 12:46

i za velkou louží se to s.e.r.e...............;-(

0 0
možnosti

fext

26. 6. 2008 10:42
je důležité to chápat v kontextu

Musíme si uvědomit, že přísné tresty za pedofilii a znásilňování jsou defacto proti myšlence multikulturalismu. Pokud si přečtete knihu Sirah Rasul Allah čili životopis Alláhova Proroka od Ibn Ishaqa, zjistíte, že Mohamed, dokonalý člověk a nadčasový vzor všech muslimů, hodný následování ve všem, byl podle dnešních kritérií pedofilem; se svou manželkou Aishou, matkou muslimů, kterou si vzal v jejích šesti letech, praktikoval do jejích devíti let takzvané stehnění, čili sebeukájení třením penisu mezi jejími stehny, od jejích devíti pak normální pohlavní styk.

Pokud jde o znásilňování, znásilňoval pouze zletilé ženy, které získal jako zajatkyně při svých loupežných nájezdech (njsem si jist, jak říct loupežný nájezd politicky korektně, omlouvám se).

Je tedy nutné, abychom s ohledem na multikulturní soužití přizpůsobili své právní normy zvyklostem muslimů, jak už se to ostatně děje v zemích západní Evropy; príkladem budiž UK a její přehodnocení represivního postoje k mnohoženství.

0 0
možnosti

fext

26. 6. 2008 10:52
Re: je důležité to chápat v kontextu

dodatek: fenoménem stehnění se v dnešní době zabýval tuším ajjatolláh Chomejní, který žádoucím způsobem zpřesnil, oč jde. Anglicky mluvící si mohou detaily vyhledat pomocí Google, klíčové slovo je Mufa’Khathat (toto je přepis původního arabského slova, které lze přeložit jako stehnění), jméno ajjatolláha Chomejního se anglicky přepisuje jako Khomeini.

0 0
možnosti

medved_cz

26. 6. 2008 9:07
A neni to jedno?

Pedofily musi v americkych veznicich drzet na samotkach. Jinak by na nich byl trest smrti vykonan okamzite. O to by se ostatni vezni postarali...

0 0
možnosti

WIFI

26. 6. 2008 9:25
Re: A neni to jedno?

 proto jsem proti umistování pedofilůna samotky !! Jsou to lidi a nikdo nemá právo je bezdůvodně izolovat

0 0
možnosti

iPilat

26. 6. 2008 2:06
dobra zprava pro pedofiy

znasilnovani deti bude brzy jen prestupek ;-)

0 0
možnosti

Montaigne

26. 6. 2008 8:28
Re: dobra zprava pro pedofiy

a po dalším čase kavalírský čin(Y)

0 0
možnosti

l e o

25. 6. 2008 23:40
pozn.

na cloveku se da vic vydelat jestlize je ve vezeni, ne kdyz je mrtvy

0 0
možnosti

WIFI

26. 6. 2008 6:57
Re: pozn.

..................................české vězenství je toho krásným příkladem.

0 0
možnosti

Zluty buldozer

25. 6. 2008 20:22
Souhlas

Naprosto spravne rozhodnuti. Samozrejme je znasilneni, tatozpak ditere, velmi spolecensky nebezpecne. Ale zachovani trestu smrti myslim vede racionalne uvazujici pachatele k tomu, aby deti pote zabijeli - kdyz se na to prijde, bude vysledek stejny, pricemz kdyz se umlci, tak se na to prijit nemusi.

Trest za znasilneni samozrejme musi mit dostatecnou odstrasujici roli (napr. dozivoti), ale kdyz za ruzne zlociny budou ruzne tresty, mela by na tom spolecnost vydelat.

0 0
možnosti

wildge

26. 6. 2008 10:00
Re: Souhlas

Tak. Trest musi mit smysl, nemuze to byt jen slepa pomsta.

0 0
možnosti

rohatey

25. 6. 2008 19:48
Nechápu proč tomu takhle nesmyslně

říkat poprava, já bych z toho udělal třeba nějaké rozebrání na náhradní díly, díly by se zpeněžily, oběti by bylo z čeho odškodnit, zachránilo by se spousta na smrt nemocných lidí a pahumanisti by potom nemohli už ječet že to je poprava a že poprava nikomu nic dobrého nepřinese.

0 0
možnosti

Daun

25. 6. 2008 19:32
Zase ta pseudohumanita

otresne.

0 0
možnosti