- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pan Novák šel jednoho dne do prodejny, aby si koupil novou televizi. Když přišel domů, zjistil, že má ve velké krabici jen pár kabelů, ale televize nikde. No co se to stalo, říká si pan Novák. Tak se vrátí do prodejny, tam se mu omluví a do krabice mu iž dají televizor. Pan Novák celý šťastný přijde domu, televizi zapne do sítě, ale ono se nic neděje! Nu tak se zase p. N. vydá do prodejny. Tam se mu omluví a slíbí, že mu dají novou televizi. P. N. čeká dva měsíce a televize nepřišla. Vydá se tedy do prodejny, kde se mu znovu omluví a slíbí mu, že televize brzy bude u pana Nováka. Pan Novák se za měsíc dočká a přijde mu televize. P. N. ji zapne, funguje a náhle - prásk a televize vyhoří. Ted mi řekněte, zda-li má cenu, aby se p. N. vydal znovu do obchodu, nebo zda-li bude lepší, aby p. N. chtěl peníze zpět a nakoupil jinde?? S transportéry je to stejné. Dodavatel opakovaně nesplnil podmínky a bylo by vhodné vypovědět smlouvu a poohlédnout se jinde.
Jenže tady je to o "oslíčku otřes se" a ne o kvalitě transportérů.
budeme tyhle krámy stejně jako letadla někdy reálně potřebovat???!!! NE!!! Proč se nedávají peníze na něco důležitejšího????
kolik z toho kápne do kapschy.