- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Šafr je velkej nešťastník, naprosto nevýrazná, plochá, téměř nomenklaturní svazácká osobnost, pro Reflex je to tragédie, to se ti Libuško vážně nepovedlo, vypustit do takového média takovou nudnou, nezajímavou bytost
Dost mě rozhodily samolepky, že RX podporuje blob. Opravdu stojí všichni redaktoři v jednom šiku s planoucím srdcem proti nám ignorantům? Na druhou stranu jako předplatitel oceňuju DVD se záznamy divadelních insenací a články o nich. U JXD mám v posledních pár letech dojem, že vaří z vody. Zejména články o informačních technologiích a extrémistech mi přijdou vycucané z prstu. Když píše o želvičkách, ČIŽP a CITES, je aspoň legrace.
Je to opravdu expert světové úrovně, který dokáže neomylně vyštvat původní redakce jinam. Prostě je to takový Černý Šafr...
Během pouhýho měsíce po Euru další letitej šéfík na odchodu. To bude redaktorskej přesun.... Dotaz: Kdože posílí?
léta ten časopis stagnuje a ze začátku přitom vůbec nebyl marný. Změnu vítám.
Reflex kupuju od prvního čísla, posledních pár let ale už ne tak s nadšením. Tak uvidím, jestli bude změna k lepšímu nebo poslední kapka...
aspoň doma už definitivně nebudu mít žádný papíry. Reflex je poslední papírová tiskovina kterou kupuju. Jestli se vydá cestou MFD nebo Týdne, tak končím, a nebudu žádnému pisálkovi v ČR dávat ani korunu. Na netu je to naštěstí pořád zdarma...
Každý čtvrtek reflex, v pondělí týden. Týden kupují stále, Reflex jsem přestal asi někdy v polovině minulého roku. Už se to nedalo číst...
poslední číslo co jsem si koupil, tak to bylo s návodem na nějakej vak na trávu někdy před dvěma roky. články čím dál hůř čitelnější a někdy tak rádoby intelektuálský a nezávislý, až to bylo směšný. někdy až o nesmyslech, jakoby autor žil někde na marsu. u některých společenských témat to bylo spíš už trapný. kupoval jsem reflex od půlky 90-tých let a když jsem to porovnal s minulostí, tak šla úroveň dolů.
...s...e...r... jestli to budou hnát k vyšším nákladům bulvarizací, tak to je konec Reflexu, jaký jsme dosud znali... a osoba nového šéfa tomu nasvědčuje - koneckonců MFD vypadá dnes úplně jinak než před osmi lety, a rozhodně ne k lepšímu....
Kdo ví, co je pro koho lepší? V tom panuje nejistota ... jisté je jen to, že týdeník, na jehož stránkách rozezná běžný čtenář text politického komentáře od reklamy na laxativa, nemá na trhu co pohledávat