Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bránění styku s dítětem po rozvodu bude trestné, navrhují poslanci

Rodiče, kteří nebudou respektovat rozhodnutí soudu a neumožní svým bývalým partnerům stýkat se s dětmi, by už brzy mohli skončit ve vězení. Zpřísnit by se mohly i tresty za neplacení výživného. Počítá s tím návrh nového trestního zákoníku, který je nyní ve Sněmovně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bývalý volič ČSSD

Bránění styku s dítětem po rozvodu bude trestné

Feministky mají černý den

0/0
23.6.2008 22:29

Pan Navratil

...

Lilith, ty se tomu směješ, ale svět tady skutečně není pro tvou (mou, mého souseda atd...) zábavu.

0/0
22.6.2008 21:33

Lilith+

Re: ...

???

Vůbec ti nerozumím... Já se nesměju tomu článku (resp.těm problémům rodičů a dětí) a mrzí mě, jestli to tak vyznělo.

V souvislosti s článkem jen rozporuji, že "výživné" NENÍ "půjčovné"...

V rámci diskuze je pravdou, že některé příspěvky mě více či méně pobavily a některé přímo rozesmály...:-).

0/0
22.6.2008 22:25

redback

Problemy začaly, když ženy dostaly stejná práva ...

jako člověk. :-(

0/0
22.6.2008 12:16

Cocotus_Interruptus

Co to je zase za nesmysl?

Vzdyt uz to davno plati! Pani poslanci neumi cist? (Y);-O

§ 171 Maření výkonu úředního rozhodnutí

(3) Kdo poté, co proti němu byla bezvýsledně použita opatření v občanském soudním řízení směřující k výkonu rozhodnutí soudu nebo soudem

schválené dohody o výchově nezletilých dětí, maří výkon takového rozhodnutí nebo dohody, nebo kdo se dopustí závažného jednání, aby zmařil výkon rozhodnutí jiného státního orgánu týkajícího se výchovy nezletilých dětí, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.

0/0
22.6.2008 12:04

KMJ

Svátek grafomana.

 Teda když jsem se tak díval , to si tentokráte Zbyněček užil ! Ten z toho měl druhé Vánoce . Jestli takhle pojede dál , tak ho klepne . Žádná škoda .

0/0
21.6.2008 19:39

zbynek._s

Re: Svátek ? Ale ne, všední den:Hanba státním parazitům!

Nemáš zdání jak je daleko do Vánoc a nejsi schopen zvážit koho klepne, právě tak já to bude škoda. Jsi mimo mísu. Státní parazitování soudců na českých rodinách musí přestat, a také skončí jedině tehdy, bude li upřednostněna střídavá péče. Parlamentníci jsou stále zaostalí, nezaslouží si naši volbu. Žádný svátek. Ale ne, všední den.

Bohužel, denní chleba.Jako ostatní tatíci. Jsou nás statisíce...

 Blíže na www.justicetv.cz

0/0
21.6.2008 20:53

maudite

Re: Re: Svátek ? Ale ne, všední den:Hanba státním parazitům!

Tak jsem se dozil toho, ze mi tady censor vymazal prispevek. Urcite censorka. Takze jeste jednou pro ni :

www.henrymakow.com

www.cruelhoax.ca

Zbynek ma naprostou pravdu v tom co pise.

0/0
22.6.2008 6:42

captain cook

Re: Re: Re: Svátek ? Ale ne, všední den:Hanba státním parazi

kolik ti za tuhle propagandu zbynek zaplatil?;-)

Nebo jsi take clenem stejneho klubu zhrzenych otcu jako on?;-)

Na vysvetlenou: osobne naprosto chapu, ze nekteri tatove maji smulu, ze si vzali prvotridni mrchy za manzelky a ty krav/ky jim oslazuji zivot jak muzou a pouzivaji  deti jako nastroj. Znam takove pripady a opravdu s temi taty citim.

Neverim ale v extremni akce a nesouhlasim s enavisti, ktera se tu propaguje pausalne proti vsem rozvedenym mamam. Neni jich malo, ktere si pro zmenu uzily v manzelstvi svoje. Ne kazda mama je vypocitava mstiva mrcha a ne kazdy tata je ohleduplny, stedry a obetavy otec, ktery by pro deti do ohne skocil. Cim mene nabadani k nenavisti a extremnim cinum na obou stranach, cim vice snahy rozresit to normalni inteligentni a slusnou dohodou, tim lepe pro deti.

0/0
22.6.2008 7:11

maudite

Re: Re: Re: Re: Svátek ? Ale ne, všední den:Hanba státním pa

Nic nezaplatil, neznam ho. Extremni akce jsou v takovychto pripadech na miste(myslim ten incident na soudu) protoze jinak na situaci upozornit nelze.

O druhe casti tveho prispevku polemizovat nebudu, svet bipolarne nevidim, nicmene je naprosta pravda ze vetsina zenskeho pohlavi je vychovana v obraze, ze o ni bude postarano ze ma ve vsem pravdu. Vy to v Cesku mate jeste o to jednodussi, vetsina zenskych nezna kreditni karty a preji vam videt situaci, az nastane doba, kdy jich kazda bude moci mit i deset.

Pravda o vztazich je takova, ze slusny si vetsinou nasadi do kozichu svini. Pokud se daji dohromady dva slusni, tak se jim vzdy neco osudove zleho stane (smrt jednoho, nehoda, invalidita, narozeni postizeneho ditte atd) a doopravdy stastni mohou byt spolu jen dve svine. Sleduj svoje okoli a uvidis.

Posledni tvoje veta je pri soucasnem pravnim radu v CR utopii.

0/0
22.6.2008 19:23

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Svátek ? Ale ne, všední den:Hanba státní

nejsem v Cesku, zenske tady u nas maji pristup k rade CC a s tvym nanejvys pesimistickym nahledem na svet naprosto nesouhlasim. Delat virvaly u soudu se nevyplaci, protoze to jenom dava soudu a uradum prilezitost vyridit si to s ucastniky presne podle zakona...ktery je vzdycky na strane soudu. Negativni publicita v tomto pripade je spis na obtiz, nez k uzitku. Stezujici si osoby potrebuji pro sebe ziskat predevsim prizen politiku...jenom Parlament muze zmenit zakony a s politiky se musi jednat, presvedcit je dukazy, ne nasilnostmi. Zadny politik si nemuze dovolit negativni publicitu a byt davan do kupy s nejakymi gaunery, kteri delali virvaly u soudu a maji skraloupy u policie atd. Kdo chce dosahnout, aby byl zakonodarci bran vazne a dostal jejich podporu, ten musi zachovat dekorum.

 Druhou cast tveho prispevku povazuji za uplny, dokonaly nesmysl Rv...ale pravo na nazor pochopitelne mas.

0/0
22.6.2008 21:31

noneno

Re: Re: Re: Re: Re: Svátek ? Ale ne, všední den:Hanba státním pa

Clovece, co to plácáte? Pochopitelne, ze je nutné, aby i otec se staral o domácnost, ženu a děti. Stejně tak žena o domácnost, muže a děti. A je jen na nich, jak si tu starost o domácnost a děti rozdělí. A rozumní lidé se opravdu domluví. Je-li muž hlupák, pak to nejde. Protože je-li muž hulvát, tak obvykle jsou děti na straně matky. Případ, kdy ýena se chce muži pomstít a muž je zcela bez viny je ovšem tak řídký jako bílá velryba. 

0/0
22.6.2008 23:48

zbynek._s

Pro zvláště hloupé soudkyně

Pro zvláště hloupé soudkyně musel být zpracován judikát:

Nález Ústavního soudu sp. zn. II. ÚS 554/04

"Úkolem soudů je upravit styk rodičů s dětmi a nikoliv jej omezit či dokonce vyloučit. Soudy musí nalézt takové řešení, které nebude omezovat právo rodiče, zaručené čl. 32 odst. 4 Listiny základních práv a svobod. Styk otce s dětmi tak, jak jej upravily obecné soudy (jednou za čtrnáct dní pouze v neděli a dále souvisle pouze lichý rok jeden týden o jarních, či každoročně dva týdny během letních prázdnin) nenaplňuje právo rodičů podílet se na výchově svých dětí a je porušením citovaného čl. Listiny. Podle přesvědčení Ústavního soudu zájem dítěte vyžaduje, aby se na jeho výchově výrazněji podílel i otec – tedy prvek mužský – který je schopen napomáhat dítěti vhodnou formou i se školní prací a nezastupitelným způsobem se podílet na jeho postupně se vyvíjející životní orientaci. (pokrač.)

0/0
21.6.2008 17:09

Lilith+

Re: Pro zvláště hloupé soudkyně

No vidíš Zbyňku, že to jde, s tímhle se dá souhlasit!:-)

0/0
21.6.2008 21:07

zbynek._s

Re: Re: Pro zvláště hloupé soudkyně

Jenže, to ale trvalo! Nebýt zásahů ošoupaných tatíků, líná justice by nehnula prstem. Kolik zničili dětí od roku 1990? Jsou to statisíce! 

0/0
28.6.2008 21:54

noneno

Re: Pro zvláště hloupé soudkyně

Nejjednodušší a nejúčinnější by bylo, kdyby rozvedení rodiče pořídili dítěti byt a v něm (v bytu!:-)) se v péči o dítě střídali. Protože dítě potřebuje mít zázemí domova a ne být kočovníkem! Tomu právě oni "otcové" nerozumí.

0/0
22.6.2008 23:53

:-(

Rodice, zamyslete se nad sebou

Kdo vas nutil privest deti na svet?

Jak chcete vychovavat deti, kdyz se neumite dohodnout ani mezi sebou?

0/0
21.6.2008 15:02

zbynek._s

Nad sebou? Co státní politika?

Asi vám uniklo, že každý stát má nějakou rodinnou politiku, náš nikoliv. Alespoň ne rozumnou. Česká republika se přidržela komunistické filozofie, kterou je prodchnuté celé tzv. rodinné právo. Ve skutečnosti je to berzpráví. Vše tady vychází z teze, že muž a žena mají v manželství rozpory, při¨mž muže je ten nejstarší a nezavilejší ženin vykořisťovatel. Proto žena získá rovná práva jen zaměstnáním. Děti odchová stát ve svých zařízeních, pak vymění hračky a budou ro domovy důchodců. Jenže to tak vůbec nefunguje! ČR takhle pouze likviduje přirozenou morálku a vlastnímu národu podřezává větev.Jenže, rozvedená  žena  skýtá lacinou pracovní sílu, z jejích daní jsou pro státní soudnické a úřední parazity  rychlé prachy.Celý soudobý  tzv. sociální systém je nastaven na státní vykořisťování mužů, žen i dětí.  Zamysli se nad tou politikou. Čili, máš rozumbradné řeči k ničemu!

0/0
21.6.2008 16:10

Lilith+

Re: Nad sebou? Co státní politika?

Nesouhlas!

1) teorii o muži jako "nejstarším a nejzavilejším vykořisťovateli žen" slyším poprvé - odkud čerpáš?

2) peníze dávají svobodu...:-). Pokud je žena "nezaměstnaná", tedy nemá vlastní fin.prostředky, je zcela závislá na rodičích či partnerovi... to nelze považovat za "normální", je to v podstatě obdoba "nesvéprávnosti"...

0/0
21.6.2008 16:43

zbynek._s

Re: Re: Nad sebou? Co státní politika?

Pošetilá Lilith tato teorie je imanentně přítomna  u každého rozvodového sporu. Jejími otci jsou autoři díla Komunistický manifest (1848), velcí otzcové výchovy naší justice.  Přečti si to a hned bude jasněji. Je tam také odsouzena tradiční rodina a celá morálka jakožto třídní   nástroj  ohlupování mas. No, a  ta byla postupně nahrazena ideologií, samozřejmě komunistickou, dnes jaksi femiistickou.

Stejnými slovy, ..."shledal jsem, žře můj optec byl můj nejzavilejšínepřítel,"  žádal smrt pro svého milujícího taťku syn Kyrilla Kollodubova a český Pavka Morozo Martin (_) Tomáš (_) Frejka.Synn Bedřiocha Frejky popraveného v monstrprocesu s R. Slánským. Také dnešní justice koná podobná stalinská slyčení popouzených dětí - a jde jim to bezvadně! Jen ten trest smrti, kdybyste dámy měly, to by bylo, co? Šibenice by se nezastavila...

0/0
21.6.2008 19:36

Lilith+

Re: Re: Re: Nad sebou? Co státní politika?

Zbyňku, zadrž - jaký "trest smrti", proč to tak "hrotíš"???

Co má komunistický manifest společného se svěřováním dětí do péče matky?

Chceš tvrdit, že existuje nějaká civilizovaná země, kde se děti nesvěřují PŘEVÁŽNĚ do péče matky (byť i částečně funguje střídavá péče)?

Ráda se nechám poučit...:-)

0/0
21.6.2008 21:14

captain cook

Re: Re: Re: Re: Nad sebou? Co státní politika?

zbynek se zrejme nikdy nedostal mimo hranice ceske kotliny na Zapad jinak by vedel vic o justicnim systemu, ktery tam vladne v ruznych demokratickych zemich ;-)

 jeho schopnost udelat ze vseho gulas a smichat to dohromady podle teorie "vsechno souvisi se vsim" je obdivuhodna...precti si co podle zbynka je za zvysenym poctem astmatiku v CR;-D;-D;-D

0/0
21.6.2008 21:49

zbynek._s

Re: Re: Re: Re: Nad sebou? Co státní politika?

Tvrdím, že tady pořád funguje jen tupá komunistická ideologie, kterou je i po novele zákon o rodině zcela nabit.

0/0
28.6.2008 21:56

noneno

Re: Re: Re: Nad sebou? Co státní politika?

Bláznivé bláboly z k213, tak se dá nazvat Váš příspěvek. Tipuji Vás na onoho otce Fialu, kterého odmítají jeho vlastní děti a to ne k vůli "syndromu zavrženého rodiče", nýbrž k vůli podobným bláznivým projevům, jako máet Vy, milý diskutére:-)

0/0
22.6.2008 23:57

maudite

Re: Re: Nad sebou? Co státní politika?

Psano je o tom presne v Engelsove "O rodine" a pak take v mnohych zednarskych knihach. Jestli umis anglicky, tak si precti knihu

www.cruelhoax.ca

ci na http://henrymakow.com/200202.html  (savethemales.ca). Uz je o

tom dostatek udaju na to aby to muzi a inteligentni zeny zacaly brat

vazne.

0/0
22.6.2008 6:50

captain cook

Re: Re: Re: Nad sebou? Co státní politika?

"Uz je o tom dostatek udaju na to aby to muzi a inteligentni zeny zacaly brat vazne."

Mam to brat, ze podle tebe my muzi jsme vsichni bez rozdilu inteligentni bytosti a jenom zenske se deli na inteligentni a neinteligentni slepice?;-D

0/0
22.6.2008 6:56

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Nad sebou? Co státní politika?

Zjevně to tak míněno bylo... Antifeministické teorie vycházejí z toho, že žena (jakákoli) neví co chce, co je pro ni dobré - a podléhá tedy (aniž by si to uvědomovala:-)) vlivu "hodných pánů" (přijímáním tradiční role - tj.ta "inteligentní žena") anebo "zlých pánů" (byť jen tím, že chce volební právo, právo na vzdělání a vlastní finance, majetek - tj.feministka). Feminismus tedy nevytvořily ženy, nýbrž páni Rockefellerové a Rotschildové, a sice proto, aby otrávili vztahy mezi mužem a ženou, rozložili tak tradiční rodinu ("pod toxickým vlivem feminismu ... se muži cítí přebyteční a impotentní...") a preferováním homosexuality regulovali populaci (méně početnou mohou snadněji ovládat).;-D

0/0
22.6.2008 18:08

maudite

Re: Re: Re: Re: Re: Nad sebou? Co státní politika?

 tyjo,co to pijes v nedeli v podvecer ?Antifeministicke teorie- kde jsi na neco takoveho prisla ?Nic takoveho neexistuje, jsou zakony,na kterych funguje nase spolecnost,ktere jsou napadany umele vytvorenym feminismem a ty mas za to,ze diky tomu vznikl nejaky antifeminismus?Probud se zabko,to tak vubec neni.Feminismus je v nepratelstvi s prirozenou lidskou moralkou, osvedcenymi tradicemi a zakony nasi spolecnosti, na kterych je postavena i uloha rodiny, proto jsou jakekoliv vystrelky a vyplody feminismu kritizovany z normalni spolecenske pozice.Feminismus je paralelnim vyplodem pri zrodu komunismu . Prvnim dilem ktery zrod feminismu prednaznacuje je Engelsovo O rodine. Mela by jsi si precist tu knihu Cruel hoax,tam je to velmi presne vysvetleno. Feminismus je doopravdy vytvoren svobodnym zednarstvim, zrovna jako komunismus, v tom mas naprostou pravdu.Mam tchana zednare 32stupne a pral bych ti slyset jeho nazory a take hlavne to,jak a kam to s nimi dopracoval a co vychoval ze svych dcer.

0/0
22.6.2008 19:48

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nad sebou? Co státní politika?

Proč bych měla věřit nějakým "spikleneckým teoriím" o vzniku feminismu?

Opakuji, že feminismus bojoval za NEJZÁKLADNĚJŠÍ práva žen (právo volit, právo na vzdělání a na majetek) - to vnímáš jako "akt nepřátelství"?

Je ostudou celé společnosti, že ženy musely za něco tak SAMOZŘEJMÉHO vůbec bojovat!!!

Já jsem šťastná, že žiju v 21.století - a pokud tobě se to nelíbí (chtěl bys žít o 100 let dříve) - je to bohužel jen tvůj problém. Možná, kdybys o těch 100 (a více) let dříve opravdu žil - ovšem jako žena - díval by ses na to jinak.

Nebo né, ty bys chtěl být "nesvéprávný"???

0/0
22.6.2008 22:11

maudite

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nad sebou? Co státní politika?

Zeny sva prava dostavaly i bez feminismu- jen v zavislosti na tom, jak se spolecnost vymanovala z cirkevnich dogmat. Soucasny feminismus je jen  ke skode spolecnosti a prerostl do absurdit.  Zbytek  tveho psani je z cesty. 

0/0
23.6.2008 1:35

maudite

Re: Re: Re: Re: Nad sebou? Co státní politika?

To vubec ne, nutne je pouze respektovat par zakladnich pravidel - nezneuzivat, nezit na ukor druheho, respektovat prani a sny druheho,dodrzovat sliby a slovo, proste nebyt sobcem a prasetem. A to obema pohlavimi.

Sam jsem si vzal zenu se dvema detmi, o ktere se vedelo ze ji jeji muz delal zle. Vycucala me do morku kosti a pak ode me odesla , chudinka jedna ukrivdovana. Jeste ted zkousi, co by ze me mohlo kapnout a jakymi fintami, to by clovek neveril.

S jejim byvalym jsem byl kamarad uz jeste pred nasim rozchodem.

0/0
22.6.2008 19:32

zbynek._s

NESOUHLAS s výborem je důvodný!

K213 píše pralamentnímu výboru:

..."

Současné doporučení Vašeho ústavně-právního výboru bohužel svědčí o jediném – problému nerozumíte, nemáte o něm kvalifikované informace a zjevně ani nemáte ve svém okolí nikoho, kdo by Vám je podal. Spokojujete se pak s feministickými hloupostmi od paní Čurdové, případně Mazuchové. Což je v případě parlamentní sněmovny nejen smutné, ale přímo hazardem s národní budoucností. " Víc na www.K213.cz

Spokojujete se pak s feministickými hloupostmi od paní Čurdové, případně Mazuchové. Což je v případě parlamentní sněmovny nejen smutné, ale přímo hazardem s národní budoucností. " Víc na www.K213.cz

0/0
21.6.2008 14:59

tenisovejloket

souhlas

R^

0/0
21.6.2008 10:16

rohatey

No tak to je pokrok

takže doposud to byl jenom trestný čin a ted se navrhuje aby to bylo dokonce i trestné 8-o

Já bych řekl že pěstování odporu k otci je jasné ohrožování mravní výchovy a bránění styku s dítětem to bych řekl že je třeba maření úředního rozhodnutí.

0/0
21.6.2008 10:14

rohatey

Re: No tak to je pokrok

V tom trestním zákoníku se něco píše o nemravném a zahálčivém životě a ono snad je u nás mravné žít z peněz otce, chtít po něm dědit a přitom k němu vyjadřovat nenávist, opovržení a odmítat se s ním stýkat ?8-o 

0/0
21.6.2008 10:19

opportunity

Re: Re: No tak to je pokrok

Dítě si otce (ani matku) nevybírá.

0/0
21.6.2008 11:39

zbynek._s

Re: Re: Re: No tak to je pokrok

To víš, v česku mu ho vybírá soudce a proto je ve státě takový bor.del.

0/0
21.6.2008 14:34

noneno

Re: Re: Re: Re: No tak to je pokrok

Nesmysl. Jen problém je  v tom, že muž přinutí ženu, která mu byla nakloněna, aby se hozačala bát a vyhýbat se mu a chránit před ním i své děti. Obvykle ti, co se s manželkou nedokážou domluvit jsou buď arogantní hlupáci, nebo psychoidní jedinci a obvykle k tomu i se sklony k alkoholizmu.

0/0
23.6.2008 0:06

zbynek._s

Re: Re: Re: Re: Re: No tak to je pokrok

Nesmysl. Rozvracení rodinných vztahů mezi dětmi a  otci je státní politika. Jděte se projít - teď, kdy měli staří Římané soudní prázdniny - po chodbě kteréhopkoliv z okres. soudů. Uvidíte, kdo a jak na dětech parazituje. Jsou to čeští soudci /kyně, abych byl pol. korektní...

0/0
28.6.2008 21:59

rohatey

Re: Re: Re: No tak to je pokrok

Ale na druhé straně si vybírá jak se bude k otci nebo matce chovat a to tady je to podstatné, spratek který nemá elementární úctu k rodičům je vadný a rodič má morální právo ho vyhodit z hnízda nebo opustit.

0/0
21.6.2008 14:47

:-(

Re: Re: Re: Re: No tak to je pokrok

Deti maji k rodicum uctu, pokud je rodice ucte k lidem naucili. Dite si svou vychovu nemuze vybrat, musi vzit rodinu, v niz se narodilo.

Muz si muze vybrat matku svych deti. Kdyz si vybere "potvoru", je to jeho vec. :-/

0/0
21.6.2008 14:58

rohatey

Re: Re: Re: Re: Re: No tak to je pokrok

Když je ženská potvora a podaří se jí zkazit takto i toho spratka tak to je jejich věc a přirozeně by se měli starat o sebe sami, z cizích peněz žijí akorát zloději a paraziti.

0/0
21.6.2008 15:21

zbynek._s

Re: No tak to je pokrok, ale hlemýždí!

Proto čeští tátové píší Ústavněprávnímu výboru Poslanecké sněmovny, probuďte se spáči zaostalí, povaleči po druhdy ctěných lavicích, draze placení ústavní činitelé: http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=883

0/0
21.6.2008 20:58

ur=BANcová

§ 241 maření úředního rozhodnutí, ale mohu snad zato,

 že zrovna kdy si pro dítě přišel, mělo teplotu?

0/0
21.6.2008 0:36

wogi

Re: § 241 maření úředního rozhodnutí, ale mohu snad zato,

jdi s tim do haizlu cubko.

0/0
21.6.2008 4:09

opportunity

Re: § 241 maření úředního rozhodnutí, ale mohu snad zato,

Však může posedět u lůžka, vařit čaj... ve styku s dítětem nebráníš. :-)

0/0
21.6.2008 8:52

tenisovejloket

Re: § 241 maření úředního rozhodnutí, ale mohu snad zato,

stejně tě zavřou za křivý svědectví, nádhero;-D

0/0
21.6.2008 10:20

zbynek._s

Protiotcovská vláda je k ničemu

Nejlépe je velké strany vbůbec nevolit. Proč a nač? Protiotcovská vláda je k ničemu!

0/0
20.6.2008 22:49

Í.Á

styk s dítětem je trestný vždy

0/0
20.6.2008 22:46

orrange

No idnes byla možnost matku sankcionovat

ovšem je to naprosto k ničemu když k tomu soud nepřistoupí, nebo naopak přistoupí ale matka se z toho vylže že na pokutu nemá. V takovém případě by měli amtku zavřít a dítě dát po dobu vězení otci. A ani by tento nový paragraf nemusel být. Jenže soudy ty pokuty obvykle odpustí nebo je nevymáhají.Rv

0/0
20.6.2008 22:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.