Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stehlíková se na zákoně proti fackování dětí neshodne ani s Talmanovou

Ministryně Džamila Stehlíková se stahuje. Pro zákon, který by zakázal veškeré fyzické tresty dětí, nenašla potřebnou podporu. Ani u Lucie Talmanové, která vede vládní Výbor pro slaďování rodinného a profesního života. Ta je dokonce zásadně proti, aby stát jakkoliv do výchovy zasahoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iDaddy

Paní Stehlíková,

jestli pž

řevezmete plnou zoodpovědnost za výchovu mých dětí do jejich plnoletosti, tak by se dalo o Vašem návrhu zákona diskutovat. Jestli ovšem ne a já nesu plnou zoodpovědnost s manželkou sám, pak raději mlčte. Byla byste typický úředník EU, který chce o všem rozhodovat, ale odpovědnost nemít žádnou!Rv

0/0
23.6.2008 8:48

MYSAKSTUART

PRO CENZORA

DŽAMILA A JEJÍ DEBILNÍ ZÁKON  :-©:-©:-©(Y)(Y)(Y). Tím, že mě pane cenzore smažeš, můj názor stejně nezměníš.

0/0
23.6.2008 7:47

akki

Zákaz

vycházky. Tak my ty naše děti, které jsou raději doma u počítače, budeme trestat zákazem jít ven?! To snad musel vymyslet někdo z předminulého století!Rv

0/0
23.6.2008 1:28

iPilat

Re: Zákaz

tak je za trest vyhod, alespon nebudou mit astma .....;-D;-D;-D

0/0
23.6.2008 1:44

Yaroukh

Zákaz Stehlíkový

Místo toho zákazu trestů by teď mohli zvážit zákaz Stehlíkový. Ať táhne "radit" do Kazachcánu.

0/0
23.6.2008 1:17

oliverXXL

Stehlíková se na zákoně proti fackování dětí neshodne ani s

To je řečí kolem krávovin od  Džamily,  kdyby  tyhle blbosti hlásala v Kazachstánu, nebo tam odkud pochází, tak jí tam do roka podříznou jak kozla a bude klid .....

0/0
23.6.2008 0:08

Lopez

I ta kráva své tele někdy trkne.

Tím chci říct, že většina živočichů této planety, má jisté vrozené pudy, které v případě nebezpečí dokážou mládě ochránit před špatným krokem či nebezpečím.

Takže, nemohu ani paní Stehlíkovou vyloučit, že by své děti někdy neplácla po zadku. Jiná je, zda v Kazachstánu nepoužije rovnou samopal a dítě nezastrelí, pak ho tedy nemusí nutně uhodit. Pokud se týče nadpisu, použil jsem ho záměrně, jsou totiž i krávy, které se o své děti nestarají a vydávají to za přednost.

Lopez.

0/0
22.6.2008 23:14

redback

Zákon proti fackování je nesmysl.

Topolánka v dětství málo řezali, tak vlezl do SSM, jezdil vlakem družby do Artěku a aby to nebylo málo dělal tam přecedu té svazácké svoloči. Pak prej byl zase komunistickým lampasákem a nakonec dělal špinavé kšefty s Koukalem. Tak to dopadá, když děcko nedostane včas pár facek  ... Rv

0/0
22.6.2008 20:58

Cocotus_Interruptus

Re: Zákon proti fackování je nesmysl.

;-D

0/0
22.6.2008 22:59

Yaroukh

Re: Zákon proti fackování je nesmysl.

Aspoň že od pultíku nevzýval odkaz rudýho Února (jako jeden dvacetiletej hroch se sexy-mozkem)...

0/0
23.6.2008 1:19

maudite

Re: Zákon proti fackování je nesmysl.

Tam musela byt absence rezani nekolikageneracni.

0/0
23.6.2008 1:24

ASR ULTRAS

Nevim kde zacat...

To ani neni mozne ze nekteri lidi tady pisu take veci. Ze je Djamila z tama bo tama ma cerna, bila bo fialova, to je uplne jedno. Kdo tomu nerozumi, tak je rasista a nema tu co delat.

Ze ta druha devcica rika, ze mlaceni decek casto zacina kdyz rodice dondu dom utahani z prace, stresovani a ceka je nedobre decko.....? To je omluva za to ze se to u nas deje? Co treba napad jak to vyresime. Ta devcica nema co delat na pozici kteru dela.

A ze zakonem se to resit nemoze bo je to zasahovani do zivota? Kravina. Predstavte si, kdyz je nekdo vrah, taky to ma zakazene ze zakona, ktery mu tim padem zasahuje do zivota.

By me zajimalo esi ta druha devcica ma vubec decka. Esi jo, tak su doma asi kvalitne mlacene, je mne jich lito.

To se stydim za to ze sem se narodil v tem samem state jak ona. Rv

0/0
22.6.2008 20:02

maudite

Re: Nevim kde zacat...

a coz to takto vubec neresit a nechat to v ramci dodrzovani platnych zakonu ?

0/0
22.6.2008 20:26

ASR ULTRAS

Re: Re: Nevim kde zacat...

to je trocha blbost to vubec neresit, ne?

jednoznacne je to u nas problem, v hodne statech po celem svete uz na to zakony maji. To je trocha typicke ceske, ne? Mame problem, nechame to radit, sak ono to nejak dopadne.

0/0
22.6.2008 20:34

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: Nevim kde zacat...

Tady zadny problem nemame, jediny problem je ten, ktery umele vytvorila nase inteligenci neprilis obdarena buhviproc ministryne. Tyrani deti resi stavajici zakony, a jestli rodic vlepi diteti jednu pres zadek nebo par facek, pokud jeho vyvadeni presahne hranice zvladatelnosti, tak do toho je pani Dzamile velke kulove.

0/0
22.6.2008 21:21

maudite

Re: Re: Re: Re: Nevim kde zacat...

R^

0/0
22.6.2008 21:24

Valec1

Bůhvíproč ministryně?

To je přeci jednoduché: Straně zelených bylo potřeba vymyslet "na míru" resort, který by sice připadl jejímu zástupci, ale měl minimum kompetencí a mohl napáchat co nejméně škod. Nějakou práci ale přeci jen musí ministryně vykázat... Vzpomeňte ostatně třeba na ministerstvo informatiky z dřívějška, jde o osvědčený model.

"Výbor pro slaďování rodinného a pracovního života" je pochopitelně také zbytečný, stejně jako houšť dalších. Paní Talmanová si v něm ale alespoň přivydělá.

0/0
23.6.2008 14:48

maudite

Dzamila

v detstvi nikdy nedostala na zadek a to by ted nekdo mel rychle dohnat.

Na me si jit moje dite stezovat, ze jednu slizlo, tak jde na hodinu do detskeho domova. Pro rejpaly- zatim jsem nemel jediny duvod potomkovi jednu nasolit-  vse skoncilo domluvou, a parkrat u konstatovani, ze jestli v tom bude pokracovat, tak jednu dostane.

Dzamila by si mela vzit vzor u arabu, ktere tak miluje - kdyz tam dela zle na ulici spratek, tak dostane na hubu od ciziho, zrovna kdo je po ruce a jestli doma o tom jenom cekne, tak dostane premii navrch.

0/0
22.6.2008 18:56

evenice

A co takhle

zákon o fackování Džamily? Už mě nějak štve. :-©

0/0
22.6.2008 16:31

Dagiss

CENZORE!!!

Vezmi si dovolenou a tohonem rychle!!Nikoho sprostě neurážím,nejsem rasistická a pod a tsejně mě mažeš!! Z jakého důvodu??Se nudíš,či co??raději prober ten fotbal,bo tady tě lidi asi za chvíli ukamenujou!!

RvRvRv;-€;-€;-€

0/0
22.6.2008 14:25

SlusnyClovek

Re: CENZORE!!!

Také já můžu poděkovat cenzorovi. Příspěvek můj - viz níže. Druhou část nechal, ale první příspěvek vlákna jaksi chybí...

Ani jedno sprosté slovo, ani jedna urážka např. nějakých národností, nic takového. Tak at rovnou zruší tu diskusi.

0/0
22.6.2008 14:59

Cocotus_Interruptus

Re: CENZORE!!!

Takze znovu:

Soudruhu cenzoru, kdyz neuneses opravnenou kritiku sve prace, tak si sbal pet svestek a bez delat neco jineho. Zatimco rasisticke a xenofobni zvratky patrne tvych myslenkovych souputniku v diskusich o fotbale zustavaji nedotceny, tady se nesmyslne maze o 106. Trikrat hanba!

;-O(Y)Rv

0/0
22.6.2008 16:09

inedible

Re: Re: CENZORE!!!

bohuzel zdejsi karikatura cloveka - cenzor "ola(c)h" do 3 napocitat neumi

0/0
22.6.2008 16:56

tenisovejloket

pokud fakan zlobí a nedá si říct

tak prostě na tu (Y) dostat musí.....

0/0
22.6.2008 14:16

SlusnyClovek

Re: Džamila je opravdu hloupá, škoda že ji Topolánek nemůže

Možná uznávání přirozené autority fungovala v Kazachstánu. Ale spíš myslím, že i tam neuposlechnout prezidenta znamenalo tvrdé postihy. Myslím, že tam prezident svého času usoudit, že není třeba, aby muži nosili vousy.

Nechceme totalitu, ale nechat děti bez výchovy je zas anarchie. Když řádí anarchisté, tak to nikde demokracii nezvýšilo, není náhoda, že jednou v jejich čele byl soudruh Ransdorf.  Demokracie kupodivu potřebuje fungující systém policie, armády, úřadů. Právě proto, aby lidi měli zaručeny osobní svobody - před anarchií gaunerů.

A vše začíná v dětství. Školy vychovávat nemůžou a vypadá to v nich podle toho, že nejsou prakticky žádné postihy - zkrátka chaos, úpadek, bordel. At tam jde Džamila učit. Třeba at si zřídí školu pro romské děti, ty jí budou milovat a poslouchat, díky její přirozené autoritě.

0/0
22.6.2008 14:14

EWCZ+

Re: Re: Džamila je opravdu hloupá, škoda že ji Topolánek nemůže

S tema fousama si nejsem jista, zda to tamni prezident nesmeroval proti islamskym fundamentalistum - zbozny muslim by totiz vousy nosit mel, ba musi...

0/0
22.6.2008 16:15

SlusnyClovek

Re: Re: Re: Džamila je opravdu hloupá, škoda že ji Topolánek

Tu krátkou zprávu jsem četl před asi 5ti lety - rychle, v metru, promítanou na zdi. Takže si nepamatuji zcela přesně. Těch zákazů bylo víc. Ten plnovous bych v tomto kontextu chápal, ale to ostatní nemělo s islámem co dělat ani náhodou.

Tihle diktároři dokážou být kupodivu "tolerantní" - vůči islámským "hodnotám", nebo "hodnotám" marxismu apod. I když ve své zemi mají třeba jinou ideologii, tak bývají zas zadobře s diktátory jinými. Ale to už je dosti jiné téma.

K věci snad je jen to, že z takového prostředí džamila přichází. Demokracii nepoznala, až v česku, kam se přivdala spíš z ekonomických důvodů (z takové lásky to nebylo, když manželství tvrvalo zhruba tak dlouho, aby získala občanství resp. nepřišla o něj). Tyhle snatky bývaly typické pro Rusky, ale i jiné národnosti Sov. Svazu. Tak chce asi naprostou liberálnost.

0/0
22.6.2008 17:15

Honza.Z

stejne to nepomuze

sklepmistry fritzly a podobny magory to stejne neodradi os svejch aktivit, takze to postrada smysl.

0/0
22.6.2008 13:10

Dagiss

Ach jo

cenzor zase úřadoval!! Co je špatného na tom,napsat,že p.Stehlíková stála u Boha ve frontě na rozum jako poslední??P.cenzore,dejte si panáka anebo nelezte na sluníčko!!Anebo jste snad příznivec p.Stehlíkové,že nepochopíte normální vtípek??Se podívejte na diskuze na tn.cz a přestanete mazat i docela normální psaní.A opakuju,byl to pouze vtípek na zakončení mého názoru,že nakonec ještě budeme děti chválit za to,že něci ukradnou nebo někoho zmlátí!!!

0/0
22.6.2008 12:59

Dagiss

Re: Re: Ach jo

Děkuji! V Ale bojiím bojím,že za tu pr... vyletíš jak shnilé rajče. Držím palce,ať zůstaneš. Cenzor asi už neví,co by mazal,protože jsou i horší názvy a urážky či polourážky a jsou stále tady. Asi musel smáznout někoho,kdo ještě smáznutý nebyl. Tak díky!!

0/0
22.6.2008 13:26

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: Ach jo

Ano, viz rasisticke a xenofobni vykriky nekolika dusevnich potratu v diskusi o zapase Rusko - Holandsko. Tam asi cenzor mazat nehodla, patrne mu jsou tito lide myslenkove blizci... Totez po zapase Turecko - Chorvatsko. :-©(Y)Rv

0/0
22.6.2008 13:29

Dagiss

Re: Re: Re: Re: Ach jo

přesně tak,ale co se týká fotbalu,raději ty dizkuse a výroky v nich nekomentuji.Cenzor by měl kouknout na tn.cz na článek o přípravě psů k jídlu.Tam jsou takové výrazy,že by diskuzi musel zablokovat hned. Njn,co naděláme??Asi nic,zřejmě má dnes špatnou náladu.Viz příspěvky výše...také urážky atd. a jsou zde.!;-€

0/0
22.6.2008 13:49

Dagiss

Re: Re: Re: Re: Ach jo

No vidíš,netrvalo dloiuho a jsi venku!!;-D Ale pokud jsi někoho (cenzora) urazil,neměl by jsi-dle požadavků Stehlíkové- dostat ještě pochvalu???8-o

0/0
22.6.2008 14:21

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo

Odkaz pro cenzora:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Kyselá_Prdel a nezapomen to zase smazat, ty experte! :-©

0/0
22.6.2008 16:16

spoock

Re: Ach jo

prostě dítě které někoho zbije, něco provede hrozného jen napomeneš a za čas se ti zněj stane grázle který třeba paní Stehlíkové pořeže xicht

0/0
22.6.2008 13:50

Dagiss

Re: Re: Ach jo

Za čas ani ne jakože za pár minut,kdy zase zmlátí někoho jiného a opět ho jen napomeneš,popřípadě mu ještě koupíš lízátko. A že by p.S. pořezalo ks... nebo něco jiného??No,to bych mu koupila i pytlík bonbonů.Nebo ještě lépe by mu jej měla koupit p. Stehlíková,protože je to její škola výchovy.

0/0
22.6.2008 13:53

činčo

Je to další její zvidetelnení

!!

0/0
22.6.2008 12:59

Paxa

Nejsem příznivcem tělesných trestů,

ale než tříletému špuntovi, který se na přechodu snaží skočit pod auto nebo se na sebe chystá převrhnout hrnec s vařící polívkou, v klidu a kamarádsky vysvětlíte, že to není nejlepší nápad, dojde k mnohem horším následkům, než jaké způsobí včasné plácnutí přes zadeček. Dogmatické přístupy ještě nikde nepomohly.

0/0
22.6.2008 12:46

Better red than dead

.

pri tech tebou popsanejch situacich je telesnej konatk ci trest v poradku a zakonem by nebyl trestan - to dzamila rikala uz asi 100x...

0/0
22.6.2008 12:51

trenchard

Re: .

já jsem paní Djamile taky nekecal do toho, jak mám vychovávat svoje děti ...

0/0
22.6.2008 13:25

Dagiss

Re: Re: .

A jsi si jistý,že má děti a ne cvičené opičky??  (Pro p.cenzora...tohle je myšleno jako přirovnání ,protože cvičené opičky poslechnou na jedno hvízdnutí a tudíž je netřeba je trestat pohlavky,kdežto žádné dítě na "pískání" neskáče a proto je třeba občas pohlavek použít!!!)

0/0
22.6.2008 14:28

trenchard

Re: Re: Re: .

nejprve na vysvětlenou - (Pro p.cenzora...tohle je myšleno jako přirovnání ,protože cvičené opičky poslechnou na jedno hvízdnutí a tudíž je netřeba je trestat pohlavky,kdežto žádné dítě na "pískání" neskáče a proto je třeba občas pohlavek použít!!!)

Jak si vychovala svoje děti, je její věc, pokud se chovají obdobně k Vašemu přirovnání a ona má z toho radost, je to její věc. Já si do výchovy své dcery kecat nenechám ...

0/0
22.6.2008 14:47

Dagiss

Re: Re: Re: Re: .

Promiňte,já Váš příspěvek pochopila tak,že Vy jste Stehlíkové také nekecal,jak má vychovávat děti. Ale napsal jste  "jak mám vychovávat své děti"!Ale jinak ano,já ji mám taky na háku,mám dvě děti 4 a 7 let a kdybych je vedla podle Stehlíkové,tak mi dneska skáčou po hlavě,mlátí mě a jiné lidi a děti a já nestačím kuppovat odměny za to,že to dělají. P.Stehlíková je pro mě nenormální,pokud něco takového vymýšlí.

0/0
22.6.2008 14:54

trenchard

Re: Re: Re: Re: Re: .

ano, to druhé M ve slově mám, je opravdu navíc ... dodatečná omluva za překlep

0/0
23.6.2008 3:28

larix

A to nemá nic lepšího na práci

Ty voe, toto platíme? A jaký navrhovala trest, když někdo jednou za rok dá pohlavek svému děcku? A jak by se řešilo křivé obvinění ukřivděných dětí na anonymní lince? Nerozbilo by to třeba rodinu, kdyby pětileté děcko bonzovalo na rodiče?

Bít děti se samozřejmě nemají, ale toto je moc. Ať už řeší nějaké zásadní problémy. A jestli ne, ať pracuje v nějaké charitativní organizaci

0/0
22.6.2008 12:44

Better red than dead

.

na jednu stranu by stat nemel zasahovat do rodiny - ci jen minimalne... ...ale na druhy strane by fyzicky nasili na lidech melo bejt zakazany... ...proc proste neudelat universalni zakon bez ohledu na vek, ze facka se pocita za napadeni a muze hrozit vezeni nebo tak nak podobne...

0/0
22.6.2008 12:36

zdeseny obcan

Re: .

Cim slozitejsi a zamotanejsi zakony tim lepe pro gaunery kteri maji prostredky mezi nimi proklickovat.

0/0
22.6.2008 12:45

Better red than dead

Re: Re: .

prave proto by bylo nejjednodusi proste jakykoliv nasili na lidech potrestat...

0/0
22.6.2008 12:48

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: .

Mas pocit, ze nase trestni senaty nasich soudu jsou malo zahlcene a maji resit rodinne facky? 8-oRv

0/0
22.6.2008 12:55

Better red than dead

.

kdyz uz si je jednou platime...

0/0
22.6.2008 12:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.